Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Meesteres Vernice

  1. #1
    Geregistreerd
    7 december 2015
    Last Online
    7 december 2015 @ 18:15
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 6 Times in 1 Post

    Standaard Meesteres Vernice

    Intens. Dat is het beste woord om de laatste sessie met Mrs. Vernice te beschrijven. We hebben samen vele sessies beleefd in de laatste jaren. Het voelt als een samenspel. Natuurlijk, zij heeft de touwtjes stevig in handen. Maar hoe meer ik van mezelf geef, hoe meer zij heeft om op te reageren. Waar ik dan weer nog meer genot uit haal.

    We hadden een sessie van twee uur. En ik weet oprecht niet meer precies wat we allemaal gedaan hebben. De totale ervaring was in overweldigend. Het motto van de sessie was in ieder geval; Harder en de grenzen opzoeken.

    De start van de sessie was een 'opwarmertje'. Liggend op mijn rug werden mijn handen en voeten vastgemaakt. Ook mijn pik en ballen werden gebonden. Soms krijg ik dan gelijk een blinddoek om, maar deze keer niet. Haar kledingkeuze was weer opwindend en haar grote borsten zijn machtig mooi. Maar de grootste aantrekkingskracht zit in haar ogen, de blik die ze me geeft is intens. Helemaal op het moment dat ze een glimlach geeft als ze mijn grenzen opzoekt.

    Ik weet niet meer wat er precies allemaal heeft plaatsgevonden en in welke volgorde. In willekeurige volgorde, zijn dit een aantal elementen:

    - Kaarsvet. Normaal gesproken heb ik een blinddoek om, waardoor ik het niet voel aankomen. Deze keer niet. Ze koos er bewust voor om me te laten zien hoe hoog ze de kaars boven mijn borst vast had. Ze keek me met een glimlach recht in mijn ogen, en ik zie tegelijkertijd het kaarsvet vallen richting mijn rechter tepel. Stekende pijn, maar ik bijt door, ook als de andere tepel aan de beurt is. Het kaarsvet kwam op een later moment weer terug. Waarbij het over mijn onderrug en billen gegoten wordt, op een moment dat ik het niet verwacht had. Heel heftig!

    - Zwepen. Met een platte zweep, kregen met name mijn tepels er flink van langs. En ook mijn pik en ballen moesten er aan geloven. Ze weet hoe gevoelig mijn ballen zijn, maar ze vond blijkbaar dat we de grens een beetje moesten opzoeken. Ze sloeg er gelukkig niet zo hard op als bij m'n tepels, maar ze zocht wel zeker het randje van mijn pijngrens op. Ook mijn rug en kont pakte ze aan, maar dan met een flogger. Ook hier werd de grens opgezocht.

    - Laarzen likken. Met een halsband om, trok ze me van het bed naar een stoel. Op mijn handen en knieën ging ik achter haar aan. Haar voeten waren gehuld in mooie zwarte laarzen die ik allebei van boven tot onder moest likken. Ik genoot ervan en ook de halsband vond ik opwindend. Wat mijzelf eigenlijk wel weer verraste dat ik daar plezier uit kon halen.

    - Sounding. Het boezemt de meeste angst bij me in. Aangezien we grenzen gingen opzoeken, moest ook deze grens opgezocht worden. We hebben het geprobeerd, maar het was toch iets te heftig deze keer. Het is wel eens goed gelukt in andere sessies, maar niet altijd. Ik vertrouw haar, ze weet wat ze doet. En ze merkte dus ook aan dat dit nu net over de grens was voor mij.

    - Facesitting. Een aantal keren achter elkaar ontnam ze mijn adem terwijl ze op mijn gezicht zat. Vastgebonden liggen terwijl je niet kan ademen, is misschien wel het meest machtige 'wapen'. En eerlijk is eerlijk, wetende dat zo een mooie vrouw op je gezicht zit is opwindend.

    - Anaal. Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal in me heb gehad Ik voelde iets kouds, en ik heb ook een warm branderig gevoel gevoeld. En ze gebruikte een groter formaat dildo dan ik eerder heb gehad. Ook wist ze meermaals mijn prostaat te vinden. Blijft toch een apart gevoel!



    Wat ik erg prettig vond is dat ze mij, elke keer als ze de grens had opgezocht, even de tijd gunde om bij te komen en me vriendelijk melde dat ik het goed had gedaan. Een gevoel van waardering is erg fijn op zo een moment. En aan haar stem en aanrakingen merkte ik dat ik eventjes kan ontspannen.

    De finish van de twee uren sessie was met een vibrator. Zoekend naar mijn gevoelige plekken, terwijl ze mijn prostaat masseerde. Minuten lang lag ik te kronkelen van genot, op het randje van een orgasme. Het uiteindelijke klaarkomen was één van de heftigste orgasmes die ik heb gehad. Ik moest echt even bijkomen, ik was 2 uur lang van de wereld geweest. Het was intens geweest!

    Nadat ik weer met beide benen op de grond was en de tijd kreeg om op te frissen, namen we hartelijk afscheid van elkaar. Met een voldaan gevoel en een grote glimlach liep ik naar buiten.

    Bij het schrijven, denk ik weer aan de volgende keer. Met het gevoel dat ik graag dit weer wil meemaken met haar. Maar wat zal ze dan in petto hebben? Ik ben er bang voor dat een paar grenzen weer een beetje verder verlegd worden!

  2. Onderstaande 6 leden hebben Scuderia77 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 december 2015),gignnl ( 7 december 2015),licky luke ( 7 december 2015),Sjeufke ( 7 december 2015),Smouse ( 7 december 2015),Wentelt Eefje ( 8 december 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60