Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Alexa (Moldavische)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard Alexa (Moldavische)

    Naam : Alexa

    Nationaliteit/taal : Moldavie/Engels en Duits

    Leeftijd : ongeveer 24

    Haarkleur/lengte : zwart - tot voorbij de kont

    Lengte : ca. 1,70m maar op haar 30 cm hoge plateauzolen is ze een reus

    Postuur/Cupmaat : slank/Kleine D (ogen plastic, voelen natuurlijk)

    Tatoeage/Piercing : vooral veel. " 88" op haar venusheuvel (foei!). Allerlei vaags op haar lichaam. Van die strikjes aan de achterkant van haar dijen.

    Service : arrogante ijskoningin, past wonderwel bij haar uiterlijk. Afwerker eerste klas.

    Knip-plak uit mijn verslag van 7 november:
    Tijdens het eten viel mijn blik op een Uberhoer. Harde Slavische harses, onder de plakplaatjes, ze had plateauzolen (eerder stelten) van een centimeter of 30 aan en een soort vestje aan zonder rits of knopen aan de voorkant, waardoor haar (op het oog plastic) tieten telkens naar buiten vielen en tepelpiercings zichtbaar waren. Ik val voor dit soort over the top types, hoe belabberd de service soms ook is en besloot haar later op te zoeken.

    Maar eerst het eten laten zakken in de zoutgrot (andere naam voor rare kamer), gewellnesst en langzaamaan begon ik in de mood te komen. Op zoek naar Uberhoer, maar telkens als ik haar zag was of zij in gesprek met iemand, of een dame stond mij net te polsen. Uiteindelijk zat ze alleen op een bank en ben ik er naast geploft. Ik vroeg of ze vrij was, en ze stond gelijk op om de sleutel te halen. Zo brutaal heb ik het nog nooit meegemaakt, ik wist nog niet eens hoe ze heette en wat ze wel/niet doet en stond al bijna boos op, maar ik vond het ook wel wat hebben. Ze maakte me sowieso zo geil dat ik haar gewoon moest hebben en het kon me niet zo veel schelen of ik wel/niet mocht zoenen, beffen of vingeren. Ik wou gewoon mijn eerste zaad eruit knallen bij haar. Ze kwam terug met de sleutel, en toen kon toch nog een naam af: Alexa uit, vooruit, Moldavie. Ik volgde die lekkere kont de trap op. Op de kamer bleek inderdaad blasen en ficken standaard, alle andere kost meer. Voor straf mocht zij het werk doen: ik heb haar langer laten pijpen dan ze eigenlijk wilde en daarna mocht ze bovenop: cowgirl en reverse cowboy. Dat laatste om de racistische tattoo (88) boven haar poes niet meer te hoeven zien. In dat laatste standje klaargekomen, 50 euro in haar handen gedrukt en het was lekker stoom afblazen bij haar. Maar geen herhalingsgevaar, daarvoor is ze veel te afstandelijk en al die rare tato's, brrr. Haar tieten heb ik nog even gevoeld, volgens mij echt (maar raar, ze zien er dus plastic uit).

  2. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 november 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.

Babylon 468*60   Diamond 468*60