Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Mary (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Mary (Roemeense)



    Mary (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen
    Extra info : Nieuw in de club en heeft zich laten aanpraten dat je voor 30 minuten niet mag tongzoenen. Voor de rest niet onvriendelijk en ik sluit niet uit dat het voornamelijk aan "foute vrienden" ligt. Ze lijkt een beetje op Candy uit 2 and a half men, maar dan zonder dommige uitdrukking op het gezicht.





  2. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 november 2015),Sjeufke (29 november 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Na twee tevredenstellende sessies begon ik wat avonturlijker te worden. Mary was al een paar keer langs geweest en toch ook wel een van de stunners. Ruim 1.70 met lange bruine haren; slank lijf met mooie b cups en een passend “modellengezicht”. Zoals in het paspoortje staat: een beetje als dat meisje uit 2.5 men. Een paar dagen hier en een voorleven aan de Franse grens (altijd veel belovend). De eerdere poginkjes waren best koddig en leuk geweest en ook de derde poging was best aardig. Daarnaast heb ik best een goede associatie met de naam "Mary"; hoe zou dat nou komen. Hoe dan ook, mijn voorstel de liefde te gaan bedrijven werd gretig en vrolijk geaccepteerd.

    Op de kamer bleek dat ik toch weer niet specifiek genoeg was geweest, want ik kreeg alleen wat zachte lipjes op de mijne… voor tongzoenen zou ik langer moeten blijven. Daar ga ik dus uit principe niet op gokken en het was al duidelijk dat dit hem niet helemaal zou worden. Eigenlijk viel het voor de rest best mee. Zoenen zonder tong, maar best zacht. Pijpen leek wat hectisch maar was wel behoorlijk effectief. Neuken alleen even in missionaris, aangezien mijn pula er bij het weggedraaide koppie al snel geen zin meer in had. Daarna weer terug oraal aan de gang, waarbij ze opmerkte dat ik maar moest aangeven wanneer ik zou komen… niet dat ze geen FT wilde, maar het leek haar dat ik dat niet wilde. Toch niet helemaal passend bij de eerder ingeschatte geldwolf. Na een minuut of 27 begon ik langzaam richting het aftaaien te werken (klaarkomen had ik helemaal geen zin in). Dat duurde nog een tijdje langer, want ongevraagd begon ze nogmaals over de servicestandaard die haar verteld was (leve het schoolplein) en vergeleek dat ook even met de "regels" bij haar eerdere club. Ze geloofde in eerste instantie ook niet dat mijn eerdere kamergenotes wel gewoon gezoend hadden. Grappig, ze leek wel een beetje te twijfelen over wat nou de norm was. Ondanks dat het toch wel een flop was geweest, was ze de rest van de avond nog best vriendelijk. Toen ik later naast haar in de bar zat (geen andere plekken vrij) keek ze toch wat beduusd toen Andre samen met een vriendin even bij me kwamen naknuffelen.

  4. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (29 november 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Living Room 468*60   Babylon 468*60