Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: T in Curacao 2015

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:25
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.589
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Beitrag T in Curacao 2015

    Soms heb je van die trips die je niet echt doet plannen of er eigenlijk ook gewoon niet in zaten, Zo kwam dus ook mijn trip naar Curacao tot stand. Een samenloop van omstandigheden om maar te beginnen ik ben 30 jaar oud geworden deze vakantie en ze zeggen dat je dat moet vieren nu heb ik echter geen zin 50 man in de kroeg op mijn kosten te laten zuipen en na 5 uurtjes is het zogenaamde feest voorbij en ben je een paar honderd euro armer.

    Ik had het verblijf aldaar dus gratis en het is herfst in Nederland dus na de nodige twijfel toch 3 dagen voor vertrek maar een ticket bij de KLM geboekt. Nu is Curacao niet direct een locatie bekend om zijn florerende hoeren industrie maar ik wist wel al dat er genoeg te neuken viel, al zijn echte LT's schaars te vinden. Buiten de vele feesten waar je kunt proberen een lokale dame op te pikken of een toeriste ( en ik denk dat een makamba oftewel blanke dame makkelijker is om mee te krijgen dan het plaatselijk snoepgoed )
    Is het eiland wel bekend om het mega bordeel Campo Alegre op een paar honderd meter van het vliegveld.

    Campo op het maar even lekker af te korten is een grote compound vol met centerparcs achtige gebouwen vol kamers die dienen als afwerkplek voor de dames die er werkzaam zijn. Nu is het de laatste tijd iets minder druk op de Campo qua dames ivm. beperkingen om dames uit heel Latijns-Amerika te mogen komen laten werken. Er werken nu eigenlijk alleen nog maar dames Colombia,Venezuela en Dominicaanse rep. al moet ik zeggen dat op het moment geloof ik alle dames die ik (aan)gesproken heb op de Campo uit colombia en de Domicaanse komen.

    Ik heb in totaal 3 dames gedurende de vakantie gehad bezocht 1 negerita ( compleet zwart ) 1 Mulatin ( meer melkchocolade ) 1 Latina ( blanker als de meeste balkandames ) De eerste twee dames die uit de Domicaanse en Colombia kwamen hadden echte raamservice voor 75 en 50 gulden voor een half uur. Maar de Latina die ik als laatste had uit Colombia had een spetterende geile top saunaclub service en ook zei rekende maar 50 gulden en zag er nog behoorlijk goed uit ook.

    Al met al is de Campo allegre leuk een must see, maar wel aan het verouderen je hoeft niet persé voor te neuken te gaan want er zit ook een grote bar bij waar soms live show's zijn. Maar het mag allemaal een beetje opgeknapt worden er waren zelden meer als een man of 40 binnen en die komen dus ook nog eens niet allemaal persé neuken, dus de dames klaagden al over slappe tijden.

    Verder ben ik ook nog onverwacht in een tent geweest die de Wepa heet van buiten lijkt het een normale lokale bar met pool tafels maar binnen vielen meteen een paar luchtig geklede dames op. Nu zijn erg luchtig geklede dames niet zo heel vreemd op het eiland maar dat deze dames er niet alleen zaten voor een drankje of biljartje was me snel duidelijk. Gelukkig had ik een lokaal iemand bij me die ook vloeiend Spaans sprak want vrijwel alle dames kwamen uit Venezuela in deze tent, en spraken dus ook alleen Spaans wat voor mij met mijn toeristen Spaans best lastig blijft.

    Hier was er ook een systeem dat een dame je om een drankje kon vragen dat kost dan 6 gulden ( 3 euro dus daar ga je niet dood van ) maar de dame houd daar ook wat aan over. Uiteindelijk door omstandigheden hier zonder te neuken weg gegaan dat had hier dus wel een hele nacht gekund voor 350 gulden en een dame had me bijna zo gek maar het is er niet meer van gekomen al heeft ze me uiteindelijk wel 175 gulden gekost en heb ik daar niet veel meer aan gehad als een flinke schuurpartij tegen een paar flinke Latina billen en een voorzichtig kusje maar dat was niet geheel de schuld van die betreffende dame.

    Verder heb ik gehoord dat op de wat noordelijke en afgelegen kant van het eiland er ook soms dames langs de weg of parkeerplaatsen staan te tippelen maar dat heb ik niet gezien.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 6 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 2 oktober 2015),fr_loper (10 oktober 2015),lustman ( 3 oktober 2015),noglangnietuitgewandeld ( 2 oktober 2015),Sjeufke ( 2 oktober 2015),Wijze grijze ( 2 oktober 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:12
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.020 in 367 posts

    Standaard

    Weet je nog welk huisnummer die latino had? En/of naam? Ben er binnenkort ook.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

  Living Room 468*60