Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    4 augustus 2014
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 11:30
    Berichten
    60
    Discussies
    16
    Thanks
    37
    Thanked
    31 in 20 posts

    Standaard Maria (Roemeense), Haus 11/13/15, kamer 6

    Moin, moin...

    wenn jemand auf eine extreme " Skinny " Frau steht , muss unbedingt zu :
    Maria Haus 15 , Zimmer 5

    Sie ist schon länger auf dem Vulkan und bietet alles, was Du dir wünscht. Ich war schon einige Male bei ihr und sie ist eine sichere Samen - Ablage - Bank.
    Bei ihr bekommst Du, wenn die Chemie stimmt und Du nicht besoffen bist fast alles. Das bedeutet:
    - Girlfriendsex vom Feinsten
    - Zungenküsse beidseitig und heftig
    - Küsse des kompletten Körpers
    - Fingern in Muschi und Arsch (Arsch auch beidseitig)
    - gekonnter tiefer Blowjob
    - geile enge Muschi, die in allen Stellungen genommen werden kann
    - Sympathie abhängig und Schwanzgrösse - Anal Fick - bis zum Anschlag
    - kein Zeitdruck oder Kobern
    Ich brauche hier keine Details über meinen Sex zu schreiben, da ja oben in Stichpunkten alles gesagt und getestet wurde. Ob der Verkehr ohne Kondom, ablaufen kann, weiss ich nicht, da ich immer ein Gummi benutze. Blasen mach sie auch OHNE ! Sie liebt es geleckt zu werden...

    Kurzdaten:
    - Kontakt: Haus 15, Zimmer 5
    - Grösse: ca. 1,50 m
    - Gewicht: ca. 40-45 kg
    - Brüste: sehr klein
    - Arsch: klein und fest
    - Alter: Schätzung 23-25 Jahre
    - Sprachkenntnisse - mässig

    Wenn ich nix Neues am Vulkan für mich zum testen finde (ich habe einen extrem Geschmack) und den Sack leer kriegen will, immer eine sichere Bank, für wenig Geld. Eventuell schaue ich nächsten Samstag da mal vorbei. Ist ja wieder Vulkantreff mit Kollegen aus anderen und meinem eigenen Forum, angesagt!
    Oder " Hobble " ???

    schönen Sonntag und eine schöne Woche allen Usern.

  2. #2
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Leuk bedacht hoor Asienfreak, maar schrijf nou maar gewoon in het Nederlands, dat is wel zo gemakkelijk...

    Adieë tsezame

  3. #3
    Geregistreerd
    4 augustus 2014
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 11:30
    Berichten
    60
    Discussies
    16
    Thanks
    37
    Thanked
    31 in 20 posts

    Standaard

    moin, moin...

    sorry, aber niederländisch, kann ich nicht schreiben. bin nicht an der grenze geboren und habe dieses nicht gelernt.
    komme ursprünglich aus berlin. der google übersetzer liefert schlechte ergebnisse. viele hier, können ja deutsch lesen
    und ich kämpfe mich durch das niederländisch...

    schönen tag , allen usern...

  4. Onderstaande 2 leden hebben Asienfreak bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 augustus 2014),Limburger (27 augustus 2014)

  5. #4
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard Maria (Roemeense), Haus 11/13/15, kamer 8

    Klein, slank, vulgair zigeunertje die aan de deur slechts twee woorden uitroept "Komm Ficken", vaak aan haar voorbij gelopen, maar toch wel getriggerd door haar sleazy uitstraling. Besloten om toch maar eens een praatje te maken met haar. Blijkt verdomme dat ze toch inhoud heeft en leuk en grappig uit de hoek kan komen. Bied voor 30 euro PZC, NMC en anaal aan voor 20 minuten.

    Kamers in dit huis zijn klein en voorzien van smalle bedjes, wat ik persoonlijk toch een minpunt vindt.Uitgekleed, samen een wasje van onderen en tijdens de gang naar het bed ging haar handje al naar de edele delen. Op bed voortgezet, waarna ze hem blanco in het mondje nam voor een redelijke pijpbeurt. Rubbertje gemonteerd en ze liet zich in cowgirl eroverheen zakken. Na een tijdje vroeg ze of ik van positie wilde veranderen. Natuurlijk meiske. Voordat ik wat kon zeggen, had ze haar kontje al in de lucht en vroeg of ik anaal wilde. Aangezien ik geen anaalridder ben, haar gezegd dat dat niet mijn ding is. Zij keek me met verbaasde ogen aan en vroeg waarom niet. uitleg was voor haar niet bevredigend en probeerde me over te halen om te kijken hoe ver hij er in zou gaan. Uiteindelijk in missio verdergegaan en afgemaakt. Samen nog sigaretje gerookt en wat smalltalk en het was weer tijd om te gaan.

    Conclusie: leuke dame met uitgebreide service voor het instaptarief, zeer geschikt om de eerste druk eraf te halen als je voor meerdere sessies gaat. Kleine kamer en bed zorgt ervoor dat ik nooit langer zou blijven dan 20 minuten.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 5 december 2018),Pierke69 (18 april 2022),Wentelt Eefje (24 oktober 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    4 augustus 2014
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 11:30
    Berichten
    60
    Discussies
    16
    Thanks
    37
    Thanked
    31 in 20 posts

    Standaard

    moin, moin...

    diese Maria ist schon lange anwesend (alles an ihr ist schmal und titten fast garnicht vorhanden). hatte früher das zimmer, auch auf dieser ebene, bei der elvisstatur vorbei und das zimmer links (um die ecke ist dann das dicke monster). lässt sich tatsächlich in alle löcher ficken und dort auch hinein spritzen. bleibt auch beim geld korekt. immer für eine schnelle, gute nummer gut.
    du solltest einmal, auf gleicher ebene und früheres besagtes zimmer - Linda - aus italien ausprobieren. nicht schlecht, aber oft dauerbesetzt.

    grüsse aus deutschland

    asienfreak
    präsent in Deutschland: Rotlicht-XXX

  8. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    even samen voegen big30 hier de link deze dame staat bij mijn bekend onder de naam fatis ma het gaat over de zelfde

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...us-15-Zimmer-5

  9. #7
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Zaterdag 1/7

    Ditmaal begon ze niet met haar gebruikelijke "Komm Ficken", maar met een normaal gesprekje. Ik zei haar dat ik na de autorit een rondje zou lopen. Als ik niets kon vinden moest ik maar terugkomen. Er waren wel een aantal opties, maar dat brutale koppie en skinny lijfje van Maria bleven door mijn hoofd spelen. Ik liep terug en ze was verrast dat ik teruggekomen was.

    Na het gezamenlijke wasje begon ze met haar kleine handje aan een rustige edging HJ. Daarna volgde een heerlijke BJ waarbij ze begon met de eitjes te verwennen en zich langzaam naar boven werkte en met de nodige variatie haar tongetje gebruikte op een manier die mij het beste bevalt. Na een minuut of tien vond ze dat het tijd werd om te "ficken". Ze kwam in cowgirl op mij en de wijze waarop ze me bereed en haar nauwe kutje zorgde ervoor dat de oerknal niet lang op zich wachten liet.

    Tijdens het opfrissen nog wat smalltalk en met drie kusjes afscheid genomen. Het zal ditmaal niet weer zo lang duren voordat ik Maria weer bezoek. Ook bij het instaptarief van €30 geeft zij een zeer goede service voor RLD-begrippen.

    @mod Kamernummer is nu 6

  10. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 juli 2017),Giodude ( 5 december 2018),hara1d ( 4 november 2017),Pierke69 (18 april 2022),Sjeufke ( 8 juli 2017),Wijze grijze ( 6 juli 2017),wooley (10 juli 2017)

  11. #8
    Geregistreerd
    29 december 2018
    Last Online
    14 juni 2020 @ 13:59
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Is dit toevallig de Maria die tegenwoordig in Eros26 op k208 zit?

    Mij heeft ze verteld dat ze Grieks is


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #9
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Nee, de Maria die jij bedoelt is deze

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...520#post477520
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Living Room 468*60