Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Beitrag Naam van DVP in verslag bewust niet noemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ik heb lang getwijfeld of ik haar naam hier openbaar zou maken, maar besloten dit uit respect voor haar niet te doen. De reden is simpel. Ik heb het bed gedeeld met tientallen dvp's en wat er tussen ons ontstond had niets te maken met p6.
    Als het niets te maken heeft met p6 hoeft het hier ook niet in een ultiem zelfbevlekkende vorm opgenomen te worden en had je haar ook niet hoeven betalen. Dit is een p6-forum, geen keukenmeidenforum. Ik zie liever één regel a la "Ik heb een mooie sessie gedraaid met dame X, maar ik hou details voor mezelf", dan vier alineas kasteelroman-gezwam zonder DVP-naam 'want ik heb zo veel respect voor deze dame'. Overigens wél mooi dat je een leuke dag hebt gehad!

  2. Onderstaande 5 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (18 november 2015),goldstar (15 november 2015),MiniME (17 november 2015),SAS (15 november 2015),Zultbroek81 (15 november 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Als het niets te maken heeft met p6 hoeft het hier ook niet in een ultiem zelfbevlekkende vorm opgenomen te worden en had je haar ook niet hoeven betalen. Dit is een p6-forum, geen keukenmeidenforum. Ik zie liever één regel a la "Ik heb een mooie sessie gedraaid met dame X, maar ik hou details voor mezelf", dan vier alineas kasteelroman-gezwam zonder DVP-naam 'want ik heb zo veel respect voor deze dame'. Overigens wél mooi dat je een leuke dag hebt gehad!
    Patjax Lijkt Hobbele wel

  4. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (15 november 2015),SAS (15 november 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Gelukkig leven we in een land van vrijheid van menigsuiting. Datgene waar jij aan refereert heeft niets te maken met zelfbevlekking. Het is een weergave van een persoonlijke ervaring. Niemand dwingt je dit te lezen. Of het wel of niet hier thuishoort is iets waar we duidelijk een andere visie over hebben. Ik heb ervoor gekozen haar naam achterwege te laten omdat datgene wat plaatsvond in mijn ogen geen reeël beeld zou vormen van haar als dvp. Mocht een vervolg sessie een ander beeld oproepen dan zal ik zonder moeite de naam prijs geven.

  6. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    @j (17 november 2015),Chris Moneymaker (15 november 2015),Giodude ( 8 december 2019),Nedlovefkk (15 november 2015),SAS (15 november 2015),Teiresas (15 november 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Als het niets te maken heeft met p6 hoeft het hier ook niet in een ultiem zelfbevlekkende vorm opgenomen te worden en had je haar ook niet hoeven betalen. Dit is een p6-forum, geen keukenmeidenforum. Ik zie liever één regel a la "Ik heb een mooie sessie gedraaid met dame X, maar ik hou details voor mezelf", dan vier alineas kasteelroman-gezwam zonder DVP-naam 'want ik heb zo veel respect voor deze dame'. Overigens wél mooi dat je een leuke dag hebt gehad!
    lekker boeiend. Het bericht word goed ontvangen gezien het aantal keren dat de "thanks" knop is aangeklikt. Een keer wat anders dan opsommingen wie er wel of niet aanwezig waren, in welke keeltje ijsbeer junior verdween en in welke niet.

  8. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    @j (17 november 2015),Patjax (16 november 2015),SAS (15 november 2015),Wentelt Eefje (16 november 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    """"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ik heb lang getwijfeld of ik haar naam hier openbaar zou maken, maar besloten dit uit respect voor haar niet te doen. De reden is simpel. Ik heb het bed gedeeld met tientallen dvp's en wat er tussen ons ontstond had niets te maken met p6.""""

    Als het goed is heb je haar wel betaald.
    Dus had het alles te maken met paysex!
    Maar wel leuk voor je dat je er een prettige ervaring aan over hebt gehouden.
    Dat is namelijk de reden dat ik ook ga.
    Maar jij romantiseerd alles zo.
    Idd je hoeft dit niet te lezen maar helaas voor jou is het een discussie forum en is het soms ook leuk om te discussiëren en commentaar te geven.
    Misschien moet je het overwegen om een roman te schrijven voor harlequin.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (18 november 2015),SAS (15 november 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Laat 'm lekker romantiseren, als dat al het geval is. Ieder zijn manier. Lees dit soort stukjes erg graag. Veel liever dan een klinische opsomming van handelingen of aanwezige beren!
    "Ohne Spaß kein Fun"

  12. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    @j (17 november 2015),Erru (16 november 2015),Patjax (16 november 2015),SAS (15 november 2015)

  13. #7
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Laat 'm lekker romantiseren, als dat al het geval is. Ieder zijn manier. Lees dit soort stukjes erg graag. Veel liever dan een klinische opsomming van handelingen of aanwezige beren!
    Inderdaad Teiresas, daar ben ik het helemaal mee eens.
    Zo heeft elke ijsbeer zijn eigen persoonlijke beleving in de clubs of laufhause en dat maakt het juist zo interessant om dit soort recensies te lezen.Rest de laatste vraag >> Hoort zo'n soort recensie op ons forum thuis ? Dan zeg ik >> zeker weten !! want het is zoals de aardbei op het toetje.

  14. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (16 november 2015),SAS (15 november 2015)

  15. #8
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Laat 'm lekker romantiseren, als dat al het geval is. Ieder zijn manier. Lees dit soort stukjes erg graag. Veel liever dan een klinische opsomming van handelingen of aanwezige beren!
    Prima, maar kom dan op z'n minst met een naam. Aan zo'n 'ik heb een fantastische ervaring gehad, maar ik zeg niet met wie, want het was geen pay-sex hoewel ik haar wél betaald heb' heb ik niet zo veel.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  16. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (15 november 2015)

  17. #9
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Hoort zo'n soort recensie op ons forum thuis ? Dan zeg ik >> zeker weten !! want het is zoals de aardbei op het toetje.
    Mee eens, zo lang we mogen weten hoe die aardbei heet... Anders vind ik het narcistisch geneuzel ter eigene eer en glorie. Maar goed, ik heb dan ook meer met informatie dan met infotainment.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  18. Onderstaande leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (15 november 2015)

  19. #10
    Geregistreerd
    3 september 2014
    Last Online
    1 januari 2020 @ 21:45
    Berichten
    51
    Discussies
    1
    Thanks
    7
    Thanked
    70 in 28 posts

    Standaard

    Het zal mij worst wezen of hij de naam van de dame in kwestie wel of niet noemt. Dit is zijn persoonlijke keuze. Ik heb een tijdje terug ook zo een soort sessie gehad en heb de dame in kwestie wel bij naam genoemd, maar ieder zijn ding. We beseffen ons allemaal terdege dat de "goede" dvp je dit gevoel juist wilt geven. Om simpelweg 2 redenen. 1 zodat je lang op de kamer blijft en 2 om je te binden. Na mijn top sessie bezoek ik haar ook maar sporadisch. Maar ik vind het een mooi verslag om te lezen en we leven inderdaad in een vrij land. Waarom zo negatief reageren op zijn verslag. Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde en heb respect voor elkaar. Wees dankbaar voor een ieder die zijn verslag hier wil delen.

  20. Onderstaande 6 leden hebben Chris Moneymaker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 november 2015),Bosco (17 november 2015),Eddy_V (15 november 2015),Nedlovefkk (15 november 2015),Patjax (16 november 2015),SAS (15 november 2015)

  21. #11
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    @ Patjax

    Over dat ruwe materiaal!
    Moet je doen!
    Gaat zeker een bestseller worden,je het het in je vingers.
    Wel jammer dat je ons daar straks 10€ voor wil laten betalen.

    Maar zo kun je je hobby ook subsidiëren.
    Er is toch niks romantischer dan een laufhaus ,bordeel en of saunaclub bezoeken en daar vervolgens verliefd worden op een h.,O,,E,,R.
    Dat is de plek waar je verliefd word,.....wat is het leven toch mooi.
    Ik zou zeggen laat Je gevoelens thuis .
    En ga gewoon lekker neuken.

  22. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Nb. Bovenstaande berichten uit Club topic verplaatst.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #13
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Ik zou zeggen laat Je gevoelens thuis .
    En ga gewoon lekker neuken.
    Ik zou zeggen laat ieder lekker zijn eigen ding doen...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  24. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (17 november 2015),Patjax (17 november 2015),satanic surfer (17 november 2015)

  25. #14
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Inderdaad, waar slaat die commotie en die commentaren op Patjax´s bericht eigenlijk op? Een relatief "bleu-tje" komt bij z´n eerste saunaclubbezoek als ´k het juist inschat een dame tegen die hem enigerlei illusie weet te verpatsen en sla me dood of dat an sich onveilig of niet gebeurde voorts (dat lijkt optioneel) en de beste man zweeft op wolkjes binnen no time dezelfde club weer binnen voor een herhaalbezoek waarin voor de rest géén andere dames worden vermeld en geniet blijkbaar van het niet P6-getinte karakter ervan (laten we het voor hem hopen dat ie niet moet betalen aangezien het non-P6-uniek was enzo euheuuum). Weinig mis mee, binnen afzienbare tijd dondert ie wel weer van die wolk af en zo gaat dat in het hoerenlopersleven. Doch om hem daarvoor te gaan bekritiseren vind ´k onbenodigd en eigenlijk een beetje jammer...Nachfickbar zijn het gros des ervaringen met dames toch niet, dus waarom zou Patjax die unieke dame voor hem dan in zijn beleving gaan beschrijven want velen vermoeden uiteraard wat men niet mag schrijven en ze zal ongetwijfeld ook andere heren zulke illusie verkopen enzo hoogstwaarschijnlijk, goed voor haar als ze dat wil..Ach, common use de laatste jaren in saunaclubland en helaas een steeds meer uitdeinende problematiek...Hij weet wel waar ie weer op de voetjes terecht kan komen: Duisburg wss
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  26. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (17 november 2015),rmjhexe (17 november 2015),rob45 (17 november 2015),Sjeufke (17 november 2015),Teiresas (17 november 2015)

  27. #15
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Word hij de opvolger van Joop slim?
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  28. #16
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Volgens mijn zijn Julie allemaal jaloers op het wandel talent van de vulkaansrasse Wij van de vulkaanstrasse weten van wanten daar kunnen de sauna club bezoekers die alleen ma in de sauna clubs komen nog wat van leren van uit het duisburgse de vulkaanstrasse heb je een prima p6 ervaring en sta je met bijde benen op de grond je mond val niet open van de line up van gt wij zijn veel mooien vrouwen gewend en een veel betere dienst verlening van de dames

  29. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (17 november 2015)

  30. #17
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Toch wel grappig dat het niet noemen van haar naam de gemoederen bezig houdt. Met ruim 400 kamergangen in mijn wandelcarriere heb ik alles wel meegemaakt en acht mijzelf zeer goed in staat het onderscheid te maken tussen een "reguliere" sessie en datgene wat tijdens onze sessie gebeurde. Ik zweef niet op een wolk en mijn roze bril ben ik allang verloren. Ook de suggestie van "ohne" kan ik naar het rijk der fabelen verwijzen aangezien ik geen russisch roulette speel.
    Ik heb tegenvallende sessies gehad met dames die bijkans door iedereen de hemel zijn ingeschreven en supersessies met dames die er op de fora niet zo goed vanaf kwamen. Alles valt of staat met de persoonlijke klik en wederzijdse chemie. Als ik in detail had beschreven wat er op de kamer heeft plaatsgevonden en haar naam had genoemd, dan weet ik zeker dat ik haar opgezadeld zou hebben met een onrealistisch verwachtingspatroon.
    Ik ben hier niet begonnen met schrijven ter eigene eer en glorie. Door toeval bij dit forum uitgekomen. Na een tijdje van alleen lezen toch besloten mijn ervaringen te delen. In tegenstelling tot mijn eerdere posts er in dit specifieke geval voor gekozen de naam achterwege te laten. Een ieder mag kritiek hebben op mijn keuze en/of mijn schrijfwijze, maar iemand betichten van narcisme zonder ook maar ooit een woord persoonlijk gesproken te hebben getuigt van weinig respect.

  31. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (17 november 2015),Eddy_V (17 november 2015),Giodude ( 8 december 2019),Teiresas (17 november 2015)

  32. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    naam niet noemen zou ik ook niet doen.
    Laat hemaworst er zelf maar achter komen
    Mooi je ding blijven doen met haar.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (17 november 2015)

  34. #19
    Geregistreerd
    13 juni 2015
    Last Online
    14 maart 2016 @ 23:16
    Berichten
    177
    Discussies
    21
    Thanks
    383
    Thanked
    124 in 54 posts

    Standaard

    de vulkaanstrasse heb je een prima p6 ervaring en sta je met bijde benen op de grond je mond val niet open van de line up van gt wij zijn veel mooien vrouwen gewend**en een veel betere dienst
    Gelul. Maar inderdaad sta je vaak na een bezoek aan deze sloppenwijk weer snel met beide benen op de grond vooral als je weer eens door 1 van die lelijke wijven daar wordt bestolen van je zuurverdiende geld.
    Ha! Dat jij de duisburgspesjalist uit je nek loopt te kletsen dat weten we zo onderhand allemaal wel. Dat jij die duisburgse meiden bestempelt als schoonheden en service toppers geeft aan dat je zelf niets gewend bent.
    Wie mij niet gelooft, ga zelf kijken op die Vulkaan en laat je eens lekker financieel uitkleden door 1 van die money bitches in Eros26. Of lees eens wat verhalen op het Duitse Freiercafe forum over deze hel op aarde. Je zal begrijpen wat ik bedoel!
    Die verpauperde huizen in Duisburg zijn maar goed voor 1 ding. En dat is de sloophamer.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Babylon 468*60   Living Room 468*60