Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    5 november 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:48
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    37 in 13 posts

    Standaard Madalina, Roemeense, Leeuwarden (L&J 6)



    Madalina (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Beffen
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben Gnerk bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 november 2015),jope (21 november 2015),Moontanner (21 november 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 november 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:48
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    37 in 13 posts

    Standaard

    Madalina is weer terug. Ze werkt altijd een aantal weken en gaat dan voor een paar weken terug naar haar thuisland.
    Dame heeft een leuk koppie en een heerlijk lichaam. Ik hoop dat we nog lang van haar kunnen genieten in Leeuwarden!

  4. #3
    Geregistreerd
    5 november 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:48
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    37 in 13 posts

    Standaard

    Na een half jaar afwezigheid is Madalina terug in Leeuwarden. Ik heb me weer prima vermaakt bij deze lieve meid!

  5. Onderstaande 4 leden hebben Gnerk bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 6 februari 2017),onder de brug ( 6 februari 2017),Sjeufke ( 5 februari 2017),The Loner ( 7 februari 2017)

  6. #4
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Bij mijn laatste bezoek aan Leeuwarden deze jonge dame bezocht.
    Vraagprijs was € 35.00 maar ik heb vrijwillig iets overboden en ben daarna binnen getreden in haar ontvangstruimte.
    Ik had haar al een aantal x ontkleed gezien omdat zij zich regelmatig omkleed met de gordijnen open..
    Nu was het speciaal voor mij en van heel dichtbij.
    Ik vind haar lichaam heel mooi ze zit nog goed strak in het vel en haar buste laat niets zien van de zwaartekracht.

    Ze doet niet gehaast en zoent ook een beetje …. toen ik om een beetje meer (zoenen) vroeg zei ze dat dat 10 extra koste, ik neem aan dat het dan French kissing is,
    brutaal als ik ben zei ik dat ik haar al Xtra had gegeven, hier ging ze verder niet op in en heb ik gezegd dat ik een volgende x wel het "plus" pakket zou nemen.

    Voor dat het serieuze gedeelte begon, ging zei in het geheel op/in het wasbakje zitten en reinigde zei zich erg uitgebreid....dit zijn voor mij extra bonus punten.
    Ze showde haar doosje en deze lijkt wel gelaserd zo glad en mooi ... een aantal x vroeg ze of ik haar pussy mooi vond en hoe haar breasts waren.
    Ik heb met plezier haar complimenten gegeven.

    Ik vond trouwens dat ze een beetje vreemd knipoogde bij het binnen lokken, nadat ik binnen was bleef ze dit doen (ik ben geen medicus) het lijkt haast wel 1 of andere tik.
    Al met al een plezierige tijd met haar gehad en ik zal haar zeker nogmaals bezoeken.

  7. Onderstaande 6 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (19 juni 2018),Gnerk (20 juni 2018),Moontanner (20 juni 2018),Pieter210 (14 juli 2018),The Loner (27 juni 2018),Wentelt Eefje (20 juni 2018)

  8. #5
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    415
    Discussies
    65
    Thanks
    1.285
    Thanked
    1.363 in 357 posts

    Standaard

    Ik bezoek deze dame met enige regelmaat, ik ga bij haar standaard voor de extra beurt van 50 dit is incl. TZ. en Beffen
    haar lichaam blijft mooi en het zoenen doet ze vol overgave en ze blijft mij verleidelijk aankijken.
    Ik vond de laatste x dat ze een beetje vanaf maakte en ik stond met aan en uitkleden toch wel erg snel buiten.

    Naar mate ik een dame vaker bezoek verwacht ik ook een "beetje" meer service in de zin van passie.
    Ik zet haar voorlopig op mijn reserve lijstje en ga binnen kort weer wat nieuws proberen denk ik.

    Ze blijft mooi en lief!!

  9. Onderstaande 5 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 1 maart 2020),onder de brug ( 1 maart 2020),schoolmeester ( 1 maart 2020),Sjakieb ( 1 maart 2020),The Loner ( 2 maart 2020)

  10. #6
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jope Bekijk bericht
    Ik bezoek deze dame met enige regelmaat, ik ga bij haar standaard voor de extra beurt van 50 dit is incl. TZ. en Beffen
    haar lichaam blijft mooi en het zoenen doet ze vol overgave en ze blijft mij verleidelijk aankijken.
    Ik vond de laatste x dat ze een beetje vanaf maakte en ik stond met aan en uitkleden toch wel erg snel buiten.

    Naar mate ik een dame vaker bezoek verwacht ik ook een "beetje" meer service in de zin van passie.
    Ik zet haar voorlopig op mijn reserve lijstje en ga binnen kort weer wat nieuws proberen denk ik.

    Ze blijft mooi en lief!!
    haar buuf mischien hahaha

  11. Onderstaande leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner ( 2 maart 2020)

  12. #7
    Geregistreerd
    11 december 2019
    Last Online
    2 april 2024 @ 12:51
    Berichten
    98
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    168 in 38 posts

    Standaard

    Gisteren Madalina bezocht. Vriendelijke meid met een strak lîchaam. Voor 50€ levert ze prima PMC, deepthroat en op aangeven van mij en NMC. Heeft een lekker strak poesje met klein clitje, je mag overal aan zitten behalve haar haar. Gebruikt geen klodders glijmiddel maar een beetje speeksel, prima ervaring en voor herhaling vatbaar!

  13. Onderstaande 5 leden hebben Starter55 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 3 september 2020),Gnerk ( 3 september 2020),jope ( 3 september 2020),Moontanner ( 3 september 2020),Sjakieb ( 3 september 2020)

  14. #8
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:24
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Voor de tweede keer deze meid bezocht. Ik was nu eenmaal toch in het noorden en liep even binnen bij love & joy. Nou ja, liep even binnen? Eerst wel 1 euro betalen bij een stalen draaihek om binnen te komen. Ik zag Madalina al vrij snel en ik besloot naar binnen te gaan. Ze herkende mij nog van ik weet niet hoe lang geleden. Moet zeker een jaar zijn, misschien wel twee. Gelijk alles uit, het is echt een mooie meid. Mooi slank, mooie borsten, vriendelijke uitstraling. Ze begreep dat ik kwam om te neuken, maar ook om even eten kletsen. Pijpen deed ze overtuigend, goed te zien in de spiegel naast het bed. Neuken in missio, prima. Heerlijk klaargekomen. Voor herhaling vatbaar. Ze zegt wel wat vaak 'mooi meisje' over zichzelf. In het paspoortje genoemde cup c klopt niet. Het is echt B.

  15. Onderstaande 4 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (27 september 2020),jope (28 september 2020),Moontanner (27 september 2020),Sjakieb (28 september 2020)

  16. #9
    Geregistreerd
    26 juli 2021
    Last Online
    15 april 2024 @ 10:11
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Vandaag Madalina weer eens bezocht. De laatste keer was minimaal 2 jaar geleden. Blijft een mooie meid waarvan alles natuurlijk is. 70 euro betaald en voor zoenen als extra gekozen. Zeker geen spijt van gehad want waar de meeste kleine kusjes geven is dat bij Madalina gewoon echt tongzoenen. Pijpen deed ze ook erg goed. Ik mocht haar hoofd op eigen tempo mee bewegen en ze kijkt je af en toe even aan. Daarna nog in 1 standje geneukt, zij bovenop en helaas kwam ik al vrij snel klaar. Hopelijk houd ik het de volgende keer iets langer vol bij deze topper. Ze is trouwens ook heel relaxt en heeft totaal geen haast.

  17. Onderstaande leden hebben BasJansen bedankt voor deze bijdrage:

    Gnerk (31 juli 2021)

  18. #10
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Gisteren @ 01:28
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kodak1977 Bekijk bericht
    Vandaag weer eens bij Madalina geweest in L&J 6, was zeker 2 jaar geleden. Blijft een lekker ding! Alleen is pmc/nmc/likken en TZ nu 100 euro… Dit was altijd 50 euro, kleine inflatiecorrectie dus ��
    je kunt haar ook elke week bezoeken dan is er voor 100 euro veel meer mogelijk
    dat is mijn ervaring

  19. #11
    Geregistreerd
    11 december 2019
    Last Online
    2 april 2024 @ 12:51
    Berichten
    98
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    168 in 38 posts

    Standaard

    Madalina vertrekt eind volgende week en komt in februari terug. De grote koffer staat al in kamer 6 van L en J.
    Verder een ontspannend kwartiertje met haar gehad.

  20. #12
    Geregistreerd
    12 januari 2023
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:17
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik ben nogal kieskeurig qua vrouwen en heb het niet zo op tattoos met gebruinde zonnebank huid, slap vel en broodje rosbief van onderen ik houd van zo natuurlijk mogelijk en strak dus toen ik Madalina zag was de keuze snel gemaakt, ze had een hoodie aan met gewone broek en tijdens de sex hield ze de hoodie aan dus heb haar borsten niet eens gezien ze had het koud ofzo zeker. Ze heeft wel een beetje wallen onder de ogen en ze moest wat veel hoesten viel me op maar verder is het een net meisje om te zien wat het dan zo jammer maakt omdat ze alleen maar in de spiegel kijkt tijdens de seks en niet in de ogen (ik vraag me af waarom die stomme spiegel nodig is?), de zuigkracht bij het pijpen viel ook tegen maar de sex ging wel redelijk helaas was het wel wat kort toen ik klaar was gekomen stuurde ze me meteen weg.

  21. Onderstaande leden hebben Proto bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 maart 2023)

  22. #13
    Geregistreerd
    6 november 2022
    Last Online
    Vandaag @ 15:45
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 6 posts

    Standaard

    Vanmiddag even bij Madelina geweest, is absoluut mijn smaak lekker slank
    ze vertelde dat ze 5 mei weer naar haar thuisland gaat en pas weer 24 juli terug is
    dus zolang maar weer eens wat anders proberen dan, iemand nog tips?

  23. #14
    Geregistreerd
    11 december 2019
    Last Online
    2 april 2024 @ 12:51
    Berichten
    98
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    168 in 38 posts

    Standaard

    Trein gemist en kon dus nog even wandelen zaterdag. Het was al laat, walhalla gesloeten, esperanza bij binnenkomst vanuit de steeg e mooie volle latina's direct in de rechterhoek, verderop nog twee dames, blond meisje met krullen en daartegenover een skinny dame. Niet mijn smaak, in t hofje ook niets te doen, l&j was het Madalina die mij naar binnen kreeg, was al zolang geleden voor haar.
    Nog altijd mooi en slank, mooie naturel cup b borsten en trots op haar pussy die ze na het uitkleden altijd volop toont. Na het gebruikeljke werk maar weer afscheid van haar genomen, ze was net terug van 2 maanden vakantie.

  24. Onderstaande 4 leden hebben Starter55 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (12 februari 2024),Gerardkaaskop (12 februari 2024),Gnerk (12 februari 2024),Wentelt Eefje (12 februari 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Babylon 468*60   Diamond 468*60