Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Valentina (Roemeense blondine met Scarlett Johanson lichaam)

    Naam: Valentina
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
    Leeftijd : 22-26 jaar
    Haarkleur/-lengte : Blonde stijle lange haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Scarlett Johanson lichaam / Bolle kont / C-cup
    Roken: Ja
    Voordelen: Rustige en beleefde meid. Vrij vaardig en uiteraard heel mooi uiterlijk.
    Nadelen: Iets te braafjes op de kamer… Het initiatief of de vraag moest van mij komen!
    Prijs : 50/uur
    Rapport: op uiterlijk 8.5/10, op technische vaardigheden 7.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 7.7/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
    Service: TZ, knuffelen, PZC, beffen en NMC

    Presales:
    Ze was toegekomen toen we lagen te relaxen in het wellness gedeelte (ons eten laten verteren). Daar had ze ook haar locker. We sloegen haar gade terwijl ze zich aan het omkleden was. Vooral haar kont viel me op en in eerste instantie had ik verwacht dat ze een Poolse of Duitse was. Ze had ons ook in de gaten en kwam naast ons liggen op de relaxbedjes. Ik zei haar nog dat mijn maag te vol zat en daarop repliceerde ze dat het niet was om meteen gaan te neuken. OK, dan maar een uitgebreide kennismaking. Na een kwartier gebabbel met haar, besloten Killer-Bull en ik om terug een wandeling te maken. Wat later op de avond kom ik haar opnieuw tegen en ze zat gulzig aan haar sigaret te zuigen. Ik zei: mitt kommen… Der meister-stier braucht seks!

    De betaalde tijd:
    De lijn van het weinig opdringerige in de bar, zette zich door in de kamer. Want ze ging als een zeester gespreid liggen op het bed en keek met een blik naar mij van nou-ja-doe-maar-wat-je-wil. Ik ben op haar gedoken en begon haar verrukkelijke lichaam te strelen, te zoenen, te likken. Ook een korte befsessie liet ik me welgevallen. Toen ik van haar afrolde, trok ik haar mee, zodoende ze vanboven op me lag en wel iets diende te ondernemen. Dat deed ze dan ook. Eerst ook mij van kop tot teen afkwijlen en dan eveneens een korte pijpbeurt. Ze wou wel langer, maar mijn lul had last van vermoeidheid en daarom liet ik ze tijdig stoppen, of ik kon mijn erectie gaan zoeken in Burkina Faso. Daarna is ze traag en passioneel beginnen neuken. Lekker diep en nat TZ ging onverminderd door. Na de gewone houding van zij op mij, gaf ik aan dat ze zich moest omdraaien voor de cowgirl reverse. Eerst deed ze dat gehurkt en daardoor kon ik me nog geil vergapen aan haar perfecte kont. Daarna zette ze zich neer en liet zich achterover hangen. Ik greep met beide klauwen haar tieten beet en stootte diep in haar. Heel lang kon ik het op die manier niet meer in houden. Uiteindelijk was ik nipt klaargekomen binnen het half uur. Voor mij was het geen probleem geweest om een uur of langer met haar te spenderen, want het is een heerlijk wijf. Maar nu wou ik toch direct van de kamer omdat de sfeer in Samya simpelweg te goed was.

    Aftersales:
    Kan ik niet over oordelen. Ze is een drukbezette dame. Ik heb haar dan ook niet meer gezien. Maar lief zoals ze is, twijfel ik er niet aan dat ze de nodige aftersales zou voorzien in geval ze geen werk heeft.

    Verdere opmerkingen:
    Weer een atypische Roemeense. Zeer zeker een aanrader en vooral wanneer je liefhebber bent van het rustige GFE-assortiment. Herhalingsgevaar is heel hoog, maar misschien zou ze beter naar een grensclub verkassen. In Samya is er simpelweg te veel aanbod en de sfeer staat je ook vaak in de weg om lang op de kamer te blijven hangen. Misschien is ze ook te braaf en heeft ze een te hoog GFE-gehalte, wat zwaar is voor haar met al dat vrouwonvriendelijke Turkse geweld (clienteel dan). In ieder geval valt ze op en qua lichaam zit ze ook in de top5 van alle 100+ aanwezige mokkels in Samya.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz ( 5 augustus 2019),Mr Bluenose (14 augustus 2018),Pierke69 (13 februari 2020),Sjeufke (24 oktober 2015),Smouse (24 juli 2018),Wentelt Eefje (24 oktober 2015),Wijze grijze (24 oktober 2015),Zultbroek81 (28 juli 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    @ Sixsense

  4. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (11 maart 2019),Husky (22 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Pierke69 (13 februari 2020),pret (22 juli 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    When two worlds collide

    Samen met Firehawk ging ik een kijkje in de bar nemen. Ik wilde de dag on a high afsluiten gezien de tegenvallende sessie met de "Hongaarse" Maria. Er waren op dat moment geen mij bekende en gekende dames in de bar die voor dit klusje in aanmerking kwamen. We namen plaats op de bank onder de televisie. Al vrij snel kwamen er twee onbekende dames aan de andere kant van mij zitten. De blonde dame drapeerde een deel van mijn badjas dusdanig dat ze erop kon gaan zitten. Ik zeg haar dat de huurprijs €5 bedraagt en gevat antwoord ze dat ze geen geld heeft maar het wel wil afkopen met een kus op de wang. De dame herkende Firehawk van zijn bezoekje een week eerder aan Samya. De twee dames bleken net als inmiddels een aantal andere de overstap te hebben gemaakt van de Titty Twister naar het Speelpaleis voor Sugardaddy's.

    Ze stelde zich voor als Valentina. Er werden wat verhalen uitgewisseld, er werd wat gedold en natuurlijk kwam de "gouden" armband ter sprake. Toch bleef ze ietwat terughoudend en koel. Echter gaf ze op bepaalde momenten een blik waardoor ik wist dat een kamergang onvermijdelijk zou zijn. Na een tijdje zijn we samen een sigaretje gaan roken. Hoewel ik nog wel twijfels had door haar bij vlagen koele en afstandelijke houding was er weer die blik. Ik stelde voor dat we elkaar maar eens beter moesten leren kennen. Nu werd haar blik nog intenser. Ik gaf haar mijn voorkeur van kamernummers door en ze zei dat ik gezien de wachttijden misschien beter in de bar kon wachten. Na een tijdje kwam ze terug en vroeg of ik nog wilde wachten aangezien het nog wel een tijdje kon duren. Ik bevestigde en ze vroeg of het ok was als we een willekeurige kamer zouden nemen. Ik zei dat is ok waarop ze vroeg of ik met haar samen zou wachten. Na een kwartiertje of zo was er eindelijk een kamer vrij en toch ons geluk 1 van mijn voorkeurkamers nl 3B. Zij was er nog nooit geweest dus speelde ik gids.

    Op de kamer verdween haar koele houding als sneeuw voor de zon en er openbaarde zich een warme en innemende dame. Er ontspon zich een sessie waarvan ik de details zal onthouden maar waarvan ik oprecht kan zeggen dat ze in mijn all-time top 3 op het gebied van GFE+++ terecht is gekomen. Soft, sensueel en een fluwelen touch. Vanaf de eerste seconde klopt het geheel. Twee zielen die elkaar perfect aanvoelen, twee lichamen die perfect samensmelten in één ritme. Na deze top sessie nog een tijdje nagepraat waarin ze zich ontwikkelde tot een interessante en intrigerende gesprekspartner.

    Het blijft een raar fenomeen. Je ontmoet een dame die qua leeftijd je dochter had kunnen zijn. Twee verschillende culturen, achtergronden en redenen om samen het intiemste te delen wat een mens kan. Deze "botsing" van twee werelden resulteert meestal in een explosie, soms een implosie en in een enkel geval in een magische samensmelting. Dit was zoiets magisch.

    Als ik thuiskom duurt het even voordat ik haar draadje heb gevonden bij Samya. Er blijkt slechts één recensie te staan. Het wekt dan ook geen verbazing dat deze uitgerekend van mijn "Twin" is oftewel the Masterbull SFL. Wederom een dame die we onbewust aan onze inmiddels schier eindeloos lijstje kunnen toevoegen.

  6. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 juli 2018),Bachatero (24 juli 2018),Daytripper (27 september 2018),Firehawk (24 juli 2018),Giodude (11 maart 2019),jansenroy (24 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Pierke69 (13 februari 2020),pret (24 juli 2018),rolo (25 juli 2018),Schietgraagft (30 juli 2018),Sjeufke (24 juli 2018),waterrat (25 juli 2018),Wijze grijze (28 juli 2018),Zultbroek81 (28 juli 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    En die Maria waar je het over hebt, kruis die ook maar af
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (28 juli 2018),Sjeufke (28 juli 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard Valentina (Roemeense)



    Valentina (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Zeer mooi, prima service





  10. Onderstaande 3 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz ( 9 september 2019),Mr Bluenose (10 juli 2019),Sjeufke (24 augustus 2019)

  11. #6
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Sinds een klein jaar in SS. Eigenlijk ongelooflijk dat er nog geen paspoort van haar is want zowel qua uiterlijk als qua service is dit een topdame. Een kleine reprimande aan mezelf en de andere beren die dit ook nagelaten hebben lijkt mij dan hier ook op zijn plaats.
    Niet dat zij extra publiciteit nodig heeft gezien zij zeer veel afspraken heeft en dus maar weinig uren op klanten zit te wachten in de bar, trouwens één van de redenen dat ik zelf nog maar weinig met haar geweest ben.
    Mooi, sympathiek, prima service, meer uitleg hoeft in haar geval niet.
    Als ze niet geboekt is, vind je haar samen met haar “nichtjes” Megan en Ramona in de sofa naast de trap in de bar.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 juli 2019),Pedro2000 (10 juli 2019),Sjeufke (24 augustus 2019)

  13. #7
    Geregistreerd
    16 maart 2019
    Last Online
    21 januari 2022 @ 06:55
    Locatie
    De stille Zuiderkempen
    Berichten
    64
    Discussies
    0
    Thanks
    194
    Thanked
    180 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Sinds een klein jaar in SS. Eigenlijk ongelooflijk dat er nog geen paspoort van haar is want zowel qua uiterlijk als qua service is dit een topdame. Een kleine reprimande aan mezelf en de andere beren die dit ook nagelaten hebben lijkt mij dan hier ook op zijn plaats.
    Niet dat zij extra publiciteit nodig heeft gezien zij zeer veel afspraken heeft en dus maar weinig uren op klanten zit te wachten in de bar, trouwens één van de redenen dat ik zelf nog maar weinig met haar geweest ben.
    Mooi, sympathiek, prima service, meer uitleg hoeft in haar geval niet.
    Als ze niet geboekt is, vind je haar samen met haar “nichtjes” Megan en Ramona in de sofa naast de trap in de bar.

    Ik dacht dat dit draadje over haar ging?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...anson-lichaam)

    In ieder geval is Valentina een topper waar raar maar waar heel weinig over geschreven wordt.

  14. Onderstaande 3 leden hebben freshmaker bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (10 juli 2019),keesboz ( 5 augustus 2019),mentholbear (19 juli 2019)

  15. #8
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht


    Valentina (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Zeer mooi, prima service



    Ik weet niet wie ze is want ik hoorde dat ze op de plek vaak staan waar mijn oude pannekoek dvp staan .
    Maar woensdag zag dat ze er niet was kwam er een blonde dame van die hoek maar ze zie dat ze Sylvia heet als ik het goed heb
    Ja kan ook niet alles hebben maar ik wil graag weten wie ze is met namen door aanbevelingen van MB
    Maar zal wel goed komen sofia is ook goed gekomen die is in sept terug .
    Mmmmmm

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  16. #9
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 16:13
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Valentina is sinds gisteren terug uit vakantie, samen met Ramona. Nog niet de ganse tijd bezet, blijkbaar waren haar klanten nog niet op de hoogte...

  17. Onderstaande 2 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (24 augustus 2019),keesboz (25 augustus 2019)

  18. #10
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag met deze topper geweest......Patjax heeft het hierboven perfect beschreven.....herhalingsgevaar heel groot!

  19. #11
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 21:10
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    War schon vor dem SS im Samya eine der "Besten". Ganz im Gegenteil zu ihrer schwarzhaarigen Schwester.

    VanKees

  20. #12
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:53
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Interesting......zal eens kijken of ze zondag aanwezig is en kan vangen.
    Bon vie!

  21. #13
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Interesting......zal eens kijken of ze zondag aanwezig is en kan vangen.
    En nog te pakken gehadt rokkenjager

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.