Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Daumen hoch Maarsbergen, privé ontvangst, Lizzy

    http://www.sexjobs.nl/profiel.php?profiel_id=9050155
    Telkens kwam er wat tussen maar dan eindelijk was het zover. Een privé-date met Lizzy. Vaak een gangbang met haar, naar tevredenheid, meegemaakt dus ik weet wat ik kan verwachten. Ik had voor haar een leuk net-jurkje meegenomen en ze zag er zodoende nog lekkerder uit dan ze al is.
    IMG-20151006-WA0003.jpg
    Uiteraard ging ik me eerst wassen zodat we fris en fruitig konden beginnen. We hadden alle tijd want haar volgende afspraak was pas om 22 uur. We kruipen het bed op, ik ben naakt en zij heeft haar jurkje en stringetje nog aan. We gaan liggen op onze zij zodat we kunnen bijpraten en lekker tongzoenen. Mijn pik was al keihard dus Lizzy wist hem snel te vinden. Eerst met haar fijne handjes en daarna met haar lekkere pijpmondje.

    Na lekker gepijpt te zijn is het mijn beurt om Lizzy oraal te verwennen. Eerst gaat het slipje uit en het jurkje gaat omhoog. Ik daal af naar beneden en zit al snel met wat metaal in mijn mond haha. Helemaal niet erg en voor haar extra stimulans. Ze geniet van mijn befkunsten en komt lekker nat klaar, maar ze wil natuurlijk meer. Ik stop het beffen en ga over op vingeren.
    IMG_20150923_203011.jpg
    Door haar stevig te vingeren komt ze spuitend klaar. Mijn voorgangers was dat niet gelukt maar ik weet inmiddels haar gevoelige plekje te vinden ;-) Ik laat haar even bijkomen om daarna over te gaan op positie 69. Tijdens 69 pak ik haar heerlijke billen goed vast en heb ik een mooi uitzicht op haar ge-piercte poesje en blanke sterretje. Ik kan het niet laten om haar sterretje goed uit te likken. Intussen doet ze dat bij mij ook. Ik vind dat tongetje in mijn anus super lekker!

    Dit brengt me op het idee om mijn anusspeeltje te pakken zodat Lizzy daarmee mijn anus kan verwennen. Zo gezegd zo gedaan. Lizzy kruipt tussen mijn benen en steekt het speeltje voorzichtig, balletje na balletje, naar binnen en beweegt het langzaam op en neer. Ook dit is erg lekker maar ik wil ook met Lizzy spelen dus gaan we over op positie 69. Ik vraag aan haar of ze ook wat in haar kontje wil dus pakt ze haar vibrator.

    Nu hebben we allebei iets voor in ons kontje. Ik stop de vibrator in haar kontje en zet hem op trillen. Ze wordt wild als ik de vibrator heen en weer beweeg. Ze wrijft ondertussen met haar vingers over haar klitje voor extra stimulans. Ze blijft me ondertussen oraal verwennen. Super ervaring en zo lekker!

    Inmiddels bijna 2 uur bezig dus werd het wel tijd om de klus te klaren. Ze gaat op haar rug liggen, ik trek me boven haar gezicht af en spuit het sperma uiteindelijk in haar gulzige mondje.
    IMG-20151007-WA0001.jpg
    Ik heb pijn aan mijn snikkel van deze uitgebreide orale sessie maar dat was het wel waard. Echter, door tijdgebrek, zijn we niet toegekomen aan het intieme gedeelte maar dat komt de volgende keer ongetwijfeld uitgebreid aan de beurt als het aan mij ligt.

    Lizzy bedankt. Het was fabeltastisch en hopelijk tot snel xxx. Hans

  2. Onderstaande 5 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 oktober 2015),cavediver ( 9 oktober 2015),hallodaarbenikweer (10 oktober 2015),Wentelt Eefje (12 oktober 2015),Wijze grijze ( 9 oktober 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

  Living Room 468*60