Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 47 van 47

Discussie: Jessica (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    28 november 2016
    Last Online
    30 april 2019 @ 15:25
    Berichten
    76
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    63 in 31 posts

    Standaard Jessica (Roemeense)

    Ze wordt wel met de dag ambetanter maar goed.

    Gisteren was ze boos om het feit dat ik vorige keer de kamergang afblies nadat ze al de sleutel was gaan halen. Kijk, ik betaal niet om te gaan kameren met een meid met een gezicht tot op haar tenen

  2. Onderstaande leden hebben manke nelis bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 8 mei 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door manke nelis Bekijk bericht
    ambetanter
    (Vlaams) irritant, naar, onhebbelijk, vervelend
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  4. Onderstaande leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 8 mei 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Shyman Bekijk bericht
    (Vlaams) irritant, naar, onhebbelijk, vervelend
    Thanks!
    En ik altijd maar gedacht hebben dat Manke Nelis een Mokummer was!

    Een volgende keer toch weer eens op zoek naar dit Guitige Grietje. Dat zou een Suske en Wiske titel kunnen zijn, Vlaams...
    En Garde

  6. #29
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    Tijdje geleden met de ze dame op de kamer geweest
    Ik was juist in YY gearriveerd en had eerst van het eten de het bubbelbad gebruik gemaakt en was even naar de Kino afgezakt om dit alles een beetje te zakken
    Na de tijdje kom Michaela en een vriendin me even vergezellen had eigenlijke al snel aan gegeven dat ik geen zin had in een trio
    Michaela bleef nog even voordoen met de pre sale en ik begon toch wel zin te krijgen om met haar maar de kamer te gaan op zich ga ik bijna nooit op dames in de jagen maar ja een mens is zwak
    Op de kamer gekomen werd al meteen de de vraag gesteld 30 min een uur of meer hier dacht ik hier gaat het al mis omdat de het mijn eerste kamer was de optie 30 min gekozen
    BJ doen ze behoorlijke en neuken goed maar het moest allemaal wat snel gaan en omdat de eerste kamer van de dag was het CD gevuld onder de 15 min
    Hierna stelde ze me voor om de rest van de tijd vol te maken met een massage hier het ik niets op tegen en dacht het komt toch nog goed en ooit kom ik met haar nog wel eens op de kamer
    Na dat ze een tijdje met de massage bezig was maakte ze me er op attente dat het de 30 min met 5 minuten overschreden waren en dat ik 50 euro moest bij betalen ik was het hier niet mee eens maar had geen zin om mijn dag hierdoor te laten verpesten.
    Maar gaf aan dat we dan nog wel een paar oefening gingen doen zodat ik de komen 25 min nog een CD kon vullen al weten dat het herladen na een eerste kamer toch nog een uurtje duur.
    Na een paar min was mijn derde been al terug op volledige sterkte en aan gegeven dat we dog style ging doen weten dat het heel wat moeite ging kosten om het CD terug te vullen na deze korte rust tijd dus een handdoek rond haar middel gedaan zodat ik ze hard een lang kon neuken dit doen normaal nooit maar ik was een beetje boos en wilde dit even op haar afreageren
    Ik heb 20 min aan een stuk haar hard geneukt en heb in de laatste 2 min de CD gevuld
    Ze kon niet snel genoeg van de kamer afzijn ik heb haar netjes betaald met een brede glimlach op mijn gezicht
    Ik was opzicht niet erg trots dat ik dit gedaan had maar mijn frustratie was weg en mijn dag niet verkloot was
    Als je de dames respect geeft krijg je dit gewoonlijke ook terug en word de kamer enkel beter is mij normaal moto
    Een voordeel ik heb ze later nog veel zien jagen maar ze is nooit nog bij mij geweest ik heb ze nog ooit 1 maal zien twijfelen maar ze heeft het niet meer gedaan

    herhaling 0,0%


    STI6

  7. Onderstaande 4 leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 mei 2017),laplagne (11 mei 2017),rolo (12 mei 2017),Sjeufke (10 mei 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    The nymfo huntress turns into a girlfriend

    Het maakte niets uit wwar ik ook liep of was, overal kwam ik Michaela tegen met haar perfecte lijfje. Ditmaal ietwat overmoedig met de camouflage kleuren op haar gezicht. Ze had me al duidelijk gemaakt vanaf het eerste moment dat ze met nee geen genoegen zou nemen. Na een bubbelbad stond ik onder de douche en zij stond in de deuropening van de wellness area. Duidelijk gebarend dat ik er aan moest geloven. Ik liep naar haar toe en ze zei dat dit het ideale moment was om een kamer op te zoeken aangezien ik nu fris en fruitig was. Ik zei haar dat ik eerst nog een sigaretje wilde roken op het terras en dat ik haar daarna wel zou opzoeken. Bang dat ik ten prooi zou vallen aan een andere dame stelde ze voor om mee te gaan. Op het terras bleek maar weer eens wat een zotte doos het is. Na de nodige flauwekul besloten we een kamer op te zoeken.

    Nadat ik haar een massage had gegeven van al haar pijnlijke plekken ging haar handje langzaam op onderzoek uit. Geheel tot mijn verrassing begon ze aan een edging HJ die ik absoluut niet achter haar gezocht had. Na een tijdje pakte ze mijn massage olie en het klokkenspel en klepel kregen een liefdevolle beurt. Er werden wat zoenen uitgewisseld en daarna richtte haar mondje zich op mijn tepels onderwijl doorgaand met haar edging HJ. Haar lippen zochten de mijne weer op en ditmaal kwamen ook onze tongen in het spel voor. Heerlijk slow zoals je het met een vriendinnetje doet. Na een tijdje besloten we onze tongen ook in te zetten op andere gebieden en in 69 gingen we verder. Ook nu weer wist ze me perfect te teasen. Toch zou ze zich als eerste gewonnen moeten geven.

    Na een kleine pauze liet ze er geen gras over groeien. Ze veranderde mijn klepel in een rode aardbeienlolly en deed verwoede pogingen om hem helemaal naar binnen te werken. Na enkele minuten liet ze haar nauwe "oventje" eroverheen zakken. Het duurde dan ook niet lang meer af het klusje was geklaard. We rookten nog een sigaret en douchten ons om na 90 minuten zeer voldaan de kamer te verlaten na een goede sessie waarbij ze liet zien dat ze meer is dan het jaagstertje waar ze voor gezien wordt. Bij een volgend bezoekje zal ik me met alle liefde weer laten vangen door haar.

  9. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 oktober 2017),FOEF (19 oktober 2017),Giodude (22 november 2018),jansenroy (19 oktober 2017),Pierke69 (10 februari 2020),pret (20 oktober 2017),Sjeufke (19 oktober 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    10 april 2015
    Last Online
    13 april 2022 @ 14:38
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    Dacht ik eindelijk eens een eerste leuke review te gaan schrijven hier, helaas helaas... ik liep Michaela tegen het lekkere lijf.

    Ze had me al een paar keer aangesproken, maar was op weg naar sauna of restaurant. Uiteindelijk toch besloten het eens met haar te proberen, maar toevallig stond ze met Samantha haar vriendin bij de ingang van de Sauna. Heb ik me laten verleiden tot een trio. Klinkt goed dacht ik. Vooraf (na alle tips op het forum, en vorige keer van Melli) toch maar heel goed gevraagd naar de prijzen vooraf. Echt alles had een meerprijs, maar liever wilden ze vooraf niets zeggen... Uiteindelijk heel duidelijk afgesproken: voor 2 keer 50 euro 30 minuten, allebei te nemen, én ze zouden met elkaar spelen.... Richting kamersleutel halen gelijk nog meer upsell: bubbelbad? maar 20 euro? wilde bijna ja zeggen, maar OH, dat kan alleen als je een uur gaat. Daar had ik geen zin in. Dus nogmaals de afspraken herhaalt. 100 euro... Wij de kamer op. 2 leuke dames die lekker op mijn jongeheer beginnen te sabbelen. Allemaal prima tot dusver. Dus ik zeg tegen Samantha, kan je niet lekker met Michaela gaan spelen... Ehh schatje, dat is wel 100 extra?? pardon?? Ik snap dat ze eventueel wat extra's vragen, maar dat was vooraf duidelijk niet afgesproken. Dus ik zeg: "ok, speel dan maar niet met elkaar, dan gaan we gewoon verder"... Neeeeeee, je moet zowiezo 100 euro bijbetalen voor een trio, ook al spelen we niét met elkaar.... Aldus Michaela...Ik zag Samantha al een beetje kijken van shit.... Heb resoluut de boel afgekapt.. Dat was niet afgesproken. Ach schatje, toe nou, kom op, we gaan gewoon verder. Ja, daag... Ik ga gewoon de kamer uit.... Heb aangegeven dat ik ze dan maar 50 euro ging betalen voor die 5 minuten zuigen... Maarrr wat een oplichtsters. Sorry sorry. uiteindelijk mijn beklag gedaan bij de blonde dame bij de ingang. Ze gaf inderdaad aan dat dit zo niet kon, dus even later kwam Samantha de 50 euro terugbrengen, sorry sorry sorry... Ja ja ja... Snap wel dat ze er geld aan willen verdienen, en goed ook, maar het was vooraf meerdere keren herhaalt wat de afspraken waren. héél duidelijk...

  11. Onderstaande 7 leden hebben purnstaar bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 december 2017),cheasehead (16 december 2017),CVARIA (15 december 2017),laplagne (16 december 2017),mentholbear (19 december 2017),stimpy3 (30 maart 2019),yylover (17 december 2017)

  12. #32
    Geregistreerd
    21 mei 2016
    Last Online
    14 mei 2023 @ 09:01
    Berichten
    19
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    73 in 15 posts

    Standaard

    Vandaag had ik ook mijn zinnen op haar gezet. Ik was er al de hele dag, en vroeg in de avond kwam ik haar op de gang tegen. Ze was druk bezet die dag had ik de indruk. Dus snel even een praatje aangeknoopt. Ze vroeg meteen of ik een triootje wou. Ik weet niet met wie dan maar ik had te kennen gegeven dat ik alleen met haar wilde. Een half uurtje zei ik. Zeker als het de 1e keer met een dame is. Ok wij zijn gaan kameren, na wat wachttijd, konden we de kamer op. Ik heb daar even snel gedouched, was warm en benauwd. Ze wou graag een glas sinas. Ik voor haar gaan halen in de bar. Vond het wel wat vreemd, maargoed. Terug op de kamer lag ze nog steeds in haar bikini, en een sigaretje te roken. Vond ik opzich niet er, rook zelf niet. Ik mocht haar bh uitdoen, en haar slipje ging uit. Zelf was ik al naakt. Ze wilde dat ik naast haar ging liggen, maar ik wilde al wat actie, eerst even TZ, maar dat mocht niet, ok daar maar lekker beffen wat ik heel graag doe. Dat mocht ook al niet. Toen heeft ze me geprobeerd te pijpen zc, daar leek ze opzich aardig haar best op te doen, alleen mijn libido zakte weg, vanwege die wijgeringen. Ik had er geen zin meer in. Ik heb het haar gezegd dat ik ermee wilde stoppen. Haar gewoon netjes betaald. Ik zei tegen haar dat ik het jammer vond, en dat ik er meer van verwacht had. Ze zei dat ik dat van te voren had moeten vragen, wat voor diensten ze allemaal bood. Daar zit misschien wat in. Meestal doe ik dat niet, soms weer wel.
    Misschien hadden we gewoon geen klik, of heb ik het verkeerd aangepakt. Je begrijpt het al, herhalings gevaar is voor mij nul.

    Het was al avond en dacht deze af te sluiten met Gloria (succes verzekerd) maar ze was bezet, wel even gewacht, niet gezien, toen maar gaan omkleden. En ja hoor daar kwam ze langs. Kort even mee gepraat, maar ik ging toch maar naar huis. Morgen ook weer werken. Woe 6 juni weer yy, dan is mijn topper er weer ( ik wilde even positief afsluiten)

  13. Onderstaande 5 leden hebben Beflap2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 mei 2018),mentholbear (28 mei 2018),pret (27 mei 2018),Sjeufke (27 mei 2018),sofaking (27 mei 2018)

  14. #33
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Afgelopen week weer terug van even weggeweest.

  15. #34
    Geregistreerd
    28 november 2016
    Last Online
    30 april 2019 @ 15:25
    Berichten
    76
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    63 in 31 posts

    Standaard

    dit is ook zo een meid waarmee je je 50€ gewoon kwijt bent... Slechte service tout court

  16. #35
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> PSR doch een lang verblijf lijkt me aldaar erg onwaarschijnlijk...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  17. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    pret (29 maart 2019),terminator (30 maart 2019)

  18. #36
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Heb altijd leuke kamertjes met haar gehad, maar ik ben dan ook meer van de PSE en ik had best wel een klik met haar, dat wil nogal eens helpen.

  19. #37
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:39
    Berichten
    187
    Discussies
    17
    Thanks
    1.698
    Thanked
    80 in 49 posts

    Standaard

    @satanicsurfer
    ps, je box zit vol pm niet mogelijk
    Laatst gewijzigd door terminator; 30 maart 2019 om 02:33 Reden: .

  20. #38
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard Jessica (Roemeense)



    Jessica (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 50 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Beffen
    Extra info : 4 maanden in PSR nu, daarvoor 3,5 jaar YY tot sluiting eerder dit jaar





  21. Onderstaande 2 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (22 december 2019),Manureva (22 september 2019)

  22. #39
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...413#post672413

    Op een gegeven moment zag ik de klant van de blonde dame weer in de bar lopen en niet veel later zij zelf ook. Snel er achteraan gegaan om vervolgens kennis te maken met Jessica. Want zo heet ze. 4 maanden in PSR nu, daarvoor 3,5 jaar Yin Yang. Verklaard ook haar vaardigheden in het Neukerslands (lekker paipen, lekker noiken). Had de vorige keer een andere naam opgevangen maar whatever. Ze kwam een beetje koel over, gesprek kwam maar moeilijk op gang. Had even zoiets van, moet ik nu aftaaien? Maar toch doorgezet. Ik wilde toch wel graag met haar de kamer op.
    Ze had in ieder geval geen haast dus tijdje zitten kwebbelen waar ze soms wat lijpe dingen zei bijv. dat ze in de wellness wilde neuken omdat ze het geil vind om bekeken te worden. Ben daar zelf iets minder van. Zo kwamen er nog een paar uitspraken voorbij waarvan je kunt denken, waarom? Maar ja, warm had ik het wel ondertussen want ze is achterlijk knap en naturel.

    Uiteindelijk met haar naar de kamer verdwenen, wederom boven. Toen we ready to go waren zei ze ineens: wacht even, ik ken jou. Vervolgens kwam het hele verhaal van de vorige keer in 1 boer er uit. Het olifantje in haar was in ieder geval wakker geworden. Nu kunnen we goed los dacht ik nog.

    Sessie zelf was zeker voldoende maar geen hoogvlieger. Voelde toch afstand en plichtmatigheid bij haar. Wat wel jammer is want hierdoor is het HHG niet echt aanwezig voor mij. Bovendien ook geen TZ. P+N was ruim in orde verder. In doggy zag ik na een tijdje de achterdeur op een kier staan en informeerde naar de mogelijkheden. Toen ze het bedrag noemde wat het zou moeten kosten om daar gebruik van te maken heb ik het maar weggelachen en zijn we verder gegaan waar we gebleven waren. Uiteindelijk de finish bereikt. Na de daad kon ik weinig meer met haar, een echt gesprek zat er niet echt in. Ze vond het leuker om met een lege keukenrol in het rond te meppen. Na 50 minuten dan ook de kamer verlaten want ik had het wel gezien. Wie niet waagt, wie niet wint! Geen spijt van deze kamer anyway.

  23. Onderstaande 7 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 september 2019),flicki (24 september 2019),Husky (21 september 2019),ju52 (22 december 2019),Manureva (22 september 2019),Sjeufke (21 september 2019),Viscamessi (21 september 2019)

  24. #40
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Kan samengevoegd worden met volgend paspoortje

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...115#post457115

    Ze gaat in PSR inderdaad als Jessica door het leven. Moest 2x kijken of ze het daadwerkelijk was. Wat extra kilootjes erbij waardoor ze mij qua figuur minder kon bekoren als in haar YY tijd. Gedurende de dag een aantal keren bijgepraat en natuurlijk was ze uit op een kamergang. De vermoeidheid van FL zorgde ervoor dat ik uiteindelijk niet toegaf aan mijn former YY guilty pleasure for old times sake. Ze gaf aan dat ze het nog niet wist of ze bij een eventuele heropening van YY zou terugkeren naar het sprookjesbos.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  25. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 februari 2020),ju52 ( 7 februari 2020),Manureva ( 2 februari 2020),Pierke69 (10 februari 2020)

  26. #41
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:21
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    333
    Discussies
    10
    Thanks
    2.762
    Thanked
    552 in 202 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Kan samengevoegd worden met volgend paspoortje

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...115#post457115

    Ze gaf aan dat ze het nog niet wist of ze bij een eventuele heropening van YY zou terugkeren naar het sprookjesbos.
    She told me this week, that she will go back directly to YinYang by reopening.

  27. Onderstaande 3 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 8 februari 2020),Patjax ( 7 februari 2020),Sjeufke ( 7 februari 2020)

  28. #42
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:21
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    333
    Discussies
    10
    Thanks
    2.762
    Thanked
    552 in 202 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    ==> PSR doch een lang verblijf lijkt me aldaar erg onwaarschijnlijk...
    She ist still in Parksauna Residence, her name is Jessica.

  29. #43
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    @mods dit topic kan samengevoegd worden met

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...115#post457115

    Gaat namelijk over een en dezelfde dame.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  30. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (10 februari 2020),Manureva ( 9 februari 2020),Pierke69 (10 februari 2020)

  31. #44
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Zij maakte de oversteek en ik schatte haar in als een leeghoofdige bimbo uit de schatzi of baby categorie. Ze opende echter met hello darling en stelde zich voor als Jessica. Het eerste pluspuntje had ze te pakken en mijn ogen zagen dat ze er nog twee had. Ik weet dat het onfatsoenlijk is als je in gesprek bent om de ander niet aan te kijken, maar mijn ogen dwaalden steeds af alsof ze door een magneet door haar borsten werden aangetrokken. Ze had natuurlijk door dat ik ready for the kill was. Toch bleef ze rustig een praatje maken en begon met haar handje over mijn borstkast te gaan en te spelen met mijn tepel. Ze vroeg hoe de club mij beviel. Ik zei goed maar dat ik het jammer vond dat de dames passief waren en ze vroeg me welke dames mijn interesse hadden gewekt. Ik zei de twee dames in haar buurt voordat ze naar mij kwam. Dat bleken Yasmin en Cosmina te zijn, waarbij volgens haar Cosmina een absolute aanrader was en ze bij een volgende keer wel wilde bemiddelen. Na zo'n tien minuten vroeg ze of ik interesse had om samen met haar plezier te gaan maken. Mijn knikje was voldoende voor haar om voor een sleutel te gaan. Al snel was ze terug om te zeggen dat we even moesten wachten omdat alle kamers boven bezet waren en ze de kamers beneden te koud vond. Als ik persé wilde dan wilde ze wel beneden. Voor mij was het niet echt een straf om te wachten met haar in mijn armen.

    Ze ging na een vijftiental minuten wederom kijken voor de sleutel en ditmaal succesvol. Ze verontschuldigde zich voor het feit dat er op deze kamer geen douche was. Het bed stond in een schuin aflopende nis en gaf het een bedstee gevoel. Mijn vermoedens werden bevestigd toen ze haar bh uittrok. Als ik gelovig zou zijn dan had ik ze als god's gift to mankind bestempeld en als ik een fervent aanhanger van de evolutieleer was geweest dat had ik ze als een wonder van moeder natuur bestempeld. Ik complimenteerde haar met haar prachtige borsten en ze speelde ermee terwijl ze zichzelf bekeek in de lange spiegel tegen de muur. Ik ontdeed mij van mijn in dit soort situaties compleet overbodige badjas en voegde me bij haar op bed.

    Veel tijd aan voorspel verspilde ze niet. Ik was even bang dat ze last had van het laufhaus syndroom, mede gezien het feit dat ze haar slipje nog niet had uitgedaan. Mijn lustspier was duidelijk onder de indruk van haar en om ervoor te zorgen dat deze tot volledige wasdom kwam hielp ze een handje. Na een ietwat ongebruikelijke positionering begon ze met het tipje van haar tong uiterst gevoelig de zaadbunkers te bewerken. Heel lekker en zelfs een beetje kriebelig. Langzaam ging ze vandaar richting de top van mijn lustspier. Ze pijpte met de hele range aan variaties, waarbij ze oa een bepaalde manier had om hem uit haar mond te laten ploppen wat een apart gevoel had. Na een kwartiertje vroeg ze hoe lang ik wilde blijven. Het tijdstip en de lange terugreis in acht nemende wist ik dat dit mijn laatste sessie werd en zei haar dat we minimaal een uurtje zouden blijven.

    Ze legde zich aan de andere kant van mij en begon heel teder mijn nek te kussen met afwisselend kleine likjes. Hierna was mijn tepel aan de beurt. Hetzelfde tafereel plus het feit dat ze er plagerig in beet. Ze werkte zich weer richting lustspier en ditmaal nam ze plaats tussen mijn benen om te pijpen. Langzaam bouwde ze het tempo op en haar blik smeekte om zaad. Gebruik gemaakt van een korte time out om een voortijdig verlies aan potentiële kleine Pierkes te voorkomen. Voor haar het signaal om mij duidelijk te maken dat fuck toch echt de volgende stap was. Haar broekje ging uit.

    Wat volgde was een knap (en krap) staaltje foefness. Haar stimuleringsapparaatje waarmee ze mijn lustspier aan een workout wilde onderwerpen was nogal nauw. Langzaam en behoedzaam liet ze het erover heen zakken. Het zorgde meteen al voor een goed gevoel en jubelstemming bij mijn lustspier. Gewillig liet ze mij met haar borsten bezighouden terwijl zij langzaam op en neer ging. Na een tijdje legde ze zich op mij. Haar hete adem in mijn nek en de lichte kreuntjes gaven aan dat ook zij genoot van deze inspanning. Dat ze ook begaan was met mijn toestand bleek uit het feit dat ze ook mond op mond toepaste. Mijn lustspier had ondertussen al aardig wat liefdeszweet opgebouwd. Om de workout te intensiveren maakte ze gebruik van haar bekken ter verhoging van de intensiteit. Hoewel mijn lustspier het graag nog langer had willen volhouden zorgde dit ervoor dat het liefdeszweet eruit gutste. Om er zeker van te zijn dat ook alle "zweet" een weg naar buiten had gevonden vond er nog een soort van cooling down gedurende een kleine twee minuten plaats. Haar stimuleringsapparaatje verwijderde ze voorzichtig van mijn lustspier en genoegzaam bekeek ze wat het resultaat was in het speciale rubberen handdoekje. Liefdevol depte ze mijn lustspier en verwijderde de laatste restanten van de inspanning. Ze gaf mijn bovenbenen en borstkas een korte massage en kwam in mijn armen liggen om nog even na te knuffelen en na te babbelen. Ze gaf aan er graag nog een tweede work out aan toe te voegen, maar ik was kapot.

  32. Onderstaande 11 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2020),brombeerzuid ( 5 maart 2020),gignnl ( 6 maart 2020),Giodude ( 6 maart 2020),Manureva ( 6 maart 2020),mentholbear ( 6 maart 2020),Patjax ( 5 maart 2020),pret ( 5 maart 2020),Sjeufke ( 5 maart 2020),WANDELAAR5 ( 5 maart 2020),Wentelt Eefje ( 5 maart 2020)

  33. #45
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Sixsens
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  34. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    pret (19 juli 2020)

  35. #46
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Inderdaad vandaag daar gespot. Het trappenlopen heeft iets van haar extra PSR kilootjes laten verdwijnen maar haar YY figuurtje heeft ze nog niet terug
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  36. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 juli 2020),Giodude (27 juli 2020),laplagne (20 juli 2020),Pierke69 (17 augustus 2020),pret (19 juli 2020),Sjeufke (19 juli 2020)

  37. #47
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Werknaam in SS is Gina. Zag er lekker uit en deed samen met Cleo een Sister Act

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

  Living Room 468*60