Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: YYlover

  1. #1
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard YYlover

    Al enige tijd actief in dit forum wordt het tijd dat we dit nieuw lid eens gaan voorstellen. Als Limburger zullen we hem voor het gemak Sjeng noemen.
    Sjeng (een beginnende 50-er) is een beetje een sukkeltje op sexgebied. Ietwat onervaren, m.n. in zijn jonge jaren, loopt zijn relatie 3 jaar geleden ten einde.
    Hij was dolverliefd op zijn vriendin, maar door onvoorziene omstandigheden, was het plotseling voorbij. De sex was leuk, maar liep sowieso al langzaam op een verplichting uit, waar alle hartstocht uit was verdwenen.

    Doelloos liep Sjeng een jaar rond, af en toe op zoek via relatiesites, maar het liep allemaal op niks uit. Totdat ie kennis maakte met een Limburgse meid uit het diepe zuiden.
    Deze relatie duurde echter maar een aantal weken, de karakters paste gewoon niet bij elkaar. Behalve op sexgebied. De sex met haar was mindblowing, en Sjeng bloeide weer helemaal op. Deze meid was zo bloed- en bloedmooi (en geil) dat Sjeng nog een tijdje geprobeerd heeft om zich aan haar aan te passen, ze introduceerde hem zelfs in een nieuwe wereld, de sauna. Maar Sjeng's karakter kan niet zo maar veranderd worden, en op een vriendschappelijke manier werd deze relatie weer beeindigd.

    En alweer loopt Sjeng doelloos rond, met een groot verschil. Sjeng wil sex, Sjeng wordt geil, zo geil dat ie al opgewonden wordt van een blote enkel.
    Het zaad komt langzaam uit Sjeng's neus en oren, en hij zal en moet sex hebben. Sjeng zoekt op sexdate sites, maar 99% van deze sites zijn pure oplichting.
    En dus zoekt Sjeng verder, hij googled ....zoek sexdate....en het zaad komt nog steeds uit zijn neus en oren.
    Langzaam dreigt het moment dat Sjeng's foto in de lokale krant wordt geplaatst, met zwarte balk....aanrander gezocht....wie kent deze man....Ok, een beetje overdreven, maar de wanhoop bij Sjeng dreigt hem teveel te worden. En onder al dat googlen vind Sjeng een site....kinky.nl.....betaalde sex.
    Hmmm, de hoeren, maar dat is toch een duistere criminele wereld, vol met gevaarlijke pooiers en sletterige hoertjes ?
    Sjeng duikt verder in kinky.nl, en langzaam wordt het hem duidelijk dat dit de richting dient te worden. Hij ziet ook iets voorbij komen van YínYang, een sauna gecombineerd met meiden.....maar het woordje 'exclusief' houdt hem hier vanaf.

    En dus zoekt ie verder in Kinky.nl, en na dagenlang zoeken denkt ie iets gevonden te hebben, dat misschien niet zo duister en crimineel is.
    We schrijven inmiddels augustus 2 jaar geleden. Sjeng maakt een afspraak met een indonesische dame, Ceria. Ze blijkt de voormalige uitbaatster te zijn van priveclub Sans Sourcis.
    Bloednerveus en schichtig om zich heen kijkend, belt ie bij haar aan. Een kleine aziatische dame maakt open, en na een vluchtige kennismaking duwt ze haar tong al diep in Sjeng's keel. Geen sletterige dame, maar een uiterst correcte en vriendelijke vrouw, die Sjeng 2 uur lang in de wereld van betaalde sex introduceert.
    2 Uur met sex, onderbroken door koffie met sigaret en leuke gesprekken, om daarna weer door te gaan met een zeer aangename massage, waarbij ze via deze massage weer langzaam over gaat naar een overheerlijk vrijpartij.
    Sjeng is voldaan....zeer voldaan en Sjeng denkt......dit doe ik 2x per maand en alles is onder controle.

    Maar Sjeng krijgt nog meer honger. Ceria is geweldig, maar toch ook al een jonge 40-er en niet meer zo heel strak in het vel.
    Sjeng wil jonger, en nu ie deze stap eindelijk gemaakt heeft, wil ie ook wel eens met een leuke strakke 25 jarige blonde meid.
    En al zoekende vind Sjeng een privehuis in het midden limburgse land, genaamd Sanne prive.
    Op een doordeweekse dag parkeert Sjeng zijn auto veilig aan de achterkant, en een nieuwe wereld gaat voor hem open. Een vriendelijke dame opent de deur en vertelt hem dat ie kan kiezen tussen de 5 aanwezige dames. Deze (jonge) dames stellen zich vervolgens stuk voor stuk aan hem voor, en Sjeng valt bijna van zijn stoel.
    De laatste dame is Sjeng's droom, een prachtige jonge duitse blondine, stelt zich voor als Joy, en de keuze is snel gemaakt.
    Joy blijkt alles te zijn, waar Sjeng zo lang van heeft gedroomd. Deze vrolijke meid, met lachende twinkelende oogjes, geeft Sjeng een fantastisch uurtje, en alweer denkt Sjeng, nu heb ik het walhalla gevonden.
    Een aantal maanden lang bezoekt Sjeng regelmatig dit privehuis, helaas blijkt Joy inmiddels al weer vertrokken te zijn. Als iemand op dit forum enig idee heeft waar deze meid gebleven is, wil Sjeng dit graag horen (Joy, duitse, a cupje, blond en 1.63 meter)
    Sjeng kamert met een aantal dames, en de allerlaatste keer kamert hij met de Limburgse Cindy. Een grote teleurstelling en Sjeng heeft nu het gevoel, dat dit privehuis toch niet alles is wat ie wenst, ook omdat regelmatig de keuze zeer beperkt blijkt te zijn.

    En dan, iets minder dan een jaar geleden, komt zijn beste kameraad hem enthousiast vertellen dat hij het paradijs heeft gevonden. Dit paradijs heet YinYang, een saunaclub, waar Sjeng wel eens naar gegluurd heeft, maar nooit had verwacht, dat dit iets voor hem zou zijn.
    En afgelopen januari gaat Sjeng, met zijn kameraad, voor de eerste keer naar dit paradijs. Sjeng stapt binnen, kleedt zich om, en wandelt een nieuwe wereld binnen.
    30 Meiden (voornamelijk Roemeens), in sexy lingerie, kijken hem aan, lonken naar hem, geven hem knipoogjes, raken en spreken hem aan, en Sjeng weet niet meer waar ie het moet zoeken.
    In de wellness probeert ie even tot rust te komen, maar daar lopen een aantal jaagsters, geleid door de hoofdjaagster Danielle.
    In een poging zijn bewustzijn weer bij elkaar te krijgen, ligt Sjeng op een ligbed, maar hij wordt al vrij snel omsingeld door jaagsters, Sjeng tot wanhoop brengende.
    De druk wordt hem te groot en Danielle wint. Hij is bezweken voor een jaagster en Sjeng's eerste YY kamerbezoek is al na 10 minuten ten einde.
    Een aantal uren later, komt Danielle weer naar haar nieuwe prooi toe en begint hem, op het ligbed, te berijden....en Sjeng bezwijkt weer. Deze 2e kamergang was echter wel aanzienlijk beter, en dit keer houdt ie het wel een half uur vol.

    Een beetje verward, maar toch enigszins voldaan, besluit Sjeng deze club een aantal weken later weer te bezoeken. Maar nu is hij beter voorbereid, en heldhaftig is hij in staat om Danielle dit keer af te weren. Ook lopende door de bar, blijft hij standvastig en weerstaat alle verleidingen.
    Na een tip van zijn kameraad, gaat hij op zoek naar een niet jaagster, genaamd Mara. Mara maakt ook regelmatig een rondje door de wellness, maar ze jaagt niet.
    Sjeng zwaait even naar haar, en ze huppelt naar Sjeng toe. Ook deze meid komt uit Roemenie en Sjeng heeft alle verhalen gehoord over Oostblok meiden.
    Deze meiden doen alles voor geld en zullen proberen jou tot de laatste cent uit te melken, knopen een relatie met jou aan, om vervolgens met jouw hebben en houden terug te keren naar hun geboorteland. Sjeng is voorzichtig en na een eerste keer met haar een kamer te hebben gedeeld, gaat hij 2 weken later weer met haar.
    Er ontstaat een klik met haar, en het is voor Sjeng ook zichtbaar dat Mara veel plezier met hem heeft. De kamergangen worden intenser, regelmatiger en langer.
    Mara snap echter dat Sjeng misschien te veel gevoelens voor haar begint te ontwikkelen, en ze geeft hem tips om hiermee om te gaan.
    En dus begint Sjeng zijn eerste kamergang altijd met Mara, om vervolgens op zoek te gaan naar andere dames.

    En zo leert ie nog meer Roemeense dames kennen. Elvira, Simona, Cindy, Anastasia, maar ook Nederlandse Nadia. En tot Sjeng's verbazing past geen enkele meid bij zijn angstbeeld van bloeddorstige geldrovende oostblokkertjes. Ze hebben allemaal hun eigen karakter en persoonlijkheid, en Sjeng is dol op deze meiden. Maar ook Mara, waar Sjeng inmiddels vele uren mee heeft verbracht, waarbij ze elkaar steeds persoonlijker leren kennen, zorgt ervoor dat er een afstand blijft.

    En zo wordt langzaam duidelijk dat Sjeng uiteindelijk zijn plaats heeft gevonden. Hij schrijft zich enthousiast in op Ijsberen, en noemt zich (nogal naief) YY lover.
    Hij ontmoet gedurende zijn wekelijkse YY bezoeken regelmatig andere ijsberen en er ontstaan nieuwe vriendschappen.
    Maar Sjeng verbaast zich ook over de anders (vaak getrouwde) gelovigen, die massaal YY bezoeken en angstvallig hun edele delen verstoppen, maar schijnbaar volgens hun geloof straffeloos mogen rondneuken.

    En zo sluit Sjeng hier af met de conclusie dat deze wereld lang niet zo slecht en verdorven is als hij dacht. DVP-tjes (althans de meeste) zijn vaak lieve, leuke en alleraardigste meiden, die Sjeng veel plezier opleveren, en onze waardering absoluut verdienen, dus laten we dat met z'n allen op dit forum blijven doen.
    Laatst gewijzigd door yylover; 26 september 2015 om 15:20

  2. Onderstaande 19 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 september 2015),Big30 (26 september 2015),cheasehead (12 februari 2019),Eddy_V (27 september 2015),explo ( 1 november 2015),Flyerke (26 september 2015),housefreak5 ( 4 juli 2019),Laatbloeier (27 september 2015),luminous (23 april 2016),mechelen (26 september 2015),Nedlovefkk (26 september 2015),Patjax (23 april 2016),Rickertje (17 november 2015),rob45 (26 september 2015),Rudiw (27 september 2015),Teiresas (26 september 2015),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2015),Wijze grijze (24 april 2016),Willem2 (27 september 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Je weet jezelf wel te introduceren,
    Zie je tzt vast wel weer keer in YY. We hebben al kennis gemaakt..

  4. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (26 september 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Tijd voor een update.

    Ben nog steeds op dit forum bekend als 'YYlover', al zal het duidelijk zijn dat dit inmiddels al een tijdje veranderd is.
    Mijn 'YY verloofde' is al lang terug gekeerd naar haar thuisland en sindsdien had ik het eigenlijk wel gehad aldaar

    En dankzij dit forum kwam ik terecht in PSR, wat ik nu mijn thuisbasis mag noemen.
    Een wereld van verschil tov YY. Wat ik zocht was meer rust, ruimte en het niet constant gestoord worden door de 'Hi Baby' jagertjes. En dit heb ik dan ook gevonden in PSR.
    En met een succesrate van 90% naar het vinden van de 5 sterren dames werd het alleen maar beter.
    Ben niet iemand die constant aan het zoeken is naar wisselende contacten, maar blijf graag bij mijn geliefde favorietjes, dus verwacht geen lange lijsten van 100 dames of meer met een complete waarderingstabel en wat er alles niet bij komt. En net als in mijn vorige club, verdwijnen er ook hier een aantal, maar tot nu toe, worden deze steeds weer opgevuld door nieuwe heerlijke dames.

    En al wordt deze club wel eens vergeleken met een bejaardenclub, mijn 20 jaar jongere YY maatje Cheasehead, heeft het hier ook uitstekend naar zijn zin.
    Voor zolang het duurt zal PSR mijn thuisbasis blijven, maar er zijn zeker nog wensen om dit jaar wat andere clubs te gaan bezoeken.
    En ik heb YY zeker niet de rug toegekeerd, nu de warme dagen er weer aan komen, is het buitenleven in YY nog steeds zeer de moeite waard.
    En met een kwartiertje rijden (ik woon in een Limburgse gemeente, waar we iets met een draak hebben dit jaar ), blijft YY geschikt om eens spontaan tussendoor te bezoeken.

    Gemiddeld 3 tot 4x in de maand bezoek ik de club, met een voorkeur voor 2 langere kamers of 3 'half uur' kamers.
    Met een lage resthypotheek, een auto waar ik de komende jaren niet naar hoef om te kijken, geef ik een groot deel van mijn salaris met veel plezier aan mijn meiden, waarbij mijn part-time vrijdag meestal wordt ingevuld. Naar mijn mening een veel betere geldbesteding dan de belastingdienst.

    En nog meer ?
    Ik heb niks met :
    - PVV stemmers, met name diegene, die dit forum gebruiken om hun mening nog eens aan te dikken. En ja, ook ik erger mij maar al te vaak aan het gedrag van de südländer, maar het gedrag van menig autochtone medelander in een YY weekend was, voor mij, mede de aanleiding om YY voorlopig links te laten liggen.
    - Beren die mijn geliefde DVP-tjes beschrijven als, snollen, hoeren, bedriegsters, leugenaars, oplichters e.d.
    Ik heb het al eens eerder gezegd, natuurlijk kom ik deze dames ook wel eens tegen. Maar het merendeel van deze (ook Roemeense) dames hebben maar een doel in hun werk, en dat is geld verdienen.
    En dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Sommige met wat minder service dan de andere.
    Misschien ligt het aan mij, maar ik beleef veel, zeer veel plezier met mijn DVP-tjes en heel vaak is dat ook wederzijds.
    Mijn ervaring: toon respect/genegenheid voor je meid, en je krijgt dit ook dik terug waarna een 2e of 3e kamer alleen maar beter kan worden.

  6. Onderstaande 16 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 april 2016),cheasehead (12 februari 2019),dbd67 (23 april 2016),Eddy_V (23 april 2016),Flyerke (12 mei 2016),langlekker (23 april 2016),molaar (23 april 2016),Nedlovefkk (23 april 2016),Patjax (23 april 2016),pret (24 april 2016),rob45 (23 april 2016),Sparky (23 april 2016),swazontneuf (24 april 2016),Wentelt Eefje (24 april 2016),Wijze grijze (24 april 2016),Zultbroek81 (24 april 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    YYlover´s zomertoer

    Na ruim een jaar te zijn blijven hangen in YY, en daarna nog eens een hele winter in PSR, werd het voor mij tijd om de saunaclub wereld verder te ontdekken.
    Met een nog niet vermelde (maar o zo belangrijke) reden hieraan toegevoegd, ik bleef te lang bij dezelfde meiden hangen, en ik heb geen zin om op dit forum een verhaal te gaan schrijven over `mijn relatie met een DVP´.

    Belangrijke voorwaarden voor mij bij een SC zijn :
    1) geen overvolle club met vele jaagsters. Ik zoek ook de ruimtes op om me terug te trekken, om vaak met een boek op mijn gemak te kunnen relaxen.
    2) een fatsoenlijke wellness
    3) uiteraard, een mooie line-up. Alle soorten en maten zijn toegestaan, als er maar voldoende dames zijn voor mijn voorkeur, slank en A of B cupjes
    4) wat zijn geschikte zomer- en/of winterclubs ?
    5) geen grote reisafstanden
    6) een club waar overdag al voldoende leven is, bij voorkeur geen avond- of nachtclub. Ben geen man van de late uurtjes.

    Aan een ieder, voel je vrij om kritiek danwel commentaar toe te voegen. Deze samenvatting is helemaal geschreven op basis van mijn eigen ervaringen en is voor een aantal clubs ook slechts gebaseerd op 1 of 2 bezoekjes.

    YY
    Mijn eerste club, en de liefde voor deze club is eigenlijk nooit verdwenen. Heb deze club herontdekt door de drukke dagen te vermijden.
    Voor : goede wellness, Men's Lounge, prima kamers (allen voorzien van WC en douche), zeer gevarieerde line-up, al functioneert deze te vaak als een kliko voor afvallige dames uit allerlei andere clubs.
    Maar met voldoende voorkennis meer dan genoeg betere servicedames. Kans op een miskleun blijft echter zeker aanwezig.
    Al vroeg in de middag genoeg dames. Zeer geschikte zomerclub, maar ook goed als winterclub, mits op de rustige dagen.

    Tegen : geen deurbeleid wat betreft dames, maar ook beren. Zeer geliefd bij (jonge) sudlander, veelal komende uit Belgie.
    Overigens ook niet altijd te spreken over een aantal autochtone jongeren, waar de drank vaak wat teveel heeft losgemaakt.
    De aanwezigheid van meerdere security kleerkasten is dan ook geen overbodige luxe alhier.
    Te druk op vrijdag en zaterdag. Wachttijden lopen vaak op. Zal verbeteren na de uitbreiding.
    Slechts een toiletblok, vaak vuil en smerig. Douches naast een drukke doorloop route.

    PSR
    Deze club heeft mijn hart gestolen door de kleinschaligheid, maar met een zeer gemoedelijke en relaxte sfeer

    Voor : service van de dames i.h.a. wat beter dan in YY
    Zeer goed restaurant. Uitstekende wellness. Nieuwe kamers behoren tot de mooiste die ik heb gezien.
    Een echte dagclub. Na 9 a 10 uur s'avonds loopt de club leeg. Geen muziek in de wellness. Ruim voorzien van WC's en prima doucheruimte
    De enige, hier genoemde, club met een groot indoor zwembad. Security is hier niet nodig
    Zeer geschikt als winterclub. Dames wijd verspreid over de club. Ga op een strategisch plekje liggen/zitten aan het zwembad, en je hebt een mooi overzicht van het komen en gaan van de aanwezige dames.

    Tegen : minder geschikt als zomerclub door de beperkte tuin en het ontbreken van een terras. Bij drukke dagen, te weinig ligbedden in de tuin, maar ga naar deze club op een rustige doordeweekse dag, en dan is het toch heerlijk genieten in de tuin
    Line up wil nogal varieren. Heb dagen gehad met keuzestress door groot aanbod, maar ook een paar keer meegemaakt dat het wel wat minder was.
    Reistijd meer dan 1 uur.

    VM
    Royale grote club, qua sfeer en gemoedelijkheid vergelijkbaar met PSR.

    Voor : Mooie wellness, tuin met buitenzwembad. Genoeg plekjes om je terug te trekken. Grote kamers, genoeg toiletten.
    Geschikt als zomer- en winterclub. Line up varieert, maar heb hier nog wat weinig ervaring mee. Begint echter al vroeg in de middag op te lopen.
    Service kanon Sara, komt waarschijnlijk weer terug.
    Ruime lounge en hele grote kino. Lage entreeprijs van 40 euro.

    Tegen : tuin kon wel wat mooier worden gemaakt. Terrein is omsingeld door lelijke industriegebouwen.
    Geen prive parkeerplaats. Drukke route over Duisburg.

    VV
    Overall wat uitstraling en settings betreft, de mooiste club. Statig oud herenhuis met moderne aanbouw.

    Voor : zeer vriendelijke bediening. Uitermate geschikt als zomerclub, door zwembad en prachtige tuin.
    Prachtige kamers, veelal incl. WC en douche. Slechts 30 min. reisafstand. Goed restaurant.

    Tegen : line up komt veel te langzaam op gang. Dit is meer een avond- nachtclub. Wellness is beperkt. Heb mijn twijfels over deze club in de winter, maar zal dat zeker nog gaan ontdekken. Club probeert weer op gang te komen, maar het is er nog steeds erg rustig.

    PE
    Oud LIDL/Aldi gebouw omgebouwd tot een SC. Slechts eenmaal bezocht en zal voorlopig niet herhaald worden.

    Voor : mooie zeer ruime wellness, mits alles er werkt. Vele douches.
    Groot buitenzwembad met ligstoelen en loungebanken. Zeer geschikt als zomerclub, maar ook als winterclub.

    Tegen : loungebanken zitten voor geen meter. Overal muziek, ook op de kamers deze irritante harde muziek.
    Kamers zijn klein, donker, met oude krakkemikkige bedden en er is geen enkele poging gedaan om hier wat van te maken.
    Net als VV, line up wordt pas zeer laat in de middag en avond beter. Dit is een echte avond en nachtclub.
    Sfeer overdag is lam.

    GT
    De 'elite' club. Op een maandag bezocht. In vogelvlucht, zelfs nog dichterbij dan YY.

    Voor : de line up, hier kan geen enkele club aan tippen en is al direct in de ochtend beter dan alle andere clubs. Servicenivo lijkt mij hoog, door een strikt beleid van de club.
    Ook streng deurbeleid. Sudlander wel gezien, maar meer de "Pret" types. Keurige nette heren. Geen grote groepen.
    Prima restaurant. Voldoende douches. Prachtige tuin, met vele zitjes en ligbedden, echter geen zwembad.
    Bubbelbad krachtig genoeg om je ballen blauw te laten aanlopen.
    Bediening op hoog nivo, beter dan in YY.
    Prima geschikt als zomerclub.

    Tegen : Wellness is wel mooi en verzorgd maar is te klein. In de winter geen plekjes om je terug te trekken. Karige kamers, binnenshuis luidruchtig. Tuinhuisjes zijn wel rustig en geschikt. Ook al ben ikzelf een roker, ben echter tegen het GT rookbeleid. Als niet roker, lijkt dit mij geen fijne club.
    Kleine bar/lounge. Ben er nog niet in weekend geweest, maar kan me wel een voorstelling maken hoe druk deze club is op dit soort dagen.
    Minder geschikt als winterclub. Net als YY zal ik deze club alleen bezoeken in de rustige doordeweekse dagen, maar ook in de winter.

    Afsluitend noem ik mezelf nog steeds YYlover, maar je kan er ook PSR, VM, VV of GTlover van maken. Deze zomertoer was voor mij persoonlijk een mooie ontdekkingsreis, en zal zeker nog vervolgd worden. Tips zijn welkom, maar houd rekening aan mijn bovengenoemde voorwaardes.

    Groetjes, YYlover
    Laatst gewijzigd door yylover; 23 augustus 2016 om 21:09

  8. Onderstaande 14 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 februari 2019),Das (23 augustus 2016),dbd67 (23 augustus 2016),Eddy_V (23 augustus 2016),goolfy69 (24 augustus 2016),JonnyFontane (24 augustus 2016),Koot@Zuur (24 augustus 2016),Nedlovefkk (23 augustus 2016),Patjax (23 augustus 2016),pret (23 augustus 2016),sofaking (23 augustus 2016),Teiresas (23 augustus 2016),Wentelt Eefje (24 augustus 2016),Wijze grijze (23 augustus 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Wekt geen verbazing dat je PE niet gaat herhalen. Ik zie daar ook teveel minpunten. Nogmaals dank voor je PSR tips

  10. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (24 augustus 2016),yylover (23 augustus 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    "Douches naast een drukke doorloop route." Ik begrijp niet zo goed waarom zovelen dit een nadeel vinden. In de wellness ruimte douchen doe je ook in publiek, dus zoveel verschil is er niet. Bovendien kan je vanuit de douche rustig, en zonder risico dat je aangesproken wordt, de passerende dames eens goed bekijken. En tenslotte weten de dames die je gezien hebben dat je gedoucht hebt en dus een "propere jongen" bent. Ik zie alleen maar voordelen.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 23 augustus 2016 om 22:08
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (24 augustus 2016),yylover (24 augustus 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik wil je bedanken voor dit lijstje. Toen ik vorig jaar dit forum pas ontdekt had, en zelfs nog geen lid was, heb ik ook eens een lijstje zitten maken van mogelijke clubs. Belangrijkste eis was destijds: reistijd minder dan een uur. Om verschillende redenen is het er nooit van gekomen. Toen ik vroeger nog priveclubs en huizen bezocht, had ik een 4-5 clubs waar ik geregeld kwam en nog een aantal als reserve. Als ik dan een bepaalde dame wilde ontlopen, om welke reden dan ook, had ik genoeg reserve.
    Ook voor mij is wellness in een club belangrijk. Mede ook omdat ik, in tegenstelling tot veel anderen hier, niet in staat ben om uren met dames te kletsen zonder dat ik mee moet naar een kamer. Ook het socialiseren met medebezoekers is niet echt aan mij besteed. Daarnaast vind ik WiFi belangrijk, kan ik tussendoor checken of er nog wat in de boze buitenwereld gebeurt.
    De opmerkingen hierboven van Sofaking goed in de oren knopen, zien is belangrijk heb ik geleerd.

    En wat het schrijven betreft van dat levensverhaal, er is er maar een nodig die je dingen laat doen waar je nooit van gedroomd hebt. Het bezoeken van meerdere gelegenheden vergroot die kans eerder als dat ze kleiner wordt. Zolang je het voor jezelf kunt uitleggen, kan het nooit heel verkeerd zijn. Want het is jouw keuze.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (24 augustus 2016),sofaking (24 augustus 2016),yylover (24 augustus 2016)

  15. #8
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    @Sofaking, ikzelf heb ook geen problemen met de douches in YY. Maar ze worden weinig gebruikt. Vele ijsberen van niet nader genoemde afkomst, douchen soms in de wellness (zonder zeep) of helemaal niet, vanwege juist de drukke doorloop route.

    @006,5 : Wifi heb ik nog vergeten. In YY alleen in lockers en Men's Lounge toegestaan. PSR in de gehele club perfect. Ook GT prima. In VV en VM niet overal even goed. In PE ronduit slecht.
    En ook voor mij, vind het leuk om af en toe medeijsberen te treffen, maar ik vermijd clubs waar men massaal forumleden kan ontmoeten.

  16. #9
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Knap hoor, een lijstje met uitsluitend clubs die ik liever niet bezoek... ach, Marisol heeft soms nog wel wat. Ik kan alleen maar zeggen: bezoek eens een leuke club.

  17. #10
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Knap hoor, een lijstje met uitsluitend clubs die ik liever niet bezoek... ach, Marisol heeft soms nog wel wat. Ik kan alleen maar zeggen: bezoek eens een leuke club.
    Een ieder heeft zijn eigen voorwaarden voor een club. Prima toch ?

  18. #11
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    @Sofaking, ikzelf heb ook geen problemen met de douches in YY. Maar ze worden weinig gebruikt. Vele ijsberen van niet nader genoemde afkomst, douchen soms in de wellness (zonder zeep) of helemaal niet, vanwege juist de drukke doorloop route.

    @006,5 : Wifi heb ik nog vergeten. In YY alleen in lockers en Men's Lounge toegestaan. PSR in de gehele club perfect. Ook GT prima. In VV en VM niet overal even goed. In PE ronduit slecht.
    En ook voor mij, vind het leuk om af en toe medeijsberen te treffen, maar ik vermijd clubs waar men massaal forumleden kan ontmoeten.
    Als dat deze "zedige" ijsberen voldoende ongemak biedt dat ze YY vervolgens vermijden is dat nog een bijkomend pluspunt voor de douche "en plain public".
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  19. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (27 augustus 2016)

  20. #12
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als dat deze "zedige" ijsberen voldoende ongemak biedt dat ze YY vervolgens vermijden is dat nog een bijkomend pluspunt voor de douche "en plain public".
    Sommige nemen de zeep mee van de gewone douche naar de douche in de wellness. Vorige week nog gezien.

  21. #13
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Heb geen jaaroverzicht, simpelweg omdat ik niks bij houd. En dat kan ik maar beter laten, de bedragen zouden mij kunnen afschrikken.
    Maar een samenvatting van een prachtig SC jaar kan ik er wel van maken.
    Met vele highlights, en nauwelijks dieptepunten.

    2x Door een dame ten huwelijk gevraagd, omdat deze dachten dat ik een zeer vermogende ijsbeer was, en zij derhalve konden stoppen in hun werk.
    Na ze teleurgesteld te hebben dat dit enigszins tegen viel, werden de aanzoeken weer ingetrokken.....flauw.
    Had zelf Mara ten huwelijk gevraagd, nadat ze een zeer geslaagde eerste week had gehad, en ik voorstelde dat ik zou stoppen met werken.
    Ook hier afgewezen, kreeg nog een doorverwijzing naar Santa

    Hoogtepunten :
    - de kamer met Sara in VM, zeer heftig
    - mijn clubtoer in de zomervakantie, ga ik aankomende zomer weer herhalen.
    - door eens verder te kijken dan YY en PSR, vele ijsberen mogen ontmoeten dit jaar o.a. Pret, Bratt Clitt, the Joker, Ricardo Banana, SAS, Patjax, Johnny Fontana, Swasontneuf, DAS. Allemaal, stuk voor stuk, heel goed gezelschap.
    - de tijdelijke, en slechts korte, terugkeer van Mara. Tevens mijn duurste periode.
    - de vele hartstochtelijke kamers met Roxanna in PSR
    - jury van de maand
    - mijn maandelijke tripjes samen met Cheasehead, een vriend voor het leven. Nu ook vergezeld door Jooploop.
    - Nikkie in YY
    en nog veel meer.

    Dieptepunten eigenlijk nauwelijks. De raid in YY misschien, veel te overdreven machtsvertoon van justitie.
    Het (schrijf)gedrag van sommige (puberaal en macho gedrag) beren op dit forum, niet alleen over politiek of het nieuws van de dag, maar ook als hun eigen favoriete club wordt bekritiseerd. Overigens wel met veel vermaak gelezen.

    Een tijdje geleden geschreven dat ik niks had met Geert aanhangers. Hier moet ik wel enigszins op terug komen. BC heeft me geleerd om hier niet te hard over te oordelen. Het verslag van Pret en Piet Plezier, samen op de koffie, leert mij tevens dat het allemaal wel mee valt.
    Let wel, ik blijf bij mijn eigen standpunten.

    Dit jaar geen clubbezoeken meer. Blijf doorwerken, maar ga in wk3 met een weekje vakantie weer helemaal los.
    Nog wensen wat betreft nieuwe clubs ? Nog niet helemaal in beeld, maar LR en SS staan zeker op mijn lijstje.

    Groetjes uit Limboland

  22. Onderstaande 7 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 maart 2020),Brad Clitt (25 december 2016),cheasehead (12 februari 2019),Das (25 december 2016),Jooploop (24 januari 2017),Patjax (26 december 2016),pret (26 december 2016)

  23. #14
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Een tijdje geleden geschreven dat ik niks had met Geert aanhangers. Hier moet ik wel enigszins op terug komen. BC heeft me geleerd om hier niet te hard over te oordelen.
    En dat in minder tijd dan een standaard kamergang.
    Het is overigens Brad en niet Bratt, of is dat een bewuste fout.

    Goed dat je net als mij ook een mooi clubjaar hebt gehad, maar dat wist ik eigenlijk al want ik lees ook bijna al jouw belevenissen in dit gekke pay6-wereldje.
    Alvast veel plezier gewenst voor volgend jaar !

  24. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (25 december 2016)

  25. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Het schijnt dat je je limiet van opgeslagen privéberichten hebt overschreden

    Zodra je het opgeschoond heb zal ik je mijn reactie sturen op je berichtje. Alvast bedankt voor je steun en medeleven

  26. Onderstaande leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (11 augustus 2018)

  27. #16
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Wat een leuk idee van HellaHolla. Laten we in deze donkere dagen in het verleden duiken.
    Wat mij weer op het idee bracht om mijn allereerste ervaring met een DVP eens terug te halen.
    Ik denk dat voor de meeste van jullie dit nog vrij gedetailleerd op het netvlies zal staan, zo ook bij mij.
    Overigens zal ik wel wat in herhaling vallen bij het 'ik stel me voor' topic.

    Ik ga, nog niet eens zo lang, terug naar 7 jaar geleden. Nadat mijn relatie met mijn toenmalige vriendin was beeindigd, in het voorjaar een meid leren kennen via een relatiesite.
    Eerst wat mailen, wat al heel goed ging, daarna telefoneren, nog beter, en dan tot de eerste date.
    Haar bezocht in haar appartement in het diepe zuiden van Limburg. Wow, wat een mooie meid en wow, wat konden we goed met elkaar kletsen.
    Steeds dichter bij elkaar kruipend op de bank sloegen de vlammen er al uit. Mijn voornemen om tijdens de eerste date geen sex te hebben, hield nog maar net stand, en dat alleen doordat ik me forceerde om naar huis te gaan met de afspraak om elkaar weer zo snel mogelijk te ontmoeten.
    Toen ik s'avonds thuis kwam hebben we nog lang nagebabbeld (met chat) waarbij ze vrij expliciet liet merken dat ze kleddernat op de bank had gezeten en direct na mijn vertrek haar 'black beauty' uit de kast moest halen.
    Het grappige hiervan is dat ik in eerste instantie geen idee had wat een 'black beauty' was, en wat ze nou precies bedoelde met 'ik heb deze direct uit mijn nachtkastje gehaald'. Een tijdje later heeft ze mij haar vibrator laten zien.

    De dagen hierna iedere dag met haar gechat waarbij ze mij duidelijk aan het voorbereiden was wat er stond te gebeuren tijdens onze volgende date.
    Of ik er moeite mee had dat ze al meerdere seksuele ervaringen had gehad (en ik dus heel weinig), dat ze in korte tijd meerdere orgasmes kon krijgen, en wat ik vond van haar cupsize 75E (een maat die ik nooit meer zal vergeten).
    Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar ik stond dus al zowat op ontploffen bij onze 2e date. Dit keer bij mij thuis.
    Een snelle kop koffie en al helemaal tegen elkaar vast geplakt trokken we naar de slaapkamer.
    Ik lag al vrij snel in bed waar ik kon gadeslaan hoe ze zich uitkleedde en ik een beeld aanschouwde, wat ik echt NOOIT meer zal vergeten. Cupsize 75E.
    Echt waar, ook na 6 jaar met meerdere DVP's, het blijven nog steeds de mooiste stel borsten die ik ooit heb gezien.
    Haar sekservaring bracht mij in hogere sferen, al duurde deze relatie uiteindelijk maar 4 weken. Dan blijken de verschillen toch te groot te zijn en een vervolg in onze relatie was gewoon niet mogelijk.
    Wat ze mij wel heeft gegeven. Allereerst mijn eerste sauna ervaring. Een dag samen besteed in een sauna, en ik vond het prachtig. Jong en oud door elkaar, en trots rondlopend met je vriendin, al moest ik herhaalde malen een koude douche opzoeken wanneer ze tegen me aan kroop.
    Maar veel belangrijker, of meer passend in mijn vervolgleven, ze gaf mij een enorme honger naar sex. Ik wilde meer sex, een groot verlangen om alles in te halen wat ik mijn jonge leven had gemist.

    En dan ga je zoeken. Verder rondkijken op RP en Lexa ? Maar er zijn ook dating sites, puur gericht op seksdates. Na een tijdje begin je erachter te komen dat 90% van deze sites puur nep zijn, en die ene site die wel leek te kloppen ?
    Een verhouding van ca. 100 zoekende mannen op 1 dame. Nee, dat ging het dus ook niet worden. Alhoewel, ik heb er een (sex)date uit gehaald met een Belgische dame, wat helaas niet is gelukt.
    En langzaam, heel langzaam ga je een andere richting op.....betaalde sex....oef....en dat is eng.
    Zoeken op internet, en dan beland je op kinky.nl. 9 Pagina's vol met dames in Limburg en iedere avond weer opnieuw scrollen (met een paal in je broek) en stuk voor stuk beoordelen of het wel of niet betrouwbaar lijkt.
    Thuisbezoek, escort, of priveclub ?
    Dit heeft meerdere weken geduurd en langzaam kwam er een dame uit, waarvan ik dacht dat het wel betrouwbaar zou kunnen zijn.
    Een Indonesische dame van 40 jaar in Tegelen die zich voorstelde met meerdere mogelijkheden o.a. tantra massage. Wat er allemaal stond omschreven weet ik niet meer precies, al kan ik mij wel herinneren dat tongzoenen voor haar een absolute must was. Wou je dat niet, dan had het geen zin om met haar af te spreken.
    Leuke sexy foto's, een aantal vanuit een tropisch land. Ook mogelijkheden voor echtparen en nog diverse extra's. Prijs : 195 euro voor 2 uur.
    Priveontvangst met een adres erbij. Uiteraard direct opgezocht met google en streetview, en verrek, ik ken dat adres. Dat is de voormalige sexclub Sans Sourcis waar de Yinyang eigenaar ooit in een grijs verleden zijn carriere als clubeigenaar is begonnen.

    Na meerdere dagen dan de knoop doorgehakt en een afspraak met haar gemaakt. Een klein lief stemmetje verheugde zich op onze afspraak, tot donderdag schatje.
    8 uur donderdagavond en het was zover. De auto 200 meter verder geparkeerd en bloednerveus gewacht tot 5 minuten voor 8 om aan te bellen. Hetzelfde lieve kleine stemmetje zei dat ik te vroeg was en of ik nog een paar minuten wou wachten.
    Nog nerveuzer had ik het gevoel dat de hele straat mij zat te bekijken (daar heb je weer zo'n ouwe viezerik) wat natuurlijk helemaal niet waar was.
    Om exact 8 uur weer aangebeld, een camera werd op mij gericht, en blijkbaar werd ik goedgekeurd want de deur ging open.
    Alles wat omschreven werd op haar Kinky pagina, incl. foto's bleek te kloppen. Wat uiterlijk betreft kon je haar wel vergelijken met Jolie uit PSR. Een kleine aziatische dame met een sexy outfitje en ze had mijn nervositeit al direct in de gaten. Met licht trillende stem stelde ik mij voor en ze duwde als kennismaking direct haar tong diep in mijn mond.
    Ze leidde mij 2 verdiepingen naar boven en ik had een heerlijke blik op haar lijf, ze droeg geen slipje onder haar outfit.....ow...ow.
    Op de 2e verdieping liet ze mij een grote kamer zien waar werkelijk alle voorzieningen aanwezig waren. Een king size bed, een grote jacuzzi, een douche en een massagetafel, en zelfs een klein keukentje.
    Ze bleek de laatste uitbaatster te zijn van Sans Sourcy. Vanwege priveomstandigheden was ze gestopt met het runnen van de club en nu deed ze alleen nog maar privebezoeken.
    Deze dame had een enorme ervaring als sekswerkster en in alles was dat merkbaar in de 2 uur dat ik bij haar was.
    Rustig pratend stelde ze mij op mijn gemak, bood me wat te drinken aan en langzaam deed ze mijn kleren uit waarna ik haar mocht uitkleden.
    Het eerste uur begon rustig op het bed waar ze langzaam het tempo omhoog bracht. Diep, heel diep tongzoenen, PZC, beffen, 69, lang en diep vingeren bij haar. Eigenlijk kwam alles zowat voorbij en uiteindelijk bracht ze mij tot een hoogtepunt.
    Dit was nog maar de eerste helft. Ze zocht het keukentje op en we dronken een kop koffie op het bed en rookten samen een sigaret.
    Hierna stelde ze een massage voor en ik ging op het bed liggen waarna de massageolie erbij werd gehaald. Wat begon als een normale massage ging langzaam over tot een body to body massage en al knabbelend aan mijn oor draaide ze mij om en ging mijn leuter verder masseren.
    Dit zou erotisch masseren in optima forma worden waarbij ze mij uiteindelijk naar mijn 2e hoogtepunt bracht.
    Hierna nog even samen douchen en exact om 10 uur 200 euro afgerekend.

    Weken lang zoekende op Kinky heeft zich dan toch beloond in een werkelijk prachtige en gedenkwaardige eerste DVP ervaring. Na ruim 5 jaar SC ervaring met vele dames, kan ik haar nog steeds beoordelen tot de bovenste categorie qua servicenivo.

    En nu maar afwachten of en wanneer we weer ons leventje in het SC wereldje kunnen oppikken. Ik ben bang dat het wel een tijdje zal gaan duren.

  28. Onderstaande 18 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 maart 2020),Badslippers (22 maart 2020),cheasehead (14 juni 2020),Das (22 maart 2020),explo (22 maart 2020),HellaHolla (22 maart 2020),jansenroy (22 maart 2020),Levitrus (22 maart 2020),Meme Moo (22 maart 2020),mentholbear (26 maart 2020),Patjax (22 maart 2020),Pierke69 (23 maart 2020),pret (22 maart 2020),Sjeufke (24 maart 2020),snaal88 (22 maart 2020),WANDELAAR5 (22 maart 2020),Wentelt Eefje (22 maart 2020),Wijze grijze (22 maart 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Babylon 468*60   Diamond 468*60