Pagina 131 van 131 EersteEerste ... 3181121127128129130131
Weergegeven resultaten: 3.251 t/m 3.275 van 3275
    Last Online
    Vandaag @ 00:52
    Discussies
    4190
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Als je opschiet en er bij Denk nog opkan dan stemt w2 ook wel op je, dan heb je er al 2

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Denk het niet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 01:41
    Discussies
    16
    Thanks
    1.823

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ik ben om en ga voortaan alleen op mijzelf stemmen. Alleen vind ik mijzelf nergens terug op de verkiezingslijst.
    Als jij in een restaurant de menukaart bekijkt, en je ziet er poep op staan van 150 verschillende dieren, ga je dan tóch iets bestellen, of ga je dan weer naar huis om toch maar daar te eten?

3. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (11 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 00:28
    Discussies
    76
    Thanks
    5.691

Standaard

Nu op TV bij Pauw & Jinek: politici aan tafel ivm de aanstaande verkiezingen. O.a. de voltallige misselijkmakende 2e kamer fractie van DENK pffffffff, wat ‘n stelletje losers zijn dat zeg Annemarie Jorritsma gaf de DENK-mannen ff van onder uit de zak, ze hadden het o.a. over het feit dat er meer vrouwen in de div. fracties zouden moeten zitten! Nou dat is bij jullie aardig gelukt zei Jortitsma tegen de volledig uit mannen bestaande DENK-fractie Verder de a.s. 1e kamer fractievoorzitter voor de PvdA de tenenkrommende Mei Lie Vos. Als je haar hoort lullen is het wel duidelijk waarom de PvdA steeds kleiner wordt, tsjongejonge wat ‘n vervelend dom wicht !
    Ik denk dat ik dit keer gewoon op mezelf ga stemmen

5. Onderstaande leden hebben @john bedankt voor deze bijdrage:

Teiresas (12 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Discussies
    187
    Thanks
    10.465

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Als jij in een restaurant de menukaart bekijkt, en je ziet er poep op staan van 150 verschillende dieren, ga je dan tóch iets bestellen, of ga je dan weer naar huis om toch maar daar te eten?
    Ik weet niet waar jij allemaal eet, maar mij voorkeur voor een restaurant zal niet zijn waar ze poep serveren.

7. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

@john (12 maart 2019),schoolmeester (12 maart 2019)

Last Online
    Gisteren @ 19:45
    Discussies
    536
    Thanks
    947

Standaard

Op wie moeten we gaan stemmen in België en Europa op 26/05? Allemaal zakkenvullers. Gelukkig heeft de Liberale partij OpenVLD dan toch twee miss Belgiës op haar lijsten staan. Dan maar voor het aangename plaatje gaan zeker .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    15 maart 2019 @ 15:23
    Discussies
    28
    Thanks
    937

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Op wie moeten we gaan stemmen in België en Europa op 26/05? Allemaal zakkenvullers. Gelukkig heeft de Liberale partij OpenVLD dan toch twee miss Belgiës op haar lijsten staan. Dan maar voor het aangename plaatje gaan zeker .
    Uiteindelijk komt je stem dan toch terecht bij Verhofstadt.

Last Online
    Vandaag @ 01:16
    Discussies
    126
    Thanks
    3.269

Standaard

goedele liekens is bovendien hevig tegen prostitutie,in die context kan ze beter bij de Christen opkomen(of bij een moslimpartij)
    ze is wel van een goed jaar,maand en uniefmaar om er mee te vrijen,,,,,dat mens blijft maar leuteren en leuteren,die kan je alleen doen zwijgen indien je jouw leuter in haar mond gaat stoppen(zitten er Nederlandse genen in haar bloed?)
    een kwart eeuw geleden kwam ze in club Dennehof te Mol praten met de toen nog Belgische en Nederlandse dvps. kon me nog op tijd wegsteken,was immers een brave getrouwde man

Last Online
    Vandaag @ 03:42
    Discussies
    201
    Thanks
    8.832

Standaard

hypocryter dan groenlinks word het niet.

de telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3293...r-verkiezingen
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    8.832

Standaard

Een stem op het partijkartel is een stem op de Jessias. Scherpe analyse van Wilders!

De telegraaf:

VVD en D66 flirten met Klaver
    Door VAN ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

2 uur geleden in BINNENLAND

DEN HAAG - VVD en D66 flirten met GroenLinks over steun voor het kabinetsplan om een CO2-heffing voor de industrie in te voeren. Tijdens een klimaatdebat in de Tweede Kamer waren de fractievoorzitters van deze drie partijen in de nationale vergaderzaal al aan het onderhandelen over de opbrengst van de taks.

Klaas Dijkhoff (VVD), Rob Jetten (D66) en Jesse Klaver (GroenLinks)
    Klaas Dijkhoff (VVD), Rob Jetten (D66) en Jesse Klaver (GroenLinks)Ⓒ ANP
    GroenLinks-chef Jesse Klaver prees het kabinet voor de plotselinge CO2-draai. “Een geschenk uit de hemel”, jubelde de voorman van de milieupartij.

VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff spoedde zich naar de microfoon om te vragen of GroenLinks de opbrengsten wil gebruiken om de industrie te vergroenen. Dat wil Klaver. Rob Jetten van D66 concludeerde daarna tevreden: „Dat is winst, want dat durfde Klaver bij praatprogramma’s nooit te zeggen.”

De coalitie dreigt na de provinciale verkiezingen de meerderheid in de senaat te verliezen en hengelt daarom naar steun van GroenLinks. Klaver, die eerder wegliep tijdens de formatie, lijkt het aanbod met beide handen aan te grijpen. Gretig riep hij het kabinet op om een dag na de verkiezingen gezamenlijk te onderhandelen over het klimaatbeleid.

PVV-voorman Geert Wilders feliciteerde GroenLinks-voorman Klaver, die zou ’dicteren’ wat de VVD moet doen. „Hij is de baas van het kabinet.”
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    8.832

Standaard

Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    8.832

Standaard

Landverrader Rutte en zijn kwiebus wiebes geven de burger geen hoop, ze worden gewoon nog steeds door de VVD en het partijkartel bestolen:

de telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3294...ar-niet-omlaag
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    8.832

Standaard

Communisme 2.0 in Amsterdam alwaar het kneiterlinkse college meer kapot makt dan je lief is...

Symboolpolitiek die niet realistisch is, en indruist tegen het recht op eigendom.

Joop.nl

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/beleg...gen-aan-banden
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    ... en indruist tegen het recht op eigendom.
    BEZIT IS DIEFSTAL!!!!!!

Dat kun je in Nederland tegenwoordig blijkbaar gewoon roepen zonder dat 95% van de bevolking de wenkbrauwen fronst. Waarom hebben we ons tijdens de koude oorlog dan niet gewoon bij de USSR aangesloten????

J.W.
    Keep on Walking.....

Last Online
    17 maart 2019 @ 20:11
    Discussies
    152
    Thanks
    2.242

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik geef niet snel stemadvies, we allemaal grote jongens die best zelf kunnen denken maar het gaat nog steeds m de inhoud, niet om de verpakking:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    TV-seksuologe en boekenschrijfster Goedele Liekens is vandaag voorgesteld als O-VLD kandidate voor de Europese verkiezingen in Vlaams Brabant. Slecht nieuws want dit kreng is van mening dat prostitutie "betaalde verkrachting" is, en is voorstander van het straffen van hoerenlopers. Zou dus zo ver mogelijk van het Europees (of elk ander) parlement gehouden moeten worden.
    Ijsberen stem dus beter niet op OVLD komende mei.
    Ondertussen lijken we in Nederand weer af te stevenen op de situatie dat mensen straks gaan klagen dat de provincie het niet goed doet omdat ze zelf bij het stemmen zijn vergeten dat het ook om de provincie ging .
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    5.691

Standaard

Ivm de a.s. verkiezingen toch maar weer even afgestemd op Pauw & Jinek. Ik weet dat ze beide links georiënteerd zijn maar het was nu wel heel stuitend om te zien. Te gast waren Mark Rutte, Siebrand Buma en Jesse Klaver. De beide coalitie partners werden met kritische vragen bestookt zoals verwacht. Maar je mag in een politieke talkshow toch minimaal verwachten dat ook de andere gast (in dit geval Klaver) ook kritische vragen krijgt! Maar nee, Jesse kreeg alle ruimte en werd geen strobreed in de weg gelegd, er werd nog net niet geapplaudisseerd door Jeroen en Eva. Ze lachten beide Rutte en Buma gewoon uit, tenenkrommend om te zien! Ook hadden ze politiek verslaggever Xander vd Wulp uitgenodigd om nog wat extra kritiek te uiten op de regerings partijen. Dat die man zich daar voor leent??
    Voor de zwevende kiezer die naar een politiek programma kijkt hoop je toch op neutrale interviewers. En dan vinden ze het gek dat Wilders nooit wil aanschuiven, heel raar idd

Last Online
    Vandaag @ 01:16
    Discussies
    126
    Thanks
    3.269

Standaard

Neutraliteit en Objectiviteit bestaan niet. Je zou het wel verwachten van een openbare omroep maar de meeste journalisten, ook in België zijn links georiënteerd en zeker op de openbare omroep (VRT bij ons) dat in tegenstelling tot de algemene meer rechtse tendens.
    Ook buitenlandse berichtgeving. Voorbeeld, het lijkt wel of iedereen tegen Trump is, maar indien er in Amerika binnen 2 jaar opnieuw presidentsverkiezingen zouden al die opiniemakers weer eens raar kunnen opkijken dat ze die idioot weer verkiezen.
    En betreffende Amerika, daar heb je wel een gigantisch verschil ivm berichtgeving tussen de nieuwsdienst van het rechtse FOX en de linkse CNN

Last Online
    Vandaag @ 01:41
    Discussies
    16
    Thanks
    1.823

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    En betreffende Amerika, daar heb je wel een gigantisch verschil ivm berichtgeving tussen de nieuwsdienst van het rechtse FOX en de linkse CNN
    Denk je echt dat dat allemaal echt en gemeend is, of denk je normaal en zie je dat William Shakespeare niks aan te merken zou hebben aan het huidige acteertalent?

Last Online
    Gisteren @ 19:48
    Discussies
    6
    Thanks
    1.575

Standaard

PFFHHHHH.

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    5.691

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Denk je echt dat dat allemaal echt en gemeend is, of denk je normaal en zie je dat William Shakespeare niks aan te merken zou hebben aan het huidige acteertalent?

23. Onderstaande leden hebben @john bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester (16 maart 2019)

Last Online
    Vandaag @ 01:14
    Discussies
    12
    Thanks
    557

Standaard

https://www.ad.nl/politiek/kabinet-b...len~a3e131935/

Begin toch steeds meer in de ideeën van Pc te geloven , of je nou voor of tegen vaccineren bent, gewoon eng

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    2.242

Standaard

Er staat nergens dat dergelijke boeken verboden moeten worden, dat vraagt Blokhuis ook niet. Dat is de interpretatie van de krant.

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    2.242

Standaard

Behalve gewicht

Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Discussies
    187
    Thanks
    10.465

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ga je ook op jezelf stemmen?
    Laatst gewijzigd door pret; 17 maart 2019 om 19:23

Last Online
    Vandaag @ 01:14
    Discussies
    12
    Thanks
    557

Standaard IJsberen en politiek

Er staat nergens dat dergelijke boeken verboden moeten worden, dat vraagt Blokhuis ook niet. Dat is de interpretatie van de krant.
    Het bedrijf, onderdeel van Ahold Delhaize, moet op zijn minst deze omstreden publicaties uit de etalage halen, zegt staatssecretaris Blokhuis (Volksgezondheid) tegen deze krant. En zelfs volledige verbanning uit het assortiment dient bespreekbaar te zijn.

Lezen blijft moeilijk ? Ik snap
    Ook niet hoe je erbij komt dat ik zeg dat hij dat zegt ( over interpreteren gesproken) en ok vind de inhoud van wat hij zegt al ernstig genoeg en in strijd met de vrijheid van boekdrukkunst en pers, of je nu voor of tegen bent.

Last Online
    Vandaag @ 00:02
    Discussies
    826
    Thanks
    4.522

Standaard

Jij stelt nu iets wat juist niet in het artikel staat. Wat er wel staat is een correcte weergave vd feiten, ofschoon ik vind dat wat in het boek staat zeer gevaarlijk is en er zelfs gekkies zijn die in de onzin geloven ben ik tegen deze vorm van digitale boek verbranding.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

30. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

John mc Snek (17 maart 2019)

Pagina 131 van 131 EersteEerste ... 3181121127128129130131

Regels voor berichten