Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 466
  1. #76
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wat er allemaal staat in de link hieronder zet je wel aan het denken:

    http://www.beyondthematrix.nl/nieuws...ood-in-milaan/
    Nee het geeft te denken dat je deze volstrekte kul en onzin verkondigd door geestelijk labiele personen klaarblijkelijk nog steeds serieus neemt .
    Deze man dus neem jij serieus.

    Martin Vrijland (pseudoniem) (geb. 9 januari 1972) is een paranoïde complotdenker die met zijn gelijknamige website tracht de David Icke van Nederland te worden. Hij houdt zich bezig met het schrijven van artikels over de meest onzinnige onderwerpen zoals chemtrails, HAARP, Mind control en de New World Order. Ook tracht hij zich te profileren als onafhankelijk onderzoeksjournalist, maar schijnt hierbij iedereen in het harnas te jagen, zelfs andere complotdenkers zoals Micha Kat met wie hij in het verleden nog heeft samengewerkt.
    https://hoaxwiki.wordpress.com/2014/...rtin-vrijland/

    Als je in 1 naam met Micha Kat genoemd wordt ben je totaal gestoord en rijp voor opname.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #77
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nee het geeft te denken dat je deze volstrekte kul en onzin verkondigd door geestelijk labiele personen klaarblijkelijk nog steeds serieus neemt .
    Deze man dus neem jij serieus.
    Deel alleen dit berichtgeving om zaken vanuit verschillende perspectieven te kunnen bekijken. Of iemand het serieus neemt of niet is aan de persoon zelf.

  3. #78
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht


    Slaven veiling in Saudi-Arabië, uiteraard kan dit de VN niets schelen, die maken zich liever druk over Israël.

    https://www.thesun.co.uk/news/181756...ying-auctions/
    Saoedi Arabië dankt haar bestaan aan de Balfour declaratie in 1917, waarbij de goedkeuring van het zionistisch plan met daarin de vastlegging van reservering van grond in Palestina voor de oprichting van de staat Israël van doorslaggevend belang was, heeft aangetoond dat Saoedi Arabië eigenlijk simpelweg een zionistische vazalstaat is. De Saoedi’s danken hun bestaansrecht aan dit krachtveld en alles wat zij doen komt uit de koker van dit New World Order plan. Dat er dus jihadisten of terroristen uit die kweekvijver komen, kunnen we beschouwen als een goed gecoördineerd masterplan met jarenlange voorbereiding. Dat ligt niet aan de islam, dat ligt aan de lang geplande opzet om twee culturen en geloofssystemen bewust te vermengen binnen Europa (om ze uiteindelijk tegen elkaar op te zetten) en dat ligt aan het oogluikend toelaten van (of heimelijk stimuleren) c.q. niet accuraat optreden tegen radicalisering. zie ook http://www.beyondthematrix.nl/nieuws...g-van-terreur/

  4. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Deel alleen dit berichtgeving om zaken vanuit verschillende perspectieven te kunnen bekijken. Of iemand het serieus neemt of niet is aan de persoon zelf.
    We hebben een topic voor complottheorieën. Reacties die overduidelijk dat karakter hebben en verder niets zinvols aan een discussie toevoegen verplaats ik naar dat topic.
    Laten we proberen de discussie wel zindelijk en inhoudelijk te houden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #80
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    We hebben een topic voor complottheorieën. Reacties die overduidelijk dat karakter hebben en verder niets zinvols aan een discussie toevoegen verplaats ik naar dat topic.
    Laten we proberen de discussie wel zindelijk en inhoudelijk te houden.
    Betreffende artikel heeft betrekking op deze topic.

  6. #81
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ... zindelijk en inhoudelijk te houden....
    Trump is inderdaad te veel in het nieuws
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 januari 2017)

  8. #82
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:11
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Bizar dat je je hoofd zo laat vervuilen met dat soort troep van die geestelijk labiele persoon. Lees nogmaals deze reactie van Big https://www.ijsberenforum.com/forum/...155#post533155

    Lijkt me dus weer een bericht van je die ook in aanmerking komt voor verplaatsing naar dat humortopic met complot fantasieverhaaltjes.

  9. #83
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Bizar dat je je hoofd zo laat vervuilen met dat soort troep van die meneer. Lees nogmaals deze reactie van Big https://www.ijsberenforum.com/forum/...155#post533155

    Lijkt me ook in aanmerking te komen voor verplaatsing naar dat humortopic met fantasieverhaaltjes.
    Nee snap dat het niet past in het zionistisch plaatje

  10. #84
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Zowel de gedachte van anderen dat Trump onder invloed zou staan van Putin als wel de gedachte van Trump dat er van alles wordt verzonnen horen in dit draadje thuis.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  11. #85
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:11
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nee snap dat het niet past in het zionistisch plaatje
    Het punt is dat het geen inhoudelijke discussie meer geeft wanneer iemand een bericht plaatst die in hetzelfde mandje zit als "UFO's vol met zionistische aliens uit een andere melkwegstelsel die conflicten op aarde in de hand werken om vervolgens zelf de macht op aarde over te nemen in een nieuwe wereldorde."

    Geen idee of zoiets past in een of ander zionistische plaatje.

  12. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (11 januari 2017)

  13. #86
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het punt is dat het geen inhoudelijke discussie meer geeft wanneer iemand een bericht plaatst die in hetzelfde mandje zit als "UFO's vol met zionistische aliens uit een andere melkwegstelsel die conflicten op aarde in de hand werken om vervolgens zelf de macht op aarde over te nemen in een nieuwe wereldorde."

    Geen idee of zoiets past in een of ander zionistische plaatje.
    Waar lees jij dat UFO met zionistische Aliens dan? Stuur eens een link.

  14. #87
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:11
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Waar lees jij dat UFO met zionistische Aliens dan? Stuur eens een link.
    Geen idee maar hier heb ik iets voor jou:

    Ufo-complot: de (meestal Amerikaanse) regering zou het bestaan van ufo's geheim houden. Het zou om geheime militaire toestellen gaan, gemaakt met nazitechnologie (zie ook nazi-ufo). Een variant hierop beweert dat de regering een akkoord sloot met 'aliens', waarbij men toestond dat ze mensen ontvoerden en gebruikten voor onderzoek in ruil voor informatie over hun geavanceerde buitenaardse technieken. Een ander verhaal houdt dan weer vol dat er tijdens het Roswellincident een neergestorte ufo werd gevonden mét buitenaardse wezens, maar dat de overheid dit geheim houdt.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorie

    Het enige wat ik ongeloofwaardig vind hieraan is dat het nazi-ufo's zijn want de nazi's waren immers niet bepaald vriendjes van de zionistische aliens waar de Amerikaanse regering een akkoord mee sloot.

  15. #88
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Geen idee maar hier heb ik iets voor jou:

    Ufo-complot: de (meestal Amerikaanse) regering zou het bestaan van ufo's geheim houden. Het zou om geheime militaire toestellen gaan, gemaakt met nazitechnologie (zie ook nazi-ufo). Een variant hierop beweert dat de regering een akkoord sloot met 'aliens', waarbij men toestond dat ze mensen ontvoerden en gebruikten voor onderzoek in ruil voor informatie over hun geavanceerde buitenaardse technieken. Een ander verhaal houdt dan weer vol dat er tijdens het Roswellincident een neergestorte ufo werd gevonden mét buitenaardse wezens, maar dat de overheid dit geheim houdt.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorie

    Het enige wat ik ongeloofwaardig vind hieraan is dat het nazi-ufo's zijn want de nazi's waren immers niet bepaald vriendjes van de zionistische aliens waar de Amerikaanse regering een akkoord mee sloot.
    Muhahaha ET meets Schindler.

  16. #89
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    want de nazi's waren immers niet bepaald vriendjes van de zionistische aliens waar de Amerikaanse regering een akkoord mee sloot.
    Niet per defiintie geen vrindjes. Immers, de nazi's waren in ieder geval niet allemaal vanaf het begin aanhangers van het idee om alle Jpoden uit te roeien, er waren er wel degelijk die een oplossing zagen in het onderbrengen van de Joden buiten het Duitse Rijk, Madagascar werd veel genoemd. En ook was in het begin van het Zionisme het huidige Israel niet de enige mogelijkheid waarnaar gekeken werd.
    Hoewel deze stroming binnen het Zionisme aan het begin van de 20e eeuw eigenlijk verdween kun je natuurlijk niet uitsluiten dat er tot ver in de 20e eeuw aanhangers waren van andere landen, onder andere Oeganda, Argentinie. Evenmin kun je uitsluiten dat er onder de nazi's tot ver in de Tweede Wereldoorlog lieden waren die toch meer zagen in massale volksverhuizing dat uitroeiing. Ik denk dat dat aantal aan het einde wel gegroeid zou zijn, vooral uit opportunistische overwegingen. Voeg je dat allemaal bij elkaar dan "zou het zo kunnen zijn dat" enkele Nazi's en Zionisten elkaar in een vreemd complot vonden. Wellicht was een gemeenschappelijke afkeer van Stalin ook een drijfveer. Kortom , het is niet erg waarschijnlijk maar ook niet per definitie uitgesloten. Of een complot van streng orthodoxe Joden die vaak erg anti zionistisch zijn.

    Met name Madagascar en Argentinie zijn overigens vele maken grote dan Israel en de Palestijnse gebieden en een paar buurlanden bij elkaar, meer ruimte dus. Argentinie zou de nazi jagers ook veel gereis bespaard hebben, maar ik twijfel of Juan Peron daar op zat te wachten.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  17. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    pret (11 januari 2017)

  18. #90
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nee het geeft te denken dat je deze volstrekte kul en onzin verkondigd door geestelijk labiele personen klaarblijkelijk nog steeds serieus neemt .
    Deze man dus neem jij serieus.
    Valt in dezelfde categorie als de haatblog van ejbron en co. Labiele figuren die berichten posten die rijp zijn voor de prullenbak.

  19. #91
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Valt in dezelfde categorie als de haatblog van ejbron en co. Labiele figuren die berichten posten die rijp zijn voor de prullenbak.
    Klopt, ook zo'n bekende hoax site:

    E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website. De inhoud van hun artikels focust voornamelijk op extreemrechtse onderwerpen zoals vreemdelingenhaat, islamofobie en eurofobie, maar ook op een overdreven nadruk op "vrijheid". Verder publiceert de website paranoïde complottheorieën over de fictieve Illuminati en New World Order, alsook de ontkenning van klimaatverandering en de promotie van kwakzalverij.
    Steeds weer dezelfde thema's die terugkeren. Haatzaaiend en extreemrechts.
    Toch zijn er ook onder de ijsberen nog mensen die in deze bullshit geloven.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #92
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klopt, ook zo'n bekende hoax site:


    Steeds weer dezelfde thema's die terugkeren. Haatzaaiend en extreemrechts.
    Toch zijn er ook onder de ijsberen nog mensen die in deze bullshit geloven.
    Ja maar, je weet toch dat EJBron een gezamenlijk plan is van Extreem links en IS om het brave Nederland opgefokt te krijgen zodat we vanzelf Franse toestanden krijgen, aldus een bodem scheppend voor geweld?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  21. #93
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

  22. #94
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Bilderbert Koenders denkt dat Russische hackers ook de Nederlandse verkiezingsuitslag gaan beïnvloeden... Voorwaar, een complot...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  23. #95
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Bilderbert Koenders denkt dat Russische hackers ook de Nederlandse verkiezingsuitslag gaan beïnvloeden... Voorwaar, een complot...
    Nou, we hebben de stemcomputers afgeschaft dus dat wordt wat moeilijker, alles op papier is redelijk eenvoudig te verifieren. Maar ze hebben natuurlijk wel de mogelijkheden nieuwsmedia te beïnvloeden en groepen te financieren.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  24. #96
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Alweer zoveel onzin in andere draadjes, we moeten maar weer eens in complotten gaan denken.
    U hebt al gehoord van #vrijlinks ?
    Nee?

    Ja ik ook eigenlijk niet maar er is zoveel ophef over, dat moet haast een rechts complot zijn om links nog meer te verdelen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  25. #97
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Zojuist kom ik van mijn favoriete Turkse pizzaboer en de goede man gelooft nog in sprookjes. Als hij het met een grap zou vertellen zou ik zeggen: "Allee, we lachen er een keer mee". Maar ook dit keer had hij weer iets gezien wat hij nog nooit gezien had en hij wist zeker dat hier de Nederlandse regering achter zat. Houdt u vast.
    Toen hij enkele dagen geleden even buiten een sigaretje rookte zag hij allerlei rare lijnen in de lucht. Deze lijnen liepen kaarsrecht langs elkaar en weer door elkaar waardoor ze een soort van raster vormden. De goede man stond met droge ogen te beweren dat dit gedaan was door Nederlandse militaire vliegtuigen die hiermee de regen op wilden wekken. Nog geen uur later begon het te regenen dat het stront van de dijk liep, volgens de man. In de zaak stonden nog een paar van die lichten die hier nog serieus op ingingen ook. Dit alles tot groot vermaak van mij die dit allemaal aan stond te horen.
    Ik gooide uiteraard nog wat spraakverwarring in deze discussie en stond met een uitgestreken smoel het verhaal een serieuzer karakter te geven. Nou heb ik jaren in deze buurt gewoond en ik weet dat er daar veel hoofdlijnen van vliegverkeer zijn die minimaal al op 8 tot 10 km hoogte vliegen. Soms zag je wel tien tot vijftien vliegtuigen tegelijk. Mooi om te zien bij een heldere hemel.
    Ik vrees dat deze man de jetstream gezien heeft en ondertussen een klap van zijn kebabmolen heeft gehad.
    Volgende keer als ik weer pizza eet ga ik met een smeuïg verhaal komen daar en even kijken hoeveel ik er in mijn val kan meelokken.

    P.S. Midden op deze foto meen ik een vliegende schotel waar te nemen.

    8320934091_b0f59398be_b.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  26. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (14 augustus 2018)

  27. #98
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Dat zijn chemtrails, die zorgen ervoor dat de bevolking onder controle gehouden wordt.
    Alleen mensen die de hele dag binnen achter hun computer zitten om op het YBF rond te struinen zijn immuun hiervoor en weten dus wat de regering in hun schild voert.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (14 augustus 2018),lekkersfan (14 augustus 2018),The Pussyhunter (15 augustus 2018)

  29. #99
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dat zijn chemtrails, die zorgen ervoor dat de bevolking onder controle gehouden wordt.
    Alleen mensen die de hele dag binnen achter hun computer zitten om op het YBF rond te struinen zijn immuun hiervoor en weten dus wat de regering in hun schild voert.
    Ik ga niet meer naar het zwembad, jammer van de moeite Eddy.
    Of zou hij in het complot zitten en heeft hij dat zwembad met overheidssteun aangelegd zodat we toch buiten komen?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  30. #100
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zojuist kom ik van mijn favoriete Turkse pizzaboer en de goede man gelooft nog in sprookjes. Als hij het met een grap zou vertellen zou ik zeggen: "Allee, we lachen er een keer mee". Maar ook dit keer had hij weer iets gezien wat hij nog nooit gezien had en hij wist zeker dat hier de Nederlandse regering achter zat. Houdt u vast.
    Toen hij enkele dagen geleden even buiten een sigaretje rookte zag hij allerlei rare lijnen in de lucht. Deze lijnen liepen kaarsrecht langs elkaar en weer door elkaar waardoor ze een soort van raster vormden. De goede man stond met droge ogen te beweren dat dit gedaan was door Nederlandse militaire vliegtuigen die hiermee de regen op wilden wekken. Nog geen uur later begon het te regenen dat het stront van de dijk liep, volgens de man. In de zaak stonden nog een paar van die lichten die hier nog serieus op ingingen ook. Dit alles tot groot vermaak van mij die dit allemaal aan stond te horen.
    Ik gooide uiteraard nog wat spraakverwarring in deze discussie en stond met een uitgestreken smoel het verhaal een serieuzer karakter te geven. Nou heb ik jaren in deze buurt gewoond en ik weet dat er daar veel hoofdlijnen van vliegverkeer zijn die minimaal al op 8 tot 10 km hoogte vliegen. Soms zag je wel tien tot vijftien vliegtuigen tegelijk. Mooi om te zien bij een heldere hemel.
    Ik vrees dat deze man de jetstream gezien heeft en ondertussen een klap van zijn kebabmolen heeft gehad.
    Volgende keer als ik weer pizza eet ga ik met een smeuïg verhaal komen daar en even kijken hoeveel ik er in mijn val kan meelokken.

    P.S. Midden op deze foto meen ik een vliegende schotel waar te nemen.

    8320934091_b0f59398be_b.jpg
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...139#post622139

 

 
Pagina 4 van 19 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60