Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: GT en PHG

  1. #1
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen runter GT en PHG

    Hoi,
    Vandaag 2de kerstdag was ik me aan vervelen en ben toen vertrokken naar Bruggen naar de GT en ik had er meer van verwacht.Het gebouw net een doolhof en de kamers veel te groot daar hadden de indeling beter gekund.En dan het eten GEEN aparte ruimte of zaal en allemaal in een rij staan gelijk vroeger op school alsof we kleine kinderen zijn en het wordt ook nog opgeschept op je bord . Oke ik begrijpt wel dat de meeste meisjes naar huis zijn en dat er niet veel keuze was .
    Dan ben ik toch met en 25 jaarige Braziliaanse geweest waarvan ik de naam niet meer weet ( ik denk salina ofzoiets ) zij was goed en heeft mijn dag toch nog goed gemaakt .
    Ik denkt toch dat ik beter naar YY blijft gaan , ieder zijn keuze en smaak en hoop dat zeker deze Braziliaanse ooit eens naar YY komt want zij is de moeite waard .
    1 maand geleden ben ik ook naar PHG in Oedt geweest nog slechter ingedeeld de ruimtes en de saune is waar de mensen moeten eten en het systeem is het zelfde als in de GT .De ontvangst zonder balie en geen Jacuzzie wat spijtig is ,maar toch hebt ik er trio gemaakt met een blonde poolse en zwart haarige poolse 2 vriendinnen en dat was het zowat wel de moeite waard .
    Wat me wel opval is dat de meisjes in de clubs in Duitsland altijd gezamelijk op een krukje zitten aan een toog en ze doen echt geen moeite om met iemand te komen praten . En als er voetbal in de weekend is wordt deze uitgezonden dan zie je de mannen allemaal kijken en de meisjes hebben op dat moment niks te doen .

    Note big30:
    Zoals je zegt "ieder zijn eigen keuze en smaak!", ik heb je bericht gekopieerd naar Geile Tijden en Populaire Horny Gebeurtenissen. Althans de relevante passages.
    Dit bericht zal t.z.t. verdwijnen ! Of wordt een apart topic, ik verwacht wel wat commentaar namelijk !
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 december 2006 om 00:47 Reden: Comment added.

  2. #2
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Maar in Yinyang is toch ook niks te doen ?...tenminste de enige tent die ik 2 bezoeken achter elkaar 'ungepoppt' verlaten heb.....om nog maar te zwijgen over de bruine beren die daar rondlopen alsof het één groot natuurreservaat is

  3. #3
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Maar in Yinyang is toch ook niks te doen ?...tenminste de enige tent die ik 2 bezoeken achter elkaar 'ungepoppt' verlaten heb.....om nog maar te zwijgen over de bruine beren die daar rondlopen alsof het één groot natuurreservaat is

    --------------------------------------------------------------------------------

    Sorry, maar als ik er weggaat ben ik minsten 2 keer geweest en je moet natuurlijk niet verwachten dat je er elke keer met een fotomodel naar de kamer kan gaan . Wees blij wat je vindt om je te amuseren .Maar in de YY hebt ik het gevoel dat ik er thuis ben en de meisjes zijn er anders (vriendelijker en zij doen wat iets meer moeite om met iemand in contact te komen).En over de bruine beren die daar rondlopen alsof het één groot natuurreservaat ,zoals je zegt laten we hier niet over huidskleuren of over nationaliteiten hebben want we gaan toch voor plezier . Je hebt bruine , witte, en zwarte beren die plezier willen hebben .Ik ben zelf ook een bruin beer die op jacht gaat . Hahaha

    Note big30:
    Forza bedoelt met bruine beren denk ik iets anders dan wat jij denkt wat hij bedoelt, tenminste dat denk ik dus weer ! Moet ie zelluf maar uitleggen

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen hoch

    Jammer dat je 1e indruk van GT zo matig was. 2e kerstdag is helaas ook de slechtste dag in het jaar om een goed beeld te krijgen van de club. Bijna alle toppers zijn naar huis (vorige week zijn 45 dames vertrokken om kerst in huiselijke kring te gaan vieren) en tot 8 januari blijft het behelpen vrees ik. Ga nog maar eens op een willekeurige dag na driekoningen en dan kan je het beter vergelijken.

    Weet niet hoe het vandaag in YY is geweest, maar ben er nu in totaal 3 keer geweest.........mooie club, goed eten, maar helaas 2x onverrichter zake weer vetrokken vanwege gebrek aan (goede) dames. Die 1e keer dat ik wel naar de kamer ging was trouwens erg goed, met een Poolse dame waarvan ik de naam vergeten ben. Misschien toch maar weer eens een poging wagen binnenkort........?

    Goed, afgelopen zaterdag in GT was ook erg tam (vrijdagavond zijn die 45 dames dus vertrokken) en we moeten dus nog even geduld hebben voor het weer op nivo is. Tot die tijd...........YY of Paradise/Freude misschien?

    BTW: in de meeste Duitse clubs is het voor de dames verboden te animeren, ofwel: ze mogen je niet tot vervelens toe verleiden om de kamer in te gaan, niet overhalen door (dure) drankjes met je te gaan drinken en op sommge plekken mogen ze je zelfs niet eens aanspreken/kijken! Dit voorkomt allerlei vervelend getrek en gezeur als je toch even geen zin hebt en aan het pauzeren bent en is normaliter best wel goed voor de sfeer. Juist in GT wordt dit "verbod" door een aantal dames met voeten getreden, ook buiten de kino (daarbinnen is het immers wel toegestaan). In Freude en Oom Bernds bijvoorbeeld wordt deze regel juist wel heel voorbeeldig uitgevoerd, wat dan weer tot een heel ander sfeerbeeld kan leiden (wat is het hier rustig, waarom zeggen die dames niets, etc.) en hier moet je dus echt zelf initiatief nemen.

  5. #5
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    ...Je hebt bruine , witte, en zwarte beren....
    En dan vergeet je de blauwe beren nog, pas op...!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    ...Weet niet hoe het vandaag in YY is geweest...
    yy is nu toch dicht...??

    (Overigens vindt ik het onnodig het om deze -het forum belastende waardeloze- post ook nog eens onder het GT en PHG-kopje te plaatsen....zulke -discussies hebben we al zo vaak gehad, en dan ook nog in 3-voud....)
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  6. #6
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Böse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    Ik ben zelf ook een bruin beer die op jacht gaat . Hahaha

    Note big30:
    Forza bedoelt met bruine beren denk ik iets anders dan wat jij denkt wat hij bedoelt, tenminste dat denk ik dus weer ! Moet ie zelluf maar uitleggen


    Met een bruine beer wordt in ieder geval geen ijsbeer met een bruine huidskleur bedoeld
    Laatst gewijzigd door Zero; 28 december 2006 om 12:47

  7. #7
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    ....Met een bruine beer wordt in ieder geval geen ijsbeer met een bruine huidskleur bedoeld


    En met een blauwe beer wordt in ieder geval ook geen ijsbeer met een blauwe huidskleur bedoeld
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard geile Beer

    Lekker lang gaan lullen over bruine,witte en blauwe beren ik vind alles goed.
    Maar ik ben een Geile beer en vind de keuze in GT en PHG dan ook veel groter dan in YY.

    Ik denk dan ook dat SMP niet in de kino is geweest anders hadden ze hem wel uit zijn vel getrokken.
    Het is mij nog nooit overkomen dat ze niet binnen 5 minuten al in mijn badjas aan het voelen waren.:thefinger

    Moet wel toegeven dat YY de mooiste club is wat ruimtes betreft en eten.
    Maar ik kom nog altijd speciaal voor de vrouwen,en als deze niet mooi van figuur zijn met een mooie uitstraling dan is het voor mij een verloren avond.
    Daarom heb ik het ook nog nooit meegemaakt dat er voor mij niet wat rondliep in PHG of GT.

    De keren dat ik in YY was waren er te weinig dames en geen waar ik echt op val.
    Er zijn ook al meerdere dames uit GT en PHG daar geweest om te kijken of daar iets te verdienen valt ,maar ze zijn dan ook weer snel vertrokken.
    Zie: Ola,Kasia,Sieba,Jennefer,Laura Jasmi en Elvira om maar een greep te nemen.
    Momenteel is het in GT en PHG ook rustig dat is ieder jaar om deze tijd.
    En toch altijd wel enkele waar ik het dan toch weer mee kan doen.
    Dus niet klagen met deze dagen anders gewoon thuis blijven tot 9 januari.
    Dan zijn de Poolse en de Russinnen ook weer terug.

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Vergelijkingen over clubs zoals YY, PHG en GT verplaats ik naar Algemeen Ge-IJsbeer. Specifieke berichten blijven uiteraard gewoon in de desbetreffende rubrieken.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
    En dan vergeet je de blauwe beren nog, pas op...!!
    Pas inderdaad maar op dat je blauwebeer niet vergeet, anders
    Blauwebeer die niet volledig blauw is maar af en toe blauwe onderdelen heeft.

    Blauwebeer

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp
    Wat me wel opval is dat de meisjes in de clubs in Duitsland altijd gezamelijk op een krukje zitten aan een toog en ze doen echt geen moeite om met iemand te komen praten.
    Dat komt omdat "animeren" zoals dat heet over het algemeen niet zo gewaardeerd wordt. Gasten voelen zich vaak opgejaagd hierdoor en dat doet afbreuk aan de relaxte sfeer.

    Fyi.


    Nkg.

  12. #12
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Yin Yang promotie??

    Misschien heeft SMP aandelen in YinYang, ik woon zelf in Roermond, maar heb toch vaak graag de rit naar GT of PHG er voor over. YinYang heb ik zo'n 10 keer bezocht en iedere keer denk ik misschien is het nu beter, maar het blijft toch vrij constant qua dames (kwaliteit en kwantiteit) en sfeer. Dat de dames in Yinyang vriendelijker zijn daar ben ik het totaal mee oneens, de meeste blijven ook meestal bij hun vriendin(nen) hangen en van enig inititatief van dames daar heb ik nog nooit wat van gemerkt. YinYang is gewoon gesloten tussen kerst en nieuwjaar, terwijl de clubs in DLD gewoon eerste en tweede kerstdag geopend zijn. Dat er dan minder dames zijn is vanzelfsprekend. Ik ben vorig jaar 1e kerstdag in GT geweest en toen waren er maar 8 dames, maar toch leuk gehad.

    Wat het eten betreft daar ben ik het wel mee eens, dat dat in YY beter is, maar dat is in mijn ogen bijzaak, uiteindelijk kom je daar niet voor en die Schlange geeft ook weer mogelijkheden, om kennis te maken met ijsberen en/of dames.


  13. #13
    Geregistreerd
    27 december 2006
    Last Online
    28 december 2006 @ 23:52
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Dat komt omdat "animeren" zoals dat heet over het algemeen niet zo gewaardeerd wordt. Gasten voelen zich vaak opgejaagd hierdoor en dat doet afbreuk aan de relaxte sfeer.

    Fyi.


    Nkg.
    Animeren wordt volgens mij meer gebruikt als dames aan de champagne willen met je, zie sommige uitzuipkotten als BB of belgische bars.

    Wat nkg bedoelt is denk ik "jagen" dat gebeurt in PHG/Gt niet zo veel, nou ja Samyra dan he !
    Trouwens gasten die de hele avond met 1 dame champagne drinken komt in PHG ook wel voor ... . Niet dat N. een animeermeisje is hoor !

    In FKK's wordt wel een beetje gejaagd door de dames dat resulteert vaak in een relaxte sfeer die zeer door de gasten zeer wordt gewaardeerd :D :D :D!

    Oja behalve het eten dat in YY gewoon erg goed is heb je daar nog een mooi ander pluspunt, je hebt nooit enig taal probleem met de dames ... je verstaat ze toch niet door de harde disco muziek :thefinger!

    Trouwens nadat ik net lid ben geworden van dit alleraardigste forum ben ik eens even aan het lezen gegaan en kom tot de conclusie dat voor een echt leuk dagje je ook niet bij PHG of GT moet zijn, dan moet je als ik de berichten mag geloven toch wat dieper Duitsland in rijden ... dat zie ik toch goed?

    konnietinloggen (echt waar!)

  14. #14
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr rocky
    Ik ben vorig jaar 1e kerstdag in GT geweest en toen waren er maar 8 dames, maar toch leuk gehad.


    :green_smi En je komt je dan helemaal niet voorstellen, shame on you!
    Zelfs met 8 dames heb ik toen een goede dag gehad en 2 supper sessies.

  15. #15
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Ik denk dat of je verwachtingen heb je te hoog gezet, of je ziet het niet helemaal zoals het was . Ben zelf met een aantal ijsberen aanwezig geweest 2e kerstdag in GT, en zeker in vergelijking met het voorgaande jaar was het veel drukker, minstens een 30 tal leuke dames, die heb ik in de keren dat ik in YY ben geweest nog niet of amper bij elkaar gezien, zeker YY is een mooie club en het eten is zeker beter dan in GT, maar animeren heb ik ook nog niet meegemaakt in YY wel dat ze lekker in hun eigen taal met elkaar zitten te keuvelen en de gast laten voor wat ze zijn maar dat kan inmiddels wel veranderd zijn, en ik kom niet alleen voor het eten dan ga ik wel naar een restaurant en in GT kan je altijd nog iets aparts bestellen en dan wordt dat bezorgd, dat kan je met dames in YY niet doen om er nog een bij te bestellen. Ik denk dat als je ongeveer half januari de moeite neemt om weer eens in GT te gaan kijken dat je indruk zeker zal veranderen, en zoniet dan kan je altijd nog naar YY toe.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #16
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Mijn eerste avond in GT was een wenavondje

    Paar verkeerde dames, heb daar ook even op de kruk gezeten,
    en gedacht wat doe ik hier, een paar collega's hebben me toen gered

    Hebben een toppertje voor me gezocht, en ging met een tevreden gevoel naar huis.

    Wist na dit eerste bezoek niet helemaal wat ik er van moest vinden,
    heb het daarom een 2e kans gegeven, en daarna nog een paar

    Heb altijd wel het idee dat als je een vaste stek gewend bent,
    en je komt ergens anders dat het wel eens een keertje extra kan duren
    voor je er je draai hebt gevonden.

    Na een aantal keer weet je echt de kino etc wel te vinden

    Je leert wat dames kennen, je leert wat ijsberen kennen,
    en het wordt steeds gezelliger,
    en om even in restaurant termen te praten,
    de hoofdschotel is er heel goed , zeer veel lekerre dames,
    Tja en ik moet eerlijk toegeven......... daar kom ik toch wel voor

    Mijn advies, ga eens een paar keer naar GT , en kijk dan eens wat je er van vindt

    Zoals ik het heb gelezen was het in elk geval geen straf om er te zijn

    Succes

    Binky

  17. #17
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    :

    Mijn advies, ga eens een paar keer naar GT , en kijk dan eens wat je er van vindt

    Uhh

    Goed advies ,maar zou er ook niet gelden; ga eens een paar keer naar YY , en kijk dan eens wat je er van vindt.

  18. #18
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul22
    Uhh

    Goed advies ,maar zou er ook niet gelden; ga eens een paar keer naar YY , en kijk dan eens wat je er van vindt.
    Geld denk ik voor elke club

  19. #19
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    En L.D lekker verder

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Living Room 468*60