Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Laura (ex livia Sharks) (Roemeense)



    Laura (ex livia Sharks) (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen
    Extra info : Ondanks haar ervaring, heeft ze moeite met niet Aziatische piemels. Daarnaast kan het upsellen als irritant worden gezien. Wel een leuke meid voor de rest en de 3 sterren zijn meer om de service dan dat er echt herhalingsgevaar is (zie piemelopmerking).





  2. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    biged (29 november 2015),Sjeufke (29 november 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Laura is zo een meisje dat ik al een paar jaar ken, maar ondanks dat ze helemaal mijn type is, is het nog nooit tot een kamer gekomen. Ze komt elke keer wel even om mijn nek hangen om wat te kletsen, maar daar was het tot nu toe bij gebleven. Meestal overigens zonder dat er een kamervraag is gevallen… vaak als ze op het punt staat te gaan eten, of naar huis te gaan… of er een klant van haar aan het douchen is of zo.

    Hoe dan ook, dit keer hing ze weer om mijn nek en na een standaard rondje onzin vroeg ze zowaar of ik geen zin had om iets te gaan doen. Tja: “wat ben je dan van plan op de kamer?”. “Dat weet je toch.” Eventje gekissebist over of we al eens hadden gekamerd of niet, daarna iets over tongetjes en zo. Er werd al aangehaald dat ze lief voor mij zou zijn, als ik lief voor haar zou zijn (voor Roemeentjes is lief zijn alleen in bani uit te drukken overigens). Nog een paar rondes heen en weer kaatsen en vrolijk naar een kamertje. Optisch een plaatje: blonde haren en blauwe ogen, slank en klein met mooie ronde borstjes en zo een kontje dat in een hand past... en daarnaast nog die guitige en stralend glimlach.

    De deur was nog niet dicht, of ik had de eerst natte en zachte tongzoen te pakken. Meteen plagerig dat we dit onderdeel dus hadden afgestreept; tongzoenen gedurende de hele kamer overigens prima gebleven. Ze lijkt een beetje een programma af te willen spelen, maar daar haal je haar wel uit. Minste aan de sessie was de ze enkele keren probeerde voor elkaar te krijgen dat ik haar “goed” zou behandelen, wat in haar geval dan neer komt op het volblaffen van haar muiltje. Aangezien het knuffelig tongen prima ging, stelde ik dat ze als het goed speelde mogelijk wel 100 euri kon bijtekenen door wat langer te blijven. Dat vond ze zelf dan minder, omdat ze geen zin had te lang met mijn pula te moeten neuken. Nou ja, half uurtje dus met goed tongzoenen, behoorlijk oraal werk en in 69 een mooi kontje en poesje die konden worden afgelebberd. Mijn tong stuitte in de poes als snel op een tampon of zo, dus de vingertjes maar bij mezelf gehouden. Neuken niet in cowgirl, maar mish werd opgelegd… ondanks de flutschi toch een soort deathgrip en echt comfortabel leek ze inderdaad niet. Gulzig zoenend hielp ze me dan redelijk vlotjes over de streep. Best leuke sessie, met een leuk meisje en best aardige service… jammer dat het neuken niet echt gaat. Ze is ook meer fan van de Aziatische medebeer gaf ze toe. Aftersales een beetje zoals ze normaal is met af een toe een zwiep van een kont of een stel tieten als je aan de bar staat of zo.

  4. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (29 november 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.