Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Gabi (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard Gabi (Bulgaarse)



    Gabi (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, PSE, Beffen, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (24 november 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Gabi is 22, superslank tot skinny, prachtige slanke billen, platte maar schattige tietjes. Ze is heel aardig, moet wel wat aan haar gebit laten doen (is ze ook van plan, vernam ik), spreekt helaas slecht duits, dus af en toe communiceren met handen en voeten maar toch vooral met mijn pik. De taal van de seks spreekt ze gelukkig uitstekend.

    Op de kamer heerlijk kussen, vrijen en knuffelen, dat vindt ze leuk en ik ook. Pijpen doet ze prima, lekker. Daarna ging ze geil tegen me op rijen. We zaten dicht tegen elkaar aan, mijn stijve pik tegen haar buikje, mijn ballen tegen haar kutje. Een gevaarlijke pussy-ride. Dat ging nog even door, zij liggend op mij, langzaam schurend over me heen. Mijn handen omvatten haar billen, mijn vingers voelden haar gaatjes. Dan weer overeind. Ficken. Ze liet zich langzaam over me heen zakken. Wipte langzaam heen en weer en ging even later boven op me liggen zodat ik haar kon kussen en af en toe een tepeltje in mijn mond kon nemen. Met een vinger bewerkte ik haar kontgaatje. Opwindend, even gas terugnemen. Ik duwde haar op haar rug, spreidde haar benen en bewonderde haar kutje. Grote schaamlippen voor zo'n skinny meisje, geil gezicht. Ik duwde moeizaam mijn nog steeds superstijve pik in haar kutje. Haar benen op mijn schouders. Eenmaal binnen, even diep doorstoten en dan weer naar buiten, even goed kijken en weer langzaam naar binnen. Na dat een paar keer gedaan te hebben, besluit ik haar echt te gaan neuken. Ik stoot mijn pik helemaal naar binnen, blijf er even zitten en ga haar dan krachtig neuken. Ik las af en toe even een rustpauze in, blijf daarbij lekker in haar zitten, om even later weer helemaal los te kunnen gaan. Ik had me vooraf voorgenomen op haar lichaam klaar te komen. Opletten dus. Op het moment dat ik het onweerstaanbaar voel komen, haal ik mijn pik uit haar, condoom aan de kant, en ik spuit, spuit en spuit. Haar buik, haar tietjes en een deel van haar armen zijn bedekt met mijn sperma. Ze giechelt als ze de hoeveelheid, het resultaat van twee weken onthouding, ziet. Lachend droogt ze zichzelf en mij af. Wat een heerlijke neukpartij. Ik geniet samen met haar nog een tijdje na. Ik realiseer me dat ze ook nog anaal doet, daar ben ik nu niet eens aan toe gekomen. Anaal met zo'n leuke, skinny meid, het lijkt me een aangenaam vooruitzicht voor een volgende keer. Zie ook mijn bericht bij Freude algemeen. https://www.ijsberenforum.com/forum/...657#post455657

  4. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (24 november 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Lächeln Schon wieder eine "Freudegirl" in der Luder Lounge.

    Gabriela ist jetzt in der Luder Lounge, Sie war beim Zahnarzt und hat ein strahlendes Lächeln.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 2 mei 2018),Smouse ( 2 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Diamond 468*60   Living Room 468*60