Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 132

Discussie: Patjax

  1. #26
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Casa Patjax als opvanghuis van een dvp.


    Velen deelden jouw liefde.
    Weinigen deelden jouw smart.
    Laat mij een van de weinigen zijn.
    Als een oase in jouw hart.


    Korte inleiding.
    Bovenstaande zinnen ooit bij toeval op internet gelezen. Er is geen dame die ik ken waarop deze woorden meer betrekking hebben als Michaela (wegens privacy redenen een fictieve naam). Een speling van het lot had ons bij elkaar gebracht. Vanaf onze eerste ontmoeting was er die "befaamde/beruchte" klik. Beiden waren we behoorlijk verrast over wat er plaatsgevonden had, maar ook bewust van het "tijdelijke" karakter van het geheel. Naarmate de tijd verstreek groeiden we echter meer naar elkaar toe. Ik wist dat ze niet gelukkig was in de club waar ze zat en ook speelden er familie omstandigheden mee die er voor zorgden dat ze niet lekker in haar vel zat.

    Zaterdag 21 mei
    Ik zit in YY als ik 's avonds een appje krijg van Michaela. Ik besluit om er thuis pas naar te kijken. Het is inmiddels 3.00 als ik thuis ben en lees wat ze geschreven heeft. Ze vraagt of ik de volgende dag wil komen. Ze denkt erover om van club te veranderen en wil er met mij over praten.

    Zondag 22 mei
    Als ik wakker ben stuur ik haar een berichtje terug. Ik zou wel kunnen, maar aangezien het de verjaardag is van mijn beste vriendin zou ik maximaal tot 19.30 kunnen blijven. Ze zegt ok en is allang blij dat ik kom. Eenmaal aangekomen vraagt ze me of ik haar kan helpen. De planning van de komende week is al gemaakt. Maar de week daarop wil ze wel een nieuwe club gaan proberen. Ze zou op zondagmorgen de 29ste met haar vriendin mee gaan naar haar huis en vraagt of ik dinsdag de 31ste met haar mee kan rijden naar een nieuwe club. Ik zeg dat ik denk dat ik waarschijnlijk wel vrij kan krijgen en het haar de volgende dag laat weten. Uiteindelijk zal ik pas om 23.15 bij haar weggaan.

    Maandag 23 mei
    Ik kan idd vrij krijgen en als ik thuis kom app ik haar dat het ok is.

    Donderdag 26 mei
    In de avond krijg ik tussen 18.45 en 20.45 diverse gesproken appjes van haar. Het is duidelijk te horen dat ze er helemaal doorheen zit. De emotie is met elk appje meer te horen. Bij haar laatste om 20.45 zegt ze dat ze me misschien nodig heeft morgen.
    's Nachts om 1.42 kreeg ik een appje of ik haar morgen na mijn werk kan komen ophalen op het treinstation in een nabij gelegen stad.
    Om 4.15 vraagt ze of het mogelijk is dat ze tot en met zondag bij me blijft en dat ik haar dan naar haar vriendin breng. Ik schrijf haar terug dat dat goed is.

    Vrijdag 27 mei
    Ik kan de slaap niet meer vatten na het laatste appje en besluit op te staan. Ik ruim hier en daar mijn huis een beetje op totdat ik na het werk moet. Het is rustig en ik vraag of als het mogelijk is ik eerder weg kan. 12.00 is geen enkel probleem en snel app ik haar. Als ik om 12.00 pauze heb zie ik dat ze enkele onsamenhangende appjes heeft ingesproken. Ik besluit haar te bellen. Ik vraag haar of ik haar nu moet komen halen. Graag zegt ze en ik zeg haar dat ik kom. Ik kijk op de parkeerplaats op Google Maps voor de route van mijn werk naar het treinstation als mijn telefoon gaat. Ze zegt dat het misschien makkelijker is om haar op onze gebruikelijke plaats af te halen. Voor mij nog beter, omdat ik dan gewoon mijn normale route die ik ken kan rijden. Iets na 13.30 kom ik aan en bel haar dat ik er ben. Ze zegt dat ze er aan komt. In de auto praten we bij en ze legt uit waarom ze mij gevraagd heeft. Ze had ook naar het huis van haar collega kunnen gaan, maar wilde niet alleen zijn. Tevens gaf het ons eindelijk de kans om wat meer tijd met elkaar door te brengen. Ik zeg haar dat zij maar moet aangeven wat ze wil doen. Ik ben dit weekend haar chauffeur, bodyguard en luisterend oor. Het gaat erom dat ze wat tot rust kan komen en ontspannen.

    Zodra we Venlo binnenrijden gaan we snel wat eten bij McDonalds. Het trefcentrum ligt er vlak naast en met oa een grote AH, Kruidvat en C&A lekker gemakkelijk om snel de benodigde spulletjes te kopen. Als we klaar zijn rijden we naar mijn huis. Zodra ik de deur geopend heb gaat ze als een wervelwind door mijn huis. Ik krijg geen kans om een rondleiding te geven. We drinken wat en praten. Rond 17.15 wil ze een stuk gaan wandelen. Er is sprake van enige miscommunicatie. Het blijkt dat ze naar het centrum van Venlo wil. We rijden naar Venlo en ze wil even bij Primark gaan kijken voor een pyjama. Nadat ze er een gevonden heeft gaan we op het terras zitten bij de Maas. Na enige tijd zegt ze dat ze graag wil zien waar YY ligt. Als we ons drankje op hebben lopen we naar de auto en rijden naar Roermond.

    We draaien de parkeerplaats op en alsof de duivel ermee speelt staat Keisha bij de entree. Nu had ik al een beetje een vreemd gevoel om met een dame de parkeerplaats op te rijden, maar nu al helemaal. We rijden naar huis en nadat we aangekomen zijn gaat ze douchen. Nadat ze klaar is doe ik hetzelfde en vraag wat ze wil doen. Ze wil een film kijken. Ze kiest een horrorfilm, maar na een kwartiertje wil ze toch liever een comedy zien. Ik pak "Good Luck Chuck" en vraag of ze deze al gezien heeft. Nee zegt ze en ik zet hem op. Aan haar lachen gedurende de film duidelijk de juiste keuze. Ik merk dat ze moe begint te worden en zeg dat als ze wil gaan slapen het maar moet zeggen. Dit wil ze wel en ik zet de film stop. Nu ben ik bezig met een herindeling van mijn huis en staat de logeerkamer vol. Ik zeg haar dat ze rustig in mijn bed kan slapen en dat ik op de bank ga liggen. Dit wil ze niet en zegt dat ze het geen probleem vindt om samen te slapen. Als ik op de slaapkamer kom heeft ze mijn kant van het bed en hoofdkussen ingepikt. Ik laat haar rustig liggen en leg me aan de andere kant neer.

    Zaterdag 28 mei
    Al heel vroeg ben ik wakker. Het slapen aan de andere kant en met een ander kussen was niet zo'n succes. Ik besluit om op de bank nog even verder te slapen. Als ze opstaat vraagt ze of ik al lang wakker ben en wanneer ik naar de bank verhuist ben. Ze wil een kop koffie, nu ben ik zelf geen koffiedrinker, maar heb het natuurlijk wel in huis. Ze maakt het op de "Roemeense" manier. Gewoon een pannetje met kokend water waar de koffie ingegooid wordt. Plotseling pakt ze me vast en een zeer innige knuffel en kus volgt. Na de koffie en een sigaretje checken we de weersverwachting voor de rest van de dag. In de middag kan er een regenbui en/of onweer ontstaan. Ik zeg haar dat het dan misschien de beste optie is om naar Eindhoven te gaan. We eten een broodje bij Bakker Bart en rijden we naar Eindhoven.

    Al snel laat ze blijken dat ze het een goede keuze van mij vond. We lopen wat rond en kopen wat kleine dingetjes. Plotseling pakt ze haar telefoon en zegt dat ze een stukje straatbeeld wil opnemen als herinnering, zodat ze altijd terug kan denken aan deze dag. We besluiten om even een terrasje te pakken en te genieten van het zonnetje. Na een uurtje vervolgen we onze weg. Ze is op zoek naar nieuwe clubschoenen. We vinden een winkel waar ze iets vindt wat haar aanstaat. Helaas is het het laatste paar in het wit en niet haar maat, daarnaast staan ze ook in het zwart. Ze probeert ze aan en blijken perfect te zijn. Ik zeg haar dat als ze ze wil ik ze wel voor haar koop. Are you sure vraagt ze. Yes.

    We lopen nog door de heuvelgalerie en hier en daar gaan we nog naar binnen. Het loopt tegen vijven en vraag wat ze wil. Ze twijfelt even en zegt dan dat we naar huis kunnen. Bijna thuis vraag ik wat we doen met eten. Ze had gisteren in Venlo wel wat dingetjes gezien en we besluiten om eerst iets te gaan drinken. Op het terras zegt ze dat ze ook wel zelf iets wil maken. We gaan naar de supermarkt en kopen wat we nodig hebben. Thuis aangekomen vraagt ze of ik een oud shirt heb voor haar voor tijdens het koken. Nu ben ik geen reus, maar ze verzuipt haast in mijn t-shirt. Ze bakt de drumsticks en ondertussen maakt ze een salade. Als alles klaar is eten we en kijken de film van gisteren af. Ze vraagt of ik een soortgelijke film heb. Ik pak er een en na enkele minuten zijn we meer aan het praten als aan het kijken. We stoppen de film. Voor we er erg in hebben zijn er drie uur verstreken. Ze geeft aan dat ze moe is en wil gaan slapen. Voor ik ook maar iets kan zeggen klinkt het "haide". Ze geeft me mijn kussen, maar mijn kant van het bed is voor haar. Ze kruipt dicht tegen me aan en valt al snel in slaap.

    Zondag 29 mei
    Natuurlijk ben ik al eerder op als haar. Ik laat haar rustig liggen tot de afgesproken 9.00. Als ze opstaat vraagt ze of ik al lang wakker ben. Ik zeg iets meer als een uur. We zouden rond 10 uur vertrekken om haar vriendin te gaan ophalen, dus maken we ons rustig klaar. Tijdens de rit wordt er niet zoveel gesproken. Als we haar vriendin hebben opgehaald praatten de dames aan een stuk door. Een brandende auto langs de kant van de weg zorgt voor oponthoud. Na anderhalf uur zet ik de dames af en we nemen afscheid met een kus en knuffel. Ik rij naar huis en eenmaal aangekomen bekruipt me een leeg gevoel en er groeit iets van onrust. Al snel vat ik het plan op om naar YY te gaan. Als ik op het punt sta om te gaan stuurt ze een appje. Ze bedankt me nogmaals voor de afgelopen dagen. Als ik rond 1.00 thuis nog even op WhatsApp mijn berichten lees stuurt ze me een berichtje met "I miss you" gevolgd door een link van een liedje.
    https://youtu.be/5sBQ9Ok9kB0
    Nu hebben we nooit echt onze gevoelens naar elkaar toe geuit. De tekst van het liedje zorgt dan ook voor enige verwarring bij mij.

    Maandag 30 mei.
    Niet lang nadat ik van het werk thuis ben stuurt ze een berichtje. Familie omstandigheden hebben haar doen besluiten om morgen terug naar huis te gaan. Ik stuur een berichtje terug. Ze belt me huilend op. Ik probeer haar te troosten en zeg haar dat het inderdaad beter is om naar huis te gaan. Het heeft geen nut om nu naar een nieuwe club te gaan. Thuis is ze van meer belang. We nemen (voorlopig?) afscheid en ik wens haar een goede reis en veel sterkte. Er maakt zich een gevoel van verwarring meester van mij en ik bel mijn "kleine zusje", een oud collega waarmee ik een hele goede band heb en die het hele verhaal tussen Michaela en mij kent. Vooral het liedje dat Michaela mij gestuurd heeft blijft maar door mijn hoofd spoken en vraag haar als vrouw zijnde wanneer zij zoiets naar een man zou sturen. Haar antwoord bevestigd mijn gedachten. Zij denkt dat Michaela moeite heeft met haar gevoelens te uiten naar mij en daarom dit lied gestuurd heeft.

    Als ik op dinsdag opsta heb ik een leeg gevoel. Ik had vrij genomen om Michaela te helpen. De muren komen op me af en ik besluit om 's middags naar YY te gaan. Met de vakantie in aantocht waarschijnlijk voorlopig mijn laatste keer. Het zou uiteindelijk een dag worden die mij aan het denken heeft gezet.

    De hierboven beschreven 10 dagen zijn een rollercoaster geweest. Twijfels overheersen, dilemma's bepalen mijn gedachtes en keuzes zullen gemaakt moeten worden. Is het laatste hoofdstuk geschreven tussen Michaela en mij? Misschien is het tijd voor een andere benadering van mijn clubbezoekjes of een tijdelijke pauze. De kronkels in mijn hoofd zijn op het moment net zo grillig als het weer.

    Komt tijd komt raad.

  2. Onderstaande 16 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 juni 2016),Befke ( 3 juni 2016),Bluebear ( 8 oktober 2016),Borealis ( 4 juni 2016),Das ( 3 juni 2016),der Puffmeister ( 4 juni 2016),Giodude (10 januari 2019),jansenroy ( 3 juni 2016),licky luke (11 juni 2016),Nulnulzeseneenhalf ( 4 juni 2016),Pierke69 (21 oktober 2020),Snor ( 4 juni 2016),Teiresas (25 juli 2016),Wentelt Eefje ( 4 juni 2016),Wijze grijze ( 3 juni 2016),yylover ( 3 juni 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Waarom neem je Michaela niet gewoon bij je in huis in plaats van haar weer in de prostitutie te droppen?
    Heb je meteen een waarschijnlijk erg knappe vriendin en je bespaart jezelf een hoop centjes aan clubbezoeken!
    Bovendien kan zij je huis opnieuw inrichten terwijl jij aan je werk bent. Heb je in de avond lekker rust, je eten staat klaar en kan je daarna lekker van elkaar genieten! Bevalt het niet dan kan ze gewoon weer retour Romania
    Ik zou het wel weten als ik zo'n aanbod kreeg!

  4. #28
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Waarom neem je Michaela niet gewoon bij je in huis in plaats van haar weer in de prostitutie te droppen?:
    Het is zeer zeker van mijn kant geen kwestie van haar weer in de prostitutie te droppen. Ik ga er hier verder niet op in. Heb je een IM gestuurd.

  5. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 juni 2016),Giodude ( 3 mei 2023),licky luke (11 juni 2016),Pierke69 (21 oktober 2020)

  6. #29
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Patjax, is er nog een vervolg gekomen?

  7. #30
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Patjax, is er nog een vervolg gekomen?
    Er komt een dag dat ik het hele verhaal zal plaatsen vanaf het begin (onze eerste ontmoeting dateert van vorig jaar). Momenteel staat het contact op een laag pitje. Zij is nog steeds in Roemenië en zal gezien de omstandigheden voorlopig ook niet terugkeren. Al twee keer eerder gedacht dat we elkaar niet meer terug zouden zien en beiden keren bleek het toch weer het geval te zijn. Tijd zal leren of er nog iets in het vat zit tussen ons.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Borealis (25 juli 2016),Das (25 juli 2016),Giodude ( 3 mei 2023),Pierke69 (21 oktober 2020)

  9. #31
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Zomaar wat gesprekjes op een doordeweekse dag

    P zit op het terras nietsvermoedend van het gesprek dat iets verderop plaatsvindt.

    D1: (blond) kan je me iets meer over hem vertellen?
    D2: (blond) Wie? P?
    D1: Ja, ik wil graag weten wat ik moet zeggen om hem op de kamer te krijgen?
    D2: Hoe bedoel je?
    D1: Wat zijn voorkeuren zijn? Het schijnt dat hij moeilijk op de kamer te krijgen is en meestal met dezelfde dames gaat.
    D2: Nee hoor, vaak gaat hij zijn eerste keer naar de kamer met een nieuwe dame en hij heeft geen voorkeur. Ik weet met wie hij meestal
    gaat en ze zijn beiden zeer verschillend.
    D1: De andere dames zeggen dat jij ook met hem op de kamer bent geweest?
    D2: Klopt en ik ben weer heel anders als de andere twee?
    D1: Hij gaat toch alleen met blonde dames?
    Inmiddels is er een andere dame aangeschoven.
    D3: (met zwarte haren) Nee, ik ben ook met hem 2 uur op de kamer geweest.
    D1: Waarmee kan ik het beste beginnen om een gesprek aan te gaan?
    D2: Gewoon jezelf zijn en dan zie je vanzelf hoe het gesprek verloopt. Je kunt makkelijk met hem over alle onderwerpen praten.

    Iets later op het terras als D2 bij P komt zitten.
    D2: Is er iets, je zier er anders uit als normaal
    P: Lang verhaal, maar hoe was je vakantie?
    D2: Goed. Heerlijk weer. Ik was graag langer gebleven, maar zeg eens wat er is?
    P: Gewoon wat dingen die spelen, maar niet belangrijk.
    D2: Er is een dame die van alles over je vraagt?
    P: Wie dan?
    D2: Ik ken haar niet, een blonde dame. Ze kwam bij mij zitten en wilde echt alles over je weten. Ik denk dat ze je herkent uit een andere
    club.
    P: Ik heb geen dame gezien die ik uit een andere club ken. Zit ze op het terras?
    D2: Nee, ze is naar binnen gegaan toen ik naar jou kwam. Wat zijn je plannen voor vandaag?
    P: Ik neem zo een bubbelbad en dan ga ik eens kijken wie er in aanmerking komt voor een eerste kamer en later zoeken wij een
    kamertje op, ten miste als jij wilt.
    D2: Natuurlijk. Moet je dat nog vragen. Ik zie je straks.
    P: Tot straks.

    Na zijn 1e kamer loopt P naar de wellness en komt D3 tegen.
    D3: Hoi, weet je nog wie ik ben
    P: Natuurlijk, jij bent D3
    D3: Ik dacht dat je me al vergeten was
    P: (lachend) Nee
    D3: Wat ga je doen?
    P: Ik kom net van de kamer en ga even een bubbelbadje nemen om te herstellen.
    D3: Oh ja, dat doe je altijd
    P: Ja
    D3: Er loopt een dame rond die veel vragen over je stelt
    P: Had ik al meegekregen
    D3: Geniet van je bubbelbad en misschien zien we elkaar straks
    P: Alles is mogelijk

    Na een kleine wandeling buiten is P op weg naar binnen als hij D4 tegen het lijf loopt.
    D4: Hey, lang niet meer gezien
    P: Klopt, ik ben niet meer hier geweest sinds wij de vorige keer op de kamer zijn geweest.
    D4: Waar ben je al die tijd geweest.
    P: In club X en Y. Ben je net aangekomen?
    D4: Ja, wist eerst niet of ik zou komen.
    P: Aha, ik had je idd nog niet gezien.
    Aan dezelfde tafel waar zij staat zit D2 en P zet zich bij haar
    P: wat zullen we doen?
    D2: Wat bedoel je?
    P: Kamertje eten kamertje of eten en over een uur na de kamer?
    D2: als je nog geen honger hebt wil ik graag naar de kamer
    P: Kom dan gaan we
    Op de kamer begint P met een massage en ze praten wat
    D2: Is D1 al bij je geweest?
    P: Nee
    D2: Ze is nog een keer bij mij geweest om het over jou te hebben.
    P: Ik weet nog steeds niet wie jullie bedoelen.
    D2: Ze zat net op het terras iets verderop..
    P: dan weet ik wie je bedoeld, maar ik heb haar nooit eerder gezien.
    D2 ze wilde weten wie jouw absolute favoriet hier is. Zodat ze een idee had wat ze moest doen.
    P: En wie denk jij dat het is?
    D2: Dame X
    P: (lachend) Ik denk dat iedereen dat denkt, maar het is dame Y.
    D2: Werkelijk? Ik dacht werkelijk dame X.
    P: Nee, waarschijnlijk denkt iedereen dat, maar het is toch dame Y.

    Na het eten, sigaretje en bubbelbad zit P op het terras om nog wat uit te buiken. D4 zet zich bij hem en na een kort gesprekje staat ze op en loopt naar binnen. Voor P boe of bah kan zeggen staat D2 voor zijn neus.

    D2: Komt ze nog terug?
    P: Nee, ze gaat naar huis.
    D2: Is het goed als ik bij je kom zitten?
    P: Natuurlijk. Trouwens die dame is niet bij mij geweest.
    D2: Als je wilt kan ik haar voor je roepen.
    P: Nee, ik doe geen laatste kamers met een onbekende dame. Hoe goed de rest van de dag ook was, als die niet goed is, dan ga ik met
    een rotgevoel naar huis.
    D2: Dat begrijp ik. Als mijn laatste klant een rotzak is dan heb ik dat ook.
    P: Ik weet dat jullie onder elkaar net zo over de mannen praten als wij over jullie, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een dame bij
    "iedereen" gaat vragen.
    D2: Natuurlijk praten we over jullie. Meestal niet zo als zij. We weten precies met wie een man naar de kamer gaat en voor hoe lang. Als
    we interesse hebben, dan informeren we hoe hij zo en op de kamer is.
    P: Dus als een dame oogcontact zoekt en dan uit het zicht verdwijnt om dan even later na je toe te lopen, dan heeft ze informatie
    ingewonnen.
    D2: Ja, of ze heeft het al eerder gedaan en wilt zien of je kijkt als ze terugkomt. Dan weet ze namelijk dat je geïnteresseerd bent.
    P: En jij dan?
    D2: Ik vraag altijd eerst aan een dame waarvan ik weet dat ze met hem op de kamer is geweest hoe hij is. Dan ga ik naar hem toe voor
    een gesprekje en bepaal dan of ik eventueel met hem op de kamer wil.
    P: (lachend) ongelooflijk dat er dan nog steeds dames zijn die naar mij toe komen.
    D2: Hoezo, jij hebt hier een zeer goede reputatie en staat op het verlanglijstje van veel dames.
    P: Als wandelend bankbiljet of pinautomaat.
    D2: (lachend) Natuurlijk draait het in eerste instantie om geld, daarvoor zijn we hier, maar het liefst willen we ook een "normale" man
    waarmee je een leuke tijd op de kamer hebt.
    P: Jammer voor de meesten, maar mijn verlanglijstje is niet groot en zeker niet voor mijn 2e en 3e kamer.
    D2: Dat weten de meesten ook, daarom spreken ze je later op de dag niet aan. Ze weten toch dat je meestal met dame X & Y gaat.
    Ik heb zelfs gehoord dat er een dame is geweest die aan dame X gevraagd heeft of ze met jou mocht praten of dat jij en X al iets
    afgesproken hadden.
    P: Ja, dat weet ik. Kwam niet meer bij van het lachen. X had haar gezegd dat we idd een kamertje hadden afgesproken, maar dat was
    niet zo. Ze wist dat ik absoluut geen zin in die dame had.
    Het gesprek gaat zo nog een tijdje voort.
    D2: Het begint een beetje fris te worden
    P: Valt nog wel mee, wat wil je gaan doen
    D2: Jou verkrachten.
    P: Yes!!! Eindelijk na al die tijd dat ik club een vrouw die mij wil verkrachten.
    D2: Wat denk je ervan?
    P: Laten we naar de kamer gaan.

  10. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 augustus 2016),Borealis (11 augustus 2016),Clubganger75 ( 6 augustus 2016),Das ( 6 augustus 2016),Giodude (19 november 2018),jansenroy ( 6 augustus 2016),Nedlovefkk ( 6 augustus 2016),Nulnulzeseneenhalf ( 6 augustus 2016),Pierke69 (21 oktober 2020),Sjeufke ( 6 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 6 augustus 2016),Wijze grijze ( 6 augustus 2016),yylover ( 6 augustus 2016)

  11. #32
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    500e bericht.

    Een moment om bij stil te staan? Niet echt, maar zorgt ervoor dat ik nu een ervaren ijsbeer ben.

    Een jaar geleden op mijn verjaardag wilde ik voor het eerst naar een saunaclub gaan. Onwetend hoe het daar aan toe zou gaan was het feit dat je gratis naar binnen mocht op je verjaardag de ideale kans om eens een kijkje te nemen. De zenuwen sloegen toe en het uiteindelijk niet aangedurfd. Hoe anders ziet de wereld er dit jaar uit. Inmiddels gepokt en gemazeld in de clubs. Mijn debuut gemaakt november vorig jaar in VM. De teller staat inmiddels op 32 bezoekjes verdeeld over 4 clubs, 82 kamergangen met een totale duur van 115 uur. 30 verschillende dames uit 11 landen en 4 continenten. De Roemeense dames, hoe kan het ook anders gaan fier aan kop met 15 verschillende dames. Koploopster is mijn VM echtgenote met 16 sessies (20%) en een totale duur van 25 uur (22%). Gevolgd door 2 dames met 8 sessies en 2 met 6 sessies. Allen op één na afkomstig uit het land van Dracula, waarbij we nu wel kunnen concluderen dat de vrouwelijke variant een mutatie heeft ondergaan van een dorst naar bloed naar een lust voor sperma. Ik ben redelijk "trouw" aan mijn dames en met een gemiddelde kamerduur van bijna 85 minuten kun je me bestempelen als een GFE pannenkoeker.

    Mijn voorkeur gaat uit naar dames tussen de 1.55 en 1.65 met een slank tot normaal postuur. Cupmaat A t/m C puur natuur. Nationaliteit, haarkleur, piercings en tattoo's spelen geen enkele rol. Waar in het Duisburgse de Roemeense dames slechts een bijrol vertolken domineren ze mijn favorieten in saunaclubland, met name de blonde pocketroemeentjes. Alles bij elkaar met dames uit 27 landen het bed gedeeld in P6. De dame met zowel de meeste sessies als de langste duur zit in Duisburg en is een Braziliaanse.

    Wie is Patjax?

    Een veertiger die bezig is aan zijn tweede jeugd of midlife crisis afhankelijk van welke definitie je erop loslaat. Het grootste deel van mijn leven werkzaam geweest in de muziekindustrie. Op mijn 40ste alles verkocht, één jaar doorgewerkt om de nieuwe mensen in te werken en daarna aan een twee jaar durende sabbatical begonnen. Veel gereisd in die twee jaar waarbij met name Oekraïne (de dames) mijn hart gestolen heeft. Aangezien er bij terugkomst ook weer gewerkt moest worden, ben ik in dienst getreden bij een beursgenoteerd Amerikaans bedrijf als project manager.

    Paspoortje Patjax
    Leeftijd: 46
    Lengte: 1.80 m
    Gewicht: 68 kg
    Kleur ogen: Groen
    Geen piercings of tattoo's
    Haar: kalend
    Fetisj: Smoking Blow Job.
    Bijzonderheden: GFE-mannetje met een gemiddelde sessieduur tussen de 1 en 2 uur.


    Ik ben destijds begonnen met schrijven omdat ik vond dat het wandelen een ondergeschoven kindje was op dit forum. Naast de gebruikelijke damesrecensies heb ik ook getracht met enkele verhalen een ander beeld te schetsen van de belevenissen in een RLD. De nieuwsgierigheid naar het reilen en zeilen binnen een saunaclub bleef. Ik schreef me in voor enkele tombola's en slechts enkele dagen later lag er een vrijkaartje voor VM in mijn postbox. Het zou een dag worden die naarmate hij vorderde steeds beter werd, met als absolute hoogtepunt mijn sessie met een dame die ik liefkozend mijn VM-echtgenote noem. In mijn recensie heb ik destijds haar naam achterwege gelaten en dat leverde de nodige discussie op. Nog steeds sta ik achter die beslissing en weet dat ik de juiste keuze heb gemaakt in ogenschouw genomen wat zich nadien heeft afgespeeld.

    Ik sluit af met een ietwat aangepaste versie van "my way"

    And now, the end is near

    And so I face the final curtain

    My friend, I'll say it clear

    I'll state my case, of which I'm certain
    

I've lived a life that's full
    
I've traveled each and every highway

    But more, much more than this
    
I did it my way


    Regrets, I've had a few
    
But then again, too few to mention
    
I did what I had to do

    And saw it through without exemption


    Yes, there were times, I'm sure you knew
    
When I bit off more than I could chew
    
But through it all, when there was doubt
    
I ate it up and spit it out
    
I faced it all and I stood tall

    And did it my way
    

To think I did all that
    
And may I say - not in a shy way

    Oh no, oh no, not me

    I did it my way
    

For what is a man, what has he got

    If not himself, then he has naught

    To say the things he truly feels

    And not the words of one who kneels

    The record shows I took the blows

    And did it my way



    Yes, it was my way

  12. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Das (11 augustus 2016),Eddy_V (11 augustus 2016),Giodude (19 november 2018),Nedlovefkk (11 augustus 2016),Pierke69 (21 oktober 2020),Wentelt Eefje (11 augustus 2016),yylover (12 augustus 2016)

  13. #33
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    hey patjakkes kun je even dat Engels gedeelte vertalen aub
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. #34
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    trouwens je bent nog eenbroekieje komt pas kijken
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (11 augustus 2016)

  16. #35
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    hey patjakkes kun je even dat Engels gedeelte vertalen aub
    Beste mijnheer Pils

    Ik kan dit voor u in negen talen vertalen, alleen dronkemansgelul is een taal die mij vreemd is

    Mvg

  17. #36
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Beste mijnheer Pils

    Ik kan dit voor u in negen talen vertalen, alleen dronkemansgelul is een taal die mij vreemd is

    Mvg
    Nou dan kom maar op met die 9 talen
    Dan zal ik het in dronkemans taal vertalen
    En door
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  18. #37
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Nou dan kom maar op met die 9 talen
    Dan zal ik het in dronkemans taal vertalen
    En door
    De beste taal is en blijft Body Language !
    Tis wel P6 hier hè. 😎
    Vertalen gebeurt via een body check.

  19. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (11 augustus 2016),Piet Plezier (11 augustus 2016)

  20. #38
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    My way is een van de beste songs aller tijden.
    gaat over iemand die net voor zijn dood terugkijkt op zijn leven en de verkeerde beslissingen die hij nam, maar ook ondervond dat hij bijzonder is.
    oorspronkelijk van Claude Francois met "comme l'habitude'jaren 60.
    versvhil, ende bekendere versies oa Elvis Presley, Tom Jones en de punkbewerlin door Sid Vicieus, maar de meest unieke stem kwam van the voice, Frank Sinatra. Zijn My way, plaats ik bij mijn favorieten nummers zoals Metallica met Nothing else matters, Led Zeppelin met Stairway to heaven en Janis Joplin, pieces of my hearth

  21. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (11 augustus 2016),pret (11 augustus 2016)

  22. #39
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Praag, een bezoek om nooit te vergeten deel 1

    Elk jaar organiseert het bedrijf waar ik voor werk een grote beurs in Europa. Plaats van handeling was ditmaal Praag. Waar ik normaliter de dag voor de beurs begint wordt ingevlogen vroegen ze me of ik dit jaar ook de coördinatie van de opbouw voor mijn rekening wilde nemen. Tien dagen Praag is geen straf, dus ingestemd. Als notoire veelpleger me natuurlijk van te voren even ingelezen over de opties om in geval van "nood" te weten waar heen te gaan.

    Zaterdagochtend 17/9 gevlogen. Nadat we in het hotel zijn ingecheckt en een lunch tot ons hebben genomen, zijn we een kijkje gaan nemen in het beursgebouw. Gedurende de dag zouden de medewerkers uit diverse landen die meehielpen met de opbouw binnendruppelen in het hotel. Om 17.00 hadden we een meeting en welkomstborrel tot 19.00. De meesten gingen na afloop op zoek naar een restaurant. Ik bleef met enkele collega's achter in de bar van het hotel aangezien we nog geen honger hadden. Al snel had ik de gezelschapsdames gespot die zich "onopvallend" strategisch gepositioneerd hadden in de bar. Keurig in mantelpakjes, op en top verzorgd en toch stond het woord dvp vetgedrukt op het voorhoofd. Mijn aandacht werd echter getrokken door een mooie jonge dame met rood/bruine haren die aan het einde van de bar zat. Gekleed in een modieuze spijkerbroek, leuk spaghetti topje, roze sneakers en een minimum aan make-up. Onze blikken kruisten elkaar regelmatig en haar glimlach die daarbij gepaard ging deed mij smelten.

    Ik besloot om buiten een sigaretje te gaan roken. Nog geen minuut later stond ze naast me en vroeg een vuurtje. Nu zie ik pas hoe klein ze eigenlijk is. Ik schat 1.50m, iets wat ze later zou bevestigen. Ze stelde zich voor als Nadezda en vroeg waar ik vandaan kwam en wat ik in Praag deed. Ik vertelde haar dat ik er voor een beurs was en zij zei dat ze de aanduidingen daarvoor al had gezien. Ik vroeg haar wat zij deed. Ze was studente. Ik begon te lachen. Ik kreeg een por in mijn zij en haar antwoord was "really!". Gevolgd door: You think I'm a prostitute like the other women in the bar?Ze legt uit waarom ze in de bar zat. Ze wacht op een vriendin van haar. Zij is op de wervings selectie van ons om als " temp" als hostess op te treden tijdens de beurs.

    Na een tijdje voegt haar vriendin zich bij ons. Ik vraag aan Nadezda of ze een goede Italiaan weet aangezien ik nog moet eten. Ze zegt dat er een is waar ze zelf graag komt. Ik vraag de dames of ze eventueel mee willen gaan. Nadezda's ogen lichten op en zegt dat ze dat wel leuk vindt en ook haar vriendin gaat akkoord. Samen lopen we door Praag. Na een kleine 15 minuten zijn we er. De inrichting lijkt op het decor van een Italiaans restaurant uit een maffia film van de jaren 80 waardoor het aan de ene kant kneuterig overkomt, maar tegelijkertijd iets familiairs heeft. Het eten is werkelijk voortreffelijk en de dames zijn leuke gesprekspartners. We besluiten nog iets te drinken in een nabij gelegen cafeetje. De tijd vliegt werkelijk en een blik op de klok wijst uit dat het al bijna twee uur is. Aangezien de wekker om half zes gaat neem ik afscheid van de dames.

    Zondag
    Als ik in het hotel terugkom 's avonds zie ik vanuit mijn ooghoek Nadezda aan de bar zitten. Ik loop erheen en voor ik iets kan zeggen zegt ze dat ze gisteren een erg leuke avond had gehad. Ik zeg haar dat ik het ook erg leuk vond. Ze vraagt of ik nog plannen heb voor de avond. Ik zeg haar dat ik me snel wil gaan douchen en dan ergens iets in de stad wil eten. Als ik het goed vind wil ze me graag trakteren. Ik zeg dat dat niet hoeft, maar het wel heel leuk zou vinden om samen te gaan.

    Ik ga me snel douchen en omkleden en beneden aangekomen staat ze al klaar om te gaan. We gaan naar hetzelfde restaurant en wederom vliegt de tijd. We praten honderduit en het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen. Nu bestaat de ideale vrouw niet, maar zij komt toch verschrikkelijk dichtbij. Ik wil het ditmaal niet zo laat maken en om middernacht nemen we afscheid en spreken af dat we elkaar op woensdagavond weer zien.

    Maandag
    Als ik op maandagavond om 23.00 mijn kamersleutel haal bij de receptie geeft de man achter de desk mij een briefje. Het is van Nadezda. Ze was rond 21.00 uur langs geweest, een uurtje in de bar gewacht en had gehoopt me nog te zien. Als ik wilde moest ik haar maar bellen of een appje sturen. Daaronder stond haar telefoon nummer. Op de kamer stuur ik een berichtje dat ik tot negen uur gewerkt had, daarna rechtstreeks iets was gaan eten en zojuist terug was in het hotel. Binnen enkele seconden belt ze me via WhatsApp. Voor ik er erg in heb is er al ruim een uur verstreken. Ik moet om 05.00 op, dus verontschuldig me bij Nadezda en zeg haar dat het tijd wordt om mijn rolluiken te sluiten. Ze vraagt op de valreep nog naar woensdag. Zij heeft een plannetje en wil weten wanneer ik al kan. Ik zeg haar dat 18.00 moet lukken. Gezien haar uitbundige yes is ze daar blij mee en we spreken af elkaar dan te ontmoeten in de bar.

    Woensdag
    Als ik iets voor 18.00 uur de bar van het hotel binnenloop zit ze al op me te wachten. Als ze me ziet verschijnt die onweerstaanbare glimlach op haar gezicht. Ze vraagt hoe mijn dag was en of ik niet te moe ben om een eindje te lopen, anders zouden we een taxi nemen. Ik ben wel toe aan frisse lucht en zeg dat lopen geen probleem is. Ik heb werkelijk geen idee waar we naar toe gaan en ze blijft mijn vraag daarover ontwijken met "you will see". Na een half uurtje wandelen en ergens midden in een woonwijk zegt ze dat we er zijn. Ik kijk haar verbaast aan. "Here I live" is haar antwoord en ze zegt dat ze een avondje met ons tweeën wilde en dat ze voor mij wil koken. We betreden haar appartementje. Niet al te groot, maar wel gezellig.
    Ze had in de middag al de nodige voorbereidingen getroffen voor het eten en het duurde niet lang voor alles klaar was. Ze kleedde zich nog snel om in een jurkje waarin al haar vormen perfect tot uiting kwamen. Het eten was werkelijk top en een zeer welkome afwisseling van het restaurantvoer van de afgelopen dagen.

    Na het eten gingen we op de bank zitten. Ik zei dat het eten verrukkelijk was en ze straalde van oor tot oor. Ze vroeg of ik verwacht had dat ze voor mij zou koken. Dit was geen moment bij mij opgekomen dus een volmondig nee volgde. We konden nog de stad ingaan als ik wilde zei ze, maar ze bleef liever thuis. Na alle hectiek van de laatste dagen was ik ook wel toe aan een rustig avondje en zei dat dit precies was wat ik nodig had. Ons gesprek kabbelde rustig voort tot ze vroeg of ze me iets persoonlijks mocht vragen. Ik zei haar dat ze mocht vragen wat ze wilde. Ze wilde weten waarom ik het afgelopen weekend geen enkele poging had gedaan om haar te kussen. Mijn uitleg begreep ze, maar het werd al snel duidelijk wat haar bedoeling was. Ze boog zich richting mijn oor en fluisterde: " tonight we don't think about age difference, tonight is about two people who like each other and enjoy it by making love". Ik keek haar aan en voor ik wat kon zeggen zat haar tong al tegen mijn huig en haar handje wreef over mijn broek. Mijn hand zocht de binnenkant van haar dijen op en langzaam bewoog ik hem omhoog. Al spoedig merkte ik dat ze was "vergeten" om haar verboden vrucht te voorzien van een lapje stof.

    Na een tijdje gerommeld te hebben op de bank en we ons inmiddels hadden ontdaan van overbodige kledingstukken was het tijd om een kijkje te nemen in de slaapkamer. Er volgde een langdurige wederzijdse orale verwenning. Ze toverde een condoom uit haar nachtkastje en nadat ze deze gemonteerd had volgde er een slow en zeer intieme missio. Gelijktijdig kwamen we tot een orgasme. Voldaan rookten we een sigaret en legde ze haar hoofdje op mijn borstkas.

    Na een klein half uurtje besloten we ons te gaan douchen. We zepen elkaar in en uiteraard worden de erotische delen van het lichaam benadrukt. Al snel staat hij weer overeind en gaat ze op haar knieën. Ze neemt hem in de mond en zuigt eraan alsof haar leven ervan afhangt. Haar geile blik hierbij maakt me gek en na een tiental minuten voel ik dat het niet lang meer duurt en ik klaar zal komen. Ik zeg haar dat, maar ze gaat vrolijk door totdat ik mijn lading in haar gulzig mondje deponeer. Ze blijft doorgaan totdat de laatste druppel eruit is en steekt triomfantelijk haar tongetje uit om te laten zien dat alles doorgeslikt is.

    We leggen ons op bed neer en vraag of ze massage olie heeft. Nee, waar wel baby olie is daarop haar antwoord. Ze pakt het en vraagt waarom. Ik zeg haar dat ze op haar buik moet gaan liggen en begin haar te masseren. Ze geniet hier duidelijk van. Na een kwartiertje laat ik ze omdraaien en begin met mijn vingertoppen langs haar zijdezachte huid te gaan. Ik kus haar nek, ga langzaam richting haar werkelijk fantastische puur natuur c-cup en lik haar kleine tepeltjes om de beurt. Ik daal verder af en begin haar poes en klit te bewerken met mijn tong. Al spoedig is ze door en door nat en moet oppassen dat ik niet een verdrinkingsdood sterf. Ze drukt zich stevig tegen mijn tong en beweegt haar bekken totdat ze met korte hevige stuiptrekjes klaar komt. Ik laat haar bijkomen en rook een sigaret. Ze opent haar ogen en kijkt me aan. Voor ze ook maar een kans krijgt pak ik de olie en begin hiermee met haar klitje te spelen. Dit maakt haar behoorlijk geil, want ze reikt voor een condoom en nadat deze geplaatst is werken we een deel van de Kamasutra af om uiteindelijk te finishen in een liggende doggy.

    Het is inmiddels rond 1.00 uur en ik vraag haar of ze een taxi voor mij wil bellen. Ze kijkt me aan en zegt dat ze wil dat ik blijf. Ik twijfel even, maar de keuze is niet moeilijk en besluit de nacht bij haar door te brengen.

  23. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 oktober 2016),Bluebear ( 8 oktober 2016),Borealis (11 oktober 2016),Firehawk (12 oktober 2016),Giodude (19 november 2018),Pierke69 (21 oktober 2020),Poppalarge ( 9 oktober 2016),Reagen ( 9 oktober 2016),Tropische_verrassing (11 november 2016),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2016),yylover ( 8 oktober 2016)

  24. #40
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Praag, een bezoek om nooit te vergeten deel 2

    Donderdag
    Als ik wakker word en naast mij kijk schiet Guus Meeuwis in mijn hoofd.

    Nu lig ik hier in een wildvreemde stad
    En heb net de nacht van men leven gehad
    Maar helaas er komt weer licht door de ramen
    Hoewel voor ons de wereld
    Vannacht heeft stil gestaan

    Het is een nacht
    Die je normaal alleen in films ziet
    Het is een nacht
    Die wordt bezongen in het mooiste lied
    Het is een nacht
    Waarvan ik dacht dat ik hem nooit beleven zou
    Maar vannacht beleef ik hem met jou ohoh

    Ik maak haar nog niet wakker en geniet van het uitzicht op haar werkelijk perfecte lijfje. Na een tiental minuten wordt ze wakker en nadat ik amper een good morning heb gezegd zitten haar lippen alweer op de mijne en er volgt een potje romantisch tongworstelen. Mijn lid staat al snel weer in vol ornaat en dat is haar niet ontgaan. Ze kronkelt over me heen, pakt een condoom, brengt een beetje spuug aan op haar poes en laat zich over mij heen zakken. Het ritme is harmonieus en onze lippen zijn aan elkaar geplakt. Zachtjes fluistert ze "slowly, i don't want us to come yet". We wisselen in lepeltje lepeltje en gaan in rustig tempo door. Onze ademhaling wordt zwaarder. Ze draait zich om en zegt dat het tijd is voor een rookpauze. We steken een sigaret aan en ze verwijderd het condoom en begint aan een sloppy smoking blowjob. Voor mijn gevoel kan ik niet geiler worden dan ik op dat moment ben en het enigste wat ik nog kan uitbrengen is "let's fuck". Ze kijkt me ondeugend aan, pakt een nieuw condoom, plaatst hem en legt zich op haar rug neer. Haar beentjes wijd zodat ik haar mooie poes in vol ornaat kan bewonderen. Langzaam penetreer ik haar. Ik bouw het tempo langzaam op en voel hoe ze haar nagels in mijn rug plant. Voor mij het signaal om gas te geven. Haar handen gaan naar mijn billen en ze duwt stevig mee. Haar bekken maakt kleine schokkende bewegingen en ik spuit het rubbertje vol met een dermate intens orgasme zoals ik al jaren niet meer gehad heb. We storten ons neer op bed en voldaan roken we een sigaretje. We douchen ons en besluiten om samen ergens te gaan ontbijten. Zij gaat naar de universiteit en ik snel naar het hotel om me om te kleden. We spreken af elkaar zaterdagavond weer te zien.

    Gedurende de dag krijg ik een telefoontje uit Nederland. Er blijkt dat de leverancier een fout label heeft geplaatst op het belangrijkste product dat we op de beurs introduceren. Er wordt driftig heen en weer gebeld en een sticker leverancier kan kleine stickertjes leveren om het te corrigeren. Deze zullen naar alle waarschijnlijkheid morgenmiddag tussen 16.30 en 17.30 geleverd worden. We schakelen snel en besluiten dat er dan zaterdagochtend een deel van mijn afdeling komt werken om ervoor te zorgen dat er 15.000 stuks zo'n stickertje krijgen, zodat maandagochtend de eerste golf van bestellingen gelijk de deur uit kan. Ik zou pas maandagavond terug vliegen, maar als ze daadwerkelijk morgen binnen zijn zal ik eerder terug vliegen.

    Als ik in het hotel terug ben app ik Nadezda of het ok is als ik haar ff bel. Natuurlijk krijg ik als antwoord en leg haar uit wat het geval is. Het blijft even stil aan de andere kant, maar dan zegt ze dat als ik eerder ga we morgenavond iets gaan doen. We spreken af om half negen in de bar van het hotel.

    Vrijdag
    Rond 16.30 krijg ik een telefoontje dat de stickers zijn gearriveerd. Ze beginnen morgen om 06.00 uur met 18 mensen om er zorg voor te dragen dat we maandagochtend gelijk met uitlevering kunnen beginnen. Ik kijk of er nog vluchten zijn en kan zaterdagavond/zondagmorgen terug vliegen. Hoewel ik graag was gebleven lijkt het me toch verstandiger om voor de vlucht van zaterdagavond te kiezen. Het gebrek aan slaap begint me langzaam op te breken en kan dan mooi de zondag lekker relaxen.

    Iets na achten loop ik het hotel in en Nadezda is al daar. Ditmaal getooid met een sexy brilletje. Snel vertel ik haar het slechte nieuws. Ze toont zich begripvol en stelt voor om een pizza te bestellen en deze op de hotelkamer op te eten en gewoon lekker rustig met zijn tweeën te zijn. Ik zie dit wel zitten en we lopen naar boven. Ik zeg haar dat ik me snel ga douchen en loop de badkamer in. Zonder dat ik er erg in heb is ze achter me aangelopen. Ze ziet het bad en stelt voor om samen een bad te nemen. Terwijl we aan het wachten zijn totdat het bad vol is wordt er hartstochtelijk gezoend. We klooien wat in bad als ze opeens op me komt zitten en begint te pussysliden. Nadat het een aantal keren net goed ging floept hij er toch in. Ik kijk haar aan en en ze zegt "I really want to feel you tonight if it is ok by you". Op dat moment kan ik niet helder denken en laat het gebeuren. Mijn god wat voelt dat goed om weer eens te neuken zonder condooms. Het duurt dan ook niet lang of ik schiet mijn lading in haar warme, nauwe grotje. We wassen ons, gaan op bed liggen en bestellen een pizza. Deze is er vrij snel en nadat hij op is besluiten we buiten een sigaretje te roken. Eenmaal terug op de kamer pak ik mijn massage olie uit mijn club kit. Nieuwsgierig als ze is pakt ze hem en als ze mijn dobbelstenen tegenkomt begint ze te lachen en heeft ze pretoogjes. Na een uitgebreide massage pakken we de dobbelstenen en dit levert hilarische momenten op. Nadat we uitgespeeld zijn volgt er een intieme vrijpartij die alle verbeelding te boven gaat. Als dit meisje in een sauna club zou werken, dan zou ze gouden bergen verdienen. We frissen ons op, roken buiten een sigaretje en nemen plaats aan de bar van het hotel. Was het voorheen nog redelijk vrijblijvende gesprekken, nu werd er toch vrij serieus zaken besproken.

    Er zijn van die momenten in het leven dat je met stomheid bent geslagen en dit was er ook een. Daar zit je dan aan de bar met een meid die je dochter had kunnen zijn en toch voelt het goed. Ze zei dat ze niet wilde dat het hier eindigde en vroeg hoe ik erover dacht. Ik zei dat ik niet geloofde in long distance relaties. Ook het leeftijdsverschil zou een rol gaan spelen. "Don't worry too much" was haar antwoord. Ergens had ze wel gelijk. Gewoon genieten en zien waar we uitkomen. We spraken af dat ik haar over enkele weken zou bezoeken en als we dan nog hetzelfde zouden voelen, zou zij voor een dag of tien naar Nederland komen. Langzaam was het tijd om te gaan slapen en we keken elkaar aan. Al snel werd duidelijk dat we geen afscheid wilde nemen en ze ging mee naar boven.

    Zaterdag
    Om 05.30 ging mijn wekker. Ik kleedde me aan en liep naar buiten. Een sigaretje om wakker te worden en om een telefoontje naar het werk in Nederland te plegen. Ik probeerde zo rustig mogelijk de kamer te betreden, maar ze was al wakker en vroeg slaperig "where did you go". Ik zei haar dat ik moest bellen en haar niet wakker wilde maken. Ze vroeg hoe laat ik op de beurs moest zijn. Tien uur zei ik en ze lachte. " So we still have time for a fuck" en haar handje reikte naar mij. Ik kleedde me weer uit en waar we steeds liefdevol hadden geneukt zou dit een stevig, bijna dierlijk, potje ochtendeditie worden. Nadat we ons gedoucht hadden gingen we ontbijten en spraken af dat ze om 16.00 mij zou komen ophalen bij het beursgebouw. Dan zouden we nog een hapje eten en afscheid nemen.

    De dag kabbelde voort en van alle kanten werd ik aangesproken over het snelle handelen en de bereidheid van mijn afdeling om dit op te lossen. Leuk om te horen, maar ik kon slechts aan Nadezda denken. Eindelijk was het 16.00 en ze stond buiten al te wachten. We besloten om niet uitgebreid te gaan eten, maar snel ff Micky D te doen. Het moment van het onvermijdelijke afscheid was aangebroken. Ze zei dat ze mee wilde naar het vliegveld en of ik dat goed vond. Natuurlijk en zo gingen we naar het hotel om mijn spullen te halen. Ze pakte mijn flesje massage olie en zei dat ze die hield. De geur zou haar aan mij herinneren en nou moest ik wel terugkomen om het op te halen.

    Tijdens de taxirit naar het vliegveld werd er niet veel gezegd. Ze had haar hoofdje op mijn schouder gelegd en soms zegt zoiets meer dan duizend worden. Op het vliegveld de laatste punten geregeld voor een hernieuwd bezoekje en toen was het moment dan toch aangebroken. Een stevige knuffel en hartstochtelijke zoen volgde. Ik liep richting gate en draaide me voor een laatste maal om. Ze zwaaide en de kushandjes vlogen om mijn oren.

    Inmiddels zijn we twee weken verder en hebben we dagelijks meermaals contact. De tickets zijn reeds geboekt en over enkele weken ga ik weer naar Praag. Geen verwachtingen, gewoon lekker genieten.

  25. Onderstaande 14 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 oktober 2016),Bluebear ( 8 oktober 2016),Borealis (11 oktober 2016),Firehawk (12 oktober 2016),Giodude (19 november 2018),hajo2009 ( 8 oktober 2016),mechelen ( 8 oktober 2016),Nulnulzeseneenhalf ( 8 oktober 2016),Pierke69 (21 oktober 2020),Poppalarge ( 9 oktober 2016),Reagen ( 9 oktober 2016),Tropische_verrassing (11 november 2016),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2016),YYadict (30 oktober 2016)

  26. #41
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Eerste jaar ijsbeer

    Op 6/11/2015 was het voor het eerst dat ik een saunaclub bezocht heb. Als notoire wandelaar wilde ik het wel eens meemaken en was benieuwd naar hoe het mij zou bevallen. Met een gezonde dosis spanning en ietwat zenuwachtig drukte ik op de bel bij VM en het zou meteen een memorabele dag worden. Het virus had me al snel in de greep en de teller voor mijn eerste jaar staat op 41 clubdagen (5/11/2016 het jaar afgesloten in VM) verspreidt over 6 clubs.


    Bezochte clubs in mijn eerste jaar

    VM
    Een club die ik na mijn debuut steeds bezocht vanwege één dame tot aan vorige week. Het verhaal over haar heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan in een apart topic (link hiervan staat onderaan dit stukje).
    In cijfers levert dit het volgende op
    10x (22 sessies waarvan 1 voor de helft een trio - 5 dames (4 Roemeense en 1 Marokkaanse) Totale duur van 32 uur. Gem. 87 minuten)


    YY
    De club die ik met afstand het meest bezocht heb met 19 bezoekjes. Het vreemde is dat ik nog steeds een haat/liefde verhouding heb met YY. De faciliteiten en eten zijn top en rechtvaardigt ieder bezoekje. Toch blijft een consistente LU een probleem. Elke keer is het weer een grote verrassing aangaande de dames. Daarnaast verandert de club in de avond van publiek/sfeer in een negatieve manier.
    In cijfers levert dit het volgende op.
    19x (52 sessies (waarvan 1 trio) - 22 dames (14 Roemeense, 2 Moldavische, 2 Turkse, 1 Bulgaarse, 1 Braziliaanse, 1 Servische en 1 Zuid-Koreaanse) Totale duur van 69 1/2 uur. Gem. 80 minuten)


    SS
    In mei 2016 voor het eerst bezocht. Topclub die ik door mijn eigen luiheid te weinig bezoek.
    In cijfers levert dit het volgende op
    3x (9 sessies (waarvan 2 trio's - 4 dames (alle Bulgaarse). Totale duur van 10.5 uur. Gem. 70 minuten)


    GT
    In juni van 2016 voor het eerst bezocht. Ideale zomerclub.
    In cijfers levert dit het volgende op
    7x (18 sessies - 8 dames (3 Roemeense, 1 Duitse, 1 Nigeriaanse, 1 Armeense, 1 Thaise en 1 Oekraïense). Totale duur van 32.5 uur. Gem. 108 minuten)


    AG
    Deze club heb ik in september 2016 voor het eerst bezocht. Het is bij dat ene bezoek gebleven en een vervolg zal er niet zo heel snel volgen.
    In cijfers levert dit het volgende op
    1x (3 sessies - 3 dames (1 Bulgaarse, 1 Kazachstaanse, 1 Moldavische). Totale duur 3 uur. Gem. 60 minuten)


    VV
    Deze club heb ik in september 2016 voor het eerst bezocht. Ga zeker nog een keer op herhaling, maar zal dan op een vrijdag of zaterdag zijn.
    VV 1x (2 sessies - 2 dames (Roemeens). Totale duur 2.5 uur. Gem. 75 minuten)


    Mijn eerste jaar SC leverde 106 sessies (waarvan 4 een trio waren) met 44 verschillende dames op gedurende 41 clubdagen. Zij waren afkomstig uit 14 verschillende landen. Totale kamerduur was 150 uur, wat een gemiddelde opleverde van 85 minuten. Het wekt natuurlijk geen verbazing dat de nummer 1 positie in handen is van de Roemeense dames (52% van alle dames, 71% van alle sessies en ruim 73% van de kamertijd) gevolgd door de Bulgaarse. Een ander opmerkelijk feit is dat de Poolse/Russische dames ontbreken in mijn clubveroveringen. Bij het wandelen maken ze wel deel uit van de landenlijst en komen de Roemeense dames er bekaaid vanaf.

    De complete lijst ziet er als volgt uit
    Roemenië - 23 dames, 73 sessies, 110 uur, gemiddeld 90 minuten & 2 trio's van 1/2 uur
    Bulgarije - 6 dames, 7 sessies, 8.5 uur, gemiddeld 73 minuten & 2 trio's van 1 uur
    Moldavië - 3 dames, 3 sessies, 4 1/2 uur, gemiddeld 90 minuten.
    Turkije - 2 dames, 6 sessies, 5 uur, gemiddeld 50 minuten.
    Armenië - 1 dame, 1 sessie, 1/2 uur.
    Brazilië - 1 dame, 1 sessie, 1 uur.
    Duitsland - 1 dame, 2 sessies, 5 1/2 uur, gemiddeld 165 minuten.
    Kazachstan - 1 dame, 1 sessie, 1/2 uur.
    Marokko - 1 dame, 1 sessie, 1 1/2 uur.
    Nigeria - 1 dame, 1 sessie, 1/2 uur.
    Oekraïne - 1 dame, 1 sessie, 2 1/2 uur.
    Servië - 1 dame, 3 sessies, 4 uur, gemiddeld 80 minuten.
    Thailand - 1 dame, 1 sessie, 1 uur.
    Zuid-Korea - 1 dame, 1 sessie, 2 uur.

    Meeste kamers
    1 Naamloze dvp (Roemeense - VM, gestopt) 16 sessies, 25 uur
    2 Sia (Roemeense - GT en gestopt) 8 sessies, 15 1/2 uur
    3 Keisha (Roemeense - YY) 8 sessies, 7 solo 10.5 uur, 1 trio 1/2 uur
    4 Elvira ( Roemeense - YY) 7 sessies, 11.5 uur
    5 Alice (Roemeense - YY) 7 sessies, 9.5 uur

    Ik ben ze allemaal tegengekomen. De jagertjes, de zigeunertjes, de buitenbeentjes, de crazy bitches, de lolita's, de muurbloempjes, de porno babes, de GND's, de DKC's, de sloeries, de zweefteven, de semi-intellectueeltjes, de sexy brilletjes, de siliconen/botoxjes, de plus pakketjes en de GFE's. Tijdens de verkiezing van miss IJsbeer 2016 zal ik uitgebreider op de dames ingaan.


    De links van mijn ontdekkingsreizen (1e bezoek)
    VM - https://www.ijsberenforum.com/forum/...479#post454479
    YY - https://www.ijsberenforum.com/forum/...563#post459563
    SS - https://www.ijsberenforum.com/forum/...214#post487214
    GT - https://www.ijsberenforum.com/forum/...316#post489316
    AG - https://www.ijsberenforum.com/forum/...020#post510020
    VV - https://www.ijsberenforum.com/forum/...555#post512555

    De links betreffende het hele verhaal van de naamloze dvp
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...569#post503569
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...814#post503814
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...873#post503873
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...851#post505851
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...250#post514250
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...317#post514317

  27. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (10 januari 2019),lekkersfan (11 november 2016),Pierke69 (21 oktober 2020),Ryuhayabusa ( 2 december 2016),YYadict (11 november 2016)

  28. #42
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Mijlpaaltje: 100 dvp's

    Met Christina (Roemeense - VM) heb ik de barrière van 100 geslecht. Naast de eer van 100e is zij ook mijn 5e Roemeense in VM, mijn 25e Roemeense in een SC en mijn 35e Roemeense overall.

    Procentueel gezien hebben de Roemeense duidelijk de bovenhand met 35%. In SC's 54% en in de RLD's 18.5%. Bekeken over 2016 ligt dit nog hoger met 43% waarbij er wel een groot verschil is tussen SC met 57% en RLD met slechts 14%.

    10 september was het voor het laatst dat ik met een niet Roemeense in een SC naar de kamer ben geweest. Sindsdien is het nog alleen Roemeens (14) wat de klok slaat. In YY 9, in Villa Vertigo 2 en in VM 3.

    Overall
    35 Roemeense
    8 Bulgaarse
    7 Albanese
    6 Moldavische
    5 Italiaanse (1 half It/half Ru, 2 waarschijnlijk Albanese, 1 waarschijnlijk Bulgaars)
    3 Poolse
    3 Turkse
    2 Braziliaanse
    2 Duitse
    2 Hongaarse
    2 Kazachstaanse
    2 Russische
    2 Servische
    2 Thaise
    1 Armeense
    1 Colombiaanse
    1 Cubaanse
    1 Française
    1 Japanse
    1 Keniaanse
    1 Litouwse
    1 Marokkaanse
    1 Nigeriaanse
    1 Oekraïense
    1 Spaanse
    1 Slowaakse
    1 Tsjechische
    1 Zuid-Koreaanse

    Uitgesplitst levert dat het volgende op.
    De Wallen (2)
    1 Russische
    1 Hongaarse

    Vulkaan (52)
    10 Roemeense
    7 Albanese
    5 Italiaanse (1 half It/half Ru, 2 waarschijnlijk Albanese, 1 waarschijnlijk Bulgaars)
    3 Griekse (1 waarschijnlijk Albanese)
    3 Moldavische
    3 Poolse
    2 Bulgaarse
    2 Macedonische (1 waarschijnlijk Albanese)
    1 Braziliaanse
    1 Colombiaanse
    1 Cubaanse
    1 Duitse
    1 Française
    1 Hongaarse
    1 Japanse
    1 Kazachstaanse
    1 Keniaanse
    1 Litouwse
    1 Russische
    1 Servische
    1 Spaanse
    1 Slowaakse
    1 Thaise
    1 Tsjechische
    1 Turkse

    Sauna clubs (46)
    25 Roemeense
    6 Bulgaarse
    3 Moldavische
    2 Turkse
    1 Armeense
    1 Braziliaanse
    1 Duitse
    1 Kazachstaanse
    1 Marokkaanse
    1 Nigeriaanse
    1 Oekraïense
    1 Servische
    1 Thaise
    1 Zuid-Koreaanse


    cijfers 2016

    Totaal aantal verschillende dvp's zijn er 63 waarvan 54 nieuw.

    Sauna clubs (42 waarvan 39 dit jaar voor het eerst)
    24 Roemeense (2 ook in 2015)
    6 Bulgaarse
    3 Moldavische
    2 Turkse (1 ook in 2015)
    1 Armeense
    1 Duitse
    1 Kazachstaanse
    1 Nigeriaanse
    1 Oekraïense
    1 Servische
    1 Thaise

    Vulkaan (21 waarvan 15 dit jaar voor het eerst)
    3 Roemeense (1 sinds 2014)
    2 Albanese (1 sinds 2014/1 sinds 2015)
    2 Italiaanse (1 half It/half Ru, 1 waarschijnlijk Bulgaars)
    2 Griekse (1 waarschijnlijk Albanese)
    1 Braziliaanse (sinds 2014)
    1 Colombiaanse
    1 Cubaanse
    1 Duitse
    1 Française
    1 Japanse
    1 Litouwse
    1 Macedonische
    1 Moldavische
    1 Poolse (sinds 2015)
    1 Russische
    1 Slowaakse (sinds 2015)

  29. #43
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Als iemand nog een boekhouder zoekt...
    En Garde

  30. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 5 december 2016)

  31. #44
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Als iemand nog een boekhouder zoekt...
    Wat dacht je dan wat ik altijd in YY deed?

  32. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 december 2016),Giodude ( 9 februari 2019),Pierke69 (21 oktober 2020)

  33. #45
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Patjax woman of the year 2016

    Het jaar nadert zijn einde en dat is het tijdstip om allerlei lijstjes de wereld in te slingeren. Ook ik maak mij hier schuldig aan. Als voorloper op mijn miss ijsbeer 2016 maak ik mijn vrouwtje van het jaar bekend. Hoewel ze sinds kort haar opwachting in PHG heeft gemaakt heb ik haar leren kennen in Duisburg en onze sessies hebben alleen daar plaatsgevonden wat haar dus niet competitief maakt voor de titel. Het grappige is dat ze door vele als "moneybitch" wordt getypeerd ivm met haar upselling praktijken. Bij mij zijn die altijd achterwege gebleven. Gezien de kamerprijs van €190 per dag in eros 26 kan ik me goed voorstellen dat ze dit toepaste.

    And the winner is Dana (ex Daniela - Love Saunaclub Münster)

    Eerste ontmoeting 1 oktober 2016 te Duisburg
    Ik loop net op de parkeerplaats van eros 26 als ik schuin achter mij het klikken van hoge hakken hoor. Ik draai me om en achter mij loopt een mooie slanke blondine met een engelen gezicht in een rode badjas en in haar hand een plastic zak met eten. Onze blikken kruisen elkaar, ze versnelt haar pas en komt langs me lopen. Ze haakt haar arm in de mijne en vraagt of ik zin heb om een stukje met haar mee te lopen. Ik vraag quasi nonchalant waarheen en ze zegt naar haar kamer. Onder het lopen praten we wat en ze blijkt in 604 te zitten achter op de parkeerplaats. Een mij zeer bekende kamer waarvan ik rustig kan stellen dat ik hier in het verleden enkele supersessies heb gehad. Ze nodigt me uit om binnen te komen. Ik zeg haar dat ze eerst maar rustig haar eten moet opeten aangezien ik nog in de herstelmodus zit en dat ik later wel terug zou komen.

    Na enige tijd loop ik terug en er verschijnt een grote glimlach op haar gezicht als ze me ziet. Ze stelt zich voor als Dana. Half Tsjechisch (vader) half Roemeens (moeder) en opgegroeid in Roemenië en vraagt hoelang ik wil blijven. We spreken af met een half uurtje te starten en eventueel te verlengen. We zitten nog in de verkennende fase en ik heb al snel door dat de zogeheten "klik" er is en zeg haar dat ik so wie so minimaal een uurtje blijf. Ik vraag of ze een massage wil en ze kijkt me verheugd aan. Tijdens de massage praten we honderd uit. Hierna roken we samen een sigaret en Dana begint aan haar verleidingsspel. Ze start met een B2B massage die overgaat in een edging HJ en een zeer goede PZC. Ze voelt precies aan om me telkens tot het randje te brengen. Waar ze in het begin slechts kusjes gaf gaat nu ook voorzichtig haar tongetje meedoen. We naderen het uur en ik zeg haar dat we wel zien waar het eindigt. Haar pijpen gaat dieper en ze laat zien dat ze het kunstje van DT ook beheerst. Om te voorkomen dat ze in een kaakkramp schiet nemen we een rookpauze waarna we elkaars lichaam bespelen met onze vingertoppen. Langzaam gaat ze naar beneden en met een zeer lekkere sloppy slow BJ brengt ze hem weer op volledige oorlogssterkte. Het rubbertje wordt gemonteerd en in een close cowgirl beginnen we. Haar tot dan toe voorzichtige tongzoenen maken plaats voor intiem huigswaffelen. We laten een aantal standjes de revue passeren. Als we uiteindelijk in missio zijn aangekomen is het tongzoenen zoals je het alleen met een vriendinnetje doet. Op een van de weinige momenten dat we niet met onze tongen verstrengeld zijn zegt ze dat ik een "gevaarlijk" mannetje ben. Lachend vraag ik waarom en ze zegt dat de manier waarop ik haar neuk met de intentie is om haar klaar te laten komen. Als ik dit bevestig is haar weerstand gebroken en geeft ze zich over. We verhogen ons ritme. Haar handen drukken ferm op mijn billen en haar bekken begint ongecontroleerd te schokken. Tegelijkertijd schiet ik het rubbertje vol. Ze kijkt me ongelovig aan en ze is duidelijk verrast dat we gelijktijdig zijn klaargekomen. Er zijn inmiddels ruim 2 1/2 uur verstreken. We roken samen een sigaretje en al tongzoenend maken we de drie uur vol in elkaars armen.

    In al mijn bezoekjes aan de Vulkaan nog nooit een eerste sessie met een dame gehad van drie uur. Nadat ik me aangekleed heb vraagt ze of ze mijn nummer mag hebben. Iets wat ik me afgeleerd heb om te doen, maar in dit geval toch doe, waarbij ik haar zeg dat ze niet moet verwachten dat ik haar zal appen of bellen, maar dat als zij het doet ik wel zal reageren. Ik moest haar toezeggen dat ik wel zou appen als ik thuis was.

    Dagelijks belt ze me, stuurt me appjes en sms'jes. De bezoekjes aan haar volgen zich in rap tempo op. Hoewel ik me steeds voorneem maximaal een uur te blijven verdwijnen deze als sneeuw voor de zon zodra ik bij haar ben. Onze sessies zijn tussen de 2 1/2 en 3 1/2 uur. Elke keer weer een beleving op zich. We doorlopen zo'n beetje de hele Kamasutra en ook op de "traditionelere" posities komt ze telkens met een innovatieve variant. Meestal is het GFE+++++, maar ze heeft ook een PSE-kantje. Als ik tijdens een van onze sessies langs het bed sta legt ze liggend op haar rug haar hoofd over de rand van het bed, waarbij het duidelijk is dat ze wil dat ik mijn pik op deze manier zo diep mogelijk in haar mond penetreer.


    Aan alles komt een einde.
    Ze had al aangegeven dat ze op zoek was naar een alternatief voor Duisburg en het komt dan ook niet als verrassing als ze me belt dat ze vertrekt naar Zwitserland.Ik kies ervoor om niet op haar laatste dag te gaan, maar twee dagen eerder. Als ik binnenkom begint ze me al helemaal dood te knuffelen en kussen. We kleedden ons uit en leggen ons op bed. Ze legt haar hoofd op mijn borst, begint te praten en tranen vallen op mijn borstkas. Een eigenlijk ongepaste reactie vindt plaats. Mijn kleine vriend steekt zijn kop op om te kijken wat er aan de hand is. Dit laat haar lachen. Quasi verontschuldigend zeg ik dat ik hem niet kan controleren als ik bij haar ben. We roken een sigaret en Dana begint te pijpen. Waar ze normaliter het spel van teasen en pleasen speelt is het duidelijk dat ze ditmaal andere plannen heeft. De pijpbeurt is korter als normaal en het rubbertje wordt gemonteerd. Ze zegt dat ik niet voor haar klaar mag komen.

    Elke haal van mij wordt met dodelijke precisie uitgevoerd. De wijze waarop ze begint te kreunen, haar kutspiertjes gebruikte en haar nagels in mijn kont plant duiden erop dat ze richting orgasme aan het gaan was. Zonder iets te zeggen haalt ze hem eruit draait haar kontje mijn kant uit en we gaan in doggy verder. Ze drukt stevig tegen waardoor hij er zo diep als kan ingaat. Het ritme wordt verhoogd en al spoedig bereiken we het door haar gewenste resultaat. Haar orgasme is een feit en ik blijf langzaam doorgaan. Ze drukt haar kont weer met volle kracht achteruit onderwijl haar kutspiertjes heel ritmisch te knijpen. Enkele minuten later knal ik het condoom vol. Ze laat mij rustig nastoten en maakt geen enkele aanstalte om mijn pik eruit te laten. Nadat we ons opgefrist hebben roken we een sigaret. Ze wil graag 10 minuten in mijn armen slapen. Het moment van afscheid komt dichterbij. Ze pakt haar favoriete ketting, geeft deze aan mij en zegt dat ze op deze wijze altijd bij mij is. Haar ogen worden waterig en ze vecht tegen haar tranen. Ik zeg haar dat ik het gevoel heb dat dit niet de laatste keer is dat we elkaar zien. Een hartstochtelijke tongzoen volgt. Ik sta op om me aan te kleden en zij doet hetzelfde. Ik sta klaar om te betalen en te gaan. Ze maakt geen enkele aanstalte om te komen en begint haar make-up bij te werken. Na een kleine 10 minuten is ze daarmee klaar en ze begint me te kussen. Ik overhandig haar het geld, maar ze neemt het niet van harte en met een verontschuldigende blik aan. Er volgt een lange knuffel en innige zoen en ik loop weg. Waar ze normaal nog allerlei dingen naroept, draait ze zich ditmaal gelijk om en loopt weg.

    image.jpg

    She's saying that's okay
    Hey baby do what you please
    I have the stuff that you want
    I am the thing that you need
    She looked me deep in the eyes
    She's touchin' me so to start
    She says there's no turnin' back
    She trapped me in her heart

    Dirty Dana, no
    Dirty Dana, no
    Dirty Dana, no
    Dirty Dana

    She's says that's okay
    Hey baby do what you want
    I'll be your night lovin' thing
    I'll be the freak you can taunt
    And I don't care what you say
    I want to go too far
    I'll be your everything
    If you make me a star

    Dirty Dana, nah
    Dirty Dana, nah
    Dirty Dana, no
    Dirty Dana
    Dirty Dana, nah
    Dirty Dana, no
    Dirty Dana, no
    Dirty Dana,
    Dirty Dana
    Dana!
    Dana!
    Dirty Dana!
    It's Da-aa-ana


    Für immer die Frau vom Parkplatz

  34. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (22 december 2016),Giodude (10 januari 2019),JonnyFontane (21 december 2016),Nulnulzeseneenhalf (22 december 2016),Pierke69 (21 oktober 2020),YYadict (22 december 2016)

  35. #46
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Zo meteen mijn 37e en laatste SC-bezoekje van het jaar. ETA zal zo rond 13.30 uur in SS zijn. Zeer benieuwd hoe het is om kerst in een club te vieren.

    2016 zal voor mij persoonlijk de boeken ingaan als "record breaking and history making". Al heel wat mijlpalen bereikt dit jaar en ik kan er vandaag nog enkele aan toe voegen als ik kamer met 2 nieuwe dames.
    - 69 dames in 1 jaar. Blijft toch een leuk getal.
    - 60 nieuwe dames in 1 jaar.
    - 50e SC-dame sinds mijn start als ijsbeer (november 2015).
    - Een derde sessie zal mijn 100e saunaclub sessie dit jaar zijn.

    Als bovenstaande gerealiseerd wordt is het een mooie afsluiting van een jaar waarvan ik weet dat ik het in de toekomst nooit meer zal evenaren. Complete terugblik over 2016 volgt in enige dagen.

  36. #47
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Veel plezier Patjax!
    Ga het ook eens proberen 1 e kerstdag maar dan in Golden Time. De aantallen van jou haal ik zeker niet, hoewel ik vooral in de zomer behoorlijk tekeergegaan ben. Ik ga vandaag eens alleen maar met nieuwe dames, zou voor mij ook een record zijn als dat lukt dit jaar

  37. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (25 december 2016)

  38. #48
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Veel plezier Patjax!
    Ga het ook eens proberen 1 e kerstdag maar dan in Golden Time. De aantallen van jou haal ik zeker niet, hoewel ik vooral in de zomer behoorlijk tekeergegaan ben. Ik ga vandaag eens alleen maar met nieuwe dames, zou voor mij ook een record zijn als dat lukt dit jaar
    Jij ook veel plezier. GT is voor mij een echte zomerclub. Zal ergens april/mei volgend jaar worden voor ik er weer mijn opwachting maak.
    Het zal voor mij nog moeilijk genoeg worden om 2 nieuwe meiden te scoren vandaag onder het toeziend oog van mijn favorietje

  39. #49
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Terugblik 2016: "Think Different"

    Een jaar waarin de wereld afscheid nam van een aantal iconen in de muziek (David Bowie, Prince, Leonard Cohen en op de valreep George Michael) en sport (Johan Cruijff, Muhamed Ali).

    Voor het tweede jaar op rij op nieuwjaarsdag mijn p6 jaar gestart in Duisburg met Eda. Het eerste kwartaal verliep nog rustig met één bezoekje aan een SC per maand. Het tweede kwartaal liep volledig uit de hand met 15 clubdagen in totaal en een eerste bezoek aan SS en GT. Het derde kwartaal waren er 11 clubbezoekjes, waarbij ik AG en VV voor het eerst heb bezocht. Het vierde kwartaal waren er 8, waarbij het bezoekje aan YY met de inval natuurlijk het meest spraakmakend was. Ook was er de hernieuwde kennismaking met VM en het afsluiten van mijn clubjaar met Stacy.

    Dit jaar heb ik een aantal beren in werkelijkheid ontmoet en moet zeggen dat dat toch een extra dimensie aan het clubben geeft. Heren/beren yylover, Cheasehead, Eddy_V, KanariePiet, Vendezz, Robglover, JonnyFontane, Mynasch, Taylor, Ohhlord, Licky Luke, Forgetskinnyletsgetfatty, Sigmund 11, Magic-C en niet te vergeten mijn Belgische evenknie Das. Het was me een waar genoegen en tzt zullen we elkaar vast wel weer eens tegenkomen.

    Hoogtepunten
    - De laatste dagen voor het definitieve vertrek van mijn naamloze dvp.
    - Juryvoorzitter van het forum in juli.
    - Mijn 3 YY-angels (Alice, Elvira en Keisha)
    - De herontdekking van VM wat leidde tot voor het eerst 4 orgasmes en de ontdekking van Christina
    - Mijn twee dames die zich boven de rest hebben geplaatst: Dana (Vulkaan) en Stacy (SC)

    Dieptepunten
    - Het definitieve vertrek van mijn naamloze dvp naar Roemenië.
    - De RBVE in GT.
    - Politie inval YY met als gevolg dat ik de geplande mastersessie met Alice en mijn eerste foursome met wie anders als mijn 3 YY-angels misliep.


    Ook was 2016 het jaar waarin ik een aantal mijlpalen heb bereikt.
    - 50e dvp in totaliteit op de Vulkaan. Geëindigd op 57.
    - 50 verschillende dvp's in 1 jaar. Geëindigd op 69.
    - 60 nieuwe dvp's in 1 jaar.
    - 100 SC sessies in 1 jaar
    - 100e dvp in totaliteit. Geëindigd op 107.
    - Dames uit 25 verschillende landen in 1 jaar. Geëindigd op 26

    Zoals gezegd waren er dit jaar 69 dames afkomstig uit 26 landen: Albanië, Armenië*, Brazilië, Bulgarije, Colombia*, Cuba*, Duitsland*, Frankrijk*, Ghana*, Griekenland, Italië, Japan*, Kazachstan, Litouwen*, Macedonië, Moldavië, Nigeria*, Oekraïne*, Polen, Roemenië, Rusland, Servië, Slowakije, Spanje, Thailand en Turkije. Landen met een * zijn dit jaar voor het eerst.

    Dit levert uiteindelijk het volgende op
    29 Roemeense
    8 Bulgaarse
    4 Moldavische
    2 Albanese
    2 Duitse
    2 Italiaanse
    2 Griekse
    2 Turkse
    1 Armeense
    1 Braziliaanse
    1 Colombiaanse
    1 Cubaanse
    1 Française
    1 Ghanese
    1 Japanse
    1 Kazachstaanse
    1 Litouwse
    1 Macedonische
    1 Nigeriaanse
    1 Oekraïense
    1 Poolse
    1 Russische
    1 Servische
    1 Slowaakse
    1 Spaanse
    1 Thaise


    Waar vorig jaar mijn nummer 1 als miss ijsbeer (Zuid-Koreaans) en miss Duisburg (Braziliaans) nog een exotisch karakter hadden is er dit jaar sprake van een totale dominantie door blonde Roemeentjes. De niet-Europese dames zijn dit jaar beperkt gebleven tot 7 dames uit de andere continenten. 3 Latina's, 2 Afrikaanse en 2 Aziatische. Vijf in Duisburg en twee in GT.

    Tijdens mijn 37 bezoekjes aan sauna clubs heb ik 100 sessies gedaan met 44 dames (24 Roemeense, 8 Bulgaarse, 3 Moldavische, 2 Turkse, 1 Armeense, 1 Duitse, 1 Kazachstaanse, 1 Nigeriaanse, 1 Oekraïense, 1 Servische en 1 Thaise)
    waarvan 41 met het predikaat nieuw en een totale kamertijd van 142.5 uur. Gemiddelde duur 85 minuten en 30 seconden.

    Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en criteria waarop hij zijn keuze bepaald en dan nog zijn er factoren die je niet in de hand hebt die een rol spelen. Mijn belangrijkste voorwaarde om in aanmerking te komen voor een plek in de top 5 is dat er ten minste 3 sessies met een dame hebben plaatsgevonden, zodat er sprake is van consistentie.
    De belangrijkste criteria om tot mijn uiteindelijke top 5 te komen zijn: uiterlijk, technische vaardigheden, innovatief en initiatiefrijk, humor en social time. Op basis van bovenstaande ziet mijn lijst er als volgt uit. In een jaar wat gedomineerd werd door de Roemeense dames is het zeer verrassend een Bulgaarse die er met de hoofdprijs vandoor gaat.


    Persoonlijke top 10 2016

    1 Stacey (Bulgaarse - SS) Mijn Bulgaars godinnetje van de leenliefde. https://www.ijsberenforum.com/forum/...321#post490321
    2 Christina (Roemeense - VM) Mijn toekomstige Roemeense VM-echtgenote. https://www.ijsberenforum.com/forum/...833#post525833
    3 Alice (Roemeense - YY) Telkens weer een magische trip naar Wonderland. https://www.ijsberenforum.com/forum/...888#post483888
    4 Simona (Roemeense - GT) Mooiste, stijlvolste en elegantste poppetje van het jaar.https://www.ijsberenforum.com/forum/...628#post496628
    5 Sia (Roemeense - GT) Mijn meest stormachtige "romance". https://www.ijsberenforum.com/forum/...284#post489284
    6 Keisha (Roemeense - YY) Mijn "Rivella" meisje. https://www.ijsberenforum.com/forum/...732#post459732
    7 Melissa (Roemeense - YY) My girlfriend for a day. De eerste die me wist te verleiden tot 3 sessies op 1 dag. https://www.ijsberenforum.com/forum/...022#post468022
    8 Elvira (Roemeense - YY) Mijn partner in crime van veel gedenkwaardige momenten https://www.ijsberenforum.com/forum/...180#post480180
    9 Katarina (Roemeense - VM) Down and dirty zigeunersex https://www.ijsberenforum.com/forum/...700#post519700
    10 Jelena (Servische - YY) De "onbereikbare" ijsprinses https://www.ijsberenforum.com/forum/...258#post503258


    De volgende dames vallen net buiten de top 10 om verscheidene redenen, maar zijn toch het vernoemen waard (op alfabetische volgorde).
    Anastacia (Oekraïense - GT)
    Bella (Duitse - GT)
    Jasmin (Moldavische - AG)
    Jolanda (Roemeense - VV)
    Julia (Bulgaarse - SS)
    Lali (Roemeense - YY)
    Laura (Roemeense - VV)
    Lorena (Roemeense - VM)
    Mara (Roemeense - YY)
    Raisa (Roemeense - YY)


    Meeste sessies 2016

    Sia Roemeense GT - 8 sessies/15.5 uur
    Stacey Bulgaarse SS - 7 sessies/12 uur (1 sessie was trio van 1 uur)
    Elvira Roemeense YY - 7 sessies/11.5 uur
    Alice Roemeense YY - 7 sessies/9.5 uur
    Keisha Roemeense YY - 7 sessies/9.5 uur (1 sessie was trio van 1/2 uur)
    Andrea Bulgaarse SS - 7 sessies/6 uur (2 sessies waren trio's van 1 uur)
    Michaela (pseudoniem voor mijn naamloze dvp) Roemeense VM - 6 sessies/ 9 uur
    Christina Roemeense VM - 3 sessies/4.5 uur
    Simona Roemeense GT - 3 sessies/4 uur
    Melissa Roemeense YY - 3 sessies/4 uur
    Angelina Roemeense YY - 3 sessies/4 uur (1 sessie was trio van 1/2 uur)
    Jelena Servische YY - 3 sessies/4 uur
    Sibel Turkse YY - 3 sessies/3.5 uur
    Katarina Roemeense VM - 3 sessies/3 uur (1 sessie gedeeltelijk trio)
    Bella Duitse GT - 2 sessies/5.5 uur

    Er zijn dames met wie ik door een aantal factoren slechts één sessie heb gehad, maar die zeker voldoen aan alle voor mij bepalende eisen. Op 1 had eigenlijk Julia (Bulgaarse - SS) moeten staan, ware het niet dat ze ook deelgenoot van een trio is geweest en dus niet meer aan de kwalificatie voldeed.

    One night stand top 5

    1 Raisa (Roemeense - YY) Mijn "Fireball" pokemonnetje
    2 Mara (Roemeense - YY) Zij verbrak mijn vloek met zwartharige dames.
    3 Anastacia (Oekraïense - GT) Mijn BJ-Queen die als eerste mij een FT in een SC ontfutselde.
    4 Jasmin (Moldavische - AG) Mijn redder in nood in AG.
    5 Michaela (Roemeense - YY) Het jagertje waarvan bleek dat ze ook nog skills bezat.


    Awards 2016

    De oscar voor beste sessie gaat naar
    Dana (Roemeense - Vulkaan)
    De gouden pannenkoek voor de langste sessie (3.5 uur) gaat naar
    Sia (Roemeense - GT) / Dana (Duisburg)
    De gouden degen voor de beste porno deepthroat gaat naar
    Elvira (Roemeense - YY)
    De gouden banaan voor beste blowjob gaat naar
    Anastacia (Oekraïense - GT)
    De gouden aansteker voor de beste smoking blowjob gaat naar
    Alexa (Macedonische - Duisburg)
    De gouden peer voor de meest indrukwekkende borsten mee gekamerd gaat naar
    Natascha (Roemeense - GT)
    De Razzie voor de slechtste performance/grootste flop gaat naar
    Andrea (Roemeense - YY)
    De houten blok voor stalken gaat naar
    Andrea (Bulgaarse - SS)
    De help ik verdrink award voor de mooiste ogen gaat naar
    Julia (Bulgaarse - SS)
    De young talent award gaat naar
    Christina (Roemeense - VM)
    De gouden tuinkabouter voor kleinste dame gaat naar
    Stacy (Bulgaarse - SS)
    De gouden Pikachu voor origineelste pokemonnetje gaat naar
    Raisa (Roemeense - YY)

    De duo penotti bokaal voor beste trio gaat naar
    1 Stacy/Julia (Bulgaars - SS)
    2 Andrea/Eli (Bulgaars - SS)
    3 Katarina/Lorena (Roemeens - VM)

    De BFF award gaat naar
    Elvira (Roemeense - YY) https://www.ijsberenforum.com/forum/...339#post516339


    Bezochte clubs 2016 in cijfers

    YY 18x (48 sessies - 21 dames (15 Roemeense, 2 Moldavische, 2 Turkse, 1 Bulgaarse en 1 Servische ). Totale duur van 65.5 uur. Gem. 82 minuten)
    GT 7x (18 sessies - 8 dames (3 Roemeense, 1 Duitse, 1 Nigeriaanse, 1 Armeense, 1 Thaise en 1 Oekraïense). Totale duur van 32.5 uur. Gem. 108 minuten)
    VM 5x (13 sessies - 4 dames (Roemeense). Totale duur van 18 uur. Gem. 83 minuten)
    SS 5x (16 sessies - 6 dames (alle Bulgaarse). Totale duur van 21.5 uur. Gem. 81 minuten)
    AG 1x (3 sessies - 3 dames (Bulgaarse, Kazachstaanse, Moldavische). Totale duur 3 uur. Gem. 60 minuten)
    VV 1x (2 sessies - 2 dames (Roemeens). Totale duur 2.5 uur. Gem. 75 minuten)

    Opmerkelijk is dat de mijn gemiddelde kamerduur het langst is in de als Fick Fabriek bekend staande GT is.


    Beoordeling op de diverse onderdelen
    Wellness
    1 SS
    2 YY/GT
    4 VM/VV
    6 AG

    Eten
    1 YY/VV
    3 SS
    4 GT/VM/AG

    Kino
    1 VM
    2 SS/AG
    4 GT
    5 YY

    Tuin
    1 VV
    2 SS/GT
    4 YY/VM
    6 AG

    Bar
    1 SS/VV
    3 AG
    4 GT/YY
    6 VM

    Zwembad
    1 SS
    2 VM
    3 YY/VV

    Sfeer
    1 SS
    2 GT
    3 YY
    4 VM/AG/VV

    Line-up qua uiterlijk
    1 GT
    2 YY/SS
    4 VV/AG/VM

    Alles in ogenschouw genomen en het feit dat sommige onderdelen voor mij zwaarder wegen als andere kom ik tot de volgende conclusie.

    1 SixSens
    2 YinYang
    3 Golden Time
    4 Villa Vertigo
    5 Villa Marisol
    6 Acapulco Gold

    De links van mijn ontdekkingsreizen aan de voor mij in 2016 voor het eerst bezochte clubs
    SS - https://www.ijsberenforum.com/forum/...214#post487214
    GT - https://www.ijsberenforum.com/forum/...316#post489316
    AG - https://www.ijsberenforum.com/forum/...020#post510020
    VV - https://www.ijsberenforum.com/forum/...555#post512555


    Naast het clubben wil ik ook wel eens een stukje wandelen in Duisburg, oftewel trappetje op, trappetje af. Tussen april 2014 en februari 2016 mijn thuisbasis voor P6 met een bezoekfrequentie van gemiddeld zeker 2x per week. Daarna werd het in rap tempo minder en kom ik er inmiddels nog maar 1 à 2x per maand. De dominantie die de Albanese dames in 2014 & 2015 hadden is verdwenen. Waren er in deze jaren zeker een handvol dames die ik meer dan 10x in dat jaar bezocht had, is er dit jaar geen één. In totaal 45 sessies met 25 dames waarvan 19 nieuwe. 5 Roemeense, 2 Albanese, 2 Italiaanse, 2 Griekse, 1 Braziliaanse, 1 Colombiaanse, 1 Cubaanse, 1 Duitse, 1 Française, 1 Ghanese, 1 Japanse, 1 Litouwse, 1 Macedonische, 1 Moldavische, 1 Poolse, 1 Russische, 1 Slowaakse en 1 Spaanse.


    Top 10 van de Vulkaan

    1 Dana (Roemeense) https://www.ijsberenforum.com/forum/...074#post513074
    2 Brienne (Française, voorheen Anita) https://www.ijsberenforum.com/forum/...492#post462492
    3 Gyselle (Braziliaanse) https://www.ijsberenforum.com/forum/...553#post499553
    4 Viktorya (Russische) https://www.ijsberenforum.com/forum/...800#post475800
    5 Sara (Roemeense) https://www.ijsberenforum.com/forum/...171#post508171
    6 Vanessa (Slowaakse) https://www.ijsberenforum.com/forum/...891#post475891
    7 Eda (Albanese) https://www.ijsberenforum.com/forum/...900#post475900
    8 Alexa (Macedonische) https://www.ijsberenforum.com/forum/...894#post475894
    9 Maly (Japanse) https://www.ijsberenforum.com/forum/...074#post513074
    10 Anna (Cubaanse) https://www.ijsberenforum.com/forum/...780#post475780


    De soundtrack van een jaar clubben/wandelen

    3 Doors Down - Here without you
    Awolnation - Sail
    Imany - Don't Be So Shy
    Raluka - Never give up
    Willy William - Ego
    Zayde Wolf - Born Ready
    Chris Isaak - Wicked game
    Riccardo Cocciante - Quando finisce un'amore
    Kaleo - Way Down We Go
    Ed Sheeran - Thinking Out Loud
    Tito & Tarantula - After Dark
    John Legend - All of Me
    Milow - Ayo Technology
    Michel Teló - Ai Si Eu Te Pego!
    John Legend - All of Me
    Rag'n'Bone Man - Human
    Seal - Kiss from a Rose
    Kosheen - Recovery
    Dua Lipa - Be the One
    ZAYN - Pillowtalk
    Wiz Khalifa - See You Again
    DJ Snake & Lil Jon - Turn Down For What
    Enrique Iglesias - Heroe (spanish version)


    Korte vooruitblik 2017

    Nu is het onmogelijk om voorspellingen te doen voor 2017, maar het zullen aanmerkelijk minder clubbezoekjes worden. Ik probeer me te houden aan 1 à 2 bezoekjes per maand (een mens mag toch dromen) onder het motto van "less is more".

    Concreet betekent dit het volgende
    - Minder pannenkoeken
    - Minder herhalingen met dezelfde dames (Al zullen er een paar de uitzondering zijn die de regel bevestigen)
    - Minder YY/GT
    - Meer variatie in zowel dames als clubs

    Voorlopige planning
    1/1: mijn traditionele nieuwjaarswip op de vulkaan om mijn p6 jaar in te luiden
    7/1: Eerste ontdekkingsreis van het jaar. Planet Happy Garden
    11/2: Villa Vertigo
    28/4: GT
    27/5: YY

    Hier en daar zullen er waarschijnlijk nog bezoekjes aan SS en VM tussendoor fietsen. Verder staan er voor ergens dit jaar nog ontdekkingsreizen naar Babylon, Living Room, Love Saunaclub, Magnum, PSR en Samya op mijn lijstje.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 31 december 2016 om 12:00 Reden: Kleine correctie

  40. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 december 2016),Bosco (31 december 2016),Giodude (10 januari 2019),JonnyFontane (31 december 2016),Massi ( 2 januari 2017),Pierke69 (21 oktober 2020),snaal88 (31 december 2016),Wentelt Eefje (31 december 2016),Wijze grijze (31 december 2016)

  41. #50
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:48
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Schitterend Patjax......

  42. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (31 december 2016)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.

Living Room 468*60   Babylon 468*60