Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Last Online
    4 februari 2018 @ 19:43
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Prijzen op de wallen

    Tegenwoordig vragen sommige dames meer dan 50 euro voor neuken + pijpen.
    Wat vooral hinderlijk is dat ze het tijdens het pijpen vragen, terwijl zijn aan de deur zeggen dat ze beide doen.

    Hebben jullie hier ervaring mee? Wat betalen jullie? Hoe `steken` jullie hier doorheen?

  2. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik betaal 50 euro benzine voor heen en terug en soms tank ik dan nog eens , zodat ik dubbel voordeel heb als ik richting de dames in duitsland rijd.., oh de wallen? daar ben je toch net zo snel buiten als dat je binnen bent....en misschien wel 100 euro lichter als je niet goed oplet...

  3. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 ( 8 november 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    De standaardprijs in Amsterdam op de Wallen en de Ruysdaalkade is €50 voor 15 a 20 minuten. In het Singelgebied is de prijs lager of de tijd langer.
    Dames op de Wallen kunnen deze prijs vragen, omdat de Wallen overlopen worden door toeristen. De Ruysdaalkade kenmerkt zich door uitzonderlijk mooie peeskamers en goede service. Daar komen geen toeristen, maar doorgaans vaste hoerenlopers. Dames op de Ruysdaal kiezen bewust voor die locatie, omdat ze juist geen zin hebben in de massaliteit van de Wallen. De dames op de Wallen en de Ruysdaalkade zitten optisch gezien aan de bovenkant van het segment.
    Het singelgebied is een samenraapsel van panden, vaak niet aaneengesloten en is niet bekend bij de toerist. Ook daar komen alleen de doorgewinterde hoerenlopers. Het Singelgebied kenmerkt zich door de optisch mindere dames (uitzonderingen daargelaten).

    Tja en dan de discussie over de prijs van €50 (of wellicht nog meer).
    Vanuit het perspectief van de hoerenloper die Duitsland gewend is, is dit een forse prijs. Als je een vaste dame hebt op de Wallen, mag je blij zijn als je met €150/uur wegkomt.
    Vanuit het perspectief van de dames gezien, kunnen zij die prijs vragen. Immers, er is een markt voor! De gewiekste dames zullen ook nog eens extra vragen voor pijpen of neuken.

    Idem dito geldt voor het SKW in Antwerpen. Ik was er laatst nog in oktober in de avond. Ik wist niet wat ik zag. Drukker dan de Kalverstraat in Amsterdam. Wat mij ook opviel. Op een enkeling na allemaal perfecte lijfjes. Er werden vele kamers gemaakt. Ingewijden die daar regelmatig komen, wezen mij 2 dames aan die in een Duitse saunaclub hebben gewerkt en in het SKW veel meer €€€€ binnenhalen.

    30 Jaar wandelen alvorens ik de eerste saunaclub van binnen zag. Ik ken alle raambuurten in Nederland met uitzondering van Haarlem en Almelo. Optisch gezien scoort Amsterdam het beste ten opzichte van andere raambuurten en is ook de meest dure raambuurt, met de Geleenstraat in Den Haag, het Baekelandplein in Eindhoven, het voormalig Zandpad in Utrecht en de Nieuwstadt in Groningen in het kielzog. In deze raambuurten geldt hetzelfde tarief van €50, maar doorgaans een langere kamerduur.

    Zijn de andere raambuurten dan minder. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Alles heeft zijn marktwaarde. Én wat de individuele hoerenloper het waard is, is uiteindelijk bepalend. Ik heb ook mijn nazaten achtergelaten in de Doubletstraat in Den Haag. Zowat de onderkant van de hoerenbuurten van Nederland. Voor €30 (en minder) een half uur! Dames uit Zuid-Amerikaanse landen zonder wasgelegenheid op de peeskamer. Triest zoals ik er nu over nadenk. Het staat in geen enkele verhouding met een saunaclub. Schijnbaar is ook daar is een markt voor. Maar ook voer voor reportages over gedwongen prostitutie enz..

  5. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Destoomboot ( 8 november 2015),GrandCru ( 8 november 2015),kempie (31 december 2015),Kwakje ( 1 januari 2016),Limburger ( 8 november 2015),phoenix ( 8 november 2015),T&A Addict ( 8 november 2015),Teiresas ( 9 november 2015),Wentelt Eefje (20 november 2015),Wijze grijze ( 8 november 2015),Zultbroek81 ( 8 november 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Iedereen is weleens op de Wallen geweest denk ik.
    Na een avondje uit,of uit nieuwsgierigheid even gaan kijken.
    Ik heb er een paar keer van de service gebruik gemaakt.
    En ik moet eerlijk bekennen dat de dames qua uiterlijk daar toch het allermooist zijn,over het algemeen gezien.
    De beste service ga je er absoluut niet krijgen de hoogste rekening wel!
    Ze vragen gewoon 200€ per uur standaard raam service en na 55 min sta je weer buiten.
    Je krijg er gewoon toeristen service en toeristen toeslag.
    Daarnaast is het alles behalve discreet het kan er zo ontzettend druk zijn.
    Als ik in de buurt ben vind ik het leuk om even langs de ramen te lopen.
    En heel soms kan ik de schoonheid van een dame niet weerstaan dan geef ik me over.
    Ook al weet ik dat het geen top service is maar puur een optick fuck.
    Vind het ook heel erg fijn dat ik jaren geleden Duitsland heb ontdekt met al z'n saunaclubs en laufhausen.
    Daar krijg je tenminste waar voor je geld.
    ( overigens was Alkmaar vroeger een goed alternatief voor wandelaars uit het noorden a 35 €.
    Daar vond je soms ook hele mooie dames.
    Ben er sinds de halvering van de buurt nog 1 maal geweest.
    Maar dat is voor mij nu niet meer de moeite om er speciaal heen te gaan.
    Behalve als je er in de buurt bent natuurlijk.)

    Groet,
    Spank!

  7. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger ( 8 november 2015),phoenix ( 8 november 2015)

  8. #5
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    op de wallen moet je een rondje maken.
    en later ga je bij cafe de zeevaart een lekker pintje drinken.
    want daar ben je eerder weer buiten als dat je binnen bent.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 ( 8 november 2015)

  10. #6
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:58
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    De Wallen??? Ik begeef me regelmatig in de buurt en neem al jaren niet eens de moeite om er even te gaan kijken. De laatste keer een paar jaar geleden vond ik een wandeling daar een verspilling van mijn tijd. Het is daar zo beroerd dat het al niet eens meer gaat of je er wel of niet geld aan uitgeeft maar of je er wat tijd voor over hebt om er even te lopen.
    Nee, deze in kwaliteit diep weggezakte waardeloze toeristenrotzooi is niet aan mij besteed en welke prijzen ze daar hanteren doet er dan ook totaal niet meer toe.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 8 november 2015 om 16:23

  11. #7
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Wat Sjeufke zegt, klopt helemaal. Er staan zeker veel mooie meiden op de Wallen, maar dat het absolute top is zou ik niet durven zeggen. Als je er onbekend bent zou ik het mijden. Er zitten wel servicekanonnen tussen, maar die moet je kennen. Als je van buiten komt en in Amsterdam gaat wandelen, kun je het best naar de Ruysdaelkade. Vaak mooie meiden. Dronken toeristen, provincialen, vrijgezellen-avonden, opgeschoten mokro's en hosselaars vind je hier niet. Je hebt er geen gezeik over tijd. De locatie is erg populair bij de dames omdat hier alleen echte klanten komen, kijken, kijken, niet kopen kennen ze hier niet. Voor sommige dames staan hier wachtrijen. Helaas is de absolute topper voor mij, de Colombiaanse Amy al een tijd weg.

    In het Singelgebied is de startprijs overigens toch ook 50 euro al wordt daar minder op de klok gekeken en krijg je normaal gesproken meer waar voor je geld. Echte schoonheden zijn er zeldzaam en de dames zijn er meestal wat ouder.

    Nadeel op de RDK is dat je als h.loper enorm in het zicht staat. Iedereen weet wat je daar komt doen. In het Singelgebied kun je je er wel uit lullen of je verstoppen en op de Wallen kom je toch alleen toeristen tegen.

  12. Onderstaande 2 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 8 november 2015),too slow ( 9 november 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Blijkbaar had Spankooow me hier gezien!

    Was er wel een paar keer in alle gebieden.
    Heb er eigenlijk wel goede ervaringen opgedaan.
    Was wel de gewone (te dure prijs ten opzichte van elders) prijs.
    Ook nederlandse dames met top-lijf en top-service.
    Klaag dus niet maar de Wallen zelf is me wel erg druk.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  14. #9
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Vergelijk het met het kopen van een smartphone. Als je er voor open staat om je te laten belazeren dan laat je je een iphone van 850 euro aansmeren terwijl je voor de helft van dat bedrag een gelijkwaardig android toestel had kunnen kopen. Als je daar gelukkig van wordt dan is dat natuurlijk prima maar niet achteraf gaan zeuren dat het tegen valt.

    De gangbare prijs voor een raam dame is 30 euro. En daarvoor mag je gewoon een fatsoenlijke afwerkbeurt met rubber verwachten. Wil je als een soort apple believer 50 euro verbranden aan een fatsoenlijke afwerkbeurt met rubber? Niks mis mee als daar gelukkig van wordt maar niet achteraf gaan lopen zeuren dat het tegen valt.

    Krijg je geen fatsoenlijke afwerkbeurt met rubber, voor welk bedrag dan ook? Schrijf een objectieve recensie zodat je medewandelaar er niet per ongeluk ook intrapt.

  15. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Wat is nu de min of meer "standaard" prijs 30€ of 50€ of kun je feitelijk niet over een standaard prijs meer spreken?
    Neem aan dat als 30€ wordt aangeboden dat dan meestal 15-20 min zal betreffen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #11
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat is nu de min of meer "standaard" prijs 30€ of 50€ of kun je feitelijk niet over een standaard prijs meer spreken?
    Neem aan dat als 30€ wordt aangeboden dat dan meestal 15-20 min zal betreffen.
    Raam en laufhaus prostitutie heeft geen standaard prijzen daar bemoei een exploitant zich niet mee bij sauna clubs wel

  17. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Tegenwoordig betaal je op de Wallen voor PMC, NMC, beffen € 100 bij vele dames .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. #13
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat is nu de min of meer "standaard" prijs 30€ of 50€ of kun je feitelijk niet over een standaard prijs meer spreken?
    Neem aan dat als 30€ wordt aangeboden dat dan meestal 15-20 min zal betreffen.
    In Amsterdam is 50 de standaardprijs, 30 heel misschien bij een paar oudere Latijnse dames op het Oudekerksplein. Voor 50 krijg je in de regel 15-20 min PMC, NMC en 2/3 standjes.
    Maar op de Wallen heb je er genoeg die daar van afwijken, dus 1 standje wel genoeg vinden of de keus geven of NMC of PZC, niet allebei en voor borsten aanraken extra rekenen. Op de Wallen zullen de meesten zoals Seksenfun zegt 50 extra rekenen voor beffen of PZC. In de andere 2 RLD's zullen er veel meer zijn die met 25 genoegen nemen voor die extra's.

    Daarom moet je onderhandelen aan de deur op de Wallen. En dat is met al die mensen om je heen niet echt een plezier. Dat weten de dames ook plus het gegeven dat 95% van de mensen daar toerist is en nooit meer terugkeert, dus kunnen die makkelijk afgezet worden. Het ergerlijke is ook nog dat veel dames nadat je aan de deur iets hebt afgesproken binnen nog even doorgaan met upsellen. In veel landen betaal je voor dezelfde belabberde service het vijfvoudige van wat op de Wallen wordt betaald en dan nog voor een doorgesnoven gekkenhuis. Voor Amerikanen, Australiërs of Japanners is de Wallen een dubbeltjesparadijs, vergeet dat niet. Vertel ze daarom ook nooit dat er in het buurland zoiets bestaat als saunaclubs. Straks pakken ze vanaf Schiphol meteen de trein naar Düsseldorf. Laat ze lekker blijven op de Wallen.

    Je hebt er echt wel een stel op de Wallen die wel de standaard service geven, maar kies als nieuweling voor RDK of Singelgebied, de kans dat je daar belazerd wordt is klein. Tenzij je er geen probleem mee hebt er geld tegenaan te smijten voor een optik fick. Er zitten natuurlijk wel een heel stel bloedmooie meiden op de Wallen.

  19. Onderstaande 3 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (10 november 2015),de duisburg spesjalist (11 november 2015),seksenfun (11 november 2015)

  20. #14
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat is nu de min of meer "standaard" prijs 30€ of 50€ of kun je feitelijk niet over een standaard prijs meer spreken?
    Stap een groot aantal bakkerijen binnen en vraag wat een brood kost. Vraag bij een groot aantal cafe's wat een biertje kost. Dat zal niet overal hetzelfde zijn dus in die zin bestaat er geen standaardprijs. In een vrije markt is de prijs wat een gek er voor vraagt en een andere gek er voor geeft. Maar ik ben er van overtuigd dat je als de steekproef groot genoeg is je iets kunt zeggen over de gangbare prijs.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Neem aan dat als 30€ wordt aangeboden dat dan meestal 15-20 min zal betreffen.
    De gangbare service (weer zo'n mooi vaag begrip) bij de ramen is inderdaad 15-20 min PMC/NMC. In de Doubletstraat (Den Haag) kost je dat 25 euro, in Alkmaar 35 en in het ruhrgebied 30. Maar als je gelukkiger wordt van een iBitch met dezelfde specs dan kun je ook probleemloos 50 euro gaan verbranden in Amsterdam, Antwerpen of de Geleenstraat (ook Den Haag)

  21. #15
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Stap een groot aantal bakkerijen binnen en vraag wat een brood kost. Vraag bij een groot aantal cafe's wat een biertje kost. Dat zal niet overal hetzelfde zijn dus in die zin bestaat er geen standaardprijs. In een vrije markt is de prijs wat een gek er voor vraagt en een andere gek er voor geeft. Maar ik ben er van overtuigd dat je als de steekproef groot genoeg is je iets kunt zeggen over de gangbare prijs.




    De gangbare service (weer zo'n mooi vaag begrip) bij de ramen is inderdaad 15-20 min PMC/NMC. In de Doubletstraat (Den Haag) kost je dat 25 euro, in Alkmaar 35 en in het ruhrgebied 30. Maar als je gelukkiger wordt van een iBitch met dezelfde specs dan kun je ook probleemloos 50 euro gaan verbranden in Amsterdam, Antwerpen of de Geleenstraat (ook Den Haag)
    gewoon in de laufhauzen blijven ben je geregelt goedkoper uit dan waar ook met vaak de zelfde standaard service als de meeste grens sauna clubs

  22. #16
    Geregistreerd
    8 april 2015
    Last Online
    12 november 2021 @ 13:00
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Even een iets meer algemene opmerking, ik ben nu bij anna en bij britney geweest als dikke neptieten liefhebber...
    Ben eigenlijk benieuwd of er nog wat anders op de wallen/rdk/of singel zit dat interessant is om een keer te bezoeken.

    Lees dat er op ONS 19 nu ook een dame zit met goede jetsers... Aan wat voor maat moet ik denken dan?

  23. #17
    Geregistreerd
    8 april 2015
    Last Online
    12 november 2021 @ 13:00
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Even een iets meer algemene opmerking, ik ben nu bij anna en bij britney geweest als dikke neptieten liefhebber...
    Ben eigenlijk benieuwd of er nog wat anders op de wallen/rdk/of singel zit dat interessant is om een keer te bezoeken.

    Lees dat er op ONS 19 nu ook een dame zit met goede jetsers... Aan wat voor maat moet ik denken dan?

  24. #18
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door galactico Bekijk bericht
    Even een iets meer algemene opmerking, ik ben nu bij anna en bij britney geweest als dikke neptieten liefhebber...
    Ben eigenlijk benieuwd of er nog wat anders op de wallen/rdk/of singel zit dat interessant is om een keer te bezoeken.

    Lees dat er op ONS 19 nu ook een dame zit met goede jetsers... Aan wat voor maat moet ik denken dan?
    Zegt me niks, ik weet niet of er wel een vaste dame op die kamer zit. In de categorie Britney en Anna, heb je i.i.g. nog Stella. Werkt overdag op de Oudezijds Achterburgwal. Verder is er de Latijnse Mirjam op de RDK in de nachtdienst. Die van haar zijn naturel. Werkt in een van de kamers direct naast de coffeeshop.

  25. #19
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat is nu de min of meer "standaard" prijs 30€ of 50€ of kun je feitelijk niet over een standaard prijs meer spreken?
    Neem aan dat als 30€ wordt aangeboden dat dan meestal 15-20 min zal betreffen.
    € 50 zal wel de standaard zijn of althans, dat hopen ze misschien, maar met veel dames die voor € 30 wel klanten mee willen pakken. Net zoals 'n klant hoopt op 15 a 20 minuten en de meeste dames hopen daar 5 a 10 minuten van te maken. Vaak zie je mensen onderhandelen en sommige dames vragen standaard gewoon 30.

    De straat bij de Old Sailor vragen ze meestal 30, maar nog voor je goed en wel je broek uit hebt, krijg je wel te horen dat het sneller moet.

    PZC moet meestal voor worden bij betaald, als ze het al doen. 50 + 50 of 30 + 30 krijg je dan. Wallen laten zich lastig vergelijken met bv. Den Haag, waar ze soms 20 euro aanbieden en waar PZC veel gebruikelijker is dan op de Wallen.

  26. #20
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    17 juli 2017 @ 23:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    8
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    Als je een rondje om de kerk doet kom je bij de donker gertinte dames die het idd doen voor € 30,-

    Sommigen, de opticfuks, vertikken het om te beginnen bij € 100,- voor f&s. Deze gewoon overslaan want voor je het weet sta je na 2 minuten buiten omdat ze de condoom hebben omgedaan met de mond (suck) en bij je eerste standje vragen ze je al om klaar te komen. Finish baby, no time left. Dure les voor mij omdat ik zo geil werd en Duitsland 2,5 uur rijden is :(

  27. Onderstaande leden hebben amsterdammertje bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (26 maart 2017)

  28. #21
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Er zijn ook wel latinas en zwartjes die het doen voor 20, maar of je dan deftige service krijgt, vast niet. In het straatje bij de Old Sailor staan ook Oost-Europese dames die het doen voor 30.

  29. #22
    Geregistreerd
    16 april 2017
    Last Online
    16 april 2017 @ 10:51
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik zie dat je bekend bent in Haarlem, heb je ideeën voor vandaag met Pasen?

  30. #23
    Geregistreerd
    16 april 2017
    Last Online
    16 april 2017 @ 10:51
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Budget voor vandaag is zo'n 100 Euro. Wil een leuke dame die goed kan pijpen. Iemand tips?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

FKK Artemis 468*60