Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch Gulia (J.J. Jay Jay (Duitse) ex-World



    Naam: J.J. Jay Jay
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Voldoende Engels
    Leeftijd : 22, maar ziet er flink ouder uit
    Haarkleur/-lengte : Lange donkerbruine haren
    Lengte dame : 1m65 à 70
    Postuur/Kont/Cupmaat : Slank / Zachte kont / A-cup tieten, maar die gaat ze weldra laten op pompen.
    Tatoeages/Piercings : Tamelijk wat metaal in haar lichaam en helemaal vol getatoueerd.
    Roken: Kettingrookster
    Voordelen: Voor mij persoonlijk was er “de klik”, Heeft veel ervaring en ja hoor: eigenlijk een toppertje. Grootste uiterlijke troef: helderblauwe ogen!
    Nadelen: Ziet er ouder uit, wat onzuiver snoetje van make-up en pijpen is de minst sterke dicipline.
    Prijs : 150 per uur, waarvan 25 fooi was en de rest een extra die ze eerst niet wilde aanrekenen
    Rapport: op uiterlijk 8/10, op technische vaardigheden 9/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 9.1/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? COMBI !!!!!!
    Service: Vraag me liever “WAT DOET ZE NIET ???”

    Presales:
    Eingenlijk heb ik met haar het minste zitten presailen van al mijn 7 veroveringen. De eerste keer dat ik haar tegenkwam, was toen ik van de kamer kwam met Kristina. Ze bleef naar me lonken en volgde me tot bij de theke, waar Kristina de sleutel terug bracht. Ze kwam me ongegeneerd vertellen dat ik volledig haar type was en dat ik zeker naar haar moest komen en dat ze me helemaal ging aan gort neuken in dat geval. Ik was sprakeloos en zelfs dat andere wijf wist niet meer hoe zich te gedragen. Ik verzoop al staande bij de theke in haar ogen. Daarna ging ik met de andere afrekenen bij de lockers. Natuurlijk speelde dit in mijn kop, want zo’n mokkel vol met tatoe’s, een moffin en dan nog wel ruikend naar veel sigaretten, deed mijn idiote kop tollen. Wat later aan de bar ging ik wat drinken en geheel toevallig nam ik naast haar plaats (en dat was niet de bedoeling, want ik had het niet gezien op voorhand). Ze draaide zich naar me toe en vroeg of ik al klaar voor haar was. Ik zei dat ik nog niet zo lang van mijn tweede kamerbeurt aan het bekomen was en daarom stelde ik voor om even te praten en verder kennis te maken. Was goed voor haar, maar ze had behoefte aan een sigaret en vroeg of ik mee naar buiten ging. Daar begon ze 2 sigaretten in ijltempo op te roken. Mijn pik werd zo stijf als een versgekapte boomstronk. 5 minuten later lagen we op de kamer!

    De betaalde tijd:
    Heren beren… Wat dat geschifte wijf me allemaal voorgesteld heeft; ik wist niet eens of het allemaal bestond in het erotische milieu. Voor mij volstond het om het vrij basic te houden, maar zelfs daarvan zette ze het om in kunst! Wat knuffelen en tongen. Ook haar huid had een speciaal gevoel… Wel zacht, maar tegelijk ook ruig. Net alsof ze de hele tijd kippevel had, maar dit was niet zo. Ook pezige benen en rug… Naar eigen zeggen van te fitnessen. Gaandeweg begonnen we ook elkaar te bespelen. Ik haar vingeren en zij mij afrukken op een zachte manier. Gaf wel een kick met die lange nagels van haar. Haar kut was onwaarschijnlijk vettig en nat. Bij de eerste aanrakingen was heel het laken al doorweekt. Ze begon zichzelf opeens ook fel en heftig te strelen terwijl ik al met 4 vingers in haar kut zat. Ze leek zelfs in een trance weg te glijden. Voor mij een teken dat ze X geslikt of cola gesnoven had, want dit was niet meer normaal hoe die uit haar dak ging. Ze ging daarna ook pijpen. Niet slecht, maar gezien de rest van haar handelingen had ik er meer van verwacht. Kan ook zijn omdat ze me iets te druk bezig hield met haar eigen genot. Lang heeft ze dus niet hoeven te pijpen. Dan droogneuken: zij op mij en ik op haar. Van al die horizontale lambada te dansen hing mijn lul helemaal vol met haar kutdrap. Ik dacht; fuck it… Ik steek mijn piemel er zo in, want op deze manier is het toch al te laat als ze wat met zich meedraagt. Maar om de één of andere reden durfde ik deze voorzet niet te geven. Het week af van mijn principes en omdat ik door de verbazing over deze meid nog helemaal helder was ik mijn kop, liet ik me er niet toe verleiden. Dat het mogelijk was op dat moment, was naar mijn dunken niet ondenkbaar, maar omdat ik de vraag niet gesteld heb, ga ik dat hier niet met zekerheid bevestigen. In ieder geval qua droogneuken concurentie voor Ella van LR, die als queen of pussy sliding op gelijke hoogte staat met deze Duitse stoot. Ik kon nog één vraag stellen: Put on condom!!! We zijn onmiddellijk beginnen neuken. Hierover ga ik niet verder in details treden, want aan de hand van dat verhaal zou het te herkenbaar zijn. Naar mijn persoon toe kan het me weinig schelen, maar vanwege mogelijk geroddel of indien ze ook het forum leest, zou ze het te goed herkennen en misschien is ze daar niet mee opgezet. Ik kan enkel vertellen dat het enorm fantastisch was en dat ik sinds lange tijd niet meer zo intens klaargekomen ben. Dit zou de topper van het jaar kunnen geweest zijn, maar wat ik toen nog niet wist, is dat ik later op de avond nog een betere zou tegenkomen. Maar in ieder geval een hele speciale meid. Ze is tegelijk wild en ruig in haar handelingen, maar langs de andere kant, teder en lief. Echt moeilijk te beschrijven!

    Aftersales:
    Later op de avond heb ik nog met haar staan dansen en heeft ze me aan andere Duitse mokkels voorgesteld. We hebben ook nog vaak gezoend. Eenmaal er binnen gerookt werd, rookte ze de ene na de andere en ik werd helemaal geil van haar. Het scheelde niet veel of ik was nog een tweede keer met haar de kamer op gegaan.

    Verdere opmerkingen:
    Ze heeft in YY gewerkt in een niet zo ver verleden. Ik herkende haar wel vaag, maar ze liet foto’s van die tijd zien en ik kon niet anders dan te stellen dat ze een heuse metamorfose ondergaan heeft. Voor de rest vingeren jullie het zelf maar uit wie deze dame is of geweest is. Eén ding staat vast: een topper in de volle betekenis van het woord, al denk ik wel dat er ook veel zal afhangen van de klik die je met haar beleefd. Want een drukbezet wijf is ze niet… Misschien is ze zelf ook kieskeurig, ik weet het niet. Herhalingsgevaar: 500%

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl ( 1 november 2015),Nedlovefkk (23 oktober 2015),sofaking (23 oktober 2015),why not me (27 oktober 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Laten we wensen dat ze er blijft.

  4. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    elle restera sans doute chèr bill...voorleven in clubs uitgebreid, oa langere tijd in DolceVita, korte passages in LR (1 week max), YY (ook kortelings), Oase voor zover me bekend...Bref, on peu la conseiller, un mauvais coup comme on dit...
    Laatst gewijzigd door satanic surfer; 24 oktober 2015 om 10:42
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  5. #4
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Als je het mij vraagt een echte slettebak eerste klas, maar ik word niet geil van al die tattoo's. Zelfs d'r vingerkootjes zitten ook allemaal onder.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  6. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 mei 2016)

  7. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Ach Ricardo, vooral die olijke "Fuck You-tattoo" op d´r billen is tijdens doggystyle een leuke leesoefening moet je maa denken...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  8. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 mei 2016),Ricardo Banana (27 oktober 2015),why not me (27 oktober 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Daumen hoch This girl is magic

    She is my star , J.J is amazing !!!!

    _20150809_224749.JPG

  10. Onderstaande 3 leden hebben why not me bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 mei 2016),French Lover (23 november 2018),irlando (26 oktober 2018)

  11. #7
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    OK, al meteen een tweede recensie over Jay!

    Ik had me voorgenomen om tijdens deze 4-daagse niet met dezelfde mokkels de nest in te duiken, maar ik ben een zwakkeling en kon het niet weerstaan. Het was de vierde en laatste dag en aangezien mijn conditie niet meer is wat ze geweest is, was ik al behoorlijk in de prak geneukt en geclubd. Ik was ook later toegekomen op de laatste dag en mijn vrees was dat ik bij gebrek aan geilheid mijn leuter niet meer in stijve formatie zou krijgen.

    Om die reden en ook omdat ik me er wou aan houden om niet te herhalen tijdens de tour, had ik ons Jay al één keer afgewezen. De tweede keer dat ze rond mijn nek kwam hangen en met subtiele handelingen mijn pik beroerde, had ze bingo. Dit kettingrokend en trashy mormel met al haar tattoes en helderblauwe ogen zou met mij kunnen doen wat ze wil, want weerstand bieden tegen deze Duitse sloerie, is voor mij een hopeloze zaak.

    Niet alleen uiterlijk is ze mijn ding, want sinds de eerste keer was ik ook verlekkerd aan de erotiek met haar. Ik klasseerde haar zelfs als een echte topper! Wat er die eerste keer allemaal geschiedde kan ik niet verder toelichten, vanwege privacy redenen, maar over deze laatste sessie ga ik jullie toch een verhaal vertellen. Het duurde deze keer ook amper een halfuurtje, meer had ze niet nodig na 3 dagen clubben en veelplegen!

    We bestormen de eerste de beste kamer en zij steekt meteen een sigaret op. Dat wist ze nog van de vorige keer en ja, dat is niet toegestaan in de kamers van Samya, maar deze trashy rebel doet het toch. Zoals met het plakplaatje op haar kont aangegeven wordt: “fuck you”… Heeft ze dubbel en dik schijt aan heel dat anti-rookbeleid. Met de sigaret tussen haar lippen, ontdeed ze zich van alle textiel rond haar lijf en leden… Mijn badjas was al uit, bij het naar binnen gaan van de kamer.

    We doken beiden naakt het bed op. Diep muilen, ruw strelen en vooraf heftig droogneuken. Van erectieproblemen waren al lang geen sprake meer. Terwijl ze me gaandeweg een condoom om deed, zat ik met haar lekkere tietjes te spelen. Haar ruwe en toch tegelijk ook zachte huid voelden heerlijk aan over haar hele lichaam. Ik duwde mijn pik er diep in. Heerlijk hoe ze me volledig tot aan de wortel opslorpte. Die meid mag nog tamelijk jong zijn, maar wat een techniek heeft ze in haar kut!

    Na 5 minuutjes hard op haar in te pompen, trok ik me terug en was het tijd om van standje te wisselen. Haar sigaret was ondertussen ook opgerookt en zodus stak ze er een tweede op. Ik was zo geil als een muskusrat en we gingen doggy gewijs neuken. Een heerlijk uitzicht over haar iets te kleine reet voltrok zich voor mij. Met daarop de tekst “fuck you”. Yeah, fuck you too, dacht ik bij mezelf en ik ramde haar zo fel dat ik binnen de 3 minuten klaarkwam. Wat een stoot. Ik liet mijn pik nog even rusten in haar kut en genoot van de body-art over heel haar lichaam.

    Ze rookte enkel nog haar sigaret verder op en daarna gingen we van de kamer. Het is geen meid waar je lang mee moet blijven hangen. Ze komt uit een luguber milieu en bovendien zit er niet al te veel inhoud in haar. Wat niet wil zeggen dat het saai is wanneer je haar voor een uur neemt. De vorige keer hebben we ook het uur mooi vol gemaakt. Toen was het een combi van GFE en PSE, deze keer was het eerder een PSE-vluggertje. Maar alleszins weer zeer de moeite!

    Dit mokkel is de top! Ze werkt erg verslavend en haar attitude is zo geil dat je al bijna spontaan klaarkomt. Zeer zeker Duitse degelijkheid… Technisch heel vaardig en geeft volledig de indruk geil van zichzelf te zijn. Nogmaals; een aanrader uit het bovenste segment en waarschijnlijk zal ik nog meermaals met haar herhalen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  12. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 mei 2016),gignnl ( 1 november 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Last Online
    20 april 2024 @ 15:28
    Berichten
    143
    Discussies
    6
    Thanks
    11
    Thanked
    9 in 7 posts

    Standaard

    Werkt in fkk world! Pseudo: gulia

  14. #9
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    Last week in Samya with new tatoo..

  15. Onderstaande 2 leden hebben why not me bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (11 augustus 2016),fg22 (24 mei 2016)

  16. #10
    Geregistreerd
    25 september 2018
    Last Online
    23 april 2024 @ 17:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Macht sie anal?

  17. #11
    Geregistreerd
    25 september 2018
    Last Online
    23 april 2024 @ 17:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bietet sie anal an? Wo arbeitet sie jetzt? Hab die kleine lange nicht gesehen!?.... :(

  18. #12
    Geregistreerd
    25 september 2018
    Last Online
    23 april 2024 @ 17:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Have you seen her?

  19. #13
    Geregistreerd
    25 september 2018
    Last Online
    23 april 2024 @ 17:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door why not me Bekijk bericht
    She is my star , J.J is amazing !!!!

    _20150809_224749.JPG

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.

  Freude 468*60