Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 5111213141516171819 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 466
  1. #351
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Oh ja, ik las het FKK Zundert. Die hadden het niet NRW concept opgepikt.

  2. #352
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ach jij, in mijn eerste post gisteren heb ik het al gezegd:

    "als je die prik neemt dan bescherm jij jezelf. Ok sorry dat was fout,. grote nonsense

    Als jij die prik neemt dan bescherm je die ander en mag je weer naar de kroeg, Ok sorry dat was weer fout. alweer grote nonsense

    Als jij die prik neemt dan zorg jij ervoor dat de ziekenhuizen niet overbelast raken. Ok dat was alweer onzin"


    jullie misgeinformeerden doen net alsof de ongevaccineerden het virus zouden verspreiden. Dat is dus een grote leugen. Omgekeerde is waar maar jullie zijn gewoon achterlijk gemaakt. Wat ik al zei, eerst zeggen ze dus dat het vaccin JOU zal beschermen tegen ziekte. Nou dat was niet waar. Als dat niet waar is waar is dat vaccin dan goed voor???? NOU, het gaat jouzelf niet beschermen maar de mensen om je heen ETCETCETC BLABLABLA

    als jij die gekkigheid nog steeds geloofd dan ben je in mijn ogen een SUKKEL. Het is allemaal onzin. Dat vaccin beschermt jou niet en het beschermt de ander ook niet. Het is enkel gevaarlijk.

    En probeer me maar bang te maken door te insinueren dat je me kent en dat je weet waar ik woon. Dat zal ik dan wel zien en de mensen die jou deze informatie hebben gegeven gaan het ook zien.

    Die deket is een "man of science". Wist je wat jou oppergod over science heeft gezegd?

    "Science Is Not About Truth Its About Power"

    https://www.youtube.com/watch?v=lUTjhAk-QFg
    Freddy.K. Nu ernstig . Wetenschappers zijn voor mij het tegenovergestelde van religieuze fanatici. En de geschiedenis heeft bewezen wat voor ellende religie kan aanrichten. Oorlogen, terrorisme,en zoals ik schreef in het topic ; 11 miljard. Overbevolking. Wetenschappers baseren zich op rationeel denken met bewijzen. En nu kom ik tot de essentie: Er is geen enkel bewijs dat God bestaat. Godsdienst blijft werken op emoties. Nu vind ik wel dat er een soort evenwicht moet zij tussen gevoelens en verstand maar religie blijkt voor de mensen een vluchtheuvel waar ze zich aan kunnen vastklampen.
    Nogmaals volgens de godsdienst bestaat wetenschap niet
    Aan jou om te concluderen wat het beste lijkt

  3. #353
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Die zagen de bui al hangen: nothing beats a saunaclub
    Heeft er niet veel mee te maken. Club Diana gaat al heel lang mee en het vet is van de soep. De enkele keren dat ik er kwam herkende ik bekende personen uit de TV en sportwereld. Niet onmiddellijk het publiek bij de gemiddelde sc ,wegens minder discreet. Hoewel ik vele jaren terug ve
    een Mexicaanse internationale voetballer
    herkende in YY. Dien dacht waarschijnlijk een klassieke bordeel te bezoeken . Niet echt verstandig maar hij speelde dan ook bij het provincieploegje.
    Maar de klassieke bordelen verdwijnen meer en meer. Betreffende Nederland zag ik het al gebeuren bij de sluiting van Yab Yum. Maar ook de meer volkse bordelen zoals de keten van Jan Bik,die ex leraar. bestaat niet meer.
    En zoals ik reeds op een ander topic schreef. De talrijke bordelen langs de rijkswegen zijn bijna allemaal verdwenen. Leuven -Brussel en Lanaken- Maaseik Vroeger had je dan over de grens daar in het Nederlandse Roosteren ook 2 echt goede bordelen. Ook weg. Dat is heus niet alleen door de concurrentie met de saunaclubs hoor. Ik denk dat internet een grotere impact zal zijn
    Anyway, ergens spijtig dat een stuk folklore verdwijnt

  4. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 juli 2022),schoolmeester (12 juli 2022)

  5. #354
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:00
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Net te laat, maar toch…
    Bij deze laat ik jullie weten dat het galactisch leger op 24-7 op aarde zal arriveren. Verwacht meer ufos te zien en daarna ebs. Er zal een stroomexplosie komen waardoor internet, stroom etc. uit gaat voor 3-5 dagen. Daarna gaan we over op Quantum energie, internet,financien, Ges
    https://twitter.com/beers_karin/stat...OV05rrs08c_jIQ

    Maar het is wel lastig al die aliens. Sorry dat ik jullie niet op tijd gewaarschuwd heb. Maar ook FreddyK had ons wel eens mogen waarschuwen!

  6. #355
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Net te laat, maar toch…


    https://twitter.com/beers_karin/stat...OV05rrs08c_jIQ

    Maar het is wel lastig al die aliens. Sorry dat ik jullie niet op tijd gewaarschuwd heb. Maar ook FreddyK had ons wel eens mogen waarschuwen!
    Niet te laat, uitgesteld; volgens welingelichte bronnen heb ik vernomen dat ze komen op de dag opening van GG.

  7. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (27 juli 2022)

  8. #356
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Net te laat, maar toch…


    https://twitter.com/beers_karin/stat...OV05rrs08c_jIQ

    Maar het is wel lastig al die aliens. Sorry dat ik jullie niet op tijd gewaarschuwd heb. Maar ook FreddyK had ons wel eens mogen waarschuwen!

    https://youtu.be/FiMBqn0gdTI

  9. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (27 juli 2022)

  10. #357
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    De Pfizer Papers: verkeerde conclusies verklaard
    In de Nieuwsuur-serie #Ophef duikt Rudy Bouma in de wereld van nepnieuws en complotten om erachter te komen waar misvattingen ontstaan en waarom mensen ze geloven. In deze aflevering: de Pfizer Papers.
    https://nos.nl/nieuwsuur/collectie/1...sies-verklaard


    Het probleem voor de complotdenkers is wel weer dat die Rudy Douma een onderdeel van de machinerie is en niet van een zogenaamd onafhankelijk medium komt. Liefst een vaag .com achtig iets.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 augustus 2022),WANDELAAR5 (31 juli 2022)

  12. #358
    Geregistreerd
    17 augustus 2022
    Last Online
    20 augustus 2022 @ 21:49
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Volgens de laatste officiële cijfers uit Engeland sterft 1 op de 482 gevaccineerden binnen 1 maand.

  13. #359
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Ik voel me zelden uitgedaagd om dit te vragen, maar RoccoM, heb je een betrouwbare link naar dat cijfer?
    Of anders goedkeuring van je psychiater om dit te schrijven?
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  14. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (17 augustus 2022)

  15. #360
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Ik voel me zelden uitgedaagd om dit te vragen, maar RoccoM, heb je een betrouwbare link naar dat cijfer?
    Of anders goedkeuring van je psychiater om dit te schrijven?
    Ik denk dat de twee berichtjes van dat nieuwe account geen reactie waard zijn.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (19 augustus 2022),WANDELAAR5 (18 augustus 2022),Wentelt Eefje (17 augustus 2022)

  17. #361
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoccoM Bekijk bericht
    Volgens de laatste officiële cijfers uit Engeland sterft 1 op de 482 gevaccineerden binnen 1 maand.
    komen er in ieder geval huizen vrij voor de mensen die nu in Ter Apel buiten slapen.

  18. #362
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik denk dat de twee berichtjes van dat nieuwe account geen reactie waard zijn.
    Ik heb zo'n vermoeden dat......er een bepaald iemand achter dit account schuil gaat, die hier de boel wil komen opnaaien.
    Dus gewoon negeren lijkt mij het beste.
    Zo'n soort mensen geen podium geven......dan gaat de lol er vanzelf af.

  19. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (19 augustus 2022),schoolmeester (19 augustus 2022),WANDELAAR5 (19 augustus 2022)

  20. #363
    Geregistreerd
    17 augustus 2022
    Last Online
    20 augustus 2022 @ 21:49
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Mijn favoriete complot theorie, Islam terrorisme is 100% false flag. Moslims zaten niet achter 911, Charlie Hebdo, Bataclan, etc.

  21. #364
    Geregistreerd
    17 augustus 2022
    Last Online
    20 augustus 2022 @ 21:49
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Ik voel me zelden uitgedaagd om dit te vragen, maar RoccoM, heb je een betrouwbare link naar dat cijfer?
    Of anders goedkeuring van je psychiater om dit te schrijven?
    Deze cijfers zijn 6 Juli gepubliceerd door The Office of National Statistics van de Engelse overheid.

  22. #365
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    En de link is? Hopelijk naar het officiële Britse overheidsorgaan Office FOR National Statistics…
    zou knap zijn, want dat orgaan publiceerde geen onderzoeksresultaten over COVID-19 en/of vaccinaties tussen 29 juni en 8 juli jl.
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 19 augustus 2022 om 14:29
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  23. #366
    Geregistreerd
    17 augustus 2022
    Last Online
    20 augustus 2022 @ 21:49
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    En de link is? Hopelijk naar het officiële Britse overheidsorgaan Office FOR National Statistics…
    zou knap zijn, want dat orgaan publiceerde geen onderzoeksresultaten over COVID-19 en/of vaccinaties tussen 29 juni en 8 juli jl.
    Alsjeblieft,
    https://www.ons.gov.uk/peoplepopulat...nstatusengland

  24. Onderstaande leden hebben RoccoM bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (19 augustus 2022)

  25. #367
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Het Office for National Statistics geeft overigens een duidelijke en zeer aannemelijke verklaring. Kortom, paniekzaaierij. Het gaat overigens ook om doden die gevaccineerd zijn, niet doden ten gevolge van vaccinatie.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  26. #368
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 02:01
    Locatie
    's-Gravenhage
    Berichten
    204
    Discussies
    5
    Thanks
    45
    Thanked
    272 in 119 posts

    Standaard

    WEF empfiehlt Microchip-Implantate für Kinder
    Das WEF verschiebt die Grenzen des Denkbaren weiter und wirbt diese Woche für Chipimplantate. Besonders für Kinder gäbe es viele Vorteile. Der Klub von Klaus Schwab kämpft um Akzeptanz und Normalisierung von Microchips im Körper.

    https://tkp.at/2022/08/21/wef-empfie...e-fuer-kinder/

    Een van de voordelen is dat het vaccin nog beter werkt i.c.m. een chip-implantaat en kan daarnaast de QR-CODE vervangen.
    Laatst gewijzigd door klaasdirk; 22 augustus 2022 om 20:50 Reden: Kleine toevoeging

  27. #369
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Grote zorgen in de Tweede Kamer over complottheorieën Baudet

    In de Tweede Kamer leven grote zorgen over Thierry Baudet. De FvD-leider noemt zichzelf in een interview met een Amerikaanse website een aanhanger van complottheorieën. Hij zegt dat de wereld door "kwaadaardige reptielen" wordt bestuurd en vindt dat de Russische president Poetin alle steun verdient in de oorlog tegen Oekraïne.

    D66-fractieleider Paternotte noemt de theorieën van Baudet op Twitter knettergek. "Je zou er bijna om gaan lachen. Maar dit is bloedlink. Deze man leidt een fractie in ons parlement, maakt zichzelf tot een belangenbehartiger van het Kremlin en ondermijnt zo de Europese veiligheid."

    Partijleider Segers van de ChristenUnie vindt de uitspraken van Baudet te gek voor woorden. "Hier helpt - ben ik bang - de rede ook niet meer, hier helpt misschien alleen nog gebed". twitterde hij. Hij voegde daar vanmiddag tegenover journalisten aan toe; "Ik vraag me af of het wel goed met hem gaat. Maar ik ben geen psychiater. Ik hoop dat de kiezers hier consequenties aan verbinden."

    'Samenzwering kwaadaardige reptielen'
    Gisteren dook op Twitter een interview van Baudet op met de Amerikaanse website Geopolitics & Empire. De leider van Forum voor Democratie verkondigt daarin een complottheorie van de Britse schrijver en Holocaust-ontkenner David Icke, die zegt dat de controle over de wereld wordt overgenomen door "reptielen" die, vermomd als mensen, hun wil willen opleggen.

    "Ik geloof dat we geregeerd worden door een wereldwijde samenzwering van kwaadaardige reptielen", zegt Baudet. "Maar ik geloof niet dat nationale politici deel uitmaken van de samenzwering. Zoals een vriend van mij zei: ze zijn zo dom, dat je ze niet eens hoeft om te kopen. Dat geloof ik." Hij voegt daaraan toe dat hij altijd teleurgesteld is in het niveau van "onze tegenstanders". "Waarom zijn het zulke domkoppen?"

    Verder herhaalt Baudet dat hij een fan is van Vladimir Poetin, die hij ziet als "de held die wij nodig hebben". De Russische president is volgens hem de enige die het opneemt tegen de kleine elite die alle touwtjes in handen heeft. Hij vindt dat Poetin de oorlog tegen Oekraïne moet winnen en zegt dat "we alles moeten doen om hem te ondersteunen".
    .... https://nos.nl/artikel/2448865-grote...eorieen-baudet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  28. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (18 oktober 2022),stimpy3 (18 oktober 2022),WANDELAAR5 (18 oktober 2022),Wentelt Eefje (18 oktober 2022)

  29. #370
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Levensgevaarlijk, die Baudet.
    Ben achteraf blij dat ik nooit op hem gestemd heb.

  30. #371
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Wat me opvalt bij al die personen die een toenemend patroon van steeds meer extremere denkbeelden ventileren dat ze eerder een meer gematigde houding hadden. Sterker het waren normale mensen (wat dat dan ook moge betekenen) die er na verloop van tijd allerlei overdreven en vergaande ideeën op na gaan houden. Dat zie je hier ook op het forum. Ijsberen die tien jaar geleden rustige, niet op de voorgrond tredende, ja zelfs verlegen kerels waren ontpoppen zich nu als volkomen losgeslagen extremistische maar ook gevaarlijke stumpers. Kortom, compleet de weg kwijt.

    We zien ook veel bekende nederlanders die veranderen van rustige en weloverwogen individuen naar compleet doorgeslagen en onnozele schlemielen die compleet in een soort van parallelle wereld gaan leven. Voorbeelden, Arnold Karskens, Flavio Pasquino, Joost Knevel, Thierry Baudet, Geert Wilders, Willem Engel, Lange Frans, Robert Jensen, om er een paar te noemen.

  31. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 oktober 2022),Evert75 (19 oktober 2022),Meme Moo (19 oktober 2022),WANDELAAR5 (19 oktober 2022),Wentelt Eefje (19 oktober 2022)

  32. #372
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Indien al deze mensen ook Badslippers dragen dan is er misschien een verband. Dan is misschien het probleem makkelijker op te lossen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 oktober 2022)

  34. #373
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Wat me opvalt bij al die personen die een toenemend patroon van steeds meer extremere denkbeelden ventileren dat ze eerder een meer gematigde houding hadden. Sterker het waren normale mensen (wat dat dan ook moge betekenen) die er na verloop van tijd allerlei overdreven en vergaande ideeën op na gaan houden. Dat zie je hier ook op het forum. Ijsberen die tien jaar geleden rustige, niet op de voorgrond tredende, ja zelfs verlegen kerels waren ontpoppen zich nu als volkomen losgeslagen extremistische maar ook gevaarlijke stumpers. Kortom, compleet de weg kwijt.

    We zien ook veel bekende nederlanders die veranderen van rustige en weloverwogen individuen naar compleet doorgeslagen en onnozele schlemielen die compleet in een soort van parallelle wereld gaan leven. Voorbeelden, Arnold Karskens, Flavio Pasquino, Joost Knevel, Thierry Baudet, Geert Wilders, Willem Engel, Lange Frans, Robert Jensen, om er een paar te noemen.
    Het echt beangstigende is nog iets anders. Soms gaat het goed, zie één post boven Badslippers, maar vaak niet en worden deze dwaallichten vanwege een vertrouwenwekkend(e) bekendheid, beroepsverleden of universitaire opleiding door de FRACs aan een groter platform geholpen om hun ideeën in eerste instantie nog steeds verkapt te verkondigen. En elke keer dat één van deze “nieuwe leiders” naar een volgend niveau van volks- of mediavertegenwoordiging doorstoot, daar vervolgens nog een stuk verder doorslaat, haken weliswaar alsnog een aantal een FRACs af, maar gaat er ook opnieuw een deel verloren van het deel van onze bevolking dat nog voor rede vatbaar is. Deze FRACs radicaliseren mee.

    Helaas zijn ook het vorige kabinet en de mainstreammedia hier debet aan. Want door alles dat door deze querulanten te berde werd gebracht te ontkennen en te ontkrachten door achteraf onjuist gebleken fact-checking in daartoe betaalde media en door daartoe betaalde pratende hoofden, kunnen deze complotdenkers alsnog op een aantal punten hun gelijk claimen en daarmee “dus” de juistheid van al hun denkbeelden. De bubbel van de pandemieporno heeft helaas uiteindelijk evenveel schade aangericht als die van de wappies.

    Wordt het te extreem, dan komt men niet tot inkeer, maar daalt slechts één niveau in extremisme. Dus komen de tot inkeer gekomenen die achter Baudet aanliepen terecht in de sleepnetten van Wybren van Haga en Joost Eerdmans. Nota bene 2 zetelhoppers en pluchejagers van het ergste soort dat de FRAC zegt zo te verachten… en ondertussen verschijnen de betaalde bangmakers als Marion Koopmans al weer in de talkshows om pandemieporno te preken. Ik voorzie een verder radicaliserende ijskoude winter…
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  35. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 oktober 2022)

  36. #374
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Amsterdam laat IND onderzoeken of complotdenker Icke geweigerd kan worden

    De gemeente Amsterdam heeft de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) gevraagd te onderzoeken of complotdenker David Icke toegang geweigerd kan worden tot Nederland. De omstreden spreker is uitgenodigd om op 6 november een bijeenkomst op de Dam te bezoeken.

    Burgemeester Halsema, het hoofd van de politie en de hoofdofficier van justitie (de zogenoemde 'driehoek') kunnen Icke de toegang niet weigeren, maar zeggen in een gezamenlijk persbericht zijn "mogelijke komst zeer ongewenst" te vinden. "David Icke heeft in het verleden antisemitische uitspraken gedaan die onacceptabel en diep kwetsend zijn."

    Buitenaardse reptielen
    Icke is een aanhanger van complottheorieën over zogenoemde 'illuminati', die uit zouden zijn op een nieuwe wereldorde. De Brit gaat echter verder en stelt dat er elites zijn op aarde die gedeeltelijk bestaan uit een netwerk van buitenaardse reptielen, waarmee hij volgens zijn critici Joden bedoelt.

    Het Centrum voor Informatie en Documentatie Israël (CIDI) heeft al gezegd dat Icke geweerd moet worden. Volgens het CIDI is de Brit een antisemiet en een Holocaust-ontkenner. Het centrum verwijst naar 2016, toen het de Britse historicus David Irving niet werd toegestaan om te spreken in Amsterdam. Die is berucht om zijn herhaalde ontkenningen van de Holocaust.

    De theorieën van Icke kwamen eergisteren opnieuw in het nieuws toen een filmpje opdook waarin FvD-leider Baudet sprak over de wereld die wordt bestuurd door "kwaadaardige reptielen", taal die Icke ook gebruikt.

    Baudet zei naar aanleiding van de commotie dat de reptielen waar hij het over had, "natuurlijk" als metafoor waren bedoeld, maar in de Tweede Kamer was veel ophef over zijn uitspraken.
    https://nos.nl/artikel/2449045-amste...erd-kan-worden


    Oh het was een metafoor die dhr Baudet gebruikte. Hij gelooft kennelijk niet echt dat de reptielen aan de macht zijn
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  37. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (19 oktober 2022)

  38. #375
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    https://nos.nl/artikel/2449045-amste...erd-kan-worden


    Oh het was een metafoor die dhr Baudet gebruikte. Hij gelooft kennelijk niet echt dat de reptielen aan de macht zijn
    Reptielen hebben wel vaak zo’n gespleten tong…
    net zoals politici die met gespleten tong spreken,
    zou er dan toch een kern van waarheid in zitten ??
    En Garde

  39. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (20 oktober 2022)

 

 
Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 5111213141516171819 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.