Pagina 266 van 304 EersteEerste ... 166216256262263264265266267268269270276 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.626 t/m 6.650 van 7581
  1. #6626
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Volstrekte nonsens. Zoals ik eerder al in een bericht naar PP44 schreef, wordt mijn interesse gewekt als er een bericht verschijnt waarin (in dit geval) een volstrekte clown, seksueel roofdier met dubieuze connecties, machtswellusteling en volksmenner nummer één, Donald Trump, wordt opgevoerd die in zijn speech benadrukte dat Duitslands afhankelijkheid van Russisch gas een risico zou inhouden. Dan denk ik: "Hmmm, eens even verder zoeken en lezen wat de geschiedenis ons vertelt. Alsof deze criminele president iets zegt wat nog nooit iemand voor hem heeft voorspeld. Je had dus ook een quote c.q. waarschuwing van bijvoorbeeld Reagan of Henry Kissinger kunnen citeren want die waarschuwden daar al eerder voor. Voor het gemak een citaat uit een zeer uigebreid artikel in The Guardian:
    ...........

    Het enige wat ik begrijp, en wat ik al lang begrijp, is dat zelfs zeer dubieuze en smerige figuren iets zinnigs kunnen zeggen maar dat maakt hen niet minder verachtelijk of smerig.

    Voor een meer realistische weergave van de relatie tussen Duitsland en Rusland adviseer ik je onderstaand stuk eens te lezen. Dan zul je zien dat de heer Trump niks nieuws heeft gezegd, opgemerkt of gebracht heeft. Het is even doorlezen maar dan heb je ook wat. Met dank aan Google translate
    Kortom, je bent het wel eens met de boodschap maar je verafschuwt de persoon die die boodschap deelt. Waarom begin je dan je bericht met "volstrekte nonsens" terwijl je het wel met de inhoud eens bent? Als het Bill Gates was geweest die dat zei dan zou je het bericht geen "volstrekte nonsens" meer hebben gevonden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Net als dat je nooit een geheim hebt gemaakt van je afkeer van Merkel. Zo lees ik dan ook je bericht over de afhankelijkheid van Duitsland van Russisch gas.
    Ik zie juist dat jij een bericht bekritiseert (waarmee je het notabene inhoudelijk eens bent) enkel omdat je een afkeer hebt voor de persoon die die boodschap deelt. Verder klopt het wel dat ik Merkel een vreselijke leider heb gevonden. Ik vind haar wel een hele vriendelijke en aimabele persoonlijkheid maar dat is voor mij geen reden om haar (erg links) beleid te appreciëren; was gewoon een kwestie van tijd dat mensen zouden inzien hoe funest haar beleid is geweest op verschillende terreinen zoals met het sluiten van kerncentrales. Trump vond ik juist een erg onbeschofte lompe boer, maar zijn speech kan ik inhoudelijk absoluut waarderen.

  2. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 5 augustus 2022)

  3. #6627
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    11.063
    Discussies
    223
    Thanks
    13.004
    Thanked
    17.409 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Kortom, je bent het wel eens met de boodschap maar je verafschuwt de persoon die die boodschap deelt. Waarom begin je dan je bericht met "volstrekte nonsens" terwijl je het wel met de inhoud eens bent? Als het Bill Gates was geweest die dat zei dan zou je het bericht geen "volstrekte nonsens" meer hebben gevonden?



    Ik zie juist dat jij een bericht bekritiseert (waarmee je het notabene inhoudelijk eens bent) enkel omdat je een afkeer hebt voor de persoon die die boodschap deelt. Verder klopt het wel dat ik Merkel een vreselijke leider heb gevonden. Ik vind haar wel een hele vriendelijke en aimabele persoonlijkheid maar dat is voor mij geen reden om haar (erg links) beleid te appreciëren; was gewoon een kwestie van tijd dat mensen zouden inzien hoe funest haar beleid is geweest op verschillende terreinen zoals met het sluiten van kerncentrales. Trump vond ik juist een erg onbeschofte lompe boer, maar zijn speech kan ik inhoudelijk absoluut waarderen.
    Volstrekte onjuiste voorstelling van zaken. Je post een video van Trump waarin hij iets zegt alsof hij een visionair is. Ik stel daar tegenover dat het juist een herhaling van zetten is. Ik zeg toch nergens dat ik het met hem eens ben. Dat maak jij er van. Ik citeer mezelf nogmaals: "Dan zul je zien dat de heer Trump niks nieuws heeft gezegd, opgemerkt of gebracht heeft" . Nogmaals mijn kritiek richt zich op het gegeven als zou Trump iets opzienbarends iets unieks hebben gezegd. En dat is niet zo. Wat Merkel betreft, lees het artikel en dan kom je tot de ontdekking dat haar beleid slechts een onderdeel was van wat lang van ter voren al in gang was gezet. Dat je zijn speech waardeert vind ik vreemd want alles wat hij zei, is al lang en breed door anderen gezegd. Kortom, oude wijn in nieuwe zakken.

  4. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 6 augustus 2022)

  5. #6628
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Heb de indruk dat het geheugen van toch 2 niet domme ijsberen betreffende Merkel wat kort is
    Voor haar beroemde uitspraak dat Duitsland de vreemdelingen welkom moet heten, Wir Shaffen das ,dus dat Duitsland de vluchtelingenstroom zou aankunnen werd ze uitgespuwd door Links en krijg de bijnaam de Duitse Thatcher. Ze wilde lagere lonen en hogere pensioenleeftijd en werd bekend, of liever berucht, door de invoering van minijobs voor een aalmoes van 300,400 euro om de werkloosheid te bestrijden.
    Na haar vriendelijke uitspraak betreffende migranten, werd haar rechts economisch beleid plots vergeten en omarmd door links

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 augustus 2022)

  7. #6629
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Ze wilde lagere lonen en hogere pensioenleeftijd en werd bekend, of liever berucht, door de invoering van minijobs voor een aalmoes van 300,400 euro om de werkloosheid te bestrijden.
    Na haar vriendelijke uitspraak betreffende migranten, werd haar rechts economisch beleid plots vergeten en omarmd door links
    Mbt die aalmoes zit het toch wat genuanceerder deket. Het werd juist mogelijk voor werklozen met een uitkering om naast de uitkering toch iets extra’s te verdienen. Normaliter werden inkomsten direct van de uitkering afgetrokken waardoor het uit financieel oogpunt niet loonde om te gaan werken. Hiermee werd arbeid gestimuleerd, kregen ondernemers de mogelijkheid om tegen lagere kosten personeel aan te nemen en kwamen de betrokkenen weer in het arbeidsproces, deden ervaring op en maken betere kans op volledig werk.
    Ik weet niet of dat links of rechts is maar effectief is het in ieder geval wel.
    En Garde

  8. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 6 augustus 2022)

  9. #6630
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:16
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Volstrekte onjuiste voorstelling van zaken. Je post een video van Trump waarin hij iets zegt alsof hij een visionair is. Ik stel daar tegenover dat het juist een herhaling van zetten is. Ik zeg toch nergens dat ik het met hem eens ben. Dat maak jij er van. Ik citeer mezelf nogmaals: "Dan zul je zien dat de heer Trump niks nieuws heeft gezegd, opgemerkt of gebracht heeft" . Nogmaals mijn kritiek richt zich op het gegeven als zou Trump iets opzienbarends iets unieks hebben gezegd. En dat is niet zo. Wat Merkel betreft, lees het artikel en dan kom je tot de ontdekking dat haar beleid slechts een onderdeel was van wat lang van ter voren al in gang was gezet. Dat je zijn speech waardeert vind ik vreemd want alles wat hij zei, is al lang en breed door anderen gezegd. Kortom, oude wijn in nieuwe zakken.
    Je gebruikte het woord "zinnig" in reactie op die aangehaalde speech van Trump met weliswaar de kanttekening dat je de persoon verachtelijk vind. Je schreef:
    zelfs zeer dubieuze en smerige figuren iets zinnigs kunnen zeggen maar dat maakt hen niet minder verachtelijk of smerig
    De betekenis van het woord "zinnig" is: verstandig, redelijk, wijs, correct, bedachtzaam, etc. Dat wekt in elk geval de suggestie dat je de redelijkheid van wat in die speech gezegd is wel inziet. Dat je hem verder geen visionair vindt, heb je voldoende onderbouwd.

    Maar ik zal Trump vaker aanhalen, al is het maar om je vaker uit je vel te zien springen.

  10. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 augustus 2022)

  11. #6631
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    11.063
    Discussies
    223
    Thanks
    13.004
    Thanked
    17.409 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Je gebruikte het woord "zinnig" in reactie op die aangehaalde speech van Trump met weliswaar de kanttekening dat je de persoon verachtelijk vind. Je schreef:

    De betekenis van het woord "zinnig" is: verstandig, redelijk, wijs, correct, bedachtzaam, etc. Dat wekt in elk geval de suggestie dat je de redelijkheid van wat in die speech gezegd is wel inziet. Dat je hem verder geen visionair vindt, heb je voldoende onderbouwd.

    Maar ik zal Trump vaker aanhalen, al is het maar om je vaker uit je vel te zien springen.
    Nou dat laatste valt wel mee. De hele lap tekst die ik bijvoegde was om de achtergronden te tonen m.b.t. de afhankelijk van Duitsland tot Rusland. En die dateert al vanaf de jaren '70. En over dat woord zinnig, iemand kan iets zinnigs zeggen zonder dat ik het daarmee eens ben.

  12. #6632
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Mbt die aalmoes zit het toch wat genuanceerder deket. Het werd juist mogelijk voor werklozen met een uitkering om naast de uitkering toch iets extra’s te verdienen. Normaliter werden inkomsten direct van de uitkering afgetrokken waardoor het uit financieel oogpunt niet loonde om te gaan werken. Hiermee werd arbeid gestimuleerd, kregen ondernemers de mogelijkheid om tegen lagere kosten personeel aan te nemen en kwamen de betrokkenen weer in het arbeidsproces, deden ervaring op en maken betere kans op volledig werk.
    Ik weet niet of dat links of rechts is maar effectief is het in ieder geval wel.
    Klopt gedeeltelijk Eddy. Heb die discussie indertijd van nabij gevolgd. De vakbonden bleken niet amuses omdat dit voor de patroons profiteren werd ipv volwaardige jobs aan werklozen toe ge kennen
    Het bleken best zware banen in oa de metaalindustrie en niet bv schoolkinderen in een oranje hesje te helpen over te steken
    De aandeelhouders en CEO van bv BMW sprongen uiteraard een fat in de lucht. Voor hetzelfde werk maar 300 ipv 3000 euro te betalen

  13. #6633
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Maar ook betreffende Trump kon je van een ommezwaai spreken
    Eerst bleek Trump zeer liberaal en progressief ivm ethische kwesties zoals Abortus, Euthanasie en anticonceptie maar toen hij presidentskandidaat werd voor de republikeinen moest hij zijn mening helemaal veranderen wegens de macht van vele extreem religieuze groeperingen. Met als triest hoogtepunt de benoeming van die debiele,wereldvreemde opperrechters

  14. #6634
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Klopt gedeeltelijk Eddy. Heb die discussie indertijd van nabij gevolgd. De vakbonden bleken niet amuses omdat dit voor de patroons profiteren werd ipv volwaardige jobs aan werklozen toe ge kennen
    Het bleken best zware banen in oa de metaalindustrie en niet bv schoolkinderen in een oranje hesje te helpen over te steken
    De aandeelhouders en CEO van bv BMW sprongen uiteraard een fat in de lucht. Voor hetzelfde werk maar 300 ipv 3000 euro te betalen
    Een gat in de lucht dus. En not amused

  15. #6635
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    De aandeelhouders en CEO van bv BMW sprongen uiteraard een fat in de lucht. Voor hetzelfde werk maar 300 ipv 3000 euro te betalen
    Dat zal betrekkelijk zijn want een minijob betekent niet dat de werknemer tegen maximaal 450 euro een hele maand werkt (4 weken van 40 uur ofwel 160 uur). Stel het uurloon op 10,- (kan minder en ook meer zijn) dan betekent dit dat er 45 uur per maand gewerkt mag worden om in aanmerking te komen voor de fiscale en sociale premie voordelen. Dat betekent voor een FTE 4 personen aangenomen moeten worden. En dat wordt qua organisatie, opleiding etc. voor grotere organisaties veel te duur.
    De minijobs zijn dan ook veelal te vinden in het MKB waar één FTE net te duur is en juist aan deeltijd werknemers behoefte is : hiermee wordt de economie gestimuleerd doordat de MKB bedrijven productiever worden tegen lagere kosten. Ook in de Gastronomie zoals de horeca in Duitsland genoemd wordt zijn veel minijobs te vinden.
    Overigens zijn er tegenwoordig ook veel slecht betaalde werknemers die naast het werk bij hun werkgever nog een minijob hebben van 1 of 2 dagen in de week waarbij dezelfde financiële voordelen gelden tot maximaal 450,-
    Het is dat mij dit onlangs is uitgelegd door een Duitser aan zwembad, anders had ik de achtergrond en een paar details ook niet gekend.
    En Garde

  16. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 augustus 2022),schoolmeester ( 8 augustus 2022),Wentelt Eefje ( 8 augustus 2022)

  17. #6636
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Waar optrekken betreffende waterratjes met Acupjes voor didactische meerwaarde kan zorgen

  18. #6637
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Der gesetzliche Mindestlohn steigt zum 1. Oktober 2022 auf zwölf Euro brutto je Stunde, die Mini-Job-Grenze erhöht sich auf 520 Euro. Der Bundesrat hat das Gesetz zum Mindestlohn gebilligt. Von der Erhöhung profitieren mehr als sechs Millionen Menschen, vor allem in Ostdeutschland und viele Frauen.
    .... https://www.bundesregierung.de/breg-...f%20520%20Euro.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 9 augustus 2022)

  20. #6638
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Heb ook nergens grzegd of geschreven dat ik dit een nutteloze maatregel vond. Wel dat ze hiervoor veel kritiek kreeg van Links en de vakbonden.

  21. #6639
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

    Standaard

    Geert Wilders met gestrekt been erin

    Rutte en andere kabinetsleden die weigeren een FvD-er een hand te geven (zelfs Rutte die weigert Hoekstra een hand te geven.)
    Een afwezige Kaag. Inflatie en koopkrachtproblemen. Etc.

    Zelfs oud vvd corryfee Wiegel zou niet tegen een val van dit kabinet zijn.

    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 25 augustus 2022 om 07:35

  22. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (25 augustus 2022)

  23. #6640
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:11
    Berichten
    9.706
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Had nooit gedacht dat ik met Wilders ooit eens zou zijn. Ik onderteken alle punten wat hij stelt in de video.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Geert Wilders met gestrekt been erin

    Rutte en andere kabinetsleden die weigeren een FvD-er een hand te geven (zelfs Rutte die weigert Hoekstra een hand te geven.)
    Een afwezige Kaag. Inflatie en koopkrachtproblemen. Etc.

    Zelfs oud vvd corryfee Wiegel zou niet tegen een val van dit kabinet zijn.


  24. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (25 augustus 2022)

  25. #6641
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Het Orakel Wiegel spreekt. Zeker geen domme opmerking over nieuwe verkiezingen. Het machteloze geknoei van Rutte 4 is niet meer om aan te zien.
    Dan liever een nieuw begin waarbij vooral vermeden moet worden dat de man met de langste neus opnieuw de kans krijgt een rol te spelen bij de formatie.

  26. #6642
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 13:09
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Had nooit gedacht dat ik met Wilders ooit eens zou zijn. Ik onderteken alle punten wat hij stelt in de video.
    Verstand komt met de jaren.

  27. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt ( 4 september 2022),schoolmeester (25 augustus 2022),The Pussyhunter ( 4 september 2022)

  28. #6643
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

  29. #6644
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    Van Maurice de Hond geloof ik alleen zijn geboortedatum.
    Vreemd figuur uit Deventer.

  30. #6645
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Van Maurice de Hond geloof ik alleen zijn geboortedatum.
    Vreemd figuur uit Deventer.
    Maurice de Hond heeft in elk geval een stuk meer inhoud dan die 4.483 oneliners en groeten van jou.

    En hij komt niet uit Deventer maar uit Amsterdam.

  31. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (29 augustus 2022)

  32. #6646
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    Ik schrijf vrijwel geen oneliners, en Maurice de Hond Komt echt wel uit Deventer.
    Maar je zult het ongetwijfeld beter weten....PietImpotent.

  33. #6647
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Ik schrijf vrijwel geen oneliners

    Oh ja, jij doet meestal ook de groeten, dus dan zijn het twoliners

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    en Maurice de Hond Komt echt wel uit Deventer.
    Maar je zult het ongetwijfeld beter weten....PietImpotent.
    2021:
    https://www.bekendeburen.nl/maurice-...luxe-penthouse

    Maurice de Hond zit voorlopig op rozen.* Kortgeleden verkocht hij zijn woning in Amsterdam Buitenveldert met maar liefst* vier ton euro winst. Deze kon hij op zijn bankrekening laten bijschrijven. Maurice heeft ditmaal niet gekozen voor een koopwoning , maar huurt nu.

    En wat? Voor een maandelijkse huur van 3500,-- euro per maand woont hij nu in een zeer luxe penthouse in Amsterdam. De waarborgsom bedroeg eveneens 3500,-- euro. Hiervoor heeft hij een heerlijk onderkomen met een woonoppervlakte van maar liefst 221 vierkante meter.

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maurice_de_Hond

    Geboorteplaats: Amsterdam

    Maurice de Hond heeft het grootste deel van zijn leven in Amsterdam gewoond.


    Waarom denk je dat hij uit Deventer komt ? Vanwege zijn rol in de Deventer Moordzaak ?

    Ik wist dat jij dom was. Maar zo dom
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 28 augustus 2022 om 21:51

  34. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (29 augustus 2022)

  35. #6648
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Is dat nu relevant?
    Discussieer liever over zijn idiote meningen
    Dat hij gekozen heeft voor huren ipv kopen pleit ook niet over zijn financiële inzicht

  36. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (30 augustus 2022)

  37. #6649
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Daar is groenlinks randdebiel Tofik weer. Tofik Dibi, goedbetaald baantje als ambtenaar, is natuurlijk een eersteklas voorbeeld van de baantjes carrouxssel en kan echt helemaal niets. maar word gedoogd door GL burg. Halsema in Amsterdam. Gl steunt Gl zullen we maar zeggen.

    Deze druiloor flikt nu dit weer:

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2127...-onder-de-loep

    Ontslag Tofik dus? nee, een waarschuwing.... tja.... Gl blijft Gl. Onbetrouwbaar als de pest.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  38. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (31 augustus 2022)

  39. #6650
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 13:00
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.198 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Is dat nu relevant?
    Discussieer liever over zijn idiote meningen

    Dat hij gekozen heeft voor huren ipv kopen pleit ook niet over zijn financiële inzicht
    Of juist wel.
    Als je 75 bent, en alleen al van de verkoop van zijn huis 4 ton op de bank hebt staan, liggen de kaarten ineens heel anders.
    Hij kan nu de rest van zijn leven wonen in een groot luxe Penthouse in Amsterdam. Als hij dat had moeten kopen was hij misschien wel meer dan een miljoen kwijt geweest.

    We hebben hier al tenminste 2 andere topics waar over zijn opvattingen gediscussieerd wordt. En daarmee ook genoeg ruimte voor Maurice de Hond haters om hun gal te spuwen.

  40. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 augustus 2022)

 

 
Pagina 266 van 304 EersteEerste ... 166216256262263264265266267268269270276 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Diamond 468*60   Living Room 468*60