Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 132 van 132

Discussie: Patjax

  1. #126
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.858
    Discussies
    93
    Thanks
    14.820
    Thanked
    9.609 in 3.468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Wat rest dan nog?

    De voorbereidingen voor de miss ijsbeer en club van het jaar verkiezing zijn in volle gang waarbij er kleine aanpassingen zijn. Ook zal er een vervolg komen op de Beren Awards & Playlist die vorig jaar is geïntroduceerd in een andere opzet. Eindelijk zal ik mijn Magnus Opus over mijn meest gekamerde dame afmaken en zal het zijn levenslicht zien en leg momenteel de laatste hand aan een trilogie genaamd de Cum Challenge Chronicles die tijdens de tweede corona lockdown hebben plaatsgevonden.
    Voordat hier ook weer een prijs discussie ontstaat:
    Goed nieuws! Er zit dus nog heel wat in het vat aan mooie forumbijdragen van Patjax!

  2. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 8 november 2023),JonnyFontane ( 8 november 2023),mentholbear ( 8 november 2023),Patjax ( 8 november 2023)

  3. #127
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.016 in 2.060 posts

    Standaard

    2023: Year of the Willy Wishlist in Review

    Na de oliebollen en het wegtrekken van de kruitdampen is het tijd om terug te blikken op het voorbije clubjaar.

    Je ziet altijd dames die je graag intiemer wilt leren kennen in de club. Door de jaren heen zijn er uiteindelijk ook altijd dames die je kunt rangschikken in de categorie the ones who got away. Op nieuwjaarsdag was het Manuela in AG die de spits afbeet van het clubjaar. Een dame die al langer op mijn lijstje stond. Het idee om in 2023 te proberen zoveel mogelijk dames af te vinken die een plekje op mijn Willy Wishlist hadden of gedurende het jaar zouden krijgen was geboren. Een behoorlijke challenge gezien het feit dat ik dames nooit actief benader. Toch kan ik spreken van een succesvol jaar aangezien ik ze op een enkeling na allemaal heb kunnen afvinken.

    In alfabetische volgorde: Aïsha (LR), zwartharige Christina/Kristina (Penelope), Della (AG), Denisa (AG/Penelope), Elisa (Babylon), Isabella (Babylon), Katarina (Penelope), Manuela (AG), Roxana (Babylon), Sherry (SC Venus) en op de valreep (30 december) Cleo (LR).

    In deze opsomming ontbreekt er nog eentje, namelijk Sole (Penelope). In 2014 weet ze zich op mijn netvlies te branden nog voordat er sprake was van een Willy Wishlist. Echter mijn regel om niet te kameren met dames op dezelfde vloer in het Duisburgse zorgt ervoor dat het niet tot een intieme kennismaking komt. De verbazing is dan ook groot als ik door een dame in Penelope aangesproken wordt op mijn wandelverleden. Het gebrekkige licht roept in eerste instantie geen herkenning op totdat ze de naam van mijn bedgenote noemt. Zoals ik verrast was door haar herkenning is zij verrast als ik haar destijds gebruikte werknaam zeg. Het resulteerde in het laten verdwijnen van dit hiaat in ons sexverleden en met zes sessies in korte tijd hebben we de verloren tijd behoorlijk ingehaald waarmee ze dit jaar mijn meest gekamerde dame en ook degene met de meeste kameruren werd.

    Natuurlijk ontbraken dames die een permanent plekje op mijn Willylist hebben gekregen zoals Alexandra (Babylon), Caro (AG), Cataleya (SC Venus), Ella (SC Venus), Justyna (Magnum), Karla (Babylon), Maya (SC Venus), Melena (Samya) en Simina (Golden Gate) niet in het lijstje gekamerde dames.

    Damesfeitjes 2023
    Aantal: 33
    Nieuw in 2023: 22
    Sessies: 54
    Kamerduur: 66u 30m
    Gemiddelde duur sessie: 1u 14m
    Meeste sessies: Sole (Penelope) - 6
    Meeste kameruren: Sole (Penelope) - 7u 30m
    FT’s: 6 (AG-1, Babylon-2, Penelope-1, SC Venus-2)
    Trio’s: 1 (Maya/Sherry - SC Venus)
    Aantal nationaliteiten: 5
    Herkomst: 1 Albanese, 2 Bulgaarse, 1 Moldavische, 27 Roemeense, 2 Servische
    Oude bekende: 1 Bulgaarse, 1 Moldavische, 8 Roemeense, 1 Servische
    Nieuw: 1 Albanese, 1 Bulgaarse, 19 Roemeense, 1 Servische

    Sessies verdeeld per land in dames, aantal en duur
    Albanië: 1 dame - 6 sessies - 7u 30m
    Bulgarije: 2 dames - 3 sessies - 2u 30m
    Moldavië: 1 dame - 2 sessies - 1u 30m
    Roemenië: 27 dames - 41 sessies - 53u
    Servië: 2 dames - 2 sessies - 2 uur

    Miss Milkshake: Karla (Babylon) - 2
    Miss Pancake: Cataleya (SC Venus) gemiddeld 2u 15m
    Miss Pancake of the Day: Cleo (LR) 4u (2x2u)

    Clubfeitjes 2023
    Aantal clubs: 11
    Aantal bezoekjes: 45
    Ongepopt: 9 (6 verschillende clubs)
    Gemiddelde kamertijd per gepopt bezoek: 1u 51m
    Meeste bezoekjes: Penelope - 11
    Meeste ongepopte bezoekjes: Penelope - 3
    Hoogste aantal verschillende dames: Acapulco Gold - 7
    Meeste sessies: Penelope - 12
    Meeste Kamertijd: SC Venus - 17u 30m
    Hoogste gemiddelde sessietijd: SC Venus - 1u 45m
    Hoogste gemiddelde kamertijd per bezoek: SC Venus - 2u 30m

    Wat 2024 in petto heeft staat nog in de sterren geschreven maar het kon weleens het jaar van de Club Cum Challenges worden. Wil je weten wat het inhoudt dan verwijs ik je naar de Cum Challenge Chronicles.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...745#post828745
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey ( 2 januari 2024),Eddy_V ( 2 januari 2024),Giodude ( 2 januari 2024),ju52 ( 2 januari 2024),Kurt Cobain ( 2 januari 2024),mentholbear ( 2 januari 2024),Pierke69 ( 8 januari 2024),Reinstecke Fuchs ( 2 januari 2024),snaal88 ( 2 januari 2024),WANDELAAR5 ( 2 januari 2024),Wentelt Eefje ( 2 januari 2024)

  5. #128
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.016 in 2.060 posts

    Standaard

    Een berichtje van 2 februari 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Het aftellen naar mijn 1500e bericht is begonnen.

    Bijlage 31653
    Zomaar wat feitjes van destijds:
    - Bitcoin’s waarde was 3500 dollar.
    - Bij Corona dachten we enkel aan dat Mexicaanse biertje.
    - Putin speelde de spelletjes Risk en Stratego enkel nog op een bord.
    - Energiecrisis en torenhoge inflatie waren enkel doemscenario’s.
    - Het SC-landschap werd gedomineerd door GT en YY.

    Inmiddels ruim vijf jaar verder en hoe anders ziet de wereld eruit:
    - Bitcoin is naar een recordhoogte gestegen en tikte vandaag 71800 dollar aan.
    - Bij Corona is de eerste gedachte nu dat “vleermuisvirusje”.
    - Putin speelt inmiddels Risk en Stratego op Oekraïens grondgebied.
    - Energiecrisis en torenhoge inflatie zijn werkelijkheid geworden.
    - Het SC-landschap is GT en YY verloren en in een neerwaartse spiraal terechtgekomen.

    Wegens voor mij moverende redenen zullen er voorlopig geen clubverslagen en/of damesrecensies door mij worden geschreven. (Ja Tjeppah, ook niet van mijn via JF verkregen vrijkaart. Deze gesplit met FH en weinig aan zijn posts in Live toe te voegen. OK dan, de kamergangen met Cleo en Roxana waren zeer bevredigend).

    Mijn berichtenteller is met dit bericht nog ééntje verwijderd van de 2500. Deze is voorbehouden voor mijn magnum opus die eindelijk zijn levenslicht zal zien na jarenlange uitstel. Het wordt mijn behangrol der behangrollen. (Badslippers kan zijn programma met woordenteller alvast paraat houden). Datum publicatie 30/03/2024. De dag van mijn tinnen P6 jubileum.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2024),Badslippers (12 maart 2024),Giodude (11 april 2024),JonnyFontane (11 maart 2024),ju52 (11 maart 2024),Kurt Cobain (11 maart 2024),mentholbear (13 maart 2024),Pierke69 (17 maart 2024),snaal88 (11 maart 2024),WANDELAAR5 (11 maart 2024),Wentelt Eefje (12 maart 2024)

  7. #129
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.016 in 2.060 posts

    Standaard

    Micuţa mea enigmă

    Prelude
    Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat ik voor het eerst mijzelf overgaf aan de geneugten van het P6 gebeuren. Een bucketlist dingetje die ik afvinkte op de Wallen. Kort daarna werd ik door een vriend meegenomen naar de Vulkaan en al snel was een verslaving geboren. Toch trad er een gevoel van gewenning op. Inmiddels op dit forum belandt werd mijn interesse gewekt naar de SC’s. Een tombola vrijkaartje voor Villa Marisol zou een nieuwe fase inluiden. Terwijl ik na twee kamergangen twijfelde over nog te blijven of naar huis te gaan was er ineens Daniela. Resultaat een kamergang van drie uur die nog immer in mijn geheugen staat gegrift als zijnde mijn beste P6-ervaring ooit. Al snel troffen we elkaar ook buiten de club en een klein half jaar later eindigde dit doordat ze wegens familieomstandigheden terug naar Roemenië ging. Ik had me voorgenomen dat ik nooit meer in zo'n situatie zou terecht komen. Hoewel ik hier en daar mijn favorietjes had zorgde ik ervoor dat ik altijd afstand hield. Verzoekjes tot uitwisseling van telefoonnummers of ontmoetingen buiten de club wees ik vriendelijk af. Er waren ook fases bij dat er sprake was van het clubben om te clubben en periodes van een opkomende clubmoeheid waarbij ik twijfelde of ik nog wel moest gaan. Tijdens zo'n periode van twijfel ontmoette ik echter een jongedame die zou uitgroeien tot de SC-dame die met grote afstand de dame zou worden met wie ik het vaakst een bed heb gedeeld in een SC, om over de daar gespendeerde tijd maar niet te spreken. Onderstaand relaas is het verhaal van het dametje die zichzelf bestempelde als enigma.

    De eerste ontmoeting
    Ik zit met een clubmaat op een bank als er een jonge blonde stunner zich tussen ons in laat ploffen. De haartjes in twee vlechtjes en haar jeugdige ontblote borstjes volop pronkend voor de wereld. Ze heeft het koud en om dat kracht bij te zetten legt ze haar handen op mijn benen. Ik doop haar om in ijsprinses en we dollen wat. Aan de andere kant van mijn maat neemt een kleine dondersteen plaats die mij bij een vorig bezoekje al was opgevallen. Mijn maat gaat voor een rondje sauna. Het ijsprinsesje ontgaat het helemaal dat ze maar met haar vingers had hoeven te knippen om mij om haar vingers te winden en maakt aanstalten om een sigaretje te roken.

    Waar ik verwacht dat de dondersteen haar zou volgen blijft ze zitten. Ze knoopt een gesprekje aan en al snel blijkt ze communicatief vaardiger. We schuiven naar elkaar toe en ze stelt zich voor als E. Al snel logenstraft ze de "angst" dat ze een leeghoofdige dame is waarmee deze club toch wel bezaaid lijkt en bovendien in tegenstelling tot wat hier gangbaar is komt ze niet binnen een minuut met de kamervraag. Ze zegt zelfs dat ze er begrip voor kan opbrengen als ik haar te jong vind. Het gesprek wordt rustig voortgezet. Na een tijdje gaat ze voor een drankje en bij terugkomst legt ze zich op het bankje tegenover mij omdat mijn maat inmiddels ook weer is teruggekeerd.

    Plagerig neemt ze allerlei poses aan waarbij duidelijk wordt dat ze zich niet zomaar neerlegt bij mijn nee. Mijn verzet om met haar te kameren wordt beetje bij beetje afgebroken. Het is het tijdperk dat ik bij twijfel het lot laat bepalen door een groene, een oranje en een rode Chupa Chup. Ik vraag of ze er eentje wil en laat haar kiezen. Dat wil ze wel en ik geef haar de keuze. Tot mijn verbazing kiest ze de groene en mijn maat begint keihard te lachen. Ze vraagt waarom hij zo moet lachen en ik leg haar het verhaal uit. Er verschijnt een grote glimlach op haar gezicht en ze zegt dat ze hem met alle liefde aan mij terug geeft in ruil voor een kamergang om er speels aan toe te voegen dat ze over een maandje de leeftijd bereikt die door mij als absolute ondergrens gehanteerd wordt voor de uitzonderingen die de regel bevestigen. Mijn verzet is gebroken en ik zeg haar dat ik eerst een sigaretje ga roken en we daarna een kamer gaan opzoeken. Bij terugkomst in de bar heeft ze net iets te drinken gehaald en ik zeg haar dat ze maar naar mij toe moet komen als ze klaar was. Na enkele minuten komt ze naar mij toe en ze zet zich tussen mijn benen terwijl ik verwacht had dat ze meteen aanstalten zou maken om een kamer op te zoeken. Na enige tijd kijkt ze me aan en mijn blik spreekt boekdelen. Ondeugend zegt ze "o, je wilt naar de kamer" en staat op. Lieflijk pakt ze mijn hand vast en lopen we richting theke.

    Er is een wachttijd en ze verontschuldigd zich hiervoor. Waar de meeste koppeltjes zwijgzaam aan het wachten zijn blijven we honderduit met elkaar praten terwijl ze mijn armen om zich heen heeft gedrapeerd. Na een tijdje is er een kamer vrij. Onderweg hoop ik dat de sessie zal tegenvallen aangezien ze wel heel erg leuk is. Op de kamer zet ik een rustige playlist aan en vraag of ze een massage wil. Ze denkt in eerste instantie dat ik er eentje wil en zegt dat ze daar niet zo goed in is maar het wel wil proberen. Ik maak haar duidelijk dat het juist andersom is en met verbazing kijkt ze me aan om zich dan neer te vleien op het bed. Al snel is duidelijk te merken dat dit haar wel bevalt. Na wat dollen neemt ze plaats tussen mijn benen en haast verlegen vraagt ze "Blowjob?". Ik heb geen hoge verwachting, but boy what was I mistaken. Ik word letterlijk en figuurlijk door haar weggeblazen. De tijd vliegt voorbij en na anderhalf uur verlaten we de kamer. Ik zeg haar dat als ze over anderhalf uur vrij is ze me maar moet opzoeken. Het lijkt haar enigszins te verrassen en ze kijkt op haar horloge. Ze vraagt of ik 02.30 bedoel en als ik daar bevestigend op antwoord zegt ze dat ze er wel voor zorgt dat ze dan vrij is.

    Als ik terug in de bar ben kijkt mijn maat me aan en werpt een blik op zijn horloge. Hij heeft meteen door dat gezien de duur het goed moet zijn geweest. Ik schud mijn hoofd uit ongeloof en hij kijkt me verbaasd aan. Niet goed vraagt hij. Ik zeg nee het tegenovergestelde. Oei, dan kan ze wel eens heel gevaarlijk voor jou worden. Yep, en ik heb haar gezegd dat als ze over anderhalf uur vrij is, ze me maar moet komen opzoeken.

    Precies op het afgesproken tijdstip staat ze voor mijn neus met een sigaretje in haar hand en vraagt of ik met haar mee ga. Het is behoorlijk frisjes buiten en ze kruipt tegen me aan. Als we terug richting bar gaan vraagt ze of ze haar tasje moet halen. Ik vraag haar of het ok is dat we nog even gaan zitten omdat ik nog niet zo lang geleden iets gegeten heb en nog even wil uitbuiken. Dit is voor haar geen probleem en ze nestelt zich tussen mijn benen en pakt mijn handen zodat ze mijn armen om haar heen kan draperen. Dit zijn die onbetaalbare momenten die je tijdens een clubbezoekje overkomen. Een bloedmooie meid die over inhoud en een gevoel voor humor beschikt, het je op de kamer volledig naar de wens wil maken en dan jou verkiest boven alle andere aanwezigen.

    We praten en dollen wat en geen enkel moment komt de kamervraag. Na een tijdje zeg ik "haide" en ze staat op. Ze blijft staan en als ik ook sta pakt ze weer lieflijk mijn hand vast en lopen we naar de plek waar haar tasje staat en door richting theke. Net als eerder is er een wachttijd en wederom verontschuldigd ze zich daarvoor. Ik zeg haar dat het geen straf is om te moeten wachten wanneer het met iemand als haar is en dat ik het juist vervelend voor haar vind omdat wachttijd ten koste gaat van de effectieve tijd om geld te kunnen verdienen.

    Na een tijdje is er een kamer vrij en wederom volgt er een geslaagde sessie. Het loopt al tegen half vijf als we terugkomen. Voor mijn maat is het nog drie uur naar huis rijden, dus na een sigaretje en colaatje vertrekken we. Waar ik normaliter een spraakwaterval ben ben ik nu de rustige en stille. In mijn hoofd spoken de gebeurtenissen van de avond rond. Ik zeg hem dat zij wel eens levensgevaarlijk voor mij zou kunnen worden en hij zegt dat hij dit al in de gaten had.

    Interlude
    Als ik de keer daarop in de club kom speur ik gelijk rond of ik haar zie. Ze zit niet op haar gebruikelijke plek. De kans bestaat natuurlijk dat ze op de kamer of vrij is. Na enkele minuten komt er een dame naar me toe. Haast triomfantelijk zegt ze dat "die kleine" er niet meer werkt. Een lichte teleurstelling maakt zich meester van mij, maar het is nu eenmaal inherent aan het leven van een ijsbeer dat dames komen en gaan. Een kleine drie maanden later bewijst het forum zijn waarde. Als ik deze mag geloven is ze opgedoken in een andere club. Een paar weken later besluit ik met eigen ogen te aanschouwen of ze inderdaad is opgedoken.

    Het weerzien
    Ik loop de bar in en zie in de verte het gedaante van E al staan. Ik loop haar richting uit en er verschijnt een grote glimlach op dat guitige hoofdje. Een knuffel en drie standaard begroetingskusjes volgen en ze vraagt waar haar "green lollypop" is. Ik zeg haar dat ik deze in mijn kluisje heb en haar straks zal geven. Ze wil echter de zekerheid hebben dat ik met haar naar de kamer ga en wil dat ik hem ga halen. Als ik terugkom steekt ze hem triomfantelijk in haar tasje. Ze zegt dat ze al gehoopt had om me weer te zien en de keuze voor deze club daar een rol in heeft meegespeeld aangezien ik destijds had laten ontvallen dat dit mijn favo clubje was. We nemen de tijd om bij te praten en inmiddels is het etenstijd geworden. Ze vraagt of ik een hapje met haar ga eten. Ik heb echter nog geen honger en zeg haar plagend dat als het lot ons gunstig is gezind we elkaar later weer zullen treffen.

    Het is rond 23.00 uur en in de gang tussen Kino en bar loop ik haar tegen het perfecte lijfje en ondeugende koppie waarop een stralende glimlach staat. Elke vezel in mijn lichaam probeert haar te weerstaan maar ik weet dat het een ongelijke strijd is. Ze pakt mijn hand vast, weerlegt mijn "uitvluchten" en beroept zich op the green lollypop. Belofte maakt schuld en als een mak schaapje laat ik me meenemen.

    Tijdens het wachten op de sleutel besef ik dat ik als was in haar handen ben en ergens diep in mij hoop ik dat de kamergang nu wel zal tegenvallen. Het uurtje dat ik in mijn hoofd heb worden er uiteindelijk ruimschoots twee. Ergens tijdens de sessie vraagt ze waarom ik nooit getrouwd ben geweest. Als ik het haar vertel kijkt ze me indringend aan en zegt dat ik "the one" gevonden heb om er aan toe te voegen waarom we nog zouden wachten met trouwen. Om haar woorden kracht bij te zetten pijpt ze mij langdurig en gevarieerd. Ze laat me op het randje zweven, waarbij ze me ondeugend aan blijft kijken. Ik grap dat een huwelijk pas rechtsgeldig is als het ook daadwerkelijk geconsumeerd zou wordt. Voor ik boeh of bah kan zeggen wordt het rubbertje vakkundig gemonteerd en rijdt ze me terwijl onze tongen verstrengeld zijn liefdevol tot een hoogtepunt.

    In de kleedkamer na afloop komen we mijn maat tegen. Ze vertelt hem lachend dat we getrouwd zijn en dat hij mij niet meer mee mag nemen naar andere clubs. Ik overhandig haar het geld met de toevoeging dat het boodschappengeld is en ze van het restant iets leuks mag kopen. We nemen afscheid met een innige knuffel en hartstochtelijke zoen en zowel zij als ik houden het voor gezien.

    Interlude
    De daarop volgende weken wint mijn verstand het en blijf ik uit deze club weg. Samen met mijn maat hebben we het plan opgevat om er een waanzinnig paasweekend van te maken. Op zondag naar Vlaanderen's Mooiste gaan en 's avonds naar het SKW en de Aarschotstraat. De dag ervoor en erna staan bezoekjes aan een SC op de planning. We zouden op zaterdag beslissen in welke club we de aftrap zouden laten plaatsvinden.

    Paaszaterdag: de aftrap van een episch weekend
    Na een rondje wellness met een bubbelbadje en douche neem ik een kijkje in de bar. Al snel loop ik mijn Roemeense "echtgenote" tegen het lijf. Een zeer hartelijk weerzien na zo'n twee maanden. Of ze nu een PI of Cambridge Analytica heeft ingehuurd is niet duidelijk, maar ze blijkt verbluffend goed op de hoogte van de handel en wandel van mij in de afgelopen periode. Ik probeer het nog te vergoeilijken door te zeggen dat zij zich ook niet onbetuigd heeft gelaten. Ze countert meteen door lachend te zeggen "it's my job". We nemen de tijd om rustig bij te praten. Ze laat duidelijk blijken dat ik 's avonds aan mijn echtelijke verplichtingen tov haar moet voldoen. We nemen tijdelijk afscheid en ik zoek mijn maatje op.

    Een bekende dame staat plotseling voor mijn neus in het rokershok. Het bankje komt vrij en ze stelt voor om daar plaats te nemen. Juist op het moment dat ze aan een voorproefje wil beginnen loopt E binnen. Het is duidelijk dat ze not amused is door de poging van de andere dame. Er volgt een discussie tussen beiden waarna E weggaat. De dame blijkt niet onder de indruk en trekt mij tegen haar aan om haar tong voor zich te laten spreken. Ik kap het af door te zeggen dat ik op zoek ga naar mijn maat die iets eerder zijn hoofd om het hoekie had gestoken om te zeggen dat hij mij moet spreken. De zoektocht levert niets op en als ik terug de bar inloop staat E mij al bij de ingang op te wachten. Ze pakt mijn hand. Het is duidelijk dat ze van mening is dat ik mijn “echtelijke” verplichting moet vervullen. Nu had ze makkelijk haar tasje kunnen halen maar ze loopt triomfantelijk met mij langs alle hartendiefjes die hadden gepoogd om mij van haar te stelen om deze op te pikken. Om nog wat extra zout in de wonden te strooien en aan iedereen duidelijk te laten zien dat ik van haar ben kiest ze ervoor om dezelfde weg terug te bewandelen in plaats van dat we de korte weg nemen.

    De tijdelijke echtelijke sponde bevindt zich helemaal bovenin. Al snel liggen we verstrengeld in elkaars armen. Het aangezicht van haar mooie koppie en de warmte van haar petit pocket lijfje zorgen ervoor dat ik al snel ready for action ben. Liefdevol begint ze me te tongzoenen. Na een tijdje kijkt ze me ondeugend aan met die katachtige kijkers van haar en vraagt slechts blowjob?

    Na bijna anderhalf uur oraal genot vraagt ze wat ik wil. Ik ben inmiddels zo zen geworden dat ik haar vraag om een opvanghuis voor nakomelingetjes te plaatsen om het verder mondeling af te maken. Ze zegt dat dit niet hoeft en met liefde mijn proteïne cocktail tot haar wil nemen. Normaliter heb ik er geen enkele moeite mee om het mondje van een willekeurige dame hiervan te voorzien maar bij haar beschouw ik het als een soort van ontering. Ze plaatst desgevraagd het rubbertje en schakelt een tandje bij. Na enkele minuten vind de ontlading plaats en gretig gaat ze door totdat ook de laatste druppel het rubbertje vult.

    Het geheel heeft haar dorstig gemaakt en zij gaat wat te drinken halen. Als ze terugkomt zegt ze lachend dat ze heel wat "vuile blikken" toegeworpen heeft gekregen door de dames. Liefdevol kruipt ze weer helemaal in mijn armen en we praten nog wat na tussen het tongzoenen door. Na tweeënhalf uur verlaten we onze tijdelijke echtelijke sponde. Mijn maat zit in de jacuzzi met een dame en ik wordt uitgenodigd hen te komen te vergezellen. Er wordt behoorlijk gedold en na een tijdje besluit de dame dat het tijd is om weer op jacht te gaan. E komt voorbij en maakt in niet mis te verstane woorden aan mijn maat duidelijk dat hij maandag als designated driver maar één optie heeft en dat is hiernaartoe te rijden anders zal het hem zijn leven kosten.

    Aangekomen op het terras zit ze in burgerkleding te wachten op de taxi. Ik word er fijntjes op geattendeerd dat ik me aan de huwelijksbelofte moet houden en mijn maat wordt er nogmaals fijntjes aan herinnerd om tweede Paasdag toch echt naar hier te rijden als hij zijn leven zeker wil zijn. Na het boksgevecht op tv besluiten we nog even in de bar een kijkje te nemen om dan te vertrekken.

    Interlude
    Na de zondag met de Ronde van Vlaanderen en een rondje A-straat in Brussel en het Schipperskwartier in Antwerpen volgen we ons voorop gesteld plan en gaan we Paasmaandag naar de andere club. Als mijn maat de daaropvolgende vrijdag de club bezoekt maakt E van de gelegenheid gebruik om op zijn telefoon via WhatsApp een aantal gesproken berichtjes mijn kant uit in de ether te gooien. We hadden voor de dag erna echter een andere club op de planning staan en voor de zondag ook. Ook de week erop zouden we daar terecht komen na een weekendje België.

    Het was een periode waarin ik veel in die andere club was te vinden en het laatste bezoekje daar eindigde in een grote anti climax. In mijn hoofd had ik al de beslissing genomen dat ik nog 1x zou clubben. De nasmaak wegspoelen in mijn favoriete clubje waarbij ik me voorgenomen had om niet te kameren met "bekende" dames, maar eindelijk eens werk te maken van de dames die nog op mijn to do lijstje (de Willy Wishlist kwam pas later) stonden.


    The Game Changer: Sometimes fate choses unusual bridges to connect two people
    Het is de donderdag voor Koningsdag. Een zakelijke afspraak is eerder afgelopen dan verwacht en aangezien ik mijn clubtas in de auto heb liggen besluit ik een dag eerder als gepland te gaan. Doordeweeks clubben is bijna onmogelijk voor mij en dit geeft mij de kans om eens mee te maken hoe dat is. Na de gebeurtenissen van afgelopen zondag in een andere club wil ik alleen met "nieuwe dames" kameren, van de drie dames die het lijstje aanvoeren is bij alledrie de eerste letter een L. Al snel blijkt dat je kunt bedenken/plannen wat je wilt, maar een clubdagje verloopt altijd anders.

    Ik zit in het restaurant en er zijn al wat dames komen polsen of ze een plaatsje op mijn dagmenu konden krijgen. Om alle opties open te laten hun gezegd dat ik nog moet "acclimatiseren" en na het eten eerst een rondje zal gaan bubbelen. Ik ben bijna klaar met mijn lunch als E binnen komt lopen. De initiële verbazing op haar gezicht verandert al snel in een stralende glimlach. Nadat ze haar bordje heeft gevuld komt ze gedecideerd mijn kant uit.

    Something about the way that you walked into my sight
    Casually and confident lookin' at the mess I am
    But still you, still you want me


    Ze vraagt of ze bij mij mag komen zitten en is zeer verrast om me op een doordeweekse dag aan te treffen. Zij was in eerste instantie niet van plan geweest te komen en pas op het laatste moment had besloten toch te gaan. Natuurlijk komt mijn dagplanning ter sprake. Ik zeg haar dat vandaag niets moet en alles kan. Ze wil een rustige dag en vraagt of ik de dag samen wil doorbrengen zonder verplichtingen en is van plan om uiterlijk 20.00 uur weer te gaan. Mijn plannen voor de dag gaan de ijskast in en stem in met haar voorstel. Na een sigaretje gaan we richting bar en we hebben de grootste lol samen. De tijd vliegt en er zijn een drietal uren verstreken zonder dat ze ook maar één keer heeft gehengeld naar een kamertje. Ik vraag haar of een rustige dag ook betekent dat ze niet wil kameren en ze begint te lachen. Natuurlijk wil ze wel maar die keuze ligt geheel bij mij. Aangezien ze toch ook onkosten (taxi en entree) heeft stel ik voor ons een uurtje af te zonderen. Het wordt een stomende stevigere sessie dan normaal.

    Ze kent mijn routine na een kamergang. Ze neemt zelf een saunaatje en voegt zich daarna bij mij in het bubbelbad. Lekker gezamenlijk relaxen. Na het wederzijdse insoppen onder de douche besluiten we een hapje te gaan eten waarna we ons overgeven aan onze gemeenschappelijke andere verslaving. Het is inmiddels half acht en ze vraagt wat mijn verdere plannen zijn. Ik zeg dat ik nog een drankje in de bar ga doen om er dan een punt achter te zetten aangezien zij toch zo naar huis zou gaan. Haar vertrektijd blijkt niet in steen gebeiteld te staan en ze gaat mee. Als ik een tijdje later vraag hoe laat het is zegt ze bijna negen uur. Wat doen we? Gaan we? Ze fluistert in mijn oor dat de beslissing bij mij ligt om er schuchter aan toe te voegen dat ze "horny as hell" is. Iets wat verholpen kan worden en we verkassen naar een kamer.

    Die sessie zou alles veranderen. Om 21.00 togen we naar de kamer en toen we een tweede blik op de klok wierpen was het inmiddels al 00.30. Ook in de kleedkamer lukt het ons niet om afscheid van elkaar te nemen. Het is bijna 1.00 uur als we er uiteindelijk toch in slagen elkaar los te laten.

    De gebeurtenissen van de dag blijven door mijn hoofd spoken tijdens de terugreis. Van mijn voornemens is niets terecht gekomen en ik had op voorhand nooit kunnen bedenken hoe deze dag zou verlopen.

    Interlude
    She's the pain and my medicine
    The problem and my solution
    But she knows I wouldn't have it any other way
    If crazy is a place
    Then I hope they've got space for two
    And I know it's messed up
    But I can't get enough of you
    It don't matter what we say
    It don't matter all the things we do


    Het verjaardagsfeestje
    Ik had me voorgenomen het feestje van een medebeer aan me te laten voorbijgaan. Echter de gebeurtenissen van twee dagen eerder zorgen ervoor dat het gedurende de ochtend steeds meer begint te kriebelen. De combi van club, een aantal beren die ik al een tijdje niet gezien heb en E doen me besluiten om toch te gaan.

    Als we elkaar tegen het lijf lopen is ze verrast om mij te zien. Ze zegt tot 20.00 uur te werken om daarna naar mij toe te komen. Ik zeg dat ze gewoon haar ding moet doen en we elkaar vanzelf wel zien. Ze herhaalt dat ze vanaf 20.00 uur niet meer van mijn zijde zal wijken.

    De noodzaak om te kameren is er niet en heb dan ook veel lol met de aanwezige beren. De tijd vliegt voorbij en het is rond half zeven als ik honger krijg en een hapje wil gaan eten. Onderweg wordt ik door twee dames tegengehouden. Eentje daarvan is een dame die al tijden hoog op mijn lijstje stond en twee dagen geleden mijn hoofddoel was maar toen afwezig bleek te zijn. Dame twee bemoeit zich er ook mee en de dames zijn van mening dat we er een trio van moeten maken. De dames gaan vol in de aanval. Toevallig komt net E aangelopen en zegt dat ze meteen beschikbaar is en niet pas om 20.00 uur. De twee dames kijken me aan en ik zeg dat ik inderdaad met E had afgesproken. De dames druipen af en ik bedank E voor haar redding en zeg dat ik haar straks wel zie. Het blijkt dat ze meent wat ze zei en we gaan samen een hapje eten. Het feestje speelt zich buiten af en we sluiten aan. Het is supergezellig en de uurtjes vliegen voorbij. Rond half twaalf zorgen opspelende hormonen mijnerzijds ervoor dat we ons afzonderen van het feestgewoel. Twee uur lang genieten waarbij alles de revue passeert. Zij houdt het hierna voor gezien en op donderdag had ze al om mijn nummer gevraagd en ik geef haar deze op een briefje. Ik meld me nog even bij de feestgangers om niet al te lang daarna naar huis te gaan.

    Interlude
    Na enkele dagen krijg ik een appje van haar. Het blijft bij wat uitwisselen van algemeenheden. De dinsdag voor het hemelvaartsweekend vraagt ze of mijn plannen om een weekendje weg te gaan nog doorgaan. Ik zeg haar dat dit niet het geval is en dat ik vrijdag naar de club zal komen. Ze zegt dat ze erna uitkijkt.

    Fatal Friday?
    Ik ben al vroeg wakker en een onrust maakt zich meester van mij. De drang om naar de club te gaan is groot en ik vertrek vroeger dan mijn gebruikelijke tijdstip. Rond 12.00 uur ben ik er al. Buiten P die een beer aan de haak geslagen heeft is er geen enkele dame te bekennen. Na een rondje bubbelen en een douche loop ik door de bar en besluit eerst een sigaretje te roken. Bij terugkomst gebaart P dat ik naast haar plaats moet nemen. We kennen elkaar inmiddels al 2 jaar en hebben wat je noemt een haat/liefde verhouding. Vaak is ze de helse furie en dan laat ik haar links liggen en soms is ze dat lieve onschuldige meisje waar ik destijds voor viel. Ze wil een voorval van een aantal weken eerder uit de wereld helpen. Waar emoties vaak de overhand bij haar krijgen blijft ze ditmaal kalm. Ze geeft toe dat ze er moeite mee heeft dat ze niet meer mijn "special lady" zoals twee jaar terug is en vertelt me dat andere dames dat telkens aan haar laten blijken als ik er ben.

    Ik zeg haar dat ik ga lunchen en ze vraagt of ze mee mag komen. We nuttigen het op het terras en het is duidelijk dat P niet van plan is om me los te laten. Een blik op de klok wijst uit dat het nog een uurtje duurt voordat mijn "echtgenote" zal arriveren. Ik gun P wel een kamergang. Bovendien ook ideaal om het eerste kwakje te slijten zodat ik later volop kan genieten van mijn dondersteen. P weet echter goed hoe ik het graag heb en het half uurtje dat ik in mijn hoofd had wordt uiteindelijk een uur. Alsof de duivel ermee speelt komt mijn dondersteen natuurlijk net tevoorschijn als ik afreken met P. Ik zeg E dat ik een bubbelbad neem en haar daarna hoop te zien.

    Na het bubbelbadje en douche besluit ik een sigaretje te roken op het terras. Al snel krijg ik gezelschap van E. Ze zegt dat ze me gezocht heeft. Er wordt lustig op los gedold en dit zorgt voor de nodige hilariteit. P loopt het terras ook op en ziet met lede ogen aan dat E al mijn aandacht krijgt. Na een half uurtje of zo besluiten we om ons af te zonderen en een kamer op te zoeken. Een massage, intiem tongzoenen, wat dollen met de erotische dobbelstenen totdat ze het tijd vindt om haar sterkste punt uit te buiten. Er volgt een langdurige BJ waarbij ik haar enkele malen moet afremmen terwijl ze mij normaliter op het randje houdt. Telkens zet ze opnieuw de aanval in. Ik ben benieuwd of ze all the way zal gaan terwijl ze weet dat ik dit bij haar niet wil en besluit haar niet meer af te remmen. Ze gaat door totdat mijn mannenpap haar mondje vult. Dit zorgt voor een vreemde vibe en een ongemakkelijk einde van de sessie.

    Zij vraagt of ik al honger heb en als ik nee zeg zegt zij dat zij wel honger heeft en gaat eten. Ik ga bubbelen en kan het gevoel van enige teleurstelling in haar niet van me afspoelen. Ik ga een hapje eten en na een sigaretje loop ik de bar in. Al vrij snel komt E naar mij toe. Ze heeft een klant voor een uurtje, of ik op haar wil wachten en daarna zou ze naar mij komen. Ik reageer hier onverschillig op en krijg een kijk maar wat je doet naar mijn hoofd geslingerd.

    Redelijk gefrustreerd over de gang van zaken neem ik aan de bar plaats. Een metertje verderop zit een mooie blonde dame die al een tijdje op mijn radar staat. Na wat gebarentaal komt ze naar mij toe en zegt dat een glimlach mij beter staat dan een zuur gezicht. Ik leg haar uit waar dit vandaan komt. Sluw als ze is begint ze me subtiel te verleiden en laat terloops weten dat ze in staat is om mij alles te laten vergeten. Ik twijfel even maar ga toch overstag. Als we richting de kamer lopen komen we natuurlijk E tegen die het schijnbaar bij een half uur heeft gehouden. De dame houdt woord en laat me gedurende een uur alle hoeken van het bed zien.

    Als ik na een bubbelbad weer de bar inloop wil ik P passeren maar dit lukt niet. Ik word op een bank geduwd en zij bespringt me. E zit op haar gebruikelijke plekje. P ziet me haar richting uit kijken en drukt haar lippen tegen de mijne en ik voel haar tong die probeert een weg naar binnen te forceren. Ik trek mijn hoofd terug en zeg dat ik niet van plan ben om nogmaals met haar te kameren. Ze zegt dat dit niks uitmaakt en dat ze wil tongzoenen met mij en plant wederom haar lippen tegen de mijne. Het is duidelijk aan E haar gezicht af te lezen dat dit tafereel haar niet bevalt. Ik haal mijn schouders op met de uitdrukking van ik weet het ook niet. Ik probeer P te overtuigen om van me af te gaan maar zij maakt duidelijk dat ze dit niet van plan is. Volgens haar is het nu haar beurt om tijd met mij door te brengen. Ik had al genoeg tijd met E doorgebracht. Na een tijdje loopt E aan ons voorbij en kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze waterige oogjes heeft. Ik zeg P dat ik even wil checken wat er aan de hand is maar daar wil ze niets van weten. Als ik zeg een sigaretje te gaan roken zegt ze dat ze dan meegaat en uiteindelijk weet ik mezelf uit haar klauwen te bevrijden door te zeggen dat ik naar het toilet ga.

    Ik had E niet meer gezien en loop richting de serre. Daar zit ze in burgerkleding in afwachting op haar taxi. Ze vraagt met gebroken stem of ik haar berichtjes op WA heb gekregen. Ik zeg dat mijn telefoon in de locker ligt en vraag wat ze geschreven heeft. Ik moet het maar lezen. Ik zeg dat ik op weg was naar haar toen P me “aanviel”. Ze wil er nu niet echt over praten. De taxi is gearriveerd en we nemen afscheid.

    Interlude
    Ik pak mijn telefoon uit de locker en lees de 19 berichtjes die ze me gestuurd heeft. Ze zegt oa dat ze jaloers werd toen ze P met mij zag. Het is me duidelijk dat wat er gebeurd is haar echt geraakt heeft. Een bekende dame komt toevallig het terras opgelopen en ziet meteen aan mij dat er iets mis is. Ik leg uit wat er gebeurd is en ik krijg op mijn donder van haar. Op de terugweg spoken de gebeurtenissen door mijn hoofd en ik besluit eerst te slapen alvorens ik reageer op haar berichten. De volgende ochtend hebben we contact via de app. Al snel zijn we het erover eens dat we wat er gebeurd is achter ons moeten laten. Ze vraagt wanneer we elkaar weer zien. Ik zeg haar dat zondag of maandag kan. Gezien het feit dat ik het maandag niet te laat kan maken lijkt het haar beter als ik zondag kom. Ze wilt een herhaling van vrijdag voorkomen en stelt voor om de gehele dag samen door te brengen zoals die donderdag destijds. Ik kan mij er wel in vinden en zeg dat dit goed is.

    Five sundays in a row
    Er is toch sprake van enige vorm van spanning bij mij. Zouden we de gebeurtenissen van vrijdag daadwerkelijk achter ons kunnen laten of blijkt het een onoverbrugbare kink in de kabel te zijn. De begroeting is ietwat ongemakkelijk. We bespreken wat er is gebeurd en al snel komen we tot de conclusie dat gebrekkige communicatie die dag en aannames de problemen hebben veroorzaakt. Ze stelt voor dat als ik naar de club wil komen dit op zondag doe en zij dan de gehele dag bij mij blijft. Ik heb daar geen moeite mee en ga akkoord met haar voorstel. De rest van de dag verloopt alsof de vrijdag nooit heeft plaatsgevonden.

    We genieten volop van onze tijd samen en leren elkaar steeds beter kennen. De behoefte om met een andere dame intiem samen te zijn is volledig verdwenen. We krijgen van bekende beren en dames de bijnaam Siamese tweeling. Zelf grappen we dat we het perfecste paartje binnen een club zijn dat nooit een echt paar in de echte wereld zal vormen..

    Ondanks trieste familie omstandigheden van haar zijde de dag voor de vierde zondag wil ze "ons" dagje toch gewoon door laten gaan. Het wordt een emotionele dag van haar zijde en zo breekbaar en kwetsbaar heb ik haar nog niet gezien. De afgelopen weken had ze al veel over haarzelf verteld maar nu gaan de sluizen echt open. Een intense dag waarbij mijn rol voornamelijk die van luisterend oor en het bieden van een schouder is.

    I'm tired of so much road, and i would like to stay,
    I follow my dream and i scream: "don't go far away!"
    Far away from home, from my mom,
    I have days when my heart hurts a lot.
    *
    I walk through the road, i don't know where the road takes me,
    A good word, i know that it reminds me of you
    I want to hear your voice sometimes,
    To help me when i get angry.
    *
    Look at me dad,
    Im not changed,
    When i get lost in clouds and rains,
    I just need you.
    *
    Dad,
    In this forgotten world,
    Sometimes is easier
    To cry when you miss something.
    *
    Dad, you told me that one day i will go,
    Far away from you, in this bad world,
    This life you can't win if you don't lose something.
    But i didn't know that goodbye hurts that way.
    (Engelse vertaling van Tata gezongen door Ruby)


    Gedurende de week hebben we ‘s nachts lange gesprekken aan de telefoon. Ze voelt zich schuldig dat ze niet huiswaarts is gekeerd, het werk valt tegen en ze worstelt met de zin van haar leven. Zelf heb ik gezondheidsproblemen die ik voor haar verborgen houdt.

    Mijn 8e bezoekje in 45 dagen en met de 5e zondag op een rij zou er voorlopig een einde aan onze Sunday Streak komen. De daarop volgende weken zorgen andere verplichtingen ervoor dat ik niet in de gelegenheid ben om naar mijn zondagse buitenverblijf te gaan om "mijn echtgenote voor één dag in de week" te bezoeken. Tal van redenen zorgen ervoor dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb nog even getwijfeld om niet te gaan maar gezien haar emotionele toestand zou dit olie op het vuur gooien. Omdat ik graag mijn opstart routine wil doen ben ik er altijd eerder dan haar zodat ik op mijn gemakkie kan lunchen en een bubbelbadje doen. Ditmaal is het niet anders en na de lunch ga ik eerst een kijkje nemen in de bar. Het geheel maakt een troosteloze indruk en besluit een sigaretje te roken in het rokershok. Een mijn onbekende dame steekt haar hoofd om het hoekje en is duidelijk niet op de hoogte van mijn "gehuwde status". Hoewel ze alleraardigst is is het zinloos en het haar dan ook vriendelijk duidelijk gemaakt waarop ze verdwijnt.

    Zittend in het rokershok bekruipt me de gedachte van wat doe ik hier. Juist op dat moment hoor ik de eerste tonen van een plaat die voor E en mij een speciale betekenis heeft en die dat gevoel nog eens versterkt. Ik besluit om te gaan bubbelen in een poging om mijn hoofd vrij te maken.

    Hierna sta ik onder de douche als ik mijn naam hoor en het hoofdje van E om de hoek verschijnt. Ze zegt dat ze in de bar op mij zal wachten. Nadat ik me weer in de gepaste kledij heb gehesen om de bar te betreden zoek ik haar op. Een intense begroeting volgt en we besluiten om naar buiten te gaan om samen een sigaretje te roken. Ook nu is ze weer zeer openhartig aangaande bepaalde zaken.

    Onze eerste kamergang van de dag zou in meerdere opzichten een mijlpaal in mijn ijsberen bestaan worden, namelijk de 50e van het jaar, mijn 75e in deze club en toeval of niet ook de sessie waarmee ik qua kamertijd de 100 uur in deze club zou doorbreken. Daarnaast zou zij alleen op kop komen in aantal sessies overall met één dame, een positie die ze nu nog moest delen. Nu ben ik zoals het in het damesjargon heet een "easy client". Ik vraag een dame nooit vooraf wat er in haar pakket zit en heb geen vreemde verzoekjes of absurde fetisjen. Gezien het feestelijke element van deze sessie heb ik ditmaal echter wel een bepaald idee wat betreft verloop. Ze ziet het echter niet zitten. Op de kamer gaat ze haar eigen gang wat betreft opbouw en ik heb ook geen zin om er een punt van te maken. Ook niet van het feit dat ze de BJ doorzet totdat haar mondje is gevuld.

    De gebruikelijke rituelen na een kamergang volgen. Het feit dat ik de komende weken wegens andere verplichtingen en werk/zaken niet kom vindt ze niet leuk. Tijdens het avondeten eet ze slechts een paar frietjes en ik zeg haar dat ze toch echt meer moet gaan eten. Volgens haar eet ze nog altijd iets als ze thuis komt. We roken een sigaretje en als het eten gezakt is gaan we naar de kamer voor de avondsessie.

    Kwam het door de zeer openhartige gesprekken, de wetenschap dat we elkaar een tijdje niet zouden zien of welke reden dan ook maar het wordt de meest intense vrijpartij die we tot dan toe hebben gehad. Als we een peukenpauze houden komt alsof de duivel ermee speelt het nummer Meant to Be van Bebe Rexha & Florida Georgia Line voorbij. Een nummer waarvan ik altijd voor de grap zeg dat dit voor iedereen van toepassing is behalve op ons. Waar ze tot dan toe altijd antwoordde met dat we van het moment moesten genieten en niet te veel nadenken over de toekomst zegt ze ditmaal zeg nooit nooit en we misschien eens moeten nadenken over een gezamenlijke toekomst samen. Ze zit dit daarna kracht bij door na een smoking BJ de meest intense vrijpartij erop te laten volgen waarbij we elke vierkante centimeter van het bed benutten. Hierna zijn we dusdanig afgemat dat we besluiten de dag voor gezien te houden.

    Interlude
    Op de terugweg flitsen de gesprekken die we die dag hebben gehad door mijn hoofd en er maakt zich een leeg gevoel meester van mij. De realiteit heeft de waan van de club verdrongen. Eens te meer besef ik dat het pad dat we bewandelden een "Road to Nowhere" is. Ze is zelfs jonger dan mijn zoon. Elke hersencel zegt me dat ik er mee moet stoppen en elke vezel in mijn lichaam verlangt naar haar.

    Het eerste weekend daarop keer ik terug naar mijn eerste liefde: de muziek. Drie dagen Pinkpop voordat ik naar een plek ga die de natte droom van iedere voetballiefhebber op dat moment is: Rusland. Echter zit ik op een plek waar het lijkt dat de tijd heeft stil gestaan en niets wijs terop dat het grootste sport evenement na de OS zich in dit land afspeelt. Qua vertier is er ook weinig te beleven en het geeft me de tijd om na te denken en terug te kijken op de afgelopen tijd.

    Wat maakt haar nou zo speciaal tov andere dames? Als ik haar seksuele prestaties objectief zou beoordelen dan moet ik tot de conclusie komen dat ze vooral een "one trick pony" is, maar dat trucje beheerst ze dan ook tot in de perfectie. Het totale plaatje van uiterlijk, innemende persoonlijkheid, intelligentie en gevoel voor humor zorgt er echter voor dat ze onweerstaanbaar is voor mij.

    Ik heb nog een weekend tussen mijn werkzaamheden in Rusland en mijn volgende stop in Barcelona. Een Russische collega blijkt dezelfde voorliefde voor voetbal te hebben en houdt er dezelfde “wandelhobby” op na. Hij weet kaarten te scoren voor een wedstrijd op zaterdag een kleine twee uur rijden en kent daar een club die volgens hem alleen maar top of the bill dames herbergt die je tegen een vergoeding met veel plezier van je overtollige zaad afhelpen. Hij blijkt geen woord te hebben gelogen en de blonde stunner waar mijn oog op is gevallen sloopt me gedurende een aantal uur volledig.

    Aangekomen in Barcelona en mijn agenda check zie ik tot mijn eigen verrassing dat als ik terug kom in Nederland deze een dagje leeg is. De afgelopen weken hebben er bij mij behoorlijk ingehakt en de wetenschap dat de komende weken niet veel anders zullen zijn knoop ik er nog een tweetal daagjes aan vast. Ik twijfel of ik E zal appen en natuurlijk speelt door mijn hoofd of het wel verstandig is. Ik hak de knoop door en besluit een vrijblijvend appje te sturen. Ze is duidelijk blij en we spreken af voor de woensdag.


    Judgement Day: back to back bezoekjes
    Dag 1 woensdag
    De grote vraag is of ik mezelf weer in haar zal verliezen bij ons weerzien of dat mijn realiteitszin de boventoon zal voeren?

    Er blijken een aantal oude bekenden aanwezig te zijn die ik al een hele tijd niet heb gezien. Mijn aanwezigheid levert bij hen verbaasde blikken op. Na kort bijgepraat te hebben wil ik nog een bubbelbadje nemen voordat E zou komen. Als ik naar binnen loop staat ze aan de theke in een luchtig zomers jurkje. Deze aanblik zorgt er echter al voor dat het moeilijk zal worden om mijn hoofd erbij te houden. Ze zegt dat ze zich snel ging omkleden en vraagt mij om op het terras op haar te wachten. Nog even bij wat bekende beren plaatsgenomen.

    Al turend over het terras komt ze naar buiten. Ze wenkt me en we zoeken een plaatsje aan het zwembad op. Kort de voorbije weken doorgenomen waarbij weer eens blijkt dat ze absoluut toe is aan vakantie. We besluiten verkoeling te zoeken in het zwembad. We dollen en plagen elkaar en na een tijdje zijn we toe aan een sigaretje en zoeken daarop volgend een kamertje op. Aan het einde van het uurtje zegt ze dat ze vandaag niet zo lang (21.30-22.00) zal blijven. Ze ziet de teleurstelling op mijn gezicht en zegt dat ik morgen ook moet werken. Als ik haar zeg dat ik vrij ben tot zondag is ze verrast.

    We nemen afscheid en ik ga nog een rondje bubbelen voordat ik aan de terugreis begin. Ik voel een lichte hoofdpijn opkomen en besluit om te voorkomen dat deze verergert een tabletje in te nemen. Ik loop de bar in, bestel een watertje en aangezien ik geen zin heb in welke versierpoging van een dame dan ook loop ik richting rokershok. Al snel komen twee dames zich bij mij voegen. Het is duidelijk dat ze denken nu het katje van huis is ze een kans maken om met mij op de tafel te dansen. Ik zeg meteen dat er geen kamergang in zit. Vol ongeloof kijken ze me aan en gaan vol in de aanval met hun verleidingstechnieken die ik voorheen nooit zou kunnen weerstaan. Uiteindelijk staken ze hun poging en besluit ik om naar huis te gaan.

    Dag 2 donderdag
    We arriveren haast gelijktijdig. Ze loopt voor mij en heeft niet in de gaten dat ik vlak achter haar loop. Ik zeg niks en als ze bij de ingang zich omdraait ziet ze me. Op haar lieftallig gezichtje verschijnt die prachtige, innemende glimlach. Ze vraagt of ik ook nog iets moet eten. Als ik zeg dat ik onderweg al iets gegeten heb en wel op het terras zal wachten krijg ik het verzoek om alvast ligbedjes aan het zwembad te reserveren.

    Kort daarna komt ze mijn kant uit. Ze tovert de strandbal die ik gisteren had meegebracht uit haar tasje en blaast deze op. Het ligbedje wordt verruild voor het water. Aan de overzijde liggen een aantal Roemeense dames. Met één van hen heb ik ooit gekamerd. De dame in kwestie, niet wetende dat ik een gesprek in het Roemeens grotendeels kan volgen, begint uit het niets tegen haar te praten. E moet niet denken dat zij iets speciaals is en dat ik haar trouw zal blijven als ze met vakantie zou gaan. Ik had immers ook ooit met haar gekamerd. Ik was een "klant van de club" en niet een "exclusieve klant" van haar. Hoewel ze doet alsof dit haar niets doet zie ik meteen dat het haar wel degelijk raakt. Ik zeg haar dat ze er zich niets van moet aantrekken.

    Ik had haar eerder al gezegd dat ik een kleine verrassing voor haar had meegenomen en ze deze pas op de kamer zou krijgen. Ze wil weten wat het is en kon niet langer wachten. We lopen naar binnen. Zij gaat voor de sleutel en ik naar de locker. We hebben tot haar vreugde haar favoriete kamer. Ik plaag haar dat ze het pas op het einde zal krijgen. Haar reactie is zoals verwacht ad rem en we dollen elkaar. Ik bezwijk voor haar en ze is uiterst content met mijn cadeautje. Ik lig nauwelijks op bed of ze heeft mijn genotsknots al in haar mond om deze te onderwerpen aan haar specialiteit.

    Het mooie weer zorgt ervoor dat we na onze sessie weer naar buiten gaan. Na het eten komen haar drie vriendinnetjes even buurten en vragen of het ok is als ze erbij komen. Het is beduidend minder druk dan de dag ervoor en de dames laten E weten rond tien uur te gaan. E zegt dat ze later wel een taxi neemt. Het eerdere voorval in het zwembad komt ter sprake en zit haar dus kennelijk nog steeds hoog. Ik laat hun even alleen en als ik door de tent loop verschijnt er een "vreemd" lachje op de mond van een Bulgaarse dame die me tot op dat moment geen blik waardig heeft gegund gedurende deze twee dagen. Ook als ik weer richting zwembad loop verschijnt er diezelfde lach op haar gezicht. Een minuut of tien later komt 1 van de 2 Bulgaarse dames van gisteren onze kant opgelopen. Ze vraagt E of ze tijd heeft voor een trio. Vol verbazing kijkt ze naar de Bulgaarse en zegt resoluut nee.

    Als E ter afkoeling het water induikt begint haar bestie aan een kruisverhoor. Ze is aan het vissen naar mijn gevoelens en intenties aangaande E. Ik zeg haar dat ik zeer warme gevoelens voor E heb en het wel eens door mijn hoofd heeft gespeeld of er meer was maar dat ik meer dan eens bewust ben van ons leeftijdsverschil. Dit is volgens haar geen argument aangezien zij ook een veel oudere vriend heeft. Ik antwoord dat daar al een verschil inzit omdat ik mijn vriendin niet dit werk zou laten doen. Dan vraagt de derde dame die ik niet ken maar schijnbaar ook uit E’s vorige club komt of ik nog steeds een bepaalde auto heb. Ik heb werkelijk geen idee hoe zij dit weet en zeg haar dat ik deze verkocht heb. E zit inmiddels op de rand van het zwembad pootje te baden en het is grappig dat ze werkelijk geen idee heeft wat de waarde van dit raspaardje is. Ze roept een bedrag en de andere dames beginnen te lachen. Ik zeg E dat ze er wel een nulletje bij mag zetten en van ongeloof laat ze zich voorover het water invallen. Als ze weer boven water komt vraagt ze of ik een grapje maak en ik knik nee. Ze vraagt waarom ik dit nooit gezegd heb. Tsja simpelweg omdat je er nooit om gevraagd hebt.

    Het begint wat frisser te worden en we besluiten om een kamer op te zoeken. Op de kamer vraagt ze of ik buiten een grapje had gemaakt. Ik zeg dat ze me nu wel goed genoeg moet kennen dat ik daar geen grapjes over maak. Ze komt met een voorstel op de proppen waarmee ze kan stoppen met dit werk, kan gaan studeren en wij kunnen uitzoeken of er meer is tussen ons. Dit overvalt me een beetje en zeg dat ik daar even over na moet denken. Ook omdat op de achtergrond mijn gezondheidsperikelen een rol spelen waar zij geen weet van heeft. Ze oppert het idee om zondag buiten de club af te spreken om dit rustig onder vier ogen te bespreken. Ik ga hiermee akkoord en er volgt een spetterende en passievolle sessie van drieënhalf uur. Het is al bijna sluitingstijd en we spreken af dat we via de app de details omtrent zondag verder bespreken.

    Interlude
    Het meest verbaas ik me over het feit dat we twee dagen op elkaars lip hebben gezeten zonder ook maar enige vorm van verveling of irritatie. Iets wat bij mij wel als een klein wonder kan worden beschouwd.

    Ook de zichtbare jaloezie en wrevel die onze "romance" bij de andere dames opriep passeert de revue. Vooral enkele voorvallen van vandaag waren op zijn zachts gezegd opmerkelijk. De wijze waarop de dame aan het zwembad sprak alsook de vraag van de Bulgaarse dame of ze met haar mee ging voor een trio. Waren het pogingen om een wig tussen ons in te drijven? Te achterhalen hoe het nou precies tussen ons twee zat? Geen idee.

    Na een klein half uurtje trilt mijn telefoon een aantal keer. Gezien het tijdstip weet ik dat zij het is. Ik ben in de buurt van een tankstation en even overweeg ik om van de snelweg af te rijden en te kijken wat ze gestuurd heeft. Uiteindelijk besluit ik toch door te rijden en pas thuis te kijken.


    The real life
    De laatste verdedigingslinie heeft ze ook te weten doorbreken. Zoals afgesproken besluiten we om af te wijken van ons vaste zondag ritueel en er een dagje in de echte mensen wereld van te maken. Weg van de "hongerige" mannen en de "jaloerse" dames en de waanzin van de club. Ze heeft uit de aangedragen opties ervoor gekozen om naar de dierentuin te gaan. Iets waar ze nog nooit was geweest. Ik haal haar op in haar woonplaats. Aangezien ik hier nog nooit geweest ben vertrouw ik geheel tegen mijn natuur in op de navigatie. Parkeren blijkt een crime en na enige rondjes rijden is er een plekje vrij. Ik zie haar in de verte al om zich heen kijkend te wachten. Ze is gekleed in een korte broek met bijpassend topje en zier er geweldig uit.

    De vrijdag en de zaterdag hadden er behoorlijk bij haar ingehakt en het is duidelijk te zien dat ze moe is. Ik stel nog als alternatief voor om gewoon naar de club te gaan maar ze wilt persé naar de dierentuin. Het doet me goed om te zien dat al is het maar voor een dag ze alle zorgen vergeet. Ik wacht af wanneer ze haar voorstel ter sprake brengt maar dit blijft achterwege. Als we alles gezien hebben pakken we een terrasje en ik vraag hoe het nou precies zit. Ze reageert redelijk kortaf en zegt dat ze pijn aan de benen heeft van het wandelen. Ze wil alleen maar een ja of nee horen op haar voorstel en ik zeg dat het niet zo simpel ligt. Het loopt tegen zessen en het park zou zo sluiten. Ik vraag haar of ze nog ergens een hapje wil eten. Ze geeft geen direct antwoord en ik hak de knoop door door te zeggen dat als ze naar huis wil ze dit moet zeggen. We rijden stilzwijgend terug naar haar woonplaats. Op de parkeerplaats nemen we ietwat ongemakkelijk afscheid. Het is duidelijk dat ze niet blij is met het feit dat ik geen ja heb gezegd gezien het feit dat ik een kus op de wang krijg net voordat ze uitstapt.

    Interlude
    Natuurlijk flipperen mijn gedachtes alle kanten uit tijdens de terugrit. Het klinkt misschien raar nadat onze laatste kamergang op donderdag "poetry in motion" was en tijdens ons uitstapje ik weer die lach op haar gezicht zag die me ooit als een magneet aantrok ik er vrede mee zou hebben als dit het einde . Het laatste beeld van haar op mijn netvlies niet als clubdame, maar een mooie, lieve, intelligente, oprechte en humorvolle jonge vrouw.

    Tegen elven krijg ik een appje van haar waarom ik niets heb laten horen toen ik thuis was. Ik heb het idee dat haar huisgenootjes inmiddels terug zijn uit de club waarbij natuurlijk mijn nog niet instemmen natuurlijk door hen als een afwijzing wordt gezien. De daarop volgende dagen gaat het van kwaad naar erger en ze weet dat er een feestje aan zit te komen. Ze weet dat ik deze zal bezoeken en vraagt mij om deze aan mij voorbij te laten gaan. Ik zeg dat ik zelf wel bepaal of ik kom of niet en de club groot genoeg is om elkaar te ontwijken. Dit is natuurlijk niet het antwoord wat ze wil horen en laat dit dan ook duidelijk blijken en is van mening dat mijn aanwezigheid haar vermogen om te werken zou beïnvloeden.


    Het feestje
    Nu ik weet waar mijn gezondheidsproblemen vandaan komen en de onzekerheid qua verder verloop is afleiding in de vorm van een feestje een welkome afwisseling. Eenmaal aangekomen op de parkeerplaats van de club slaat de twijfel toch toe. Na een tiental minuten besluit ik toch naar binnen te gaan. Een deel van de beren heeft al een plekje verworven op het terras. Ik voeg mij bij hen en al snel vragen ze waar mijn wederhelft is. Ik zeg dat ik vandaag voor het feestje kom om zo eventuele lastige vragen te vermijden waar ik absoluut geen zin in heb.

    P mag dan een volbloed Gitana zijn maar heeft al snel in de smiezen dat er wat speelt tussen E en mij en wijkt geen seconde van mijn zijde. Ze gedraagt zich voorbeeldig en na een tweetal uurtjes zeg ik haar dat ze maar moet kijken of er een kamer vrij is. Er blijkt een wachttijd te zijn en we nemen op het terras in de buurt van de theke plaats op een bankje. Toevallig komt E er net aan met een beer en ook zij moet wachten. Heel demonstratief pakt zij de armen van de beer en slaat deze om zich heen. Voor P een teken om mij hartstochtelijk te tongzoenen.

    Op de kamer is het duidelijk dat P deze kans volop wil grijpen om te bewijzen dat zij en niemand anders “mijn meisje” is. Haar hele playbook betreffende HJ en BJ komt voorbij. Tijdens een adempauze zegt ze dat ze graag mij mondeling tot een hoogtepunt wil brengen en dit extraatje heeft ze zeker verdiend. Zo gezegd zo gedaan en net voor het uur voorbij is vul ik haar zigeunersmoeltje met mijn smeerboeltje.

    Na een poosje in het bubbelbad vertoeft te hebben weer het terras opgezocht. Het is een gezellige boel en leuk om weer eens bij te praten met beren die ik al lang niet meer gezien heb. Na het avondeten op het terras gaan uitbuiken. Plots loopt E het overdekte terras op en hoewel er niemand zit neemt ze precies in mijn gezichtsveld op een leuning plaats. Het gezichtje staat bedrukt als we elkaar aankijken. Ik heb het gevoel dat ze wilt dat ik naar haar toe kom maar besluit dit gevoel te negeren omdat ik geen zin in eventueel drama heb. De vermoeidheid begint toe te slaan en nadat ik de overige beren een plezierige voortzetting heb gewenst kleed ik mij om en ga naar huis.

    Interlude
    Ik weet dat ze enkele dagen naar het feestje voor langere tijd terug naar huis zal gaan. Een klein gedeelte in mij hoopt dat ze niet meer terugkomt. Ik ken haar pijn achter het masker dat ze in de club draagt. Toch weet ik dat ze zal terugkeren, omdat ze zich een doel gesteld heeft en de "ellende" van dit wereldje niet achter zich wil/kan laten voordat ze dit bereikt heeft. Anders zijn die jaren voor niets geweest. Ik kan haar enerzijds begrijpen, maar ik zie ook wat het met haar doet. Geestelijk gaat ze eraan onderdoor en je moet je afvragen of geld dat wel allemaal waard is. Ik hoop werkelijk dat ze haar doel snel zal bereiken en de waanzin van de club achter zich kan laten. Een schijnwereld waar zij niet thuis hoort en door trieste omstandigheden in terecht is gekomen.

    You were the light for me to find my truth
    I just wanna say, thank you
    I hope someday
    We'll sit down together
    And laugh with each other
    About these days, these days
    All our troubles
    We'll lay to rest
    And we'll wish we could come back to these days, these days

    Acht dagen na het feestje ben ik er weer terug om mijn verjaardag door te brengen. Het voelt allemaal vreemd aan. Toch vermaak ik mij wel.


    De eerste donderdag in maart
    Het is inmiddels ruim zeven maanden geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest. Een zakelijke afspraak in de buurt en het feit dat zij volgens het roddelcircuit nog op vakantie is geeft voor mij de doorslag om terug te keren naar de club waar ik me het meest thuis voel. Bij binnenkomst word ik al gelijk vriendelijk begroet door een aantal dames. Natuurlijk willen ze weten waarom ik zo lang niet geweest ben. Onder de noemer druk, druk druk me er vanaf gemaakt. Eenmaal omgekleed, ontbeten en een bubbelbadje de bar opgezocht om rustig verder te acclimatiseren. Haar bloedmooie bestie loopt de bar binnen en als ze me ziet is de verbazing op haar gezicht af te lezen. Kort daarop loopt E de bar binnen. Het is duidelijk dat we beiden niet verwacht hebben elkaar hier aan te treffen. Een situatie die je gerust als ongemakkelijk kunt omschrijven.

    Als ik een rondje door de club maak loop ik haar bestie tegen het lijf. Ze begint een beleefd gesprekje en tot mijn complete verrassing stelt ze een kamergang voor. Ik ben niet vaak sprakeloos maar in dit geval wel. Als ik haar in een willekeurige club zou tegenkomen zou het een no brainer zijn, maar het feit dat ze de bestie van E is maakt haar een verboden vrucht. Ik leg haar dit uit en ze begrijpt het. Ze zegt dat ze de kans simpelweg wilde grijpen. We vervolgen ieder onze weg en ik vraag me af of dit niet een test was. Hoewel de blikken van E en mij zich nog een paar keer kruisen gedurende mijn verblijf blijft de sound of silence het resultaat.

    De laatste vrijdag van maart
    Het is tot dan toe een zeer geslaagde dag. Twee topsessies achter de rug en de afspraak voor een herhaling met de tweede dame in de planning. Ik sta aan de bar als een vriendin van haar komt mededelen dat dame twee wegens onvoorziene omstandigheden plotseling naar huis moest. Ik twijfel of ik zal blijven of naar huis zal gaan. Ik besluit eerst een hapje te gaan eten en een bubbelbadje te nemen. Als je er dan toch nog bent kun je net zo goed nog een kijkje in de bar nemen. Niet echt een optie gezien en verkas naar het rokershok. Kort daarop komt E binnenlopen. Daar staan we dan oog in oog met elkaar. We kijken elkaar aan en de herinneringen doen een glimlach op mijn gezicht verschijnen. Deze werkt schijnbaar aanstekelijk en op haar guitig gezichtje verschijnt de glimlach die me zo'n anderhalf jaar geleden deed smelten. Totaal onverwachts begint ze een gesprekje. Na een tijdje vraagt ze om een green lollypop. Hiemee was het ooit begonnen en daarna onze running gag geworden. Ik geef haar deze zonder na te denken en dit zorgt bij beiden even een moment van verbazing. Zij vraagt wat dit betekent en ik antwoord dat het kan betekenen wat zij wilt dat het betekent. Waarop ze zegt dat ze hem later zal inwisselen voor een kamertje.

    Nadat ik een tijdje heb bijgepraat met een Franse veelpleger staat E in haar eentje. De misverstanden uit de wereld geholpen en al snel is het weer als vanouds. Ze tovert het briefje met mijn telefoonnummer uit haar tasje. Ik zeg dat ik had verwacht dat ze deze ritueel verbrand zou hebben. Ze schud haar hoofd van nee en zegt dat ik ooit de belofte had gemaakt dat ze altijd een beroep op mij kon doen en ergens altijd de hoop had gehouden dat we elkaar weer zouden treffen. We verplaatsen ons na een klein uurtje naar boven en drie uur later lagen we samen zoals dat heet een beetje moe maar voldaan in elkaars armen. Had iemand mij dit aan het begin van de dag gezegd dan had ik hem voor gek verklaard.

    De eerste woensdag van april: change of plans
    Het is de bedoeling dat ik met mijn clubmaat naar een bepaalde club zal gaan. Echter op het laatste moment komt er zakelijk iets tussen. Ik besluit om dan maar richting mijn favo clubje te gaan. Het is een heerlijk dagje en E vraagt of ik tijd voor haar heb. We spreken af om na het eten ons met intieme zaken bezig te houden. Ook nu vliegt de tijd op de kamer weer voorbij en blijken we wederom drie uur verder te zijn. Ik vraag lachend of ze niet stiekem haar klokje vooruit heeft gezet en zij zegt dat ze zelf ook niet het gevoel heeft dat er al drie uur zijn gepasseerd. We verlaten de kamer en ze vraagt wanneer ik weer kom. Ik zeg haar dat paaszondag pas mijn eerste mogelijkheid is en vraag of ze dan in de club is. Ze zegt dat ze dat niet van plan is maar als ik wil ze bereid is te komen. Ik zeg dat ze niet extra voor mij hoeft te komen maar dit een speciale dag is. Ze kijkt me vragend aan en dan valt het kwartje. Dan is het precies anderhalf jaar geleden dat we elkaar voor het eerst ontmoet hebben. We spreken af dat we elkaar via de app op de hoogte houden.

    Interlude
    Een aantal dagen voor pasen vraagt ze of ik de zondag kom. Ik zeg haar dat ze haar oorspronkelijke plannen voor die dag gewoon moet doen aangezien er iets tussen is gekomen. Een leugentje om bestwil ter zelfbescherming. Ik kan haar nu eenmaal niet weerstaan en ditmaal zegeviert mijn verstand.

    Tweede kerstdag
    Al enkele jaren op rij bezoek ik eerste of tweede kerstdag deze club. Na mijn afzeggen voor pasen ben ik er niet meer geweest en is er weer radiostilte tussen E en mij. Op voorhand dus geen enkel idee of ze aanwezig zal zijn en als ze er rond 14.00 uur nog niet is heb ik het vermoeden dat ze niet zal komen. In de bar neemt V naast mij plaats. Zij is één van de twee dames wiens poging tot een trio door E in de kiem werd gesmoord. Op de kamer begint V over E en bevestigd dat zij inderdaad niet zal komen. Later zit ik op het overdekte terras te praten als ik rond 17.30 een mij wel zeer bekend silhouette zie binnen wandelen. De dames en beren die ons verleden kennen zie je kijken wat er zal gebeuren. Als ik naar binnen wil moet ik langs haar en hoop dus dat ze na haar sigaretje naar de bar zal gaan maar ze blijft rustig zitten. Gezien het feit dat ze geen aanstalte maakt om naar binnen te gaan en ik nodig moet plassen besluit ik toch maar om dit wel te doen. Als ik haar voorbij loop zeg ik merry x-mas en voel hoe haar hand mijn arm beetpakt. Ik kijk haar aan en zij vraagt don’t I get a kiss. Ik zet me op de leuning en de dame naast haar begint zich in ons gesprek te mengen. Volgens haar houdt E nog steeds van mij en is ze speciaal voor mij gekomen. Ik zeg dat ze van mijn geld houdt en krijg een stomp van E. Ik zeg dat ik moet plassen en daarna na de bar ga.

    Ik heb in de bar amper mijn kont geparkeerd of E staat voor mijn neus en vraagt of ze erbij mag komen zitten. We praten bij en ze zegt dat ze niet meer dezelfde meid als destijds is. Het frisse, jeugdige en naïeve meisje van weleer is in de loop der tijd harder en killer geworden volgens haar. Ik zeg dat we allemaal in de loop van de tijd veranderen. Zij weet donders goed dat ik haar niet kan weerstaan en vraagt of ze voor een sleutel moet gaan. Het blijkt dat er lange wachttijden zijn en we gaan een hapje eten en roken een sigaretje. Bij terugkomst blijkt dat we bijna aan de beurt zijn en wachten. Je verzint het niet maar de sleutel die de onze is is die van haar favoriete kamer.

    Op de kamer blijkt dat ze in eerste instantie niet van plan was geweest om te komen maar een appje omtrent mijn aanwezigheid haar van menig hadden doen veranderen en ze na onze kamergang weer gaat. Natuurlijk met mijn grijpgrage handjes haar lijfje gemasseerd en na een potje liefdevol tongzoenen neem tze haar favoriete plaats in om te beginnen met haar wederdienst in de vorm van een mondelinge massage van een bepaald lichaamsdeel. Na ruim een uur ononderbroken orale verwennerij haar inspanningen zonder enige gewetensbezwaren beloont met een portie proteïne. Ze vraagt of we er nog een tweede ronde aan vastplakken. Ik zeg dat ik na haar orale verkrachting toch wel enige hersteltijd behoef. We verlaten de kamer en nemen afscheid.

    Interlude
    Door drukke werkzaamheden en het voor mij toch meer een mooi weer club is staat een nieuw bezoekje niet hoog op mijn agenda. Een vermaledijd virus heeft inmiddels zijn intrede gemaakt en het zorgt voor de sluiting van de clubs. Als de maatregelen afgezwakt worden en we weer mogen laat ik dit de eerste weken achterwege vanwege de door mij verwachte stormloop en overrompeling.

    Een zomer zondag en een verjaardag
    Na een drietal weken wint de lust het van het verstand. Het is nog steeds berendruk en als ik in het zonnetje geniet van een lunch word ik gewenkt door een dame.

    Ze staat te boek als the Queen of the Club en hoewel ze een heel gevolg aan potentiële onderdanen aan haar tafel heeft zitten komt ze naar mij toe. We praten bij en ze wil na het horen van de droogstand van mijn klein onderdaantje deze gaarne van dit euvel verhelpen. Na een erotische escapade van anderhalf uur die het keurmerk koninklijk opgespeld krijgt en nagenoten te hebben in de jacuzzi zoek ik het terras weer op.

    Genietend van het zonnetje en een sigaretje zie ik E opduiken in het gezelschap van een aantal dames met een discutabele reputatie. Opmerkelijk gezien haar eerdere afkeer van deze dames. Ze ziet er prachtig uit en als ze mij ontwaart verschijnt die kenmerkende betoverende glimlach op haar gezicht. Ik beantwoord deze met een knikje en glimlach. Het lijkt erop dat we beiden wachten op de ander om de eerste stap te zetten. Deze blijft uit en zal er ook niet meer komen gezien het feit dat ik al vroeg naar huis ga.

    Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel het vieren van mijn verjaardag. De hele dag bezoek en alles daarbijbehorend hoeft voor mij niet. Dus ontsnap ik hieraan al enkele jaren in de club. Zo ook nu. Natuurlijk staat een bezoekje aan mijn favoriete clubje op de agenda. In “onze” jaren was ze telkens op vakantie en nu is ze er wel. Ze is getooid met Harley Quinn staartjes en hangt in mijn nabijheid de clown uit. Toch slaag ik erin om niet ten prooi te vallen. Twee dagen nadien blijkt dat ze de club is uitgezet. Ze duikt op op de gekende sites voor thuisontvangst. Natuurlijk zijn er zwakke momenten dat ik erover denk om haar een bezoekje te brengen maar uiteindelijk zegeviert het verstand telkens.

    Postlude
    Bij geen enkele dame is de scheidslijn tussen schone schijn en rauwe realiteit zo dun geweest dan bij E. Als tiener in een wereldje terechtgekomen waar ze gaandeweg in verstrikt geraakte. Natuurlijk zijn er dingen die je achteraf misschien anders had gedaan maar denk met veel plezier terug aan de vele mooie momenten die we hebben beleefd. De waarheid of ze nu oprecht was of een dame met oscarwaardige toneelspel capaciteiten zal ergens in het midden liggen. Ik hoop van ganser harte dat ze het geluk gevonden heeft en dit wereldje voor altijd achter zich kan laten.

    De soundtrack
    Adicto - Enrique Iglesias
    Alive - Sia
    An honest man - Fantastic Negrito
    Break my heart sweetly - John Moreland
    Broken people - Logic & Rag'bone'Bone Man
    Call out my name - The Weeknd
    Dor sa te ador - Doddy
    Friends - Marshmello & Anne-Marie
    Here without you - 3 Doors Down
    Listen to your heart - Roxette
    Meant to be - Bebe Rexha
    Never give up - Raluka
    Perfect - Ed Sheeran
    Someone like you - Adèle
    Tata - Ruby
    Terrified - Isaac Gracie
    These days - Rudimental
    Too good at goodbyes - Sam Smith
    Wicked game - Chris Isaac
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  8. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 maart 2024),dbd67 ( 7 april 2024),Giodude ( 2 april 2024),JonnyFontane (30 maart 2024),Manbijtkat (30 maart 2024),mentholbear ( 1 april 2024),Pierke69 (Vandaag),pret (30 maart 2024),Siberische tijger (30 maart 2024),snaal88 (30 maart 2024),Wentelt Eefje (31 maart 2024)

  9. #130
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:00
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.526
    Discussies
    121
    Thanks
    5.932
    Thanked
    5.018 in 2.170 posts

    Standaard

    Episch verhaal....chapeau

  10. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (31 maart 2024)

  11. #131
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 15:41
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.069
    Discussies
    123
    Thanks
    2.096
    Thanked
    2.263 in 1.010 posts

    Standaard

    Dank voor het delen Patjax!
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  12. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (31 maart 2024)

  13. #132
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Berichten
    210
    Discussies
    14
    Thanks
    316
    Thanked
    805 in 170 posts

    Standaard

    Geweldig geschreven. Dank voor het delen!

  14. Onderstaande leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (31 maart 2024)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60