Pagina 268 van 306 EersteEerste ... 168218258264265266267268269270271272278 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.676 t/m 6.700 van 7630
  1. #6676
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:45
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    @ Megaboob

    Dat Zweden een failed state is concludeerde ik al in april 2016, want in het Vluchtelingen-draadje schreef ik toen nl. dit:

    Zweden is ook het Gutmensch-land bij uitstek, daar werd al sinds de jaren zeventig alles maar dan ook alles gedaan om de allochtonen te pamperen.
    Daar is op zich niks mis mee, maar ze hebben nu ingezien dat dat niet vol te houden is, het geld is nl. op.
    Dat er ondanks deze lichtpuntjes een ware verkrachtingsgolf door het land gaat (al jarenlang), o.a. Malmo één grote no go-zone is geworden en er bijna dagelijks nu opstootjes e.d. plaatsvinden is voor de politiek hoogstens wat negatieve bijvangst. In mijn ogen is Zweden nu al een Failed State geworden, het wordt alleen nog maar ontkend.
    Een vooruitziende blik kan mij wederom niet ontzegd worden, alleen jammer dat 99,999% van de anderen mijn zienswijze niet hebben.
    En zoals we inmiddels weten is ook Nederland nu een full member of the failed states, wat gemakkelijk voorkomen had kunnen worden door in maart 2017 op iemand anders te stemmen...
    Het zal me verder worst zijn...

  2. #6677
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.137
    Discussies
    112
    Thanks
    14.202
    Thanked
    5.820 in 2.949 posts

    Standaard

    Bradd, met Wilders gaan we het echt niet redden.
    DAT is mijn vooruitziende blik.
    Veel roepen en weinig doen, dat is Wilders in optima forma.

  3. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 september 2022),Meme Moo (20 september 2022)

  4. #6678
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:45
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    Tja, dat is het lot van elke politicus die in de oppositie zit.
    Lilian bijvoorbeeld (of destijds haar vader) roept ook veel, maar heeft zij dan iets voor elkaar gekregen?

    Wilders heeft door machinaties zijn welverdiende 2e kans niet gekregen en zal die ook niet meer krijgen, maar blijft toch strijden tegen dit incompetente zootje.
    Een willekeurige andere politicus had al lang opgegeven en een of andere nietszeggende post gaan bekleden, zoals directeur van Schiphol, klimaatminister of burgemeester van Amsterdam worden.
    Het zal me verder worst zijn...

  5. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 9 november 2022),pietpotent44 (17 september 2022),The Pussyhunter (12 oktober 2022)

  6. #6679
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.523 in 6.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dat Zweden een failed state is concludeerde ik al in april 2016 [ . . . ]

    Een vooruitziende blik kan mij wederom niet ontzegd worden, alleen jammer dat 99,999% van de anderen mijn zienswijze niet hebben.
    En zoals we inmiddels weten is ook Nederland nu een full member of the failed states, wat gemakkelijk voorkomen had kunnen worden door in maart 2017 op iemand anders te stemmen...
    Tjonge jonge, wat een pathetisch gezwets. Niet alleen BradClittorus maar menig ander ijsbeer heeft zijn voorspellend vermogen blijkbaar tot het hoogste goed gemaakt: "Ik heb gelijk gekregen, ik heb dit voorspeld, en vooruitziende blik kan mij wederom niet ontzegd worden". Nou, geweldig, proficiat. Het forum zit vol met dit soort vooruitziende blikken die zich vol zelfgenoegzaamheid op de borst kloppen.

    Zweden een failed state noemen is net zo'n gotspe als Jemen een paradijs en economisch sterk land is om te wonen. Verder alleen nonsens en overdreven taalgebruik in dat bericht dus ik lees het meer als sarcasme.
    - Zweden is een failed state
    - 99,999% van de anderen hebben BradClittorus' zienswijze niet.
    - Nederland is nu ook een full member of the failed states
    - Dit had voorkomen kunnen worden als het kiezersvolk in maart 2017 op iemand anders had gestemd.

    Yeah right, dan hadden we geen corona gehad, geen vluchtelingenprobleem, geen oorlog in Oekraïne, geen energiecrisis, geen toeslagenaffaire, geen klimaatgedoe.

  7. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (20 september 2022),molaar (20 september 2022),schoolmeester (20 september 2022),Wentelt Eefje (20 september 2022)

  8. #6680
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    .... geen energiecrisis.......
    De andere problemen liggen wat lastiger, maar wat betreft de enegiecrisis is die wel degelijk zeer sterk gerelateerd aan doorgevoerd ideologisch beleid waarbij o.a. gekozen is om kerncentrales te sluiten. In Nederland wordt nu 40 procent van de elektriciteit opgewekt met behulp van aardgas en het is gas dat de prijzen explosief laat stijgen. De gemiddelde electriciteitsopwekking in Europa met behulp van gas is 14%.
    Dus ja, de enegiecrisis en het daaraan gerelateerde deel van de inflatie had een stuk kleiner kunnen zijn door andere beleidskeuzes.

  9. #6681
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.523 in 6.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    De andere problemen liggen wat lastiger, maar wat betreft de enegiecrisis is die wel degelijk zeer sterk gerelateerd aan doorgevoerd ideologisch beleid waarbij o.a. gekozen is om kerncentrales te sluiten. In Nederland wordt nu 40 procent van de elektriciteit opgewekt met behulp van aardgas en het is gas dat de prijzen explosief laat stijgen. De gemiddelde electriciteitsopwekking in Europa met behulp van gas is 14%.
    Dus ja, de enegiecrisis en het daaraan gerelateerde deel van de inflatie had een stuk kleiner kunnen zijn door andere beleidskeuzes.
    Dat klopt P1. Hetzelfde geldt voor elke andere ministersploeg die i.p.v. Rutte en co. zou hebben kunnen regeren. Ook zij zouden andere beleidskeuzes hebben moeten maken. Maar aangezien dat hypothetisch is zullen we nooit weten wat de uitkomsten en gevolgen voor nu zouden zijn.

  10. #6682
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Koffertje van Miljoenennota afgedankt, volgende 'lichter en duurzamer' - https://nos.nl/l/2445368

    Iets wat al bijna 60 jaar hergebruikt wordt, moet vervangen worden want "duurzamer".

    60 jaar hergebruikt. Veel duurzamer gaat het niet. Maar mevrouw wil iets anders en "duurzaam" is het toverwoord. Schijnvertoning
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  11. Onderstaande leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (21 september 2022)

  12. #6683
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:13
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.863
    Discussies
    93
    Thanks
    14.843
    Thanked
    9.613 in 3.471 posts

    Standaard

    Laag vond het koffertje gewoon te zwaar. Dat heeft ze diverse keren gezegd.

  13. #6684
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    899
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Laag vond het koffertje gewoon te zwaar. Dat heeft ze diverse keren gezegd.
    De volgende keer is ze toch geen minister meer
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  14. Onderstaande leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (21 september 2022)

  15. #6685
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:45
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    Vak K krijgt me toch een pak slaag van Geert...
    Heb ik tenminste niet voor niets verlof gepakt.
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 21 september 2022 om 10:35
    Het zal me verder worst zijn...

  16. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 9 november 2022),pietpotent44 (21 september 2022),The Pussyhunter (12 oktober 2022)

  17. #6686
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.523 in 6.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Vak K krijgt me toch een pak slaag van Geert...
    Een pak slaag? Ik zit nu te kijken en hoor alleen maar tegenstrijdig geraaskal van Wilders. "Ik wil me niet bezighouden met de oorlog in de Oekraïne. Ik wil me ALLEEN MAAR bezighouden met Nederland en de Nederlanders", om vervolgens doodleuk te beginnen over buitenlander Salman Rushdie en alvast voor elk kamerlid het boek "De Duivelsverzen" heeft besteld en uit de partijkas heeft gefinancierd.

    Of zeggen: "Wij zijn bereid om naar iedereen te luisteren maar de kans dat we ons standpunt aanpassen of veranderen is nul."

    En alles rijkelijk voorzien van uitzonderlijke vaak unieke voorbeelden. Over honger: "Een echtpaar heeft geen geld om boodschappen te doen en ze eten per dag slechts één banaan." of: "Een jongetje is flauwgevallen van de honger omdat zijn ouders geen eten konden kopen." Tjonge, jonge wat een armoede om je toevlucht te nemen tot buitengewone, zeer zeldzame voorbeelden om aan te tonen dat mensen weinig geld hebben.

    Zeg ik dan dat er geen armoede is? Nee, er leven immers teveel mensen in Nederland onder de armoedegrens en daar moet wat aan gedaan worden. En wat heeft Wilders de afgelopen 20 jaar voor deze mensen betekend? Niks, helemaal niks. Ik stel me trouwens bij die uitzonderlijke individuele gevallen altijd de vraag wat er in je leven is gebeurd dat je op één banaan per dag leeft. Heb je dan überhaupt een inkomen en hoe besteed je dat?

  18. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 september 2022),Meme Moo (21 september 2022),molaar (21 september 2022),schoolmeester (21 september 2022),Wentelt Eefje (21 september 2022)

  19. #6687
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik stel me trouwens bij die uitzonderlijke individuele gevallen altijd de vraag wat er in je leven is gebeurd dat je op één banaan per dag leeft. Heb je dan überhaupt een inkomen en hoe besteed je dat?
    Gisteren bij Op1 lieten ze een alleenstaande moeder zien die door de hoge energierekeningen en een inkomen van 1700 netto niet rond kan komen. In de reportage zette ze een elektrische kachel aan naast de radiator. Vraag me af of het nu al zo koud is dat mensen de kachel moeten aanzetten en daarmee de armoedesituatie benadrukken.

    Wat een stel 'activisten' trouwens die aan dat programma deelnemen die ons even de noodzaak van een nieuwe wereldorde onder de neus wrijven.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 september 2022),deket (21 september 2022),Wentelt Eefje (21 september 2022)

  21. #6688
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    om vervolgens doodleuk te beginnen over buitenlander Salman Rushdie en alvast voor elk kamerlid het boek "De Duivelsverzen" heeft besteld en uit de partijkas heeft gefinancierd.
    Off-topic en als bekend ben ik bepaald geen liefhebber van de kleine blonde dood uit Venlo maar dit vind ik een mooi en toe te juichen gebaar. Nu nog die Nobelprijs voor de literatuur naar Ahmed Salman Rushdie en de volgende naar Martin Amis en er is in elk geval een stukje wereldorde hersteld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    En alles rijkelijk voorzien van uitzonderlijke vaak unieke voorbeelden.
    On-topic, het is schrijnend hoe vaak het narratief in zowel extreem rechtse als extreem linkse bubbels slechts ondersteund en zogenaamd “bewezen” kan worden door anekdotische gevalletjes. Hetzelfde geldt ook voor de (long)COVID is nog steeds gevaarlijk believers en virus- en vaccinatie-wappies…
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  22. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 september 2022),Picasso 1 (21 september 2022)

  23. #6689
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.523 in 6.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Off-topic en als bekend ben ik bepaald geen liefhebber van de kleine blonde dood uit Venlo maar dit vind ik een mooi en toe te juichen gebaar. Nu nog die Nobelprijs voor de literatuur naar Ahmed Salman Rushdie en de volgende naar Martin Amis en er is in elk geval een stukje wereldorde hersteld.
    Ha ha, dan kun je net zo goed de Nobelprijs voor literatuur aan Herman Brusselmans toekennen. Die raaskalt er in zijn boeken net zo op los als Wilders tijdens de Algemene Beschouwingen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    On-topic, het is schrijnend hoe vaak het narratief in zowel extreem rechtse als extreem linkse bubbels slechts ondersteund en zogenaamd “bewezen” kan worden door anekdotische gevalletjes. Hetzelfde geldt ook voor de (long)COVID is nog steeds gevaarlijk believers en virus- en vaccinatie-wappies…
    Even nagezocht over Alfredo en Janine waarover Wilders zei dat ze slechts een banaan op een dag te eten hadden. Nou, Alfredo en Janine zeggen dat ze wel eens een keer een banaan op een dag hebben gegeten. Toch weer een nuance. Bovendien ontvangen ze AOW. Weliswaar geen vetpot voor een echtpaar maar je kunt toch €1700 ontvangen. Blijkbaar hebben ze geen pensioen. Vreemd. Misschien zelfstandigen geweest en nooit nagedacht over als ze de 65 gepasseerd zijn. Aan de foto te zien van het echtpaar hebben ze toch een nette woning. Tenslotte, ze kunnen geen kadootje kopen voor de kleinkinderen. Uhhh, ze hebben dus kinderen en kleinkinderen en zij zijn zelf 84 en 86, Stel dat ze zelf hun kinderen hebben gekregen zo omstreeks de 30. Dan zijn die kinderen nu een jaar of 54. En die laten hun ouders dus soms een banaan per dag en een kopje instantsoep eten. Gezellige kinderen zijn dat. Maar gelukkig kunnen ze zich af en toe een appeltaartje gunnen want Alfredo kan goed bakken.

    Niks is wat het lijkt.

  24. Onderstaande 5 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (21 september 2022),pietpotent44 (22 september 2022),schoolmeester (22 september 2022),WANDELAAR5 (21 september 2022),Wentelt Eefje (21 september 2022)

  25. #6690
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ha ha, dan kun je net zo goed de Nobelprijs voor literatuur aan Herman Brusselmans toekennen. Die raaskalt er in zijn boeken net zo op los als Wilders tijdens de Algemene Beschouwingen.
    Die Nobelprijs had ik toch echt Ahmed Salman Rushdie toegedacht en niet de man met het “Mozart-kapsel”… …
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  26. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 september 2022)

  27. #6691
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Berichten
    4.457
    Discussies
    44
    Thanks
    4.686
    Thanked
    6.244 in 2.441 posts

    Standaard

    Chaos in tweede kamer na opmerkingen Baudet over studie Kaag

    Baudet suggereerde dat Sigrid Kaag vroeger op een 'Spy College' zat, waarop het kabinet boos de zaal verliet.
    Voorzitter Bergkamp wilde eerst het hele debat schorsen, maar kwam daar op terug na kritiek Wilders die wees op het recht op spreektijd voor alle kamerleden.

    Sigrid Kaag heeft gestudeerd aan het St. Antony’s College in Oxford. Volgens Baudet ‘weet iedereen’ dat dit een universiteit is waar spionnen ‘worden gerekruteerd’.

    Premier Rutte kwam na een kwartier terug, en zei 'dat er een grens was overschreden'.


  28. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (22 september 2022)

  29. #6692
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:45
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    Tja, dat enkele figuren in vak K naar de pijpen van EU, WEF, VN, Bilderberg, Rothschild, Rockefeller, Soros en andere vrijmetselaars dansen mag toch algemeen bekend zijn. Beschamende vertoning van vak K derhalve en dankzij Geert (wie anders) werden ze teruggefloten.
    Het zal me verder worst zijn...

  30. #6693
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Tja, dat enkele figuren in vak K naar de pijpen van EU, WEF, VN, Bilderberg, Rothschild, Rockefeller, Soros en andere vrijmetselaars dansen mag toch algemeen bekend zijn. Beschamende vertoning van vak K derhalve en dankzij Geert (wie anders) werden ze teruggefloten.
    Aanvullend heb je ook nog Common Wealth.

  31. #6694
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Prachtige theater wederom in de kamer, ik moet toch eens vaker naar de politieke zender kijken. Opstappen van het kabinet beschouw ik enkel als bevestiging van wat Baudet beweert, wat mij overigens onzin leek. Alleen jammer dat het kabinet niet permanent is opgestapt.

    Ik vraag mij ook wat voor grens er precies overschreden is volgens Rutte. Er is geen sprake van belediging, schelden of kwetsen. Zijn er beelden van het vervolg?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Chaos in tweede kamer na opmerkingen Baudet over studie Kaag

    Baudet suggereerde dat Sigrid Kaag vroeger op een 'Spy College' zat, waarop het kabinet boos de zaal verliet.
    Voorzitter Bergkamp wilde eerst het hele debat schorsen, maar kwam daar op terug na kritiek Wilders die wees op het recht op spreektijd voor alle kamerleden.

    Sigrid Kaag heeft gestudeerd aan het St. Antony’s College in Oxford. Volgens Baudet ‘weet iedereen’ dat dit een universiteit is waar spionnen ‘worden gerekruteerd’.

    Premier Rutte kwam na een kwartier terug, en zei 'dat er een grens was overschreden'.


  32. #6695
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Prachtige theater wederom in de kamer, ik moet toch eens vaker naar de politieke zender kijken. Opstappen van het kabinet beschouw ik enkel als bevestiging van wat Baudet beweert, wat mij overigens onzin leek. Alleen jammer dat het kabinet niet permanent is opgestapt.

    Ik vraag mij ook wat voor grens er precies overschreden is volgens Rutte. Er is geen sprake van belediging, schelden of kwetsen. Zijn er beelden van het vervolg?
    Inmiddels zelf het vervolg gevonden. Zoals verwacht beargumenteert Rutte niet zijn stelling wat betreft grens overschrijding.

    Helemaal lachwekkend of eigenlijk treurig vind ik dat de voorzitter Baudet een spreekverbod oplegt terwijl hij helemaal niks gezegd heeft over Kaag.

    Het lijkt er inderdaad op dat NL een bananenmonarchie geworden is.

    Laatst gewijzigd door pret; 22 september 2022 om 07:15

  33. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (22 september 2022),Wentelt Eefje (22 september 2022)

  34. #6696
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:45
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Het lijkt er inderdaad op dat NL een bananenmonarchie geworden is.
    Als we Geert moeten geloven dan is het een banaanmonarchie.
    Het zal me verder worst zijn...

  35. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 9 november 2022),pietpotent44 (22 september 2022),The Pussyhunter (12 oktober 2022)

  36. #6697
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:43
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.779
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Als we Geert moeten geloven dan is het een banaanmonarchie.
    Met zij kapsel past hij zich daarbij goed aan

  37. #6698
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.317 in 3.006 posts

    Standaard

    Toch heeft het kabinet zichzelf een hele slechte dienst bewezen door massaal op te stappen op dat moment. Hoezeer ik ook veel van zijn ideeën verre van mij werp, er is geen zuiverder politicus in onze Tweede Kamer te vinden dan Kees van der Staaij (herinneren we ons de debatten over de avondklok en de noodwetten gedurende de corona-crisis?). En die was voorzichtig gesteld nogal ongelukkig dat de uitvoerende macht die te gast is bij de controlerende macht wenst te bepalen wat ze van de controlerende macht willen horen en wat niet.

    Een dieptepunt in wat voorheen onze parlementaire democratie was…
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  38. #6699
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.078
    Thanked
    17.523 in 6.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht

    Helemaal lachwekkend of eigenlijk treurig vind ik dat de voorzitter Baudet een spreekverbod oplegt terwijl hij helemaal niks gezegd heeft over Kaag.
    De Kamervoorzitter is incompetent om vergaderingen te leiden en meet met twee maten. Dat blijkt telkens weer. Wat Wilders aan leugens, verwensingen, schofferingen en persoonlijke beledigingen de kamer in slingert is (en hierin steun ik Pret) vermakelijk maar eigenlijk diep triest.

    Dat Baudet iets niet zegt maar insinueert is daarbij klein bier. Trouwens, altijd leuk als er iets onverwachts gebeurt zoals het weglopen van het hele kabinet. Zoiets kan op mijn goedkeuring rekenen ook al is het van geen waarde. Een beetje recalcitrantheid geeft toch wat sjeu aan dit fletse gebeuren waarin ik vooral publiciteits geile, theatrale en vooral hijgerige Kamerleden zie. Om te janken dat Tweede Kamerleden niet in staat zijn om te regering te controleren en zelf met constructieve voorstellen te komen.

    Zoals mevrouw Simons die er niet meer uitkwam welke vraag ze nou precies aan Rutte wilde stellen. Ze begon te ratelen en te ratelen en ik dacht, waar gaat dit heen? Geen touw aan haar geraaskal vast te knopen. Dat besefte ze zelf ook en ze bedankte de Kamervoorzitter dat ze bedenktijd kreeg (die werd opgevuld door een interruptie van Wilders). Na 5 minuten brabbelde ze opnieuw een ondoorgrondelijke woordenbrei waar niemand wat van begreep.

    Het trieste van dit hele circus is dat de middenstander, de zelfstandigen de chronische zieken, de ouderen, de studenten, de werkenden, de jeugdigen etc. niks opschieten met elkaar in de haren vliegende Kamerleden.

    Tot slot wijze woorden van onze geweldige Minister President die de geschiedenis in zal gaan als een groot staatsman. Tegen Wilders: "U verkoopt uw kiezers knollen voor citroenen door ze voor te spiegelen dat er geen vluchteling meer binnenkomt als u zou regeren. Dat is helemaal niet mogelijk want u moet zich houden aan internationale verdragen en afspraken."

  39. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (22 september 2022)

  40. #6700
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Wat Wilders aan leugens, verwensingen, schofferingen en persoonlijke beledigingen de kamer in slingert is (en hierin steun ik Pret) vermakelijk maar eigenlijk diep triest.

    Dat Baudet iets niet zegt maar insinueert is daarbij klein bier. Trouwens, altijd leuk als er iets onverwachts gebeurt zoals het weglopen van het hele kabinet.
    Klopt inderdaad dat wat Wilders zegt veel harder en beledigender is, een beetje apart dat ze in dit geval bij de komedie van Baudet wegliepen. Maar misschien was het uitmaken van het kabinet voor "marxistische globalisten" wat de ministers tot diep in hun ziel raakte.

  41. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 september 2022)

 

 
Pagina 268 van 306 EersteEerste ... 168218258264265266267268269270271272278 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

  Freude 468*60