Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 128

Discussie: Patjax

  1. #101
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    The Reaper mag dan een "bullit with my name on it" hebben, ik ben ervan overtuigd "that I can outrun him".

    Kumt goe……..

  2. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (24 juli 2018)

  3. #102
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Je maakt er wel een "spektakel" van van dat stoppen zeg.

  4. #103
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Het geeft in ieder geval content!
    En let op! Binnenkort weer present in .......een of ander onderkomen met rode of paarse kleuren.
    Sommigen laten zich wel heel gemakkelijk in de maling nemen.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  5. #104
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    To whom it may concern

    Afgelopen maandag was het dan zover. De dag dat bepaald zou worden hoe en op welke manier de behandeling zou plaatsvinden. The "Reaper" had in een eerder stadium al een worst case scenario geschetst waarbij het figuurlijk gezegd een potje omgekeerd Russisch Roulette zou zijn. Niet één gevulde kamer, maar liefst vijf oftewel een percentage naar beneden afgerond van 15% om het te overleven.

    De zeer zware operatie bleek gelukkig niet noodzakelijk en met de voortschrijdende techniek is er gekozen voor een nieuwe behandelwijze waarbij de effecten veel minder impact op het lichaam hebben. Hoewel het dubbeltje nog steeds beide kanten kan opvallen sterkt dit mij alleen maar meer in de overtuiging dat ik deze strijd ga winnen.

    Een onverwachts kortingskaartje van Babylon van een ander forum viel afgelopen dinsdag op mijn digitale deurmat. Gisteren was ik in de mogelijk om hiervan gebruik te maken voordat ik volgende week een ander pad ga bewandelen. Een verslagje zal nog volgen.

    Als laatste wil ik nogmaals alle beren bedanken voor hun berichtjes en steunbetuigingen de afgelopen periode. Iets wat zeker bijgedragen heeft aan mijn "fighting spirit".

  6. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 3 augustus 2018),FOEF ( 3 augustus 2018),Giodude ( 9 februari 2019),JonnyFontane ( 3 augustus 2018),Meme Moo ( 3 augustus 2018),Pierke69 ( 2 oktober 2020),VAZKOR ( 3 augustus 2018),yylover ( 3 augustus 2018)

  7. #105
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Dat klinkt (voorzichtig) positief. Veel succes en sterkte in het vervolgtraject!

  8. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 3 augustus 2018)

  9. #106
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Patjax, kerel, brother from another mother, sterkte in het vervolgtraject.
    En altijd positief blijven.......dat dubbeltje valt de goede kant op....

  10. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 3 augustus 2018)

  11. #107
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Het dubbeltje kan niet de verkeerde kant opvallen. Er zijn gisteren vervolgafspraken gemaakt en die moeten worden nagekomen. Nogmaals sterkte kerel, maar het gaat je lukken. We zien elkaar binnenkort weer in de een of andere obscure gelegenheid

  12. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 3 augustus 2018),Patjax ( 3 augustus 2018)

  13. #108
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Ben blij dat het het worsecasescenario niet is geworden. Nu ook de reaper nog helemaal voor deze aanval verslaan. Ja sterkte met het alles en dan zien we je hopelijk zo snel mogelijk weer in de clubs.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 3 augustus 2018),Patjax ( 3 augustus 2018)

  15. #109
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Het aftellen naar mijn 1500e bericht is begonnen.

    image.jpg
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  16. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 3 februari 2019),JonnyFontane ( 3 februari 2019),Pierke69 ( 7 oktober 2021)

  17. #110
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Voor mijn 1500e bericht had ik eigenlijk een magnum opus gepland. Een behangrol die zijn weerga niet kent en een afsluiting van een donkere periode in mijn leven. Het verhaal is echter nog niet af en het leven gaat verder. Daarbij komt de vraag op of 1500 berichten een verdienste zijn of eerder een reality check wat het gekost heeft. Het verhaal gaat er op een zeker moment wel komen, maar de actualiteit staat niet stil. Er moet nog een paspoortje worden gemaakt, een GT verslagje en mijn Final Farewell to the Fairytale Forest (welke ik hier zal plaatsen ipv YY algemeen).
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  18. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Das (10 maart 2019),Giodude (11 maart 2019),JonnyFontane (10 maart 2019),Pierke69 ( 2 oktober 2020)

  19. #111
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Het aftellen naar mijn 1500e bericht is begonnen.

    image.jpg
    Proficiat
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  20. #112
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Final Farewell To The Fairytale Forest?

    Het is zaterdag 3 augustus 2019 als ik onverwachts een appje krijg van mijn oude clubmaat G. Inmiddels alweer bijna een halfjaar geleden dat we nog eens samen op pad zijn geweest. Tussen het afstemmen door vraagt hij hoe het zit met mijn verslag over ons laatste bezoekje aan YY. Verhip dat klopt. Het had alleen nog de finishing touch nodig voordat het door allerlei omstandigheden al maanden stof ligt te happen op een digitaal plankje. Ik zeg hem dat ik het in mijn vakantie afmaak en zo gezegd zo gedaan.

    Inleidende beschieting
    Waar ik het jaar tot op dat moment mijn winterslaap als ijsbeer slechts een enkele keer had onderbroken om een stukje te wandelen in het Duisburgse, was het de dreigende sluiting die me deed besluiten te zondigen. De teller stond op 99 sessies in het sprookjesbos. Dit zou "eeuwig" door mijn hoofd zijn blijven spoken.

    The Return of the Prodigal Son on Freaky Friday

    I had a one-way ticket to a place where all the demons go
    Where the wind don't change
    And nothing in the ground can ever grow
    But I survived
    I'm still breathing I'm still breathing
    I'm alive I'm alive I'm alive

    I'm not worrying 'bout tomorrow
    I'm forgetting yesterday
    Just savouring the moment in this place
    I'll rise up
    Rise like the day
    I'll rise up
    In spite of the ache
    I will rise a thousands times again


    Rond 12.00 uur arriveerde ik op de parkeerplaats. Vroeger dan gebruikelijk. Juist op het moment dat ik wilde uitstappen kreeg ik een appje van G. Of ik zin had om morgen samen vaarwel te zeggen tegen het sprookjesbos. Ik antwoordde dat ik op de parkeerplaats stond en gedurende de dag zou besluiten of ik de dag erop nogmaals zou komen. Na de gebruikelijke transformatie ging ik eerst een hapje eten en daarna een sigaretje roken. Daar werd ik door diverse dames aangesproken over de eventuele op handen zijnde sluiting en of de uitkomst van de aangespannen procedure al bekend was. Op dat moment moest ik hun het antwoord schuldig blijven.

    Eerst maar eens rustig een bubbelbadje genomen en daarna in de kleedkamer gecheckt of de beslissing al was gevallen. Het nieuws dat het doek was gevallen was bekend en zou de gemoederen bij een aantal dames behoorlijk bezig houden. Intussen was het aantal dames behoorlijk opgelopen. Een aantal dames zouden zeker een optie zijn geweest onder het mom van "try before you die" ware het niet dat het mijn 100e sessie in YY zou zijn en deze mijlpaal toch iets speciaals is. Al snel was duidelijk dat er slechts twee dames in aanmerking zouden komen, te weten Mara en Samantha. De laatste gaf aan dat ze door het nieuws van de sluiting er haar hoofd niet naar had staan op dat moment en liever later met mij naar de kamer wilde.

    In veel gevallen is het een voordeel dat de dames je goed kennen en soms echter ook een nadeel. Mara was in eerste instantie niet zo happig om mijn eerste kamertje van de dag te zijn. Zij weet als geen ander dat mijn avondsessies qua lengte behoorlijk kunnen uitlopen. Het feit dat het mijn 100e zou zijn en ik deze met haar wilde doen lieten haar toch overstag gaan. Aangezien we persé een kamer in de 1 of 2 reeks wilden moesten we even wachten. Of de duivel er mee speelde was het nummertje dat we kregen 69. Ik kon het natuurlijk niet laten haar ermee te plagen gezien het feit dat er recentelijk enige commotie was omtrent haar "weigering" zich met dit nummertje uit de Kamasutra bezig te houden.

    Na enkele minuten was er een kamer vrij. Na mijn opfrisbeurt lag ze al uitdagend op bed zonder dat ze haar kousen aanhad. Dit leverde plaagstootje nummer twee op. Al snel lagen we innig verstrengeld in elkaars armen en er volgde een slow GFE-sessie die een jubileum waardig was. Doordat ze tijdens de sessie met de playlisten had zitten goochelen en de klok op de kamer niet werkte had ik geen idee hoe lang we op de kamer waren. Zij had ook niet gekeken en zei dat het volgens haar een uur was. Ik had het idee dat het langer was en vroeg haar of het niet langer was. Ze was ook niet zeker maar slim als ze is zei ze dat ik het later op de avond dan maar goed moest maken door met haar een tweede kamer te doen.

    Hierna in het bubbelbad even tot rust gekomen en bij terugkeer in de bar kwamen de nodige dames info inwinnen over diverse clubs, privéhuizen en RLD's. Het was tijd voor een hapje eten. Hierna even rustig uitgebuikt in de men's lounge en daarna was het tijd voor een sigaretje. In de bar liep ik Samantha tegen het lijf en ze liet doorschemeren dat ze een kamertje had en daarna van plan was om mij te slopen. Ik zei dat ik op haar zou wachten. Na enkele minuten kwam ze het rokershok binnen en zag mijn verbaasde blik. Lachend zei ze dat ze tegen de beer in kwestie gezegd had dat ze al eerder een afspraak had gemaakt. Nadat ze klaar was met haar sigaretje gingen we op jacht naar een kamer. Het geluk was aan onze zijde. Kamer 27 kwam net vrij.

    Nadat ik haar een massage had gegeven waarbij we de tijd namen om tevens bij te kletsen kreeg ik een zeer langdurig oraal bedankje van haar zijde waarbij ze telkens als ik tegen het randje zat overging op een edging HJ. Ik kon natuurlijk niet achterblijven en we vervolgden in 69. Voor de finishing touch kwam eigenlijk alleen ons favoriete standje in aanmerking. Zijdelings kwam ze voor mij liggen en het was spooning time. Beiden wilden we er intens van genieten en dus hielden we het tempo laag. Zij drukte zich stevig tegen me aan waardoor we ook onze tongen met elkaar konden laten spelen. Niets is lekkerder dan een dame die zich volledig overgeeft in deze positie. Ze begon steeds meer met haar kontje naar achter te drukken en haar bekken te bewegen. Het signaal om het tempo op te schroeven. We draaiden door in flat doggy. Als two dogs in heat gingen we tekeer. Elke stoot werd "juichend" door haar ontvangen. Mijn potentiële kroost stond op het punt om de stap te wagen hun veilige haven te verlaten en de oversteek in de wijde wereld te maken onwetend welk lot (hardlopers zijn doodlopers) hun te wachten stond. De snelheid waarmee ze uiteindelijk vertrokken zou een flitspaal op tilt hebben laten gaan. De impact zorgde ook voor de gewenste reactie bij Samantha. Ze liet me rustig doorstoten totdat ook de achterblijvers de finish hadden bereikt. Ze keek op de klok en was verbaasd dat we al richting de twee uur gingen. Ze legde zich in mijn armen en zei dat de tijd voorbij vliegt wanneer je het naar je zin hebt en de klok stil lijkt te staan als dit niet het geval is. Ze voegde eraan toe dat "de meter" zou stoppen na twee uur aangezien ze nog rustig wilde nagenieten en bijkomen. We maakten de afspraak dat we elkaars laatste zouden zijn in het sprookjesbos morgen. Mijn laatste bezoekje en haar laatste dag. De zondag zou ze terug naar huis gaan.

    Nog snel een hapje gegeten in het restaurant en het bubbelbad opgezocht om na te genieten en te herstellen. Bij terugkomst leek het erop alsof ik in Samya was ipv YY. Dezelfde soort nummers en waar eerst de Roemeense dames losgingen werd dit stokje later overgenomen door de Bulgaarse dames. Pamela zette zich bij mij. Een dame die ik al kende uit Babylon en die normaliter binnen de minuut met de kamervraag komt. Ditmaal ging ze echter zitten en volgde er een gesprekje. Achter het masker van banaal jaagstertje bleek één dame verborgen te zitten die beduidend onzekerder was dan haar gedrag deed vermoeden. Blijkbaar had ze behoefte aan een goed gesprek aangezien de kamervraag achterwege bleef. Met de wetenschap in mijn achterhoofd dat ik de volgende dag zou terugkeren was ik eens niet van plan om de lampen uit te doen. Toen ik zei dat ik overwoog om naar huis te gaan bleek ze ineens ook subtiele verleidingsmanoevres in haar repertoire te bezitten. Rationaliteit was op dat moment ver te zoeken bij mij en toen ik zei dat we maar eens een kamertje moesten opzoeken leverde in eerste instantie een verbijsterd gezicht op gevolgd door een grote glimlach.

    Op de kamer begint ze te tongzoenen als een op hol geslagen wasmachine nog voordat het bed is opgemaakt. Als ze het bed heeft opgemaakt en we ons neergelegd hebben ben ik bang mijn tong te verliezen in de draaikolk. Ze daalt af en heeft een aparte manier van pijpen echter ook nu weer de snelheid van een wervelstorm. Ik vraag haar of het busje op haar wacht en ze begrijpt de hint en verontschuldigd zich door te zeggen dat ze niet weet of ik van de GFE of PSE ben. Ik zeg haar dat ze weet dat ik lange kamers maak en dat dit bij PSE meestal niet het geval is. Ze schakelt terug maar nog steeds in een behoorlijk tempo. Voordat ze hem er per ongeluk af zou draaien stel ik voor om tot de daad zelf over te gaan. Ze komt on top en rijdt me in enkele minuten naar een orgasme. Al met al is er nog geen twintig minuten verstreken en omdat ik gelijk hierna naar huis ga douche ik me snel. Bij terugkomst ligt ze op bed en vraagt of ik haar wil masseren. Ik zeg haar tot het half uurtje voorbij is. Ze vraagt of ik niet wil verlengen tot een uur en zodoende er een tweede ronde aan vast te plakken. Als ik zeg dat dit haar no way gaat lukken legt ze zich erbij neer.

    In de kleedkamers nemen we afscheid. De balkanbeats duidelijk te horen alsmede het "geschreeuw" van de dames. Het vroeg eigenlijk om een kijkje te nemen maar besloot om me toch aan te kleden. Sleuteltje ingeleverd bij de theke en alsof ze gedachte kon lezen zei ze tot morgen.


    The Boys Are Back For The End Of An Era

    Guess who just got back today
    The boys that had been away
    Haven't changed that much to say
    Spread the word around
    Guess who's back in town
    The boys are back in town


    Iets voor half een liep ik richting het ijzeren hek. Mijn illustere voormalige partner in crime G was al in da house en na betaling en alle daarna noodzakelijke aanpassingen zocht ik hem op het terras op. Het was zo'n tien maanden geleden dat we voor het laatst samen een club hadden bezocht en toeval of niet was het destijds ook het sprookjesbos. Natuurlijk was er veel bij te praten.

    Ik zit rustig met zijn voetjes te spartelen in het daarvoor bestemde badje als ik vanuit een ooghoek een goddelijk lichaampje richting de glazen schuifdeur van de wellness zie lopen. Haar karakteristieke loopje had al verraden wie het was. De huisnymfo van dienst oftewel Michaela. Paint a perfect picture of my ideal woman en deze zou akelig close in de buurt komen van wat ik nu zag minus de overdaad aan make-up die zij gebruikt. Uitdagend en wulps schuddend met haar lijfje zegt ze dat het al veel te lang geleden is dat we gezondigd hebben met intiemere bezigheden en dit misschien wel de laatste keer kon zijn dat we die kans kregen. Tsja, daar had ze gelijk in en kon ik niets tegen inbrengen. Ik zei haar dat ze haar tasje maar moest gaan halen terwijl ik de iPad en olie uit het kluisje pakte.

    Op de kamer verraste ze me met een verleidelijke striptease en de toon was gezet. Ze legde zich op bed en ik moest en zou dat lijfje masseren. Hierna draaide ze zich om en een heerlijke tongzoen werd mijn deel. Al kussend ging ze naar beneden en er volgde een heerlijke relaxte BJ. Voortdurend keek ze me geil aan en wees op de plafondspiegel. In dit geval absoluut een meerwaarde. Ze kwam on top en bereed me sensueel en intens naar een hoogtepunt. Volgens haar kwam ik te snel en ter ondersteuning van dat kreeg ik een klap op mijn arm. We besloten buiten een sigaretje te roken en ze nestelde zich in mijn armen. Terug op de kamer had ik verwacht dat ze haar spulletjes zou pakken maar ze zei dat we nog tijd hadden en ze me graag ook een massage wilde geven. Dit deed ze zeer verdienstelijk. Ik draaide me om en kuste haar dank je wel. Haar handje ging meteen richting de middelste regionen om te laten blijken dat ze niet voor niets als huisnymfo wordt bestempeld. Ze was van mening dat er nog meer in het vat zat en wilde zelf ook graag een orgasme. Ik zei dat ik een langere herstelperiode nodig had en de dag nog lang was. Met een pruillipje nam ze uiteindelijk genoegen.

    In de bar G opgezocht en als Waldorf & Statler het schouwspel dat voor onze ogen afspeelde van commentaar voorzien. De woordgrapjes en oneliners volgden elkaar in rap tempo op en het was alsof we gisteren voor het laatst samen hadden geclubd ipv tien maanden geleden. Een dag eerder had ik al een dame gezien die met afstand het mooiste gezichtje had, bovenlijf zag er ook super uit maar vanaf de heupen waren de proporties echter verdwenen. Ze kreeg het bordje "pas op zwenkt uit" opgeplakt. Ook liep er een dame rond die als the Predator en She-Hulk een liefdesbaby in de Zuid-Amerikaanse jungle zouden krijgen dit het resultaat zou zijn. Lang, gespierd, (prototype fitbabe) met blonde lange manen. Een indrukwekkend aanzicht waarbij je weet dat ze je lachend zal verslinden.

    Mijn maatje G werd vakkundig gekidnapt door Anna ondanks zijn pogingen haar om te kopen cq losgeld te betalen in de vorm van chocolade. Het feit dat hij van mijn zijde was verdwenen was het signaal voor de dames om te proberen een laatste duit uit mijn zak te ontfutselen. Binnen een half uur drie trio aanbiedingen waarbij het ene koppeltje nog meer beloofde dan het andere en het een ervaring zou worden die ik nooit zou vergeten. Zodra ze dat gaan zeggen gaan alle alarmbellen rinkelen en hun dan ook wieberen gestuurd. Na een sigaretje in het rokershok het bubbelbad opgezocht. G was inmiddels ontsnapt en kwam erbij.

    We besloten hierna een hapje te gaan eten. Tot mijn verbazing stond ineens YYlover voor onze neus. Zijn aanwezigheid op een zaterdagavond is een zeldzaamheid. Mara kwam haar kamertje opeisen maar ik wees haar op de aanwezigheid van haar "husband" die speciaal voor haar was gekomen. Hij kon wel wachten volgens haar maar aangezien ik geen sessie tegen de klok wilde doen zei ik dat we elkaar ook daarna nog konden zien.

    Het was beduidend rustiger als de dag ervoor en ook de dames waren behoorlijk tammer. Desalniettemin hadden G en ik de grootste lol.mHet liep tegen middernacht toen wij er een punt aan wilden breien. Ik wilde nog een sigaretje roken voordat we gingen. Samantha kwam ook het rokershok binnen. Haar de hele dag nog niet gezien. We keken elkaar aan en de afspraak van gisteren kwam ter tafel. Gezien het tijdstip moesten we snel de knoop doorhakken. G wist al hoe laat het was en nam afscheid terwijl Samantha haar tasje ging halen.

    Op de kamer lagen we al snel innig verstrengeld in elkaar. Er werd volop getongzoend terwijl onze vingertoppen sensueel over elkaars lichaam gleden. Een blik op de klok wees uit dat we inmiddels een klein half uurtje op de kamer waren. Ze zei te balen dat we niet meer tijd hadden om uitgebreider afscheid te nemen. Ze daalde af naar beneden en begon aan een BJ die behoorlijk porno-achtig was met een intensiteit die me normaal minder kan bekoren maar me ditmaal wel beviel. De tijd begon te dringen en ze keek me aan of ik nog wilde neuken. Ik zei haar dat het mij niks uitmaakte en voor ik met mijn ogen kon knipperen was hij alweer in haar mondje verdwenen. Haar handje nam het over en met haar tongetje ging ze razendsnel over het topje heen. Ze voelde goed aan dat ik op springen stond en ging er met haar borsten boven hangen. Enkele seconden later werden deze voorzien van een natuurlijke bodycreme met hoog proteïne gehalte. Alsof mijn lul een tube was die bijna leeg was ging ze door tot het laatste druppeltje. Ze kwam overeind, keek daarbij geil en ondeugend en verspreidde het over haar borsten met de woorden dat deze dit net nodig hadden.

    De wijzer van de klok ging ongenadig richting 01.00 uur. Verstrengeld in elkaars armen genoten we stilzwijgend van onze laatste momenten samen. Op de achtergrond klonk een akoestische gitaar en een rauwe stem zong misschien wel het meest toepasselijke lied voor de situatie aanwezig op mijn iPad.

    I swore the days were over, courting empty dreams
    I worshiped at the altar of losing everything
    And the guard I held together is losing all its shape
    And in my head you look so gorgeous, it’s keeping me awake

    There’s a scar on my soul, so let me down easy
    Break my heart sweetly, like you always do
    I guess I can’t let go til you wreck me completely
    Break my heart sweetly, drape me in blue

    I was never scared of nothing, I thought I had a home
    Life went and broke me open, cause I carried it alone
    I’m finding all this well worn sadness I never knew I kept
    And I still chase you into heartache every time

    There’s a scar on my soul, so let me down easy
    Break my heart sweetly, like you always do
    I guess I can’t let go til you wreck me completely
    Break my heart sweetly, drape me in blue

    I swore the days were over, courting empty dreams
    I worshiped at the altar of losing everything
    And you had a halo made of diamonds, resting on your head
    I should be dealing with my demons, but I’m dodging them instead


    Rond 01.00 uur verlaat ik het Fairytale Forest. Ik duw het ijzeren hek open dat altijd de scheiding was tussen realiteit en illusie. Ik loop richting auto en draai me nog eenmaal om. Een tijdperk is ten einde en de vraag is of er ooit nog een vervolg komt. Gedurende de terugreis komen de herinneringen bovendrijven. Aan de inval waar ik bij was en geleid heeft tot sluiting. Aan het Rivella meisje, the Wicked Witch en Alice in Wonderland oftewel de dames die hij liefkozend zijn YY angels noemde. Aan Magical Mystery Melissa die er als eerste in slaagde hem driemaal op één dag te overtuigen een "ritje" met haar te maken, aan Marvellous Mara die de enigste dame in YY is die twee potentiële toekomstige hoerenlopers tijdens één sessie een vroegtijdige dood liet sterven, aan nymfo nimfje Michaela, aan Micha de mini Madonna with the big boobies, aan Jessica Rabbit aka Annabel en Sweetheart Samantha. Dan waren er natuurlijk ook nog de one day/night stands als het pokemonnetje Fireball, Betty Boop en Dora the Explorer met als absolute hoogtepunt de Aziatische alleskunner Kim.

    Uphill battle, I look good when I climb
    I'm ferocious precocious braggadocios
    I'm not gonna stop
    I like the view from the top
    I'm perfectly incomplete
    I'm still working on my masterpiece
    But I know that time's gonna take me
    I know that day's gonna come
    I just want the devil to hate me



    Facts & Figures Fairytale Forest
    Eerste bezoek: 20/12/2015
    Totaal: 43x
    Aantal sessies: 104
    Totale kamerduur: 133 uur
    Gemiddelde duur sessies: 1 uur en 17 min
    Gemiddelde kamerduur: 3 uur en 6 min
    Dames: 45
    Aantal nationaliteiten: 12
    Herkomst dames: 27 Roemeense, 4 Bulgaarse, 3 Hongaarse, 2 Moldavische, 2 Turkse, 1 Braziliaanse, 1 Duitse, 1 Macedonische, 1 Servische, 1 Spaanse, 1 Russische en 1 Zuid-Koreaanse

    Meeste sessies: Keisha (Roemeense) - 9
    Langste sessie: Mara (Roemeense) - 3 uur en 30 minuten
    Meeste kamertijd: Keisha en Mara - 12 uur en 30 minuten

    For the record books
    - Eerste club waar ik met 25 Roemeense dames op de kamer ben geweest.
    - Eerste club waar ik de grens van 100 kameruren heb geslecht.
    - Eerste club waar ik de grens van 100 kameruren met Roemeense dames heb geslecht.
    - Eerste club waar ik de grens van 100 sessies heb geslecht.
    - Club met de meeste bezoekjes in één jaar (2016 - 18x)
    - Club met de meeste verschillende nationaliteiten (12)
    - Club met de meeste verschillende dames (45)

    Slotwoord
    YY was de tweede club die ik in mijn ijsberen bestaan bezocht heb. Ik heb me vaak kritisch uitgelaten over bepaalde zaken tot ergernis van een aantal beren. Toch stond altijd als een paal boven water dat er weinig clubs zijn die zich facilitair kunnen meten aan wat zij te bieden hadden. Na de inval en de kortere openingstijden in het weekend veranderde er iets in aanpak en publiek. De vrijdagavond en zaterdag waren nog steeds niet de ideale momenten om er te vertoeven, maar doordeweeks overdag of zoals in mijn geval vaak de zondag middag/vroege avond waren vaak lekker loom. Zeker als de temperaturen de twintig graden overschreden. Over een half jaar weten we meer maar tot die tijd zal ik een andere invulling aan mijn zondag moeten geven.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  21. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 augustus 2019),Giodude (18 augustus 2019),Herr Fick ( 8 november 2023),mentholbear (19 augustus 2019),Pandabeer82 (17 augustus 2019),Pierke69 ( 2 oktober 2020),Shakir (18 augustus 2019),Siberische tijger (17 oktober 2019),Sjeufke (17 augustus 2019),sofaking (17 augustus 2019),Wijze grijze ( 6 oktober 2019),yylover (17 augustus 2019)

  22. #113
    Geregistreerd
    6 oktober 2019
    Last Online
    6 oktober 2019 @ 10:04
    Berichten
    2
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    :-)

  23. #114
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Het is jammer dat door het gekissebis van een aantal beren telkens het topic van Venus op slot gaat. Een maand geleden de club als onderdeel van een roadtripje met G op een zondag bezocht. De dames zijn dan gekleed wat ikzelf persoonlijk geiler vind dan dat ze in hun nakie rondhuppelen. Door het vertrek van een aantal dames heeft het geen zin meer om op dat bezoekje terug te komen.

    Het oorspronkelijke plan afgelopen zaterdag was om de combi PSR/Mondial te doen. Dit voornemen hadden we echter eerder in de week al laten varen. HellaHolla had me via een PM laten weten dat de hoofdreden om naar PSR te gaan afwezig zou zijn en zowel bij G als ik waren lijf en leden gedurende de week geteisterd door een aanval van griepbacillen. In eerste instantie bleven er vier opties over die in aanmerking kwamen. Nadat we besloten hadden via de A40 de grens over te steken bleven er twee over. Oftewel Penelope als plaats om erotisch te dineren en theater van de lach oftewel Venus voor de schoonheid van de dames, de jacuzzi en de sex. Onder het mom van ga heen en vermenigvuldig je werd er koers gezet naar Hamminkeln.

    Rond 15.00 uur aangekomen en al snel werd duidelijk dat er een aantal nieuwe hertjes de speelweide van de venusheuvel hadden betraden. Na een drankje eerst maar eens een hapje gaan eten om ervoor te zorgen dat we genoeg energie hadden. Het eten blijft een aandachtspunt. Een gedeelte lag alweer dusdanig lang dat het zompig was geworden. Het maken van kleinere porties kan dit gemakkelijk voorkomen. Hierna eerst gebruik gemaakt van de jacuzzi binnen. Het mooie hiervan is dat je tevens de hertjes kunt aanschouwen in hun habitat en dan met name de gedragingen van de nieuwe exemplaren. De jongste (Julia) van het stel was meteen ook de opmerkelijkste. Het beste te omschrijven als een mooi lolitaatje die we uiteindelijk hebben omgedoopt tot Bambi. Haar tred op de hookerheels was af en toe wankelig, haar blik meestal of ze de koplampen van een auto in volle vaart op zich af zag komen en taalvaardigheid behalve de oorspronkelijke taal van herkomst nihil. Haar kunstje in de Tweetykooi was dermate pijnlijk om te zien dat het medelijden opriep. G en ik waren het eens dat dit hertje totaal niet in deze omgeving thuishoorde.

    Na een tijdje waren we fris, fruitig en monter. De bar opgezocht en plaatsgenomen op een bankje. Het was inmiddels half vijf en de klanken van Enigma en de rook konden maar één ding betekenen: showtime. Zoals verwacht waren het Deborah en Eugenia die deze verzorgden. Hun blikken in onze richting maakte duidelijk dat we op hun hitlist stonden. Na de show werden ze gelijk aangesproken en wij hadden daardoor nog enig respijt. Ondertussen zagen we een aantal dames één voor één voorbij schuifelen voor wat later bleek een fotosessie. Het resultaat is inmiddels te bewonderen op de site.

    Eugenia was als eerste terug en zoals verwacht drapeerde ze haar handdoek naast mij en haar benen over de mijne. Nadat we even bijgebabbeld hadden ging zij voor de sleutel en ik voor de iPad en olie. Een heerlijke Triple S GFE sessie volgde waarbij ze haar kandidatuur als opvolgster van de al dan niet tijdelijk vertrokken Sabina als Venus vrouw dermate overtuigend wist neer te zetten dat een vervolg later op de avond al vast stond.

    G en Deborah waren in afwachting op een sleutel en namen de onze dan ook met genoegen in ontvangst. Snel een hapje gegeten en een behoorlijke tijd met een medebeer gesproken. Toen mijn nieuwbakken verloofde de bar ingelopen kwam vroeg ze of ik haar wilde vergezellen tijdens het eten. Ontzettend grappig om te zien dat ze precies dezelfde combinatie nam dan ik eerder. Haar nog even een chocolade dessert gegeven en daarna ieder zijn weg gegaan met de wetenschap dat we later onze huwelijksnacht zouden laten plaatsvinden. G werd nog gesloopt door Deborah dus de jacuzzi opgezocht. Een tijd later meldde G zich en we deden de waterversie van Waldorf & Statler. Een beer was al een tijdje met een dame aan het dansen. Ze bleef bij hem en G was verbaasd dat ze dit deed. Ik zei dat ik er niet van op zou kijken als hij haar daarvan zou betalen en dit bleek later inderdaad het geval. Wij waren het erover eens dat we die €50 toch op een andere wijze besteed zouden hebben met haar.

    G had honger gekregen en ik vergezelde hem. Nadat hij zich tegoed had gedaan aan de hotwings even buiten afgekoeld. De buitenhuisjes zijn nu ook voorzien van nummers (10-13). Binnen de verhoging opgezocht met een drankje. G voelde zich niet helemaal top en ging een tabletje halen. Eugenia kon het schijnbaar niet aanzien dat ik alleen zat en in een mum van de tijd zat ze naast me. Toen G terugkwam met zijn drieeën wat gepraat en gegeind. Na een tijdje was het toch echt tijd voor Eugenia en mij om G achter te laten en een privé vertrekje op te zoeken. Wederom een topsessie en ons huwelijk op gepaste wijze geconsumeerd.

    Het was haast onmogelijk om bij mijn locker te komen door een groepje testosteron bommetjes. Mijn nieuwbakken vrouw haar spending money overhandigd en G opgezocht die slapjes op een bank hing. De puf was er bij beiden wel uit en we hielden het na een drankje en sigaretje voor gezien.

    Venus blijft een apart fenomeen in het clubwereldje. De uitstraling is er eentje van tussen kunst en kitsch. Meer dan in andere clubs heb je het gevoel van er hangt sex in de lucht. Het eten blijft een punt van aandacht en het publiek dat zich vanaf middernacht meldde had een hoog PHG gehalte. Voor het eerst dat ik dit in dergelijke aantallen zag en ben benieuwd hoe de club daar mee omgaat.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  24. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (19 oktober 2019),JonnyFontane (17 oktober 2019),Pierke69 ( 2 oktober 2020),Siberische tijger (17 oktober 2019),Sjeufke (17 oktober 2019),Wijze grijze (16 oktober 2019)

  25. #115
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Een Schrijvers Lustrum

    Toevallig zag ik eerder vandaag dat het op de dag af precies vijf jaar geleden is dat ik als Patjax mijn eerste digitale footprints op dit forum heb achtergelaten. Als ervaren wandelaar in het Duisburgse vond ik dit aspect onderbelicht hier. Van wandelaar werd ik ijsberende wandelaar, wandelende ijsbeer en nu ik al ruim 1 jaar niet meer gewandeld heb kun je zeggen dat de transformatie van wandelaar naar ijsbeer compleet is.

    Ik omschrijf mijn schrijfstijl zelf als infotainment. Ik hou ervan om woordspelingen te gebruiken en gebruik regelmatig flarden songtekst (al dan niet aangepast) om de sfeer te beschrijven of om het verhaal te ondersteunen. Voor corona merkte ik al dat het me steeds meer moeite kostte om nog origineel uit de hoek te komen. In deze tijden waarbij de clubs onder een vergrootglas liggen moet je ook nog eens nadenken wat je wel en niet kunt schrijven. Daarnaast club ik meestal met mijn vaste maatje en om onze belevenissen recht aan te doen zou ik elke keer een boek moeten schrijven ipv mijn behangrollen en daar ontbreekt het mij aan de tijd voor.

    Om een lang verhaal kort te maken zal ik de komende tijd minder gaan schrijven (clubben natuurlijk niet). Ik zal er binnenkort dieper op in gaan in "Andere Tijden Patjax". Ik ga me nu eerst bezighouden om eindelijk mijn magnum opus "Micuţa Mea Enigmă" af te maken. Nu zij het strijdtoneel heeft verlaten kan ik met een gerust hart ons verhaal delen.

    O ja, als jullie me in de club tegenkomen zal ik nog steeds lullen als Brugman.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  26. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2020),Giodude (16 september 2021),jansenroy (27 september 2020),mentholbear (28 september 2020),Pierke69 ( 2 oktober 2020),WA (27 september 2020),Wijze grijze (27 september 2020)

  27. #116
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Speelpaleis Stories: De aftrap van het clubjaar

    Het was de 6e van de 6e en mijn 6e jaar dat ik deze club bezocht. Drie zessen, een voorbode voor een duivels dagje of puur toeval? Er volgde een rustig en relaxt ritje langs de route du sud. Het was alweer een kleine 9 maanden geleden dat ik deze weg gereden had. Bij aankomst bleek de parkeerplaats vol. Toevallig stond de eigenaar buiten en nadat hij zijn wagen een stukje verplaatst had kon ik direct naast de ingang parkeren. Na de gebruikelijke corona controle en het aftikken van de entree mijn weg vervolgd naar de kleedkamer om er als ijsbeer weer uit te komen. Even op het terras plaatsgenomen om te acclimatiseren en een eerste glimp op te vangen van de aanwezige dames. Het leek of de tijd stil had gestaan. De vertrouwde gezichtjes aanwezig al was wel zichtbaar dat de inactieve periode bij het gros zijn sporen had achtergelaten in de vorm van wat extra corona kilo's. Benieuwd wat de bar nog aan dames in de aanbieding had even daar een kijkje genomen om dan weer terug het terras op te duiken.

    Daar liep ik al snel in de fuik van de dame die destijds bij mijn laatste bezoekje keihard had toegeslagen. Dankzij een brother from another mother uit het Duisburgse wist ik dat zij inmiddels ook weer was teruggekeerd in dit strijdtoneel der sexgevechten. Er volgde een hartelijke begroeting waarbij ze meteen duidelijk maakte dat ik er aan moest geloven vandaag. Even een drankje gehaald om een stuk verderop te gaan zitten om op mijn gemak een sigaretje te roken. Zij bleef me vanaf een afstand non verbaal uitdagen. Ontkomen was geen optie en haar maar duidelijk gemaakt dat we in een meer private omgeving de strijd zouden aangaan.

    Op de kamer werd meteen weer duidelijk waarom ik haar mag. Brutaaltje in de goede zin van het woord, eigenzinnig en ook nog iets meer in de bovenkamer dan de gemiddelde meid. Ze was van mening dat we minimaal drie uur moesten blijven, maar ik liet me lachend ontvallen dat ik om 14.00 uur de trein moest halen. De inleidende beschietingen waren wederom de opmaat voor een sessie die weer compleet anders zou lopen dan verwacht. Zo had zij een duidelijke mening wat de revue moest passeren en natuurlijk stond dit compleet haaks op mijn opvatting. Gewiekst als ze is pakte ze een sigaret en begon aan een smoking BJ. Haar hoop dat ik daarna wel zou toegeven meteen de kop ingedrukt en ze deed haar bijnaam van miss Tekken eer aan om er een potje vrij worstelen van te maken. Ik attendeerde haar op wat we de vorige keer afgesproken hadden maar ineens had ze een selectief geheugen en instant amnesia.

    Zij had haar zinnen gezet op het witte goud dat uit mijn asperge zou komen en ik wilde deze graag planten in vruchtbare grond. Zij wilde hier alleen mee instemmen als zij een staaltje manuele arbeid (of met behulp van een hulpmiddel) op mijn anaalkanaal mocht toepassen. Voor mij geen meerwaarde en zij was van mening dat als zij niet mocht ik ook niet. Ze zette haar woorden kracht bij door verder te gaan met de mondelinge behandeling. Tegenstribbelen had geen enkele zin en het eindigde dus in een Fatality voor mijn potentiële ongeboren baby's in haar brutale bekkie. Zij had haar zin gekregen en zei dat er bij een tweede sessie later wel het woelen in haar vruchtbare grond zou plaatsvinden.

    Na het douchen liep ik my DB brother tegen het lijf. Even bijgekletst en bedankt voor de info. Beiden wilden de race zien en ons dus pontificaal voor het scherm geplaatst. Na een tijdje zette miss Tekken zich op mijn schoot en vroeg vol ongeduld wanneer het afgelopen was. Ik zei dat tot vijf uur er niets zou gebeuren. Ze bleef nog even zitten om uiteindelijk toch andere eieren te kiezen voor wat geld. Max leek op weg naar de overwinning totdat een lekke band roet in het eten gooide. Hierna een tijdje op een ligbedje bij het zwembad gelegen. Ik loop een rondje door de club en aangezien miss Tekken bezig is met een andere Mortal Kombat ga ik eerst eten waarna ik buiten ga uitbuiken.

    Op het terras loop ik langs een lid van de Bulgaarse Maffia die gedurende de dag al speelse en uitdagende blikken mijn kant uit had geworpen. Hoewel ze al zo'n vijf jaar geleden voor het eerst haar opwachting in het Speelpaleis had gemaakt was het nog nooit tot een intiem encounter gekomen. Destijds was ze barely legal en sprak geen woord Duits of Engels en hadden andere leden van de BM hun klauwen in mij gezet. Daarna nam de Roemeense overheersing toe. Mijn interesse was nu wel gewekt. Echter wilde ik eerst tot echt mijn eten laten zakken alvorens ik weer een rondje horizontale gymnastiek zou doen.

    Toen die horde was genomen ging ik op zoek naar het toetje om de dag af te sluiten. Ik liep de trap af en Miss Tekken deed het omgekeerde. Het tijdstip waarop we ronde twee hadden afgesproken was allang voorbij. Ze deed een poging om het toch nog te laten plaatsvinden. Ik zei dat ze haar kans had gemist en we de volgende keer wel weer een robbertje zouden "vechten". In de Kino lag miss Bulgaria en wederom werd mij een mooie glimlach toegeworpen. Ik liep door naar de bar. Dit bood echter geen soelaas voor een mooie afsluiter. Terug richting Kino gelopen en daar lag ze nog steeds. Legde me aan de overzijde en was benieuwd of ze een poging zou wagen. Al vrij snel vroeg ze of ze bij mij mocht komen liggen. De formele introductie vond plaats en ze was benieuwd waarom we nooit eerder intiemer hadden kennis gemaakt terwijl haar handje al het intiemere deel voor haar rekening nam. Zijn snelle reactie hierop liet niets aan duidelijkheid te wensen over. Ze vroeg of ik het daar wilde doen of dat we toch voor een kamer gingen. Ik ben niet zo van het publiekelijk gebeuren en we gingen voor de sleutel.

    Op de kamer haar eerst gemasseerd waarna ze me duidelijk wilde maken dat ik de afgelopen vijf jaar iets gemist had. Heerlijk tongzoenen en op haar BJ die ze afwisselde met een edging HJ was niets aan te merken. Ook tijdens het neuken sloten onze ritmes feilloos aan elkaar. Ik gaf haar de keuze op welke wijze ze mijn nakomelingetjes de nek wilde omdraaien. Ze had wel zin in een proteïneshake als toetje. Ik kon mij er wel in vinden en ze bouwde de druk langzaam op totdat de shake zijn weg vond in haar gulzig mondje. Het was duidelijk dat ze het kon gebruiken. Ze bleef doorgaan totdat ook het allerlaatste druppeltje zijn weg gevonden had in haar warme mondje. Heerlijk uurtje met een leuke meid die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Toen we bij de kleedkamers aankwamen liepen we mijn meest gekamerde lid van de BM tegen haar lijf. De verbazing op haar gezicht over onze escapade was priceless en deed haar uitspreken om er de volgende keer een trio van te maken. Na de verdiende beloning overhandigd te hebben mezelf omgekleed om naar huis te gaan.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  28. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (16 september 2021),Herr Fick (16 september 2021),JonnyFontane (16 september 2021),Pierke69 (22 september 2021),Schietgraagft (16 september 2021),Scrotum (16 september 2021),snaal88 (15 september 2021),WANDELAAR5 (15 september 2021),Wijze grijze (15 september 2021)

  29. #117
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Birthday Blowjob Bash

    De dag van mijn verjaardag is er eentje die ik vier in een club. GT, YY en de laatste jaren is het Speelpaleis mijn toevluchtsoord om aan familie en vrienden te ontsnappen. Ik wist dat Niki en Vivian aanwezig zouden zijn. Dus een geslaagd dagje was verzekerd. Al vrij snel naar binnenkomst had ik Vivian met haar hoofd op mijn schoot liggen en ze vond dat we dit maar op de kamer zonder dat er een handdoek tussen zat verder moesten zetten. Ik zei dat ik net binnen was en nog even wilde lunchen, bubbelbadje nemen en genieten van het zonnetje. Met enige weerstand ging ze akkoord maar dan moest ik wel beloven dat we later minimaal twee uur gingen. Absoluut geen straf en na mijn instemming gingen we ieder onze eigen weg.

    Na stap 1 en 2 achter de rug waren het terras opgezocht. Daar trof ik een beer die ik de twee voorgaande jaren ook op deze dag telkens aantrof. Het toeval wil dat we namelijk op dezelfde dag in hetzelfde jaar zijn geboren en er de voorkeur aan geven deze dag door te brengen in het Speelpaleis. Uitgebreid bijgebabbeld en hierna was het toch echt tijd om het eerste privé feestje in intieme sfeer plaats te laten vinden. Halverwege de trap bij de kleedkamers stond Niki. Op het eerste oog valt deze 35-jarige kortharige Roemeense niet in mijn standaard categorie. Toch was er iets in mij dat de zondag ervoor in haar aantrok en dat goede gevoel bewees ze later op de kamer tijdens een twee uur durende sessie.

    Toen ze me zag verscheen er een glimlach op haar gezicht. Ze feliciteerde me en vroeg naar mijn plannen. Ze wist zelf ook wel dat het vragen naar de bekende weg was en de route naar het sleutelafhaalpunt werd dan ook ingezet. We belandden in dezelfde kamer. Ze wist mijn zwakheden en maakte daar dan ook gebruik van om me te verwennen met een BJ waarbij ze me telkens op het randje bracht en deze dan met een gevoelige edging HJ even te onderbreken om daarna weer opnieuw mijn verjaardagskaars te verwennen met haar tong en mond. Op zulke momenten vergeet je tijd en plaats en mag dit eeuwig duren. Na zo'n anderhalf uur dooft ze de kaars met een nauwsluitende rubber en beginnen we aan een erotische lambada tussen mijn champagnefles en haar ontkurkingsmechanisme. We doorlopen de basisstappen en eindigen in een zijdelingse doggy. De champagnefles ploft en het nektar vult het rubberen glaasje. We gaan door totdat de fles compleet leeggeschud is. Nadat we even op adem zijn gekomen hebben we de kamer verlaten. Een waar genot om jezelf over te geven aan een dame die precies weet hoe ze een man kan laten genieten van het begin tot het eind.

    Douchen, bubbelen, douchen en de weg naar het terras bewandeld om met een drankje op een ligbedje bij te komen van de inspanning en in de zon op te laden voor als strakjes mijn Moldavisch muisje haar duitje uit mijn fluitje wil kloppen. Ik zie ineens de beruchtste burchtenbouwer onder de beren en het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb. Hij is snel komen binnenwippen om speciaal een nieuw meiske aan zijn ijsje te laten likken. Vivian heeft mij gespot en komt op mijn bedje erbij liggen. Ze vraagt hoe het ervoor staat en laat duidelijk weten dat het tijd is om daad bij de eerdere woorden te voegen. Ik leg uit dat ik nog aan het herstellen ben, een hapje wil eten en dan nog moet uitbuiken. Als blikken konden doden was ik geen dag ouder meer geworden. Ze kijkt op haar horloge en zegt dat ik er maar voor moet zorgen dat ik om 20.30 klaar ben voor haar en de twee uur er nu drie zijn geworden. Ik antwoord dat het een uurtje gaat worden dan gezien het late tijdstip. Met een stomp en een kus vervolgt zij haar weg en ik ga een hapje eten.

    Om het uitbuikproces te bevorderen met een drankje plaatsgenomen op het relatieve rustige terras. Na een tijdje zet een blonde zeer slanke dame zich aan mijn tafeltje. Ik had haar die dag al eerder gezien maar nieuw voor mij in het Speelpaleis. Een arrogant koppie erop en haar hele houding straalt uit dat een man zich gelukkig mag prijzen dat zij met hem wil kameren. Dan zet een beer zich naast haar en doet een ijdele poging om haar aandacht van haar telefoon zijn kant uit te krijgen. Ze kijkt hem aan van hoe durf je. Toch geeft hij het niet op en blijft het proberen. Ze geeft bitcherig antwoord op zijn vragen om dan weer verder te tokkelen op haar telefoon. In een do or die poging vraagt hij haar om ze een kamergang ziet zitten. Zij knikt nee en zegt dat ze geen interesse heeft. Hij geeft het op en vertrekt. Ze ziet mijn glimlach en zegt enkel some men. Ik steek mijn handen in de lucht ten teken van de vermoorde onschuld. Er verschijnt zowaar een glimlach op haar gezicht.

    Het is inmiddels enkele minuten na 20.30 als Vivian zich komt melden. Ik kijk haar aan en zeg dat ze te laat is. Ze countert direct door te zeggen dat het maar een paar minuten zijn en ik haar al zeven uur laat wachten. De verbale strijd gaat door en het blondje kan haar lach niet houden. Ik zeg haar dat dit altijd zo gaat en me steeds weer verbaas dat ik uiteindelijk toch weer op de kamer met haar beland. Vivian zegt erachteraan dat dit niet verrassend is omdat ik van haar hou. Ik kijk bedenkelijk haar kant uit en zeg dat er niets is wat die conclusie rechtvaardigt. Nu krijg ik een boze blik en ze zegt dat ze me wel op de kamer zal vermoorden. Als dit dan toch het geval is heb ik als dead man walking nog recht op een laatste sigaret. Het blondje begint mee te dollen en de tijd tikt door. Inmiddels bijna 21.30 en dan vraagt Vivian opeens hoe ik tegen een trio aankijk als afsluiting van mijn verjaardag. Ik zeg dat het haar keus is maar dat we dan een uur gaan ipv de twee uur met haar die afgesproken was. Ik geef haar de tijd om erover na te denken terwijl ik de olie ga halen. Als ik terug kom dan vraag ik of ze het al weet. Het mag dan een brutaal, arrogant ratje zijn maar ze heeft ook een goed hart. Dit blijkt uit het feit dat ze het triootje verkiest. Ik vraag of ze ook al weet wie ons gaat vergezellen. Haar keuze is op het blondje gevallen dat bij ons aan tafel zit.

    Het geluk lacht ons toe als blijkt dat kamer 11 vrij is. Met afstand mijn favoriete kamer. Op de kamer hebben het blondje en ik ons maar eens formeel aan elkaar voorgesteld voordat we elkaar in Adam en Eva kostuum zouden zien. Haar naam is Cindy. Het dollen, klieren en kuiten gaat verder. Na een minuut of twintig vraagt Cindy of het niet eens tijd wordt dat we ons gaan bezighouden met datgene waarvoor we naar de kamer zijn gegaan. Vivian zegt dat ze niks doet zolang ze geen massage heeft gehad. Cindy kijkt met verbazing haar kant uit en Vivian zegt dat een massage van mij een must is. Dat klinkt als muziek in Cindy's oren. Ik zeg dat ik maar twee handen heb en dat zijn er twee te weinig. Vivian sputtert nog wat tegen en Cindy vraagt naar mijn voorkeur terwijl haar handje zich al bezig houdt met mijn troublemaker. Voordat ik antwoord kan geven roept Vivian nog enigszins mokkend long blowjobs. Cindy kijkt me vragend aan of dit klopt en als ik knik zegt ze me too. Ik zeg dat we het dan waarschijnlijk goed met elkaar kunnen gaan vinden. Om haar woorden kracht bij te zetten daalt ze af en begint te pijpen en kijkt hierbij diep in mijn ogen met een geile blik. Dan vindt Vivian het wel welletjes geweest en neemt het stokje over in haar mond. Cindy heeft mijn tepel gevonden en begint er speels in te bijten op dan nog een etage hoger haar lippen tegen de mijne te drukken om te laten zien dat haar tong ook andere kunstjes kan dan ingezet te worden tijdens het pijpen. De dames wisselen elkaar nog een keer af waarbij de ander zich nu bekommert over de appeltjes des levens. Er is even een wederzijdse blik tussen de dames en opeens gaan er twee paar lippen en tongetjes langs mijn schacht. Waarbij als ze de top bereiken geheel toevallig en per ongeluk elkaars tongen raken. De dames hebben er duidelijk zin in en ik geniet van hun kunsten en de aanblik van twee prachtige dames die zich simultaan bezig houden met pijpen. De dames blijven onverminderd doorgaan. Er is inmiddels bijna anderhalf uur verstreken en Cindy is verbaast dat we al zo lang op de kamer zijn. Vivian begint te lachen en zegt tegen mij dat ze wel wist dat ik het niet bij een uurtje zou houden. Dan wil ze weten wie de gelukkige is om als toetje de slagroom in ontvangst te nemen. Ik zeg dat het niet eerlijk is tov de ander als ik er eentje zou kiezen. Vivian is het daar niet mee eens en Cindy valt mij bij door te zeggen dat ze mijn redenatie snapt. Ik stel voor dat ze het uiteindelijk met een four hands handjob afmaken. Cindy zegt dat ik maar een teken moet geven en begint weer te pijpen. Vivian springt ook weer in en na een kwartiertje geef ik het seintje. Cindy pakt de olie en de dames laten zien dat ze ook de handjes uit de mouwen kunnen steken. Terwijl Vivian zich om de appeltjes bekommert na een tijdje geeft Cindy een knap staaltje edging HJ weg. Ze voert langzaam de druk en snelheid op totdat ik me gewonnen moet geven. Plagerig blijft ze met veel gevoel doorgaan. Koste wat kost wil ze ook de laatste druppel bovenhalen. Het voordeel van 11 is dat er een douche is en spring er dan ook onder om de rotzooi die de dames ervan gemaakt hebben van mij af te spoelen.

    Er zijn twee uur verstreken en aangezien de club om twaalf uur gaat sluiten zetten we er een punt achter. Cindy wil weten of het mij bevallen is en ik zeg haar dat ze mijn verwachtingen ver overtroffen heeft. Ze lacht en zegt dat ik waarschijnlijk dacht dat ze een ramp zou zijn. Ik knik bevestigend en we kunnen er beiden om lachen. Helaas (of misschien maar goed) zou ze over enkele dagen weer vertrekken en wist niet wanneer ze weer terug zou komen. De dames bij de kleedkamers hun welverdiende gage overhandigd en met nog enkele lekkere zoenen afscheid genomen. Toeval wilde dat de beiden ook boven bij de theke stonden toen ik het polsbandje liet doorknippen. Het zorgde ervoor dat de theke haar normale vraag of alles naar wens was geweest achterwege liet en zei dat ze door had dat alles goed was geweest.

    De eerste keer dat ik mijn verjaardag vierde in een club sloot ik destijds af in GT met Anastasia. Een blowjob van ruim twee uur die op de dag van vandaag nog altijd in mijn geheugen gegrift staat. De combi BJ van Cindy en Vivian krijgt een zelfde plekje.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  30. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 9 november 2021),Husky ( 6 november 2022),mentholbear ( 6 oktober 2021),Mistralwind (10 oktober 2021),mynasch ( 7 november 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Schietgraagft (10 november 2021),snaal88 ( 6 oktober 2021),Wijze grijze ( 6 oktober 2021)

  31. #118
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    The Legend Of The Polish Female Serial Killer

    Als je een titel als deze boven een stukje zet dan behoeft dat natuurlijk enige duiding. We gaan terug in de tijd en komen uit in de lente van 2016. Het is mijn tweede bezoekje aan Paradise City en gezien de ervaringen van de eerste keer had ik besloten een local als bodyguard in te huren als bescherming en gids. Hij wees me de drie "gevaarlijkste" vrouwen aan. Twee afkomstig uit Bulgarije en eentje uit Polen. Eentje had ik de vorige keer gezien en mijn vermoeden dat het haar betrof werd bevestigd en van de andere twee had ik op basis van de informatie een ander beeld dan wat ik nu op mijn netvlies voorgeschoteld kreeg.

    Het was de tweede zondag van april in 2017 dat het moment was aangebroken dat ik er toch aan moest geloven. The myth of the Bulgarian Love Goddes bleek kristalhelder op waarheid berust. Enkele maanden later zou ik in een ander stadje in de handen vallen van dat ander Bulgaars schatje. Ze componeerde een erotische symfonie waarvan de melodie me nog steeds helder in de oren klinkt en herinnert aan gouden tijden.

    De jaren verstreken en ondanks dat ik veelvuldig in Paradise City was te vinden bleef een erotisch duel met de derde dame uit. Eerst omdat ik in de handen was gevallen van een Roemeense cipier en nadien omdat mijn vaste clubmaat haar al jaren op zijn lijstje had staan. Het is de zomer van 2021 en bij een aantal bezoekjes is het voor het eerst dat er blikken worden uitgewisseld die een prelude kunnen zijn voor wat te wachten staat. Toch zou het tot de meteorologische herfst duren alvorens we het erotische gevecht aan zouden gaan.

    Ik kan me niet herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik zaterdags in Paradise City was. Er is dan sprake van een andere dynamiek. Eentje die niet meteen mijn voorkeur geniet. Het was echter de enige mogelijkheid voor mij. Als ik de parkeerplaats opdraai is het rustiger dan verwacht. De gebruikelijke binnenkomst taferelen en eenmaal in het berenvel gestoken het restaurant opgezocht voor een verlaat ontbijt. Het weer is dusdanig dat ik mijn bord meeneem naar het terras. Ietsjes verderop zit het grootste gedeelte van de Bulgaarse Mafia die mij al vrij snel geschoten hebben. Eerst even een bubbelbadje en dan daal ik verder af richting saloon. Al vrij snel heb ik het eerste lid van de BM op schoot. Niks geen poespas maar gelijk gaat er een handje richting mijn vuurwapen om te checken of deze klaar is voor gebruik. Uiteindelijk weet ik te ontsnappen door mij te beroepen op de aloude regel dat mijn eerste vuurgevecht met een nieuwe tegenstandster is. Desalniettemin doen een drietal andere leden van de BM een verwoedde poging mij op andere gedachten te brengen.

    Inmiddels heeft het Poolse kanon zich op twee meter van mij aan de bar van de saloon neergezet. Onze ogen zoeken elkaar op en onze mondhoeken vervormen. De BM heeft in de gaten dat zij hoog op mijn lijstje staat en verbazen zich over het feit dat het in al die jaren nog nooit tot een confrontatie is gekomen. De echte toenadering blijft achterwege en ik ga een sigaretje roken. Ik sta aan de buitenbar met twee leden van de BM als zij zich op het overdekte terras tegoed doet aan de sushi. De BM-leden moedigen me aan om de eerste stap te nemen en geheel tegen mijn natuur in geef ik daar gevolg aan. Ik zet me naast haar en nadat ik haar smakelijk eten heb gewenst vraag ik of ze daarna een uurtje of zo tijd heeft. Natuurlijk zegt ze en voegt eraan toe dat andere dames mij reeds hadden aangeduid als een goede man. Ik zeg haar dat ze maar een seintje moet geven als ze klaar is en laat haar rustig verder eten.

    Al na enkele minuten geeft ze het seintje dat ze er klaar voor is. We gaan de sleutel halen en ze kiest voor een strijdtoneel helemaal bovenin de nok. Ze zegt lachend dat ze dat expres doet om haar tegenstander al van te voren af te peigeren. Op de kamer zegt ze dat ze anderhalf uur later een pannenkoekwedstrijd heeft. Voor mij geen enkel probleem. Muziekje aan en ik begin aan de massage. Zoals zo vaak valt deze zeer in de smaak en na afloop krijg ik de beloning in de vorm van sensuele tongzoenen. Haar hand gaat langzaam naar beneden om de staat van mijn wapen te checken terwijl de mijne speelt met haar borsten. Schijnbaar is er sprake van jaloersheid van haar voortplantingsorganisme tov haar voedingsorganisme. Mijn hand wordt subtiel naar beneden gedirigeerd. De wederzijdse verwennerij is sensueel en met een tedere touch. Dan neemt ze het heft in handen. Ze neemt dusdanig op mij plaats dat ze tikkertje kan spelen met het uiteinde van mijn wapen en haar verwenknopje. Dit wordt gevolgd door de erotische variant van blij dat ik glij, waarna ook haar mondje zich mengt in de strijd. Een heerlijke BJ waarbij ze na een tijdje de rubberen beschermhoes vloeiend mondeling aanbrengt. Er passeren wat standjes de revue en mijn wapen vuurt zijn schot af. Ze bekijkt de lading en knikt tevreden. Ik zeg haar dat dit veel potentiële baby's en lachend zegt ze "yes, I'm a serial killer".

    We frissen ons op in de naast ons gelegen douche en het uurtje is voorbij. Ik maak aanstalte om mijn berenvel aan te trekken en zij vraagt waarom. Nou, jij hebt zometeen een afspraak en dat geeft je in de tussentijd nog tijd om de dingen te doen die vrouwen altijd doen en we kunnen later op de dag er een vervolg aan geven. Zij zegt waarom iets uitstellen wanneer je dit gelijk kunt doen. Ik attendeer haar op haar afspraak en zij zegt dat dit geen probleem is. De desbetreffende heer is niet de moeilijkste. Ik sputter nog wat tegen maar ze trekt me het bed op en legt mij het zwijgen op door haar tong in mijn mond te stoppen.

    Aangezien het nog wel even duurt voordat mijn wapen zich volledig herladen heeft verzoek ik haar om op haar rug te gaan liggen. Ik kus haar nek, haar borsten en werk mij zo langzaam naar beneden. Ik bouw het op met kusjes langs haar erogene zone afgewisseld met plagerige likjes over haar klitje. Daarna richt ik me volledig op haar verwenknopje. Ze geniet ervan en na een tijdje vraagt ze me om haar ook gelijktijdig te vingeren. Ik draai me daarvoor om in een bovenliggende 69 positie. Wederzijdse verwennerij totdat ik erin slaag om de onderlinge score gelijk te trekken. Waar ik dacht dat ze wel even op adem moest komen gaat ze gulzig verder met pijpen. Ze heeft haar GFE-modus ingeruild voor de PSE-modus. Ze komt overeind om te tongzoenen en pakt me stevig vast om zich dan op haar rug neer te vlijen. Het is duidelijk dat ze geneukt wil worden. Ongemerkt had ze een rubberen beschermhoes aangebracht. Wat volgt is sex in zijn oervorm. Het botvieren van lust, het toegeven aan seksuele oerdriften. Haar benen zijn veranderd in wurgslangen die me stevig omklemmen. Zij raakt ook aardig op stoom gezien haar bekkenbewegingen en ademhaling. Ik probeer mijn fatale schot uit te stellen maar dit lukt niet. Zij wil persé ook een orgasme en vraagt mij om met haar borsten te spelen terwijl ze de hand aan zichzelf slaat. Vrij snel lukt het haar de opgebouwde stoom af te blazen middels een orgasme. We moeten even op adem komen. Er zijn inmiddels bijna twee uur verstreken sinds binnentreden van het strijdtoneel. Ze vraagt of alles naar wens is geweest. Plagerig maak ik het mwah mwah gebaar om er snel aan toe te voegen dat ze me altijd mag uitdagen tot een duel.

    Ze is natuurgeil, heeft een hoge seksuele intelligentie en vaardigheid en schroomt het niet om zichzelf ook helemaal te laten gaan. Dit alles maakt dat ze a league of her own is. Later op de dag appt munne maat en als hij hoort dat ik met haar ben geweest vraagt hij slechts "Is the Legend true? Ik volsta met enkel yep terug te sturen.

    De nieuwe spelling van sex is K-I-N-G-A.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  32. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 november 2021),De Vrijbuiter ( 7 november 2021),Giodude ( 9 november 2021),JonnyFontane ( 7 november 2021),Liefje ( 7 november 2021),Megaboob ( 8 november 2021),mentholbear ( 9 november 2021),mynasch ( 7 november 2021),Pierke69 (25 november 2021),Schietgraagft (10 november 2021),Shakir ( 7 november 2021),WANDELAAR5 ( 7 november 2021),Wentelt Eefje ( 7 november 2021),Wijze grijze ( 9 november 2021),Zapzarap ( 7 november 2021)

  33. #119
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Andere Tijden Patjax

    Ben ik besmet met een virus of is datgene wat altijd al in mij zat tot uitbarsting gekomen? Is hoerenlopen genetisch bepaald? Zit het opgesloten in je DNA? Of is het een kwestie van waar je mee omgaat daar wordt je mee besmet? Of ik ooit de antwoorden krijg? De tijd zal het leren.

    Het is vandaag zeven jaar geleden dat ik voor het eerst een SC betrad. Gewapend met een vrijkaartje van Villa Marisol reed ik naar Hamminkeln. Als wandelaar in RLD's had ik al honderden sexual footprints achtergelaten en was benieuwd hoe het er in een club aan toe ging. Met een gezonde dosis spanning en een lichte kriebel in mijn buik drukte ik op de bel and little did I know wat mij te wachten zou staan achter de deur. Het was dame nummer drie en wat er op de kamer gebeurde deed me destijds het volgende schrijven.

    De wederzijdse chemie en aantrekkingskracht liet ons compleet in elkaar opgaan. Gevoel van tijd en plaats was er niet. Twee zielen die samensmolten zonder besef van de realiteit. Twee chefkoks die elkaar lieten proeven van elkaars geheime ingrediënten om uiteindelijk samen tot het ultieme gerecht te komen. Puur op gevoel en intuïtie bespeelden we elkaar en dat bracht ons in "hogere" sferen. Alles klopte van de eerste tot de laatste minuut. Na bijna drie uur van pure hartstocht en passie was alles wat ze nog kon uitbrengen "What just happened? What did you do to me?". Ze kroop tegen me aan en we keken elkaar verbaasd en verdwaasd aan. Langzaam maar zeker kwamen we weer bij onze positieven. Als verliefde tieners verlieten we de kamer en innig gearmd lieten we richting kleedkamer. Ze keek in de spiegel en zag dat haar kapsel volledig geruïneerd was. My hair!!! Ik zei glimlachend sorry. No, I love it. This is "real good sex" hair, glimlachte ze terug.
    Hoe verder in de tijd hoe magischer die sessie in mijn gedachten is geworden. Het bleef niet bij een eenmalige bezoek aan een club zoals ik in mijn hoofd had en Daniela groeide uit tot mijn eerste clubwife. Ook buiten de club gingen we veelvuldig met elkaar om. Nu bijna zesenhalf jaar nadat ze gestopt is en teruggekeerd naar Roemenië hebben we nog steeds contact. Misschien wel het meest opmerkelijke is dat er in al die jaren nadien slechts één dame is geweest die haar heeft overtroffen in aantal sessies en gekamerde uren maar dit is een verhaal voor een andere keer.

    Het fenomeen kleefteef was niet exclusief aan een bepaalde club gebonden. Overal waar ik kwam, Brüggen, Elsdorf, Hamminkeln, Köln, Lemiers, Lohmar-Durbusch, Moers, Oedt, Roermond, Ratingen, Willich, was er altijd wel een plaatselijk Patjax liefje. Een octopussy die mij ving in haar tentakels en zich vastzoog.

    Elke dame behoort wel tot één of meerdere van de volgende categorieën: Afwerkstertje, Botox Barbie, Buitenbeentje, Crazy Bitch, DKC-tje, Emotiediefje, Fetisjistje, Gebarentaalgroupie, GFE-tje, Gitana, GMC-tje, GND-tje, Golddigster, Jaagstertje, Kiloknaller, KKC-tje, Kleefteefje, Knuffeldiertje, Meesteresje, Moneybitch, Muurbloempje, Olietanker, Optick Fuck, Party Girl, Pornosnolletje, Siliconen Sloerie, Toeslagtroela, Triotrickster, Upsellster of Wipkipje.

    Er bestaat altijd de kans dat een deel van haar leven een deel van jouw leven wordt. Een zinnetje dat in de maanden van de eerste lockdown als een mantra in mijn hoofd bleef hangen. Met een deel van de vrouwen waarmee je kamert maak je niet alleen fysiek maar ook emotioneel contact. Zij hebben vaak veel (ellende) meegemaakt. Dit wordt via dit intieme contact ook deel van jou en het bouwt zich op als je vaker met haar gaat. Bij de dames die ik beter leerde kennen wist ik wat er achter hun "best fake smile" schuilging.

    Willen wij de waarheid wel weten of steken we liever onze kop in het zand?

    Het zal altijd een schemergebied blijven tussen werkelijkheid en leugen, een dunne scheidslijn tussen schone schijn en rauwe realiteit. Want elke dvp is in bepaalde mate uitgerust met sjoemelsoftware. Het begint al met haar naam. Daarnaast zijn land van herkomst, leeftijd en familie omstandigheden de meest voorkomende. De "goedgelovige" valt altijd in de verkeerde handen, alsof die dames er een zesde zintuig voor hebben. Echter niet alle dames zijn zo en ontmoeten soms iemand die ze interessant vinden en waarbij geld niet de belangrijkste drijfveer is. Het voeren van een normaal gesprek, waarbij ze in hun ogen aangekeken worden en eens niet naar hun kont en/of borsten. Ook zij hebben behoefte aan een beetje warmte, lachen, uithuilen of één van de andere zaken die ieder mens wil.

    Voor een deel van de beren geldt dat zolang je ze neukt, de service goed is, dan is het toch ok. Het is immers enkel een service die verleend wordt. Geld voor seks. Verder niets... Toch? Sta eens stil bij de consequenties voor zo’n dametje, de vergaande consequenties waar je enkel zicht op krijgt wanneer je wat verder kijkt, wat dieper doordringt in haar leven, een flink stuk dieper dan in haar "verboden vrucht". Besef dat dit dametje vaak ver van huis is. De vraag bij een deel van hen is of ze ooit de weg terugvinden of gaan eindigen in de goot. Drank en drugs als de bekende en meest voor de hand liggende factoren. Gaandeweg zie je ze steeds verder afglijden totdat ze de status van F.U.B.A.R. (Fucked up beyond all recognition/repair/reality/reason) hebben bereikt.

    Het clublandschap is in die zeven jaar veranderd. Natuurlijk spelen de lockdowns in 2020 en 2021 een grote rol daarin en de oorlog in Oekraïne. De krapte op de arbeidsmarkt heeft ook zijn weerslag op de kutjesmarkt gehad. Een deel van de dames lijken momenteel te leven bij de waan van de dag en zijn daardoor kortzichtiger dan dat ze aan klantenbinding doen. De opmars van de toeslagtroela's is een ontwikkeling die niet echt hoopvol is. Ter illustratie dat het momenteel echt minder is een vergelijking tussen twee jaren.
    2016: 37 clubbezoekjes - 45 dames - 105 sessies - 145 uur kamertijd
    2022: 43 clubbezoekjes (6x ongepopt vertrokken) - 34 dames - 56 sessies - 60.5 uur kamertijd

    Jaren geleden zei een roemruchte Bull tegen mij dat niet alleen de dames eelt op hun ziel hebben maar dat dit ook bij beren het geval was. Ik merk dat dit ook steeds meer op mij van toepassing is. Mijn gouden tip na 291 bezoekjes in 23 clubs is dan ook:

    Geloof alleen in wat je ziet. De rest is één groot verhaal, mooi acteerspel en bij tijd en wijle zelfs oscarwaardig.


    So what is the answer to the question of you
    What do I look for, what shall I do?
    Which way do I turn when I'm feeling lost?
    If I sell my soul, now what will it cost?
    Must I become naked? No image at all?
    Shall I remain upright? Or get down and crawl?
    All of the questions in my life will be answered
    When I decide which road to choose


    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  34. Onderstaande 20 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 november 2022),Ascari ( 6 november 2022),bearforoneday ( 6 november 2022),Das ( 6 november 2022),donkeywonkey (10 november 2023),Eddy_V ( 6 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 november 2022),Giodude ( 7 november 2022),Herr Fick (10 december 2022),Husky ( 6 november 2022),JonnyFontane ( 6 november 2022),Manbijtkat ( 6 november 2022),Meme Moo ( 6 november 2022),mentholbear (28 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Pikkatrillah ( 6 november 2022),pret ( 6 november 2022),VAZKOR ( 7 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 6 november 2022),Wentelt Eefje ( 6 november 2022)

  35. #120
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Mooi dat je er na 7 jaar toch achter bent gekomen dat zelfs de meest aanhankelijke kleefteef de beste toneelspeelster is. Zelfs v69
    Geniet van het leven, schreef een ooit legendarische ijsbeer (in zijn rouwadvertentie) maar dat had hij dan ook optimaal gedaan
    En jij bent ook goed bezig
    En Garde

  36. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 6 november 2022),Meme Moo ( 6 november 2022),mentholbear (28 november 2022),Patjax ( 6 november 2022),WANDELAAR5 ( 6 november 2022)

  37. #121
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Andere Tijden Patjax
    Ter illustratie dat het momenteel echt minder is een vergelijking tussen twee jaren.
    2016: 37 clubbezoekjes - 45 dames - 105 sessies - 145 uur kamertijd
    2022: 43 clubbezoekjes (6x ongepopt vertrokken) - 34 dames - 56 sessies - 60.5 uur kamertijd
    Inderdaad, bij mij is het net hetzelfde, zal wel gewenning heten?

  38. #122
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Spring Sexathon 2023: Times Are Changing

    Het is inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijkse traditie. De periode tussen Hemelvaart en Pinsteren als toer du hoer. Op mijn lijstje van clubs stonden usual suspects als AG, Penelope en Venus. Daarnaast clubs die ik incidenteel bezoek als Babylon en Samya. Na langdurig links te hebben liggen Magnum en Sixsens en als ontdekkingsreis stonden Bernds en Finca aangekruist. Zoals vaker bleek planning en uitvoering twee verschillende begrippen te zijn.

    Disclaimer
    De damesrecensies zijn mijn subjectieve weerspiegelingen. Aan de door mij ontvangen diensten kunnen geen rechten worden ontleent door derden.


    De aftrap: Hemelvaartsdag 18 mei
    Club: Acapulco Gold aka the Fucktory.
    Lang leek het erop dat de start te boek zou gaan staan als vals. Echter net op het moment dat ik op het punt sta om te vertrekken grijpt Della haar kans.
    Sessies: 1
    Dame: Della
    Tijdsduur: 1.5 uur
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...512#post815512

    Hoewel je het niet graag toegeeft ontkom ook ik niet aan de gevolgen van ouder worden. De naweeën op vrijdag van het clubdagje op donderdag wogen zwaarder dan verwacht waardoor ik inzag dat ik mijn planning los moest laten en tussen de clubdagen een rustdag moest inbouwen.

    Zaterdag 20 mei
    Club: Penelope aka Erotische Imbiss.
    Het lijkt wel of er niets tussen top of flop zit als ik Penelope bezoek. Ditmaal werd het een flop. Mijn Penelope prinsesje bleek haar hooker heels opgeborgen te hebben en de enigste dame die mij die dag kon bekoren bleek kort daarvoor bedoezeld door een Belgische hippie waardoor het dan net zou lijken alsof ze een gevalletje naneuken zou zijn.
    Sessies: 0

    Maandag 22 mei
    McArthur Glenn te Roermond aka de natte droom van de dames.
    De maandag is nu eenmaal de dag die in mijn ogen ongeschikt is als clubdag al zou YY de enigste zijn geweest om te overwegen. Om de verhouding inspanning-rust in takt te houden en het noodzakelijke kwaad van kleding kopen zo snel en gemakkelijk mogelijk te houden naar de outlet gegaan. Door de jaren heen een plek waar de kans groot is dat je dames die je enkel schaars gekleed kent in normale outfit tegen het lijf loopt. Normaal blijft het bij een knikje of een vluchtige hallo. Nu was er een voormalige YY dame waarmee ik ooit een half uurtje mee gekamerd had die me aansprak. Ze had de overstap naar de privé sector gemaakt en vroeg of ik haar telefoonnummer wilde. Vriendelijk bedankt voor het aanbod maar de voorbije jaren hadden haar veranderd in een gevalletje vergane glorie.

    Woensdag 24 mei
    Club: SC Venus aka het Pannenkoekhuisje.
    Ik ben nooit een groot fan geweest als de dames naakt rondlopen. Dus als ik in de mogelijkheid ben om Venus op een woensdag te bezoeken dan grijp ik dit met beide handen aan. Mijn “echtgenotes” deden aan Sherry picking als fluffer. Het was echter minnares Maya die later zou profiteren van het voorbereidende werk van Sherry.
    Sessies: 2
    Dame: Sherry
    Tijdsduur: 1 uur
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...515#post815515
    Dame: Maya
    Tijdsduur: 2 uur
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...517#post815517

    Vrijdag 26 mei
    Club: Babylon aka Sodom & Gomorra.
    Het vorige bezoekje dateerde alweer van juli vorig jaar voor Cupido’s verjaardag. Toevalligerwijs bleek hij nu ook aanwezig. Blijkbaar is hij een lucky charm wat gezien zijn naam dan weer niet echt een verrassing is. Het werd een ouderwets dagje met 3 sessies.
    Sessies: 3
    Dame: Elisa
    Tijdsduur: 2 uur
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...785#post815785
    Dame: Karla
    Tijdsduur: 1 uur
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...787#post815787
    Dame: Alexandra
    Tijdsduur: 1 uur
    Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...788#post815788

    Slotakkoord: zondag 28 mei 1e Pinksterdag
    Club: Sixsens aka Sugardaddy Speelpaleis.
    Mijn eerste bezoek ooit was ook op 1e pinksterdag en het leek me wel toepasselijk om mijn toerke af te sluiten in de club die nog steeds alle persoonlijke toplijstjes (aantal bezoekjes, aantal dames, aantal sessies, aantal kameruren) aanvoert ondanks een afwezigheid van 21 maanden in het Zuid-Limburgse gleuvenlandschap. Helaas werd die dag alles bevestigd waarom ik de club links had laten liggen. Nooit gedacht dat ik hier ooit ongepopt zou vertrekken maar toch zou dit het geval zijn.
    Sessies: 0

    De kille cijfers
    Aantal bezoekjes: 5
    Aantal bezochte clubs: 5
    Aantal ongepopte bezoekjes: 2
    Aantal dames: 6
    Aantal sessies: 6
    Aantal kameruren: 8.5 uur

    Conclusie
    De kille cijfers hierboven zijn veelzeggend over het huidige clublandschap. Slechts van het bezoek aan Babylon heb ik een algemeen verslag geschreven. Of een clubdag de boeken ingaat als geslaagd of niet hangt van 101 factoren af. Soms loopt een dag vanzelf en soms ook helemaal niet. Of dit laatste nu te wijten is aan de club, het tijdstip, de dames of toch aan mij. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Meer dan eens lijkt de volgende spreuk “Abandon Hope All Ye Who Enter Here” van toepassing te zijn.

    Special thanks to Brombeerzuid, Chauffie, Cheasehead, Cupido, Eddy_V, Eldoctor, Firehawk, Graagneuker, HellaHolla, Husky, JonnyFontane, Licky Luke, MiniME, Pasja, Poefboy, Shakir en Wil01 voor de gezellige intermezzo's.

    Soundtrack Spring Sexathon
    Claude - Ladada
    Corina (feat. Mira & Skizzo Skillz) - Fete Din Balcani
    Denisi & Marsel - Ca M'Bone
    DJ Khaled (feat. Rihanna) - Wild Thoughts
    Faydee (feat. Antonia) - Trika Trika
    GIMS & Maluma - Hola Señorita
    HEDEGAARD & Cancun - All Designer
    Irina Rimes - Nu Stii Tu Sa Fii Barbat
    KAROL G & J Balvin (feat. Nicky Jam) - Mi Cama (Remix)
    Khelani - Gangsta
    Lartiste (feat. Caroliina) - Mafiosa
    M.I.A. - Bad Girls
    NK - Elefante
    Sasha Lopez - Smoke Me
    Sean Paul - Temperature
    Soolking & Dhurata Dora - Zemër
    Tyga - Ayy Macarena

    Nawoord
    Ik heb nooit een vaste club gehad. Denk dat dit deels te verklaren is door het FOMO-principe. Het clublandschap is net als veel andere zaken in het leven aan golfbewegingen onderhevig. Gedurende bepaalde periodes bezoek je bepaalde club(s) vaker. Grondslag is natuurlijk één of meerdere dames. Leenliefjes waarvan je weet dat het hoe dan ook eindig is. Net als je na de toer denkt dat de nieuwe aanwas meer bezig is met Instagram en Tik Tok en het motto “met minimale inspanning het maximale eruit halen” huldigen wordt je tijdens volgende bezoekjes in een ongepopte club positief verrast door een 20 en een 21-jarige. Zou er dan toch nog hoop zijn?
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  39. Onderstaande 17 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 augustus 2023),Ascari ( 5 augustus 2023),Badslippers ( 5 augustus 2023),bram4826 ( 6 augustus 2023),Chocobaba ( 5 augustus 2023),Das ( 5 augustus 2023),Eddy_V ( 6 augustus 2023),Giodude ( 6 augustus 2023),Manbijtkat ( 5 augustus 2023),Meme Moo ( 5 augustus 2023),mentholbear ( 8 augustus 2023),Partycrasher ( 7 september 2023),Pierke69 (19 augustus 2023),Shakir ( 5 augustus 2023),Siberische tijger ( 5 augustus 2023),swazontneuf ( 5 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 5 augustus 2023)

  40. #123
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Big Birthday Blow Out

    Voor corona had ik al eens het plan opgevat om mijn verjaardag luister bij te zetten met een mini toer du hoer langs een aantal clubs om in elk met een dame te kameren. De dames van de eerste club die dag hadden een ander idee en hielden mij aan het bed gekluisterd. Dit jaar het plan maar eens afgestoft omdat mijn vereenzelvigingsbewijs nu eenmaal vrijwaring van de entree betekent. Natuurlijk moest de start plaatsvinden in Hamminkeln wat ooit mijn geboortegrond als SC-beer was.

    Start: Venus in Hamminkeln
    Rond 13.30 uur de parkeerplaats opgereden en was auto 7. Na het tonen van en de bijbehorende felicitaties kreeg ik een gesponsord tenue en sleutel waarvoor dank aan de club. Snel omgekleed en de bar ingelopen waar twee overjarige blote Bulgaarse Bulldozers (Emilia & Graciela) en een Roemeense Skeleton (Alis) het vrouwvolk vertegenwoordigde. Niet echt de dames waar ik geil van wordt en al helemaal niet in Eva kostuum. Een jus d’orange bestelt om dan naar buiten te gaan. Hier bleken een vijftal als zombies te vegeteren. Even een sigaretje gerookt en toen ik langs drie van hen liep vroeg er eentje wat er scheelde. Mijn antwoord dat het dodelijk saai was was voor hun het signaal om te vertellen dat het de dag ervoor qua drank nogal uit de hand was gelopen, een korte nacht en ze nog tijd nodig hadden om wakker te worden. Nu ken ik de dames goed en probeerde uit te leggen hoe het geheel over zou komen bij een incidentele bezoeker en dat deze met alle respect geen enkele boodschap heeft aan het feit dat zij de avond van te voren er een feestje van hebben gemaakt en te diep in het glaasje hebben gekeken. Mijn kritische noot leek hen niet te deren.

    Het was dat FH ook zou komen anders was ik alweer vertrokken. Een aantal minuten later arriveerde hij. Zijn enigste optie bleek te wachten op een pannenkoek voor de rest van de dag. De hoofdreden voor mijn bezoek was nog M.I.A. De tijd gedood met wat praten. Een tijdje later bleek MBK er ook te zijn. Had er twee uur opzitten met zijn favo leenliefje. We zaten in het “blauwe” hok toen kort achter elkaar twee dames binnenliepen. De een zette zich links van mij en de ander rechts. Miss links was van mening dat ik moest trakteren op Champagne omdat ik jarig was en Miss rechts vroeg wat voor lekkers ik voor haar had meegebracht. Twee dames die niet in mijn balboekje voorkomen en hiermee maar weer eens bevestigd hebben waarom. Bij mijn “fixer” eens navraag gedaan of Maya nog zou komen en volgens haar kon ze elk moment binnenkomen. Dan maar een bubbelbadje genomen. Hierna nog een tijdje met FH en MBK gesproken. FH had al besloten om naar Prime te gaan en MBK zou nog wat eten en bubbelen alvorens naar Penelope te verkassen.

    Ik had de départ fictif op uiterlijk 16.00 gezet. Nog net op de valreep was het een moedwillige manoeuvre van de zojuist gearriveerde Maya die voor een probleem met een spier zorgde. Schuldbewust als ze is zou ze de taak om dit te verhelpen zelf op zich nemen nadat ze eerst energie in de vorm van eten had getankt voor het onderzoek en behandeling. Nadat ze hiermee klaar was nog samen een sigaretje gerookt. Zij ging voor de sleutel van de behandelkamer. Ik werd gewenkt door Sherry. Vriendelijke begroeting en besloot haar voor de zekerheid voor 30 minuten in te huren voor het geval een bodyguard/second opinion nodig was. Op de kamer bleek de behandelmethode te vallen in de categorie kiss away the pain en zalvende handjes. Al vrij snel werd duidelijk dat het verstandig zou zijn om Sherry erbij te houden. Ik zei tegen Maya “we keep Sherry” en zij was het hier volledig mee eens. Uiteindelijk werd het een stomend sexspektakel van anderhalf uur en had mezelf geen beter cadeau kunnen geven.

    De dames hun gage overhandigd waarbij we met zijn drieën hebben afgesproken dat we deze combi erin houden in de toekomst. De sporen van onze smeerlapperij onder de douche afgespoeld en na een verkleedpartijtje de club later dan gepland verlaten. Misschien wel veelzeggend dat er op een zaterdagavond om 18.45 uur welgeteld 6 auto’s op de parking stonden inclusief die van mij bij vertrek.

    Tussensprint: Penelope in Castrop-Rauxel
    Door “onvoorziene” omstandigheden vond de départ réel dus pas om 18.45 uur plaats. Hoe anders was het beeld toen ik voor het snelste tijdschema aankwam in Castrop-Rauxel. Moest mijn voiture helemaal aan het einde van de lange weg neerzetten.

    Flyinglow die de start had gemist en zou aansluiten in Penelope stond al in de ontvangstruimte. Nadat mijn paspoort als free pass goed bevonden was me omgekleed.

    Om een opkomende hongerklop te voorkomen eerst maar langs de ravitaillering gegaan om genoeg energie voor een tussensprint te hebben. Het gaf meteen de tijd om te inventariseren welke mogelijke tegenstandsters aanwezig waren. De voederbakken bleken aardig geplunderd maar het lukte nog net zo’n papieren bordje te vullen. Toen deze werden aangevuld nog wat bijgeschept. Ook MBK had zich bij ons gevoegd.

    Na het eten even een sigaretje en eens kijken of ik een geschikte tegenstreefster kon vinden voor de tussensprint aangezien mijn twee nieuwbakken Penelope prinsesjes afwezig waren. Met een ruwe schatting zou ik het aantal op 40-50 houden. In leeftijd variërend van een bakvisje dat nog nat achter de oren was tot de welbekende voodoopriesteres die zichzelf op occulte wijze telkens weer tot levend wekt. Alle formaten in lengte en breedte waren vertegenwoordigd. Een viertal dames kregen een geschikt vinkje als kandidate voor de tussensprint. Daniela (aka Ariana Grande van d’n Aldi), Indira, het bakvisje uit de eindeloze Roemeense vijver van leenliefjes en een dametje met een prachtig brutaal koppie.

    Toch zou het op zich moeten laten wachten aangezien er köfte in de voederbakken was gelokaliseerd en dan moet je er snel bijzijn. Ook hier heeft de inflatie toegeslagen. Tegenwoordig zijn ze nog net iets groter dan een postzegel maar zeker niet minder smakelijk. Even uitgebuikt onder het genot van een sigaretje.

    Hierna weer de bar opgezocht en in gezelschap van FL en MBK het clubwereldje de revue laten passeren. Hoe later het werd des te groter de twijfel of één van de bovengenoemde dames er een memorabele tussensprint van zouden kunnen maken en al helemaal of ze het niveau van Maya en Sherry ook maar enigszins konden benaderen. Terwijl MBK nog op zoek ging naar een afzakkertje besloten FL en ik het voor gezien te houden. De vermoeidheid ging parten spelen en ipv koers te zetten richting finishplaats stapte ik af en besloot naar huis te gaan.


    Venus Verdict: Times are changing
    Venus is een op zichzelf staand clubje in het sexstelsel der SC’s. Lange tijd was het de club die bij twijfel waarheen vaak de bestemming werd. Toch lijkt het erop dat de richting die de club (on)bewust is ingeslagen steeds verder afdwaalt van datgene wat ik zoek in een club. Ik weiger bovendien om mee te doen aan het op voorhand een plaatsje te reserveren in het balboekje van een dame. Dat het geen total bust is geworden is puur te danken aan Maya & Sherry die er met een onvergetelijke sessie voor zorgden dat ik uiteindelijk toch met een bevredigend gevoel de club heb verlaten.

    Zodra de sterren en enkele hemelse lichamen gunstig staan op een doordeweekse dag dan zal ik mijn raket wel weer eens richting Venus sturen.

    Penelope Polemiek
    Tot op heden de club die ik dit jaar het vaakst heb bezocht. Wel voornamelijk in de eerste drie maanden omwille van een bepaalde dame. Helaas heeft ze haar hooker heels opgeborgen. Inmiddels zijn er twee jonkies die dit hiaat zouden kunnen opvullen. Qua sex is het vaak alles of niets wat dan in het laatste geval weer gecompenseerd wordt door het eten.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  41. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 september 2023),Ascari ( 6 september 2023),bram4826 ( 6 september 2023),donkeywonkey ( 6 september 2023),Firehawk ( 6 september 2023),Giodude ( 7 september 2023),Grillworst ( 6 september 2023),Levitrus ( 6 september 2023),Manbijtkat ( 6 september 2023),mechelen ( 6 september 2023),mentholbear ( 6 november 2023),Partycrasher ( 7 september 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),Shakir ( 6 september 2023)

  42. #124
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    8 jaar ijsbeer

    06/05/2015 was de “geboortedag” van Patjax als ijsbeer. Tsja, wat doe je als ijsbeer als je “verjaardag” op een maandag valt. Terugkeren naar mijn geboortegrond zou een optie zijn geweest ware het niet dat mijn “geboortehuis” een aantal jaren geleden is afgebrand en de plaatsvervanger iets verderop de maandag heeft aangeduid als Ruhetag. Yep, dan maak je een plan B. Samen met Flyinglow naar de club gaan alwaar we voor het eerst gezamenlijk een stapje hebben gemaakt. Het betekende wel concessies doen aan de dag zelf en de maandag inruilen voor de zaterdag. Zijn fitheid liet hem in de steek na 2300 km rijden op donderdag en vrijdag. Nog even de zondag overwogen maar het toont de huidige staat van de SC’s aan dat we niet eens met een club op de proppen konden komen die het waard is om op zondag te bezoeken. Dus plan B ging de prullenbak in. Dan maar een weekje later deze mijlpaal “vieren”.

    Gedurende de zaterdagmiddag begon het toch te kriebelen. Al het goede komt in drie en uiteindelijk besloten om een bezoekje te brengen aan mijn meest bezochte club als ijsbeer. Lange tijd was het dat clubje in het Zuid-Limburgse gleuvenlandschap maar deze heeft gedurende dit jaar zijn koppositie moeten overdragen aan de Fucktory te Ratingen. Vorig jaar nog goed voor 21 bezoekjes en dit jaar waren het er pas 6. Gevalletje van een beetje Aca-moe.

    Lange tijd leek het erop dat ik ongepopt de club zou verlaten totdat in de serre een dametje bij mij aan tafel kwam zitten en we aan de praat raakte. Ze zei mij hier eerder te hebben gezien en dat kan. Na een tijdje kwam de kamervraag en zei haar dat ik alleen een appartement wilde. 22 bleek vrij en liep achter dit kleine opdondertje aan. Eerst haar lijfje onder handen genomen met de nadruk op een pijnpunt. Hierna lagen we zijdelings en lachend zei ze dat we een paar jaar geleden al eens twee uur op de kamer waren geweest in een andere club. Ze zag mijn ongeloof en voegde eraan toe dat ze destijds blond was en onthulde waar. Ineens ging mij een lampje branden.

    Voor het eerst had mijn fuckin’ fotografisch geheugen mij in de steek gelaten. De kamer destijds was zeer goed tot een kwartiertje voor het einde toen ze een extra wilde verkopen waar ik niet op in ging. Bij het afrekenen probeerde ze opeens nog het tongzoenen en milieuvriendelijk pijpen als extra te rekenen. Haar duidelijk gemaakt dat ze zulks vantevoren had moeten aangeven en we anders even een bezoekje aan de eigenaar zouden brengen om te kijken wie er gelijk had. Ze bond in en koos eieren voor haar geld. Normaliter was voorgaande reden geweest om een herhaling uit te sluiten en was ook het geval geweest als ik haar herkend had. Gezien het feit dat ze me herkende en doelbewust opgezocht had was ik nieuwsgierig hoe de kamer zou verlopen. Nadat ze hem met haar handje op gebruiksniveau had gebracht volgde er een zeer lange en gevoelvolle BJ waarbij ze halverwege haar verbazing uitsprak hoe hard en groot hij was geworden. Tsja meid als jij je werk goed doet is dat het gevolg. Al met al duurde haar mondelinge massage zo’n veertig minuten. De rode aardbei werd geplaatst, zij kwam on top en het duurde niet lang alvorens deze van slagroom was voorzien. Nog lekker op de kamer gedoucht om ditmaal zonder verrassingen haar gage te overhandigen. Geen idee of ze uit was op redemption maar achteraf blij dat ik haar in eerste instantie niet herkende.


    Times are changing

    Bovenstaande drie woorden zijn de afgelopen jaren met enige regelmaat in mijn verslagjes voorbij gekomen. De huidige staat van het clublandschap is momenteel gesprekstopic numero uno in diezelfde clubs. Als ik de geschiedschrijving mag geloven heb ik de “gouden jaren” gemist aangezien ik pas 8 jaar geleden voor het eerst een badjas aantrok in het SC. Een echte vaste stamclub heb ik nooit gehad. Wel was er altijd wel één of meer clubs waar je blindelings op terug kon vallen voor een geslaagde dag. Waar er altijd wel 5-10 dames rondliepen die je met een glimlach sloopten op de kamer. Helaas moet ik concluderen dat deze tijden (althans voor mij) voorbij zijn.

    Waar een deel de teruggang toeschrijft aan de prostitutiewetgeving van 2017 zie ik voor mijzelf de sluiting van YY als eerste kentering. Het zorgde voor verspreiding van die dames en hun fanboys. Sixsens als beste voorbeeld groeide uit zijn voegen en verloor voor mij de charme van gezellige en gemoedelijke club.

    De covid-pandemie zorgt voor twee lockdowns en laat ook in de SC-scene een spoor van vernieling na met als gevolg clubs die niet meer opengaan en een krapte op de kutjesmarkt waardoor het kaf niet meer van het koren wordt gescheiden. Net als de wereld zich een beetje begint te normaliseren valt Putin Oekraïne binnen met als gevolg een energiecrisis en als bijkomend gevolg ongekende inflatie.

    Het moge duidelijk zijn dat de neerwaartse spiraal nog niet doorbroken is. We zijn grote clubs als GT en YY kwijt. Daarnaast zijn oa Club 22, Déjà Vû, Diamond, Dolce Vita en Rheingold gesloten (persoonlijk niet een gemis deze vijf) en de verbouwing van Freude 39 en PHG lijkt een gebed zonder einde. Er leken lichtpuntjes aan de horizon te verschijnen met de heropening vorig jaar september van de villa als Golden Gate en in mei dit jaar met Living Room. De hoop van menig ijsbeer dat deze twee zouden uitgroeien tot walhalla’s der leenliefde blijkt tot op heden nog niet meer dan uitgestelde teleurstelling.

    Acapulco Gold & Penelope lijken zich aan de algehele malaise te onttrekken. In deze sexsnackbars voor de snelle hap en in de meeste gevallen snelle wip zitten beren hutje mutje te wachten op een gewillig kutje. Een budgetformule geleest op het principe van massa is kassa.

    Tot op heden dit jaar 11 verschillende clubs bezocht en als ik nu moet zeggen wat voor mij de club van het jaar is zou ik het niet simpelweg niet weten. Ze hebben imo allemaal twee of meer pijnpunten.

    Dan kun je de vraag verwachten waarom ga je dan nog?
    Je kunt blijven leven in het verleden. NOT
    Je kunt blijven hopen op een kentering. MAYBE
    Je kunt echter ook accepteren dat de tijden zijn veranderd en het als een uitdaging zien de krenten die er nog rondlopen (wat natuurlijk persoonlijk is) in de clubs uit de pap te vissen. YES


    Think Different

    “Here’s to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The round pegs in the square holes. The ones who see things differently. They’re not fond of rules. And they have no respect for the status quo. You can praise them, disagree with them, quote them, disbelieve them, glorify or vilify them. About the only thing you can’t do is ignore them. Because they change things. They invent. They imagine. They heal. They explore. They create. They inspire. They push the human race forward. Maybe they have to be crazy.
    How else can you stare at an empty canvas and see a work of art? Or sit in silence and hear a song that’s never been written? Or gaze at a red planet and see a laboratory on wheels? We make tools for these kinds of people. While some see them as the crazy ones, we see genius.
    Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.”

    De tekst van de iconische “Think Different” Apple reclame die een inspiratiebron was als ik mijn clubverslagen/damesrecensies schreef of jury van de BRVDM was. Altijd geprobeerd om er een eigen draai aan te geven met een dosis humor en woordspelingen en als er een passende songtekst was deze erin te verwerken. De tijd (en inspiratie) ontbreekt momenteel waardoor er voorlopig geen clubverslagen/damesrecensies van mijn hand zullen volgen. Het zouden anders herhalingen van zetten worden en daar neem ik geen genoegen mee.


    Wat rest dan nog?

    De voorbereidingen voor de miss ijsbeer en club van het jaar verkiezing zijn in volle gang waarbij er kleine aanpassingen zijn. Ook zal er een vervolg komen op de Beren Awards & Playlist die vorig jaar is geïntroduceerd in een andere opzet. Eindelijk zal ik mijn Magnus Opus over mijn meest gekamerde dame afmaken en zal het zijn levenslicht zien en leg momenteel de laatste hand aan een trilogie genaamd de Cum Challenge Chronicles die tijdens de tweede corona lockdown hebben plaatsgevonden.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  43. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 november 2023),Das ( 7 november 2023),donkeywonkey (10 november 2023),Giodude ( 9 november 2023),JonnyFontane ( 6 november 2023),Manbijtkat ( 6 november 2023),mentholbear ( 6 november 2023),mynasch ( 7 november 2023),nick n. ( 8 november 2023),Pierke69 (16 november 2023),Shakir ( 8 november 2023),Siberische tijger ( 6 november 2023),snaal88 ( 6 november 2023),WANDELAAR5 ( 6 november 2023)

  44. #125
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:49
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.888
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Als ik de geschiedschrijving mag geloven heb ik de “gouden jaren” gemist aangezien ik pas 8 jaar geleden voor het eerst een badjas aantrok in het SC ... Helaas moet ik concluderen dat deze tijden (althans voor mij) voorbij zijn ... prostitutiewetgeving van 2017 zie ik voor mijzelf de sluiting van YY als eerste kentering. De covid-pandemie ... en ... ongekende inflatie ... Acapulco Gold & Penelope lijken zich aan de algehele malaise te onttrekken. ... massa is kassa. ... Je kunt blijven leven in het verleden ... Je kunt blijven hopen op een kentering ... Je kunt echter ook accepteren dat de tijden zijn veranderd .
    Dat je de beste jaren gemist hebt staat buiten kijf. In 2015 waren de meeste Russische en Poolse dames al vervangen door Roemeensen en latina's. Ook bij de Roemeensen zaten pareltjes maar helaas veel minder.
    We moeten echter vooral relativeren. Na 2017 zijn er nog goede jaren geweest, dus de nieuwe prostitiutiewet lijkt me niet zo heel veel invloed te hebben. In sommige clubs geldt ze trouwens blijkbaar niet.

    Ook de prijsstijging is relatief. De graaiers in GG waren ook al enkele jaren actief bij PHG. In YY waren na de Roemeense overname ook al afzetpraktijken (upsell is weer zo'n nutteloos lelijk Engels woord). We kunnen niet verwachten dat alles aan 50 voor 30 blijft. Sinds 2006 is het leven nu eenmaal flink duurder geworden. 80 voor 30 zou voor iedereen aanvaardbaar moeten zijn als je het vergelijkt met 50 voor 30 in 2006.
    Ik ga er van uit dat als de Poolse en Russische dames gebleven waren de prijzen al veel vroeger sterk zouden gestegen zijn. Op een bepaald moment werd het te goedkoop voor hen en zijn de Roemeense DVP's gewoon in het gat in de arbeidsmarkt gesprongen.

    De voornaamste reden dat sommige dames de prijzen totaal de pan laten uitswingen is echter dat sommige beren ze willen betalen. Het onderscheid tussen de middenklasse en de bovenklasse is de laatste jaren enorm gegroeid. Ik ontmoet veel 30-ers met enorme kasten van huizen en duren wagens. Als je op die leeftijd al zo rijk bent dan heb je er natuurlijk lak aan dat een uurtje €250,- kost. Als je dan nog eens zo veel verdient met illegale handeltjes dan laat je de Euris nog meer rollen in het nachtleven.

    De sluiting van YY was wellicht wel het eerste Woke-teken in SC-land. Ooit zal dat ook wel uit de mode geraken.

  45. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 november 2023),nick n. ( 8 november 2023),Patjax ( 8 november 2023)

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

FKK Artemis 468*60