Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Last Online
    31 augustus 2019 @ 11:37
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard Mijn eerste Bezoek aan Schippers Kwartier

    Schippers kwartier

    een hele leuke locatie. naast het raamwerk ook
    leuk om terras te pikken of te wandelen.

    de dames zagen er lekker uit.

    alleen ik was ontdaan over de prijzen.
    50€ voor 20 minuten vind ik te ver gaan.
    maar het schijnt volgens de meiden aldaar normaal te zijn en vast ook door andere ijsberen.

    ik heb dan toch geluk gehad ik met een meid kon kamperen voor minder in prijs.

    het is niet dat ik op me centen zit. maar ik wil hier niet aan mee werken. want 20 minuten vind ik persoonlijk te kort.

    maar ja het was mijn eerst bezoek aan raamwerk. ik dacht oké dit is dan België met hun prijzen. maar het blijkt dan ook op de wallen gehanteerd te worden.

  2. Onderstaande 2 leden hebben ox73 bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (14 december 2015),mechelen (10 december 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 juni 2015
    Last Online
    14 maart 2016 @ 23:16
    Berichten
    177
    Discussies
    21
    Thanks
    383
    Thanked
    124 in 54 posts

    Standaard

    50 euro voor 20 minuten raamservice is inderdaad veel te duur!
    Mijn ervaring in Duisburg was dat je toch meestal binnen 15 minuten weer buiten de deur staat. Raamservice is doorgaans gewoon mega slecht en jammer van je geld Maar schijnbaar zijn er nog genoeg walkers die hopen voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Zij zullen bedrogen uitkomen!!

    Jongens jongens kom toch een keer naar Golden Time!!!
    Daar lopen vrouwtjes in het rond, die komen rechtstreeks uit de Penthouse. Voor 50 euro mag je daar met zo'n lekker ding een half uurtje heerlijk stoeien. In GT is een half uur ook echt een half uur en geen 10 minuten. Daar zorgt de clubleiding wel voor.
    O ja, bijna vergeten, voor die 50 euro wordt je zonder condoom gepijpt. Ben je klaar met de dame dan duik je lekker het bubbelbad in of ga je genieten van het heerlijke voedsel en drank daar.
    Als ik jullie was wist ik het wel!
    Doe net zo als mij en ruil die lelijke rosse buurtjes in voor de geneugten van een saunaclub.
    Ik heb de overstap nog geen seconde berouwd!

  4. #3
    Geregistreerd
    5 december 2015
    Last Online
    31 augustus 2019 @ 11:37
    Berichten
    16
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    De overstap is tot mij niet van betrekking ik doe beide.
    En het gaat niet om op de eerste rij te komen voor dubbeltje.
    Ik ga alleen niet mee werken aan dat. 50€ voor 20 minuten is in mijn opzicht teveel.

  5. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Mijn ervaring is dat in het SKW niet alle dames op hun klokkie kijken en in de praktijk maak ik het qua actie nooit echt langer dan 25 minuten en ik heb daar nog nooit extra voor hoeven lappen.
    En zoals ik wle vaker zei, ook ten tijde van BB te H, Duitsland is gewoon een takke-eind verder rijden, booral de A67, GT is het dichtstbij en dat is toch meer dan een uur totale reistijd meer. Veel meer want als ik ter hoogte van die afslag ben besluit ik meestal door te rijden naar Elsdorf. Kosten? Voor GT ben ik al extra geld kwijt aan autokosten, met de entree erbij is dat al bijna twee kamergangen, of twee snelle wips in het SKW. Meer dan twee kamergangen als ik wat verder Duitsland in ga snuffelen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #5
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Ach ja, als je in de saunaclub gaat en er wordt niet gehaast, dan duren veel sessies ook geen half uur, maar nog wat korter. In de GT zijn sommige dames er ook erg bedreven in om klanten binnen het kwartier buiten gewerkt te hebben. Die 20 minuten is maar 'n getal. Zoals GMA zegt: genoeg dames die niet haasten in het SKW en ook dan ben je vaak in 'n kwartier of 20 minuten wel klaar met je ding. In saunaclubs weleens 'n paar keer de tijd bij toeval gezien. Dan ben je vaak ook wel klaar in 20 minuten. De rest is onzin en de tijd opvullen.

    Voor 50 euro 'n mooi grietje te pakken nemen, daarna daar ergens 'n pint drinken en op de Falcon een pak frieten eten en dan daarna nog 'n keer een van de miekes pakken daar. Dan heb je voor 100 euro plus 'n tientje eten en drinken en een paar euro benzine een mooie tijd. Ik ben er alleszins minder tijd mee kwijt dan met 'n verplaatsing naar Duitsland. Plus als het echt niks is, dan ben ik weer weg en kost het me niet eens 'n uur. In Duitsland ben je dan een uur of drie verder.

    De line-up in de betere raambuurten vind ik ook gewoon beter dan in de meeste clubs. TZ, PZC... het zijn echt geen onmogelijkheden in raambuurten. Aan de opgewarmde, rauw en/of aangebakken rommel die je in de meeste saunaclubs krijgt, hecht ik persoonlijk weinig waarde. Ieder z'n ding hoor en er is niets mis met saunaclubs, maar het aanprijzen omwille van het heerlijke eten gaat me wat ver eigenlijk. In saunaclubs sla ik het eten meestal gewoon over zelfs. Het is vaak toch maar rommel, niet te eten en soms krijg je zelfs 'n rauw salmonellahapje met een aangebrande korst vers van de BBQ. De sauna geef ik ook weinig om. Je hebt 'n paar clubs met 'n redelijke line up, maar in de meeste clubs is het simpelweg niet heel veel soeps meer. Ik ben dan ook niet zo'n type die een all in resort boekt om elke dag de bak frieten en vlees mee te nemen naar de kamer, omdat "je het geld er wel uit moet halen".

    Afpingelen (en dat doen er veel in Duisburg) levert natuurlijk een service-decrease op evenredig aan elke euro die je afpingelt. Dat hebben veel heren nog niet door, maar zo werkt het wel.

  7. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 maart 2016)

  8. #6
    Geregistreerd
    16 december 2017
    Last Online
    7 december 2021 @ 16:27
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    na 20 jaar wandelen in het Brusselse en het SKW, overweeg k de overstap ook te maken. Ik houd me dan ook aanbevolen voor tips, suggesties en verplichte lectuur

  9. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Ik doe nog steeds beide!
    Vooral in de zomer is het heerlijk wandelen in het Schipperskwartier,tevens keuze genoeg voor een lekkere wip.
    Verplaatsings kosten heb ik nauwelijks als ik naar het Schipperskwartier trek,en gezien je geen entree geld moet betalen....is die 50 euro veruit de goedkoopste optie om een lekker mokkel te neuken.

    Brussel is actueel veel minder,men houd erg vast aan 10 min aan het tarief van 40 euro!
    10 min is erg weinig,en net daarom laat ik Brussel links liggen.

    Een club is een totaal andere beleving dan een vitrine...
    Voor een club moet je ook tijd uittrekken,een club bezoeken is voor mij een daguitstap.
    Op die dag kan ik dus niet werken,moet ik een behoorlijke afstand rijden waar kosten aan verbonden zijn,en daarboven komt dan nog je entree.Als je alles bij elkaar rekent,is een club bezoeken dus toch duurder in totaliteit,dan een vitrine.

    Kortom,voor een snelle wip in hoge nood....blijft de vitrine voor mij de betere en goedkoopste optie.
    Voor een dagje relaxatie en een leuke totaalbeleving,staat een club ver boven de vitrine's.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (29 december 2017),fr_loper ( 1 januari 2018),mechelen (22 december 2017),Zultbroek81 (22 december 2017)

  11. #8
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    20 minuten is voor velen prima en ruim voldoende om je ding te doen. In clubs is het toch ook wel vaak dat het half uur niet precies vol wordt gemaakt.

  12. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Zelf vond ik saunaclubs prettiger, omdat ik er langer verbleef en of meerdere kamers maakte. Lekker tussendoor werken, dutje doen, het kon allemaal. Terwijl ik het in het skw dat minder ontspannen vond. Daarnaast kun je je in de saunaclubs voor- en achteraf even opfrissen. Dat miste ik aan de ramen wel. Vooral omdat ik van de ene meid naar de andere meid hopte. Door de hele dag en nacht heen wel meer dan 10x ofzo. En dan ging ik nog in de maanden dat het nog niet zo warm was. Laat staan tijdens de snikhete zomerse dagen. Toen kon ik lekker voor elke kamergang even opfrissen. Vind ik wel zo netjes.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Living Room 468*60   Babylon 468*60