Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Daria (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard Daria (Roemeense)



    Daria (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (27 september 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Daria werkt bij PSR sinds een jaar. Sympathieke dame. Service in orde. TZ graag. GFE style. Goed pre en after sales.
    Herhaling mogelijk.

  4. #3
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Quite good

    Good session but with Daria but with disbalance.
    Preliminary were well done and quite complete with a kind of complicity, being cuddly, kissing and hugging well with a good involvement. During this step the illusion was present. Very nice.
    Blowjob was decent and quite varied but slightly painful when she focused on the glans. Didn't do the cunnilingus.
    The illusion is lower during sex which was of lower quality than the foreplays, pity. However it's still ok, for the missionary especially when the embraces were going on but missing in the other positions. (Cow girl was average, moving not very well and not close enough) Back to the "pro" side that she left during the foreplays. Finally finishing in doggy which didn't last long (first cartridge).
    Globally satisfying. But nothing impressive. I would say: "efficient".

    PS: Weak after sales. Once the money in pocket and after the session she ignores the client, pity.
    PS2: She told me being from Moldavia.

  5. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Niet mijn type.

    (Ik geef ze eind twintig.)

    Ik heb er gedurende een jaar dan ook helemaal niet aan gedacht om met haar te gaan kameren. Ook niet toen ze naar me toe is gekomen. Gisteren was een maat met haar op kamer geweest, hij vond haar aantrekkelijk en sexy en hij kwam terug met de mededeling dat hij ze 10/10 gaf voor de totale sessie. Nog was ik niet geneigd om met haar te gaan. Ik maakte trouwens al direct een kanttekening bij zijn mededeling omdat hij al na 20 minuten terug in de lounge zat.

    Omdat ik tegen de nacht aan eigenlijk enkel nog op een andere maat aan het wachten was om naar huis te kunnen rijden, gebeurde het ondenkbare. Daria lacht eens naar mij. Ik lachte een lief terug. Daria kwam op me af en plofte zich gewoon op mij neer. Ik lag languit op een sofa. Wat ze deed? Ik weet het eerlijk gezegd al niet meer zo goed. Ze deed me wel in geen mum van tijd de kriebels krijgen. De manier waarop ze je aankijkt, het kan je niet onberoerd laten. Er was ook al snel iets tussen mijn benen dat niet onberoerd bleef. Dat werd nog erger wanneer aankijken kusjes werden en wanneer kusjes geweldige GFE-tongkussen werden. Op de vraag wat er nu moest gebeuren, kon ik niets anders bedenken dan antwoorden om naar beneden te trekken.

    Daar zat ik nu onder vier ogen met een dame die qua uiterlijk eigenlijk helemaal niet voldoet aan mijn wensen. De proef op de som of iemand die absoluut jouw type niet is (in de betaalsekswereld!) je toch in beroering kan brengen, je toch een geweldig orgasme kan bezorgen, je toch een super tijd kan geven. Een super knap "poppetje", helemaal mijn ding maar een diepvries op kamer, kan mijn orgasme doen mislukken. Is omgekeerd ook mogelijk?

    Ja dus. In geen wip stond mijn lul weeral stijf. Na een lange leidensweg (met opzet voor "ei" gekozen) kwam het tot een orgasme. Omgekeerd kan dus duidelijk ook.

    Praktisch.

    Positief.

    - Pre sales: eigenlijk een sessie op zich.
    - Zoenen en tongzoenen: lang, veel en erg lekker. Veel afwisseling van lieve zachte intieme kusjes op de lippen tot zeer gevarieerd en diep tongzoenen (niet de snelle betonmolen, niet het puntje van de tong, niet het zuinig zijn met zoenen).
    - Pijpen: formidabele ervaring. DT, en krachtig zuigen wisselden mekaar flink af. Het sensueel en zachtjes likken/strelen van bijvoorbeeld de grote ader ontbrak maar miste ik niet. Ik kreeg op een gegeven moment een écht unieke ervaring rond mijn lul. Zonder overvloedig de lul vol te spuwen, kreeg ik een zeer aangenaam "nat" gevoel. Onbeschrijflijk geil! Telkens wanneer ik op weg was naar mijn point-of-no-return, kwam ze even kussen, keek ze me plagend aan. Ze voelt perfect aan hoe ver het witte spul binnen in je lul reeds gestroomd is. Is niet uit op up selling, integendeel.
    - De daad zelf heb ik zo in de nacht volledig overgelaten aan haar. Het is te zeggen: het werk. De rodeorit was ook bovengemiddeld. Ook afwisselend met de nodige inzet. Lekker diep zakken, niet dat op-het-topje-gefake, als het even moest gewoon stil in mekaar liggen en kussen en tongzoenen om het orgasme nog wat tegen te houden. Op een gegeven moment bleef ze doorgaan en moest mijn orgasme er uit (op de vijfentwintigste minuut van het halfuur).
    - Knuffelen en strelen (ook na de daad; dus niet snel wegwezen nadien): voldoende, zonder echt een knuffeldier te zijn of zonder dat dat misschien paste binnen het spel van ons.

    Negatief.

    - Kleine tepeltjes zodat likken en spelen met de tepels niet zo makkelijk is.
    - Beffen doe ik enkel als ik het niet kan bedwingen, gevingerd had ik haar ook niet. Was dat de reden dat wat gel bovengehaald werd voor er geneukt werd?
    - Ze bindt haar haar samen op kamer (wat wel te verstaan is met zo'n erg lang haar; het zou de verbluffende pijpbeurt kunnen verhinderen).

    Ondanks dat Daria niet mijn type is, beleefde ik een van de betere sessies van mijn leven.

    Nog wat zaken die volledig voor haar spreken: ik had al vier halve liters Weissebier op, had wat last van de darmen, was al een beetje uitgeput, zat (onbewust) met tijdsdrang (mijn afspraak - vertrekuur - met mijn maat), Daria dus niet mijn type
    .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (12 juli 2016),Laatbloeier ( 3 november 2015),Nedlovefkk ( 2 november 2015),sofaking ( 2 november 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Donkerbruin haar, normaal postuur, tongzoenen, gfe...
    Even noteren op mijn to do list voor vrijdag 20-10.

  8. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Deze dame is Moldavisch. Vriendelijke verzoek aan admins om het aan te passen.

  9. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 maart 2016),VAZKOR (30 oktober 2016)

  10. #7
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Deze dame is Moldavisch. Vriendelijke verzoek aan admins om het aan te passen.
    Hierbij vriendelijke herinnering voor deze verzoek.

  11. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 oktober 2016)

  12. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Vriendelijk verzoek om daar over na te denken of dit heel belangrijk is. ...... https://nl.wikipedia.org/wiki/Moldavi%C3%AB_(land)
    Een bulgaarse die turks spreekt is misschien wel statenloos (roma) ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #9
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ze is eind twintig, misschien nu wel 30 en komt uit de Roemeense regio Moldavie, dus niet het land Moldavie dat grenst aan deze regio.
    Heeft ze me allemaal verteld destijds, tussen de tongzoenen door...

  14. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    flicki (31 oktober 2016),Manureva (31 oktober 2016)

  15. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Inderdaad komen de meeste dames die hier in de clubs werken en zich als Moldavische voorstellen uit de Roemeense regio rond Iasi en niet uit de zelfstandige republiek. Toch hechten zowel dames uit het overige deel van Roemenië als dames uit deze regio op een vreemde manier wel degelijk aan het onderscheid...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  16. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 1 november 2016)

  17. #11
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Daumen hoch

    DARIA (PSR) - My Mistress
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden

    Dit een grote dame vooral op haar hakken en met een prachtig postuur. Ze heeft mooi lang bruin haar met rosse schijn en een paar erg mooie grote lekker zachte borsten cup C at the very least. De kleding stond haar goed, she's sexy & she knows it! Bij het betreden van de kamer doet ze haar haren in een knot, wat het plaatje een stuk minder aantrekkelijk maakt. Ze heeft ook iets van een buikje. Is dat erg? Nee helemaal niet want ze geeft uitstekende service!!!


    Presales

    Ik lag wat te mijmeren in de sofa over de grote levensvragen in de grote ruimte met die werkloze danspaal in het midden. Zoals ik in m'n clubverslag al heb aangehaald ademt de club een zekere hotelachtige huiselijke sfeer die het van de rest onderscheidt. Naast me kwam ineens Daria liggen die een praatje met me kwam maken. Zoals al de andere dames was ze niet erg opdringerig en stelde zich beleefd voor. Daria komt uit Moldavië. Ik gaf haar mee wat ik graag had en ze beweerde dat ze heel erg goed is in wat ze doet: "I'm a professional, baby, believe me". Door die zelfzekerheid had ik wel een goed gevoel bij haar en hoewel ik eigenlijk aan het uitkijken was voor Adelina (alweer) ging ik toch over de streep voor deze bijzondere dame. Ik liet haar de sleutel halen.


    Kamer

    Deze kamer nr. 28 was pal naast de vorige die ik met Jolie deelde en was al even eenvoudig maar iets mooier.


    Voorspel & Sex

    Na het binnenkomen begon ze haar haren vast te binden wat ik niet graag zag gebeuren en zei haar dat dan ook. Ze was makkelijk te overtuigen haar lange dikke haren los te laten hangen zodat ik m'n hand in kon laten glijden en die zachte haren kon strelen: wat een genot! Ondaks een klein beetje buik heeft ze een fantastisch lekker lichaam en wist me te plagen en uit te dagen zoals ik dat graag had. Ze was een echte meesteres in het spel en had geen woord gelogen dat ze profi was. Ze maakte me gek, echt gek van verlangen en lust! Topdame!

    Haar borsten waren lekker zacht en groot, ik kon er maar niet vanaf blijven. Ze is inderdaad professioneel maar het was er niet van af te zien en geeft gewoon uitstekende service. Na de kamergang zei ze nog tot mijn verbazing dat het sili's waren. Dat zou ik nooit vermoed hebben als ze dat niet had verteld. De tepels waren wel wat klein uitgevallen, ik zoog er aan maar was moeilijk.

    De seks was uitermate heerlijk en afwisselend in die zin dat ik die onderbrak voor meer strelen en spelen. Ik heb ze ook even gevingerd maar dat is nu niet m'n specialiteit die dag. Na de seks heb ik nog eens masturberend kunnen klaarkomen terwijl ik haar lichaam met een hand masseerde. Die borsten, die kont, de welving op de juiste plaatsen...gekmakend!

    Ze vroeg of ik het naar mijn zin heb gehad en ik kon daar alleen bevestigend op antwoorden. In feite was dit de beste kamer van het weekend. Nogmaals: topdame!


    Afsluiten

    Aan de lockers 50€ overhandigd, weer geen probleem en ze gaf me een afscheidskus.


    Aftersales

    Niet echt gehad. Ze had het te druk met kameren, populaire dame.


    Fazit en Score

    Heel goede dame met zeer goede professionele service en aanbevolen. Als je houdt van lange losse haren, geef je dat best aan en maak je afspraken met haar daarover.

    Score: ****
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 5 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 november 2016),pret ( 4 november 2016),Sjeufke ( 6 november 2016),yylover ( 5 november 2016)

  19. #12
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Bij mijn vorige bezoek al kennis gemaakt met de Moldavische Daria, qua lichaam een dame die bij mij wel punten scoort.
    Even presalen in de lounge, en toen kwam de sleutelvraag, doe maar een kamer boven.

    Op de kamer ging het knuffelen verder, hoewel ze zich regelmatig terugtrok, vanwege overgevoeligheid. Diep tongzoenen, pijpen, balletjes likken, en cowgirl staat standaard op het programma.
    Dames is uiterst correct, geeft aan wanneer de tijd bijna verstreken is, tijd ging pas lopen nadat zij terug was van de wasbeurt van haar onderste regionen.
    Helaas vond ik haar iets te profi, de "echte klik" was er niet.

    Herhalingsgevaar, zou als plan +, mogelijk kunnen zijn, omdat ze wel "correct" is.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  20. Onderstaande 5 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    flicki (14 november 2016),Manureva (12 november 2016),Sjeufke (12 november 2016),VAZKOR (12 november 2016),yylover (12 november 2016)

  21. #13
    Geregistreerd
    20 december 2006
    Last Online
    27 december 2023 @ 08:06
    Locatie
    Geraardsbergen - België
    Berichten
    19
    Discussies
    2
    Thanks
    15
    Thanked
    41 in 9 posts

    Standaard

    Vandaag Daria als laatste kamergang gedaan. Ikzelf was al moe, maar ze wist mij toch te overtuigen.
    Zoals hierboven al beschreven: heerlijke borsten, knuffelgehalte is hoog, maar o zo professioneel. Het lijkt allemaal wat gemaakt.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Loekie_01 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (18 november 2016),Manureva (18 november 2016)

  23. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen runter Daria (Moldova)

    Paspoort in SFL-stijl:

    flag-of-Moldova.png


    Naam: Daria
    Talen: Moldova-Roemeens /Dracula Engels
    Leeftijd: tussen de 25 en de 30 schat ik
    Roken: weet ik niet


    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: hele mooie donkere en zijdezachte lange haren
    Lengte dame: 1m70
    Postuur en Kont: normale lichaamsbouw, beetje babyvet met een volle kont
    Cupmaat: C cup, mooi, maar hangend
    Body-Art: nope
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Haar kont en zwarte lange haren vallen meteen op. Voor de rest is ze maar gewoontjes. Weliswaar een jager van het zuiverste water. Dit in combinatie met haar harde KGB accent in haar Enkelse spraak, maakten me toch week en ik ging met haar de kamer op.


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    PMC, NMC, beffen en vingeren

    Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

    Belangrijke details bij het beffen der DVP:
    Interactie bij het beffen:
    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:

    Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

    Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:


    Prijs : 50/halfuur (eigenlijk maar 20min)
    Score op uiterlijk 6/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd /10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0%


    De verslaggeving:

    Voordelen:
    Een mooie kut, vuilbekkerij in het dracula Engels, neuken viel op zich wel mee.

    Nadelen:
    Jager (zeg maar gerust straaljager), afwerker, alles met condoom, geen TZ, weinig jovialiteit...etc.

    De betaalde tijd:
    Valt weinig over te zeggen. Eerder een vitrine-service! We waren nog niet heel lang binnen en ze had me al in het vizier. Ik wimpelde haar eerst af, met het oprechte excuus dat we gingen eten. Na het eten was ze al meteen daar. Nog steeds kon ik de boot afhouden, maar van de 8 mokkels die toen al aanwezig waren, was er niets naar mijn smaak. Behalve het trashy geval Roxanna dan misschien. Maar die magere pekelteef zag er nog afgeleefder uit dan anders en bovendien ga ik al jaren niet meer met haar omdat ze verdomme heel gevaarlijk is en me al met iets opgezadeld heeft in het gezegende jaar 2012. Dat terzijde. Na de derde keer van opdringerig wezen stemde ik toch maar in om met haar naar de kamer te gaan. Dat zou me niet alleen spijten vanwege de beperkte service, maar ook omdat er juist een Duitse binnenkwam die ik kende uit lang vervlogen tijden. Meggy of Emmy of zoiets. En ook mijn maat kreeg op dat moment gezelschap van iets wat wel binnen mijn smaak paste. De Roemeense Jessica. Ook dat weer ter zijde, maar we moeten bijzaken ook noteren om het hier vol geschreven te krijgen; want op de kamer met Daria was het geen spektakel. Ze ging gespreid als een zeester op het bed liggen... Ik speelde wat met haar kut, begon haar te beffen... Maar de chemie bleef uit. Toen ging zij me pijpen met condoom. Ook dat was weinig soeps. Daarna ging ze gehurkt op me zitten en begon me te neuken. Dat viel wel mee. Aangezien ze me niet TZ, fixeerde ik me maar op haar slappe, doch niet al te lelijke tieten die op en neer dansten. Na nog eens 5minuten kwam ik klaar en ik kon niet rap genoeg van de kamer zijn, want een gesprek met diepgang viel er met haar niet te voeren.








    Naar SFL’s normen:

    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 2 mei 2018),Manureva (29 april 2018),Megaboob ( 2 mei 2018),mentholbear (25 juni 2018),Mr Bluenose (28 april 2018),pret (28 april 2018)

  25. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Net terug van psr en ook een ervaring mogen beleven met deze Daria.
    Ga grotendeels mee in SFL zijn verslaggeving,met dat verschil dat ik de dame echt wel als mooi ervaarde.
    Niet enkel de kont en het prachtige lange haar,maar ook haar lichaamsbouw past genereel mooi samen met haar leuk snoetje.
    Vriendelijk was ze zeker wel,zolang ze kans zag op een kamergang.
    Na mijn actie met haar,was er echter nog amper enige interactie met haar.
    Niet echt een ramp,want zoals SFL ook mocht ervaren is een diepgaand gesprek voeren hier uitgesloten.
    Tijdens de sex bleef het trouwens beperkt bij een fuck me,fuck me....
    Dat neuken was best lekker,gezien ze een optic fuck voor me was
    De kans dat ik regelmatig zal opduiken in psr is eerder klein,veel verder rijden dan een club die meer biedt namelijk
    Indien ik psr nogmaals zou bezoeken,zie ik mij wel herhalen met Daria.

    De roxanna die SFL beschreef als afgeleefde teef mocht ik ook ontmoeten.
    Deze kwam zich beklagen net voor mijn vertrek,dat ik niet met haar kamerde.
    In tegenstelling tot de veel mooiere Daria,heb ik met deze roxanna wel een inhoudelijk gesprek gevoerd wat steek hield.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 juni 2018),Mr Bluenose ( 2 mei 2018)

  27. #16
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Gaat het hier om dezelfde dame als in volgende?

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-(Roemeense)
    De zwarte wolf

  28. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 mei 2018)

  29. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Inderdaad zelfde dame,dubbel paspoortje dus

  30. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 mei 2018)

  31. #18
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    DARIA (PSR) - Herhaling met mooie langharige dame
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Een grote mooie dame, normaal en toch fors postuur met prachtige lange dikke bruine haren. Heb je er een fetish voor, dan is dit je dame. Typisch Oost-Europese trekjes (Moldaavse al of niet de Roemeense provincie).


    Karakterschets

    Wat hautain maar vriendelijk, ging vlot mee in mijn wensen en kent me nog van de vorige keer. Doorheen mijn bezoek kwam ze checken of ik het naar m'n zin had hier. Verstandige dame waar je mee kan converseren.


    Presales

    Een vlot babbeltje en opnieuw kennismaken in de grote salon met de danspaal. De huiselijke sfeer heeft wel iets en je hebt niet de indruk in een bordeel te zijn, veeleer een mooie mansion waar je superdames als deze Daria kan ontmoeten. Ik liet haar de sleutel halen, ze is een zekerheidje hier.


    Kamer

    Trots verklaarde ze de mooiste kamer te hebben gekozen, het is de rode met de rozenschilderijen en zicht op buiten. Ik heb PSR nooit gedurende de dag bezocht zodat ik van dit uitzicht heb kunnen genieten...tot nu. De Gemütlichkeit straalt er van af. Nr zal 27 zijn of daaromtrent. Je hebt een mooi uitzicht buiten en dit keer op een prachtig wit sneeuwtapijt.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Goede service verwacht en gekregen.

    2) Duur:
    Half uur.

    3) Voorspel, Seks en Naspel:
    Schitterend gedaan, goede tease, ze weet te domineren en er was goed fysiek contact (geen grote afstandelijkheid). Ze is lichtjes profi maar deed alles goed en wist me goed op te geilen. Ik was gek van haar mooie lange haren tot op de billen en vroeg haar die los te laten hangen.

    Lekkere seks met deze mooie grote dame bovenop me, wat naspel en een praatje. Ik had een lang orgasme en was helemaal in de wolken. Zelfs na de zware nacht was ik nog goed op dreef!

    Na de sessie verder gepraat en een douche genomen.

    4) Communicatie en klik:
    Communicatie was probleemloos, de klik was zeker ok.

    5) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Ambiance in het spel erg goed, betrokkenheid is meer profi, ee hield een zekere afstand maar niet erg opvallend.


    Afhandeling en betaling

    50€ zonder probleem onverhandigd


    Aftersales

    Af en toe polsen, altijd een vriendelijke lach


    Fazit en Score beleving

    Herhalingsgevaar blijft sterk aanwezig, ze is een dame waar ik graag naar terugkeer als ik hier weer ben.

    Belevingsscore: ***1/2
    De zwarte wolf

  32. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 december 2018),cheasehead (27 december 2018),flicki ( 4 februari 2019),Kwakje (28 december 2018),Manureva (28 december 2018)

  33. #19
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    DARIA (PSR) - Fun met de vaste Bunny
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    De grote dame met het lange haar en mooie ogen dat ze helaas samenbind op kamer. Niet zo slank maar normaal postuur dat met haar grootte al lang goed is.


    Karakterschets

    Vooral profi en correct, maar gaat al beter in conversatie. Dit is niet meer de eerste kamergang.


    Presales

    In de grote salonruimte zette ik me en we maakten een kort praatje vooraleer de kamer op te gaan. Echte presales kun je het niet noemen. We wisten wat we aan elkaar hadden en ik was erg geil.


    Kamer

    20 boven, een eerder kleine kamer. Ze wilde nog alles verduisteren door de rolluiken toe te doen en heb ze gevraagd dat weer open te zetten zodat het daglicht binnen kon komen, anders werd het nog benauwender. Het bed staat aan de zijkant van de langwerpige ruimte. Ik heb liever de grotere kamers.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Stoom afblazen met een dame die ik ken bij de matige line-up. Dit was dan ook (te) snel geklaard geweest.

    2) Duur:
    30min nog niet toe.

    3) Communicatie en klik:
    Steeds beter, de dame kent me al goed en ik wist niet hoezeer ik haar gemist had. Ze blijft voor mij een dame om bij terug te keren. De communicatie verloopt alras beter, geloof dat dit de 3de of 4de keer is.

    4) Betrokkenheid:
    Heel betrokken op profi wijze. Een dame die vlot met de wensen meegaat maar meer ook niet.

    5)Sessie:
    Een uitgebreid voorspel waarbij ze me goed wist te domineren en seks met haar boven me dat veel te snel voorbij was. Ik was erg geil na 6 weken afwezigheid uit de clubs en werd met een snel en krachtig orgasme beloond. Daria heeft me op dat vlak nooit teleurgesteld met haar mooie lekkere lijf en haar prachtige ogen.


    Afhandeling en betaling

    Correct 50€ afgegeven.


    Aftersales

    Ze vroeg al eens of alles naar wens was met haar en haar vriendinnen. Ik kon alleen enthousiast bevestigend antwoorden. Echte aftersales zijn dat wel niet.


    Fazit en Score beleving

    Ik keer uiteraard naar Daria terug, ze blijft me aantrekken als ik hier in PSR ben.

    Belevingsscore:
    De zwarte wolf

  34. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 2 mei 2019),Manureva ( 4 mei 2019),Sjeufke ( 2 mei 2019),waterrat (13 mei 2019)

  35. #20
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    --> Acapulco Gold (ook werkzaam onder de naam Daria).

  36. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 november 2021)

  37. #21
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Mag verplaatst worden naar Finca Erotica, nog steeds als Daria

    Postuur mag van normaal, naar stevig, Full Member van de DKC
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  38. Onderstaande 3 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 juli 2022),pret (17 juli 2022),Shakir (17 juli 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.