Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 7608

Threaded View

  1. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Volstrekte nonsens. Zoals ik eerder al in een bericht naar PP44 schreef, wordt mijn interesse gewekt als er een bericht verschijnt waarin (in dit geval) een volstrekte clown, seksueel roofdier met dubieuze connecties, machtswellusteling en volksmenner nummer één, Donald Trump, wordt opgevoerd die in zijn speech benadrukte dat Duitslands afhankelijkheid van Russisch gas een risico zou inhouden. Dan denk ik: "Hmmm, eens even verder zoeken en lezen wat de geschiedenis ons vertelt. Alsof deze criminele president iets zegt wat nog nooit iemand voor hem heeft voorspeld. Je had dus ook een quote c.q. waarschuwing van bijvoorbeeld Reagan of Henry Kissinger kunnen citeren want die waarschuwden daar al eerder voor. Voor het gemak een citaat uit een zeer uigebreid artikel in The Guardian:
    ...........

    Het enige wat ik begrijp, en wat ik al lang begrijp, is dat zelfs zeer dubieuze en smerige figuren iets zinnigs kunnen zeggen maar dat maakt hen niet minder verachtelijk of smerig.

    Voor een meer realistische weergave van de relatie tussen Duitsland en Rusland adviseer ik je onderstaand stuk eens te lezen. Dan zul je zien dat de heer Trump niks nieuws heeft gezegd, opgemerkt of gebracht heeft. Het is even doorlezen maar dan heb je ook wat. Met dank aan Google translate
    Kortom, je bent het wel eens met de boodschap maar je verafschuwt de persoon die die boodschap deelt. Waarom begin je dan je bericht met "volstrekte nonsens" terwijl je het wel met de inhoud eens bent? Als het Bill Gates was geweest die dat zei dan zou je het bericht geen "volstrekte nonsens" meer hebben gevonden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Net als dat je nooit een geheim hebt gemaakt van je afkeer van Merkel. Zo lees ik dan ook je bericht over de afhankelijkheid van Duitsland van Russisch gas.
    Ik zie juist dat jij een bericht bekritiseert (waarmee je het notabene inhoudelijk eens bent) enkel omdat je een afkeer hebt voor de persoon die die boodschap deelt. Verder klopt het wel dat ik Merkel een vreselijke leider heb gevonden. Ik vind haar wel een hele vriendelijke en aimabele persoonlijkheid maar dat is voor mij geen reden om haar (erg links) beleid te appreciëren; was gewoon een kwestie van tijd dat mensen zouden inzien hoe funest haar beleid is geweest op verschillende terreinen zoals met het sluiten van kerncentrales. Trump vond ik juist een erg onbeschofte lompe boer, maar zijn speech kan ik inhoudelijk absoluut waarderen.

  2. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 5 augustus 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Diamond 468*60