Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
  1. #1
    Geregistreerd
    7 augustus 2014
    Last Online
    26 september 2016 @ 16:12
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    66 in 13 posts

    Standaard Séléna (Roemeense)



    Séléna (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben makok bedankt voor deze bijdrage:

    orangeunique (30 december 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 augustus 2014
    Last Online
    26 september 2016 @ 16:12
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    66 in 13 posts

    Daumen runter

    Uit het verhaal van mijn bezoek op 18 september

    Een goede social-time met Séléna, jonge 20-jarige Roemeense, bracht mij op de kamer met haar. Daar werd het redelijk snel rampzalig. Ze vroeg of ik muziek wilde wat ik niet wenste maar zette toch muziek op met haar smartphone en begon zelf in het Roemeens te zingen. Dan begon ze me te pijpen met condom. Ik meldde haar dat ik het liever zonder had waarop zij antwoordde dat ze dat niet doet (in de bar had ze mij gezegd dat CIM 25€ was). Dan snel een ton gel voor ze probeerde op mij te kruipen (onmogelijk gezien de sfeer). Condom weer af, +/3 minuten om de gel af te vrijven en ze begint toch aan een slechte poging tot pijpen zonder. Het had al +/- 20 minuten in beslag genomen en ik heb dan beslist om een eind aan de sessie te maken met een heel slecht gevoel.
    Laatst gewijzigd door makok; 23 september 2015 om 20:44

  4. Onderstaande 7 leden hebben makok bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (24 september 2015),Kwakje (23 september 2015),licky luke (24 september 2015),Mr Bluenose (24 september 2015),Oudebelg (23 september 2015),Rudiw (24 september 2015),Sparky (24 september 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Niet lang daarna kreeg ik een bezoek van een Roemeense schone die topless door de club paradeerde met haar mooie borsten.
    Elkaar voorgesteld en het was Selena , het zag er allemaal leuk uit en ze was ook vrij aardig en na een 15 tal minuten besloten om met haar voor 30 minuten naar de kamer te gaan. Op de kamer aangekomen was het eigenlijk niet echt goed. Het begon al met het pijpen. Normaal is het PZC maar dat ging hem niet worden voor dat ik het wist zat er al een rubberen rakker om mijn tampeloeres. Pijp kunsten waren slecht en duurde nog geen 2 minuten. Toen overgeschakeld naar het NMC , selena ging op mij zitten en deed haar ding maar dit alles was ook binnen 2 minuten klaar, toen overgeschakeld naar doggy, dit was wel goed alleen begon mevrouw al te klagen naar een minuut of 4/5 dat het wel lang duurde. Uiteindelijk toch nog het rubber volgeschoten in doggy waarna we daarna al weer snel van de kamer af waren. Bij het afrekenen begon mevrouw nog om een tientje fooi te zeuren omdat ze dit van haar vorige klant ook had gehad omdat ze zo goed was haha.
    Dacht het niet mevrouwtje.

  6. Onderstaande 5 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (30 december 2015),ftchietgraag (13 januari 2016),le_belge (30 december 2015),Sjeufke (30 december 2015),sofaking (30 december 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard Selena (Roemeense)



    Selena (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : Zoenen, Beffen
    Extra info :





  8. #5
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    In nood aan een sessie, kies ik Selena.

    Ze tracht een (duurdere Jacusi-kamer te nemen. Ik weiger. (begint slecht).

    In de kamer, informeer ik haar dat ik een sessie wil van 30 min, en zij checkt de tijd.

    Begint ze te zeuren, 1 uur 'beter, bla bla bla.

    Ik reageer kort, 30 min, of niets, om te kiezen.


    Het resultaat was een grijze sessie, waar ik een groot deel van de verantwoordelijkheid neem.


    Ik raad ze af.

  9. Onderstaande 7 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 januari 2016),Flyerke (21 januari 2016),ftchietgraag (21 januari 2016),orangeunique (21 januari 2016),rmjhexe (21 januari 2016),Sjeufke (20 januari 2016),veata Mea (21 januari 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    9 januari 2016
    Last Online
    29 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    55
    Thanked
    55 in 16 posts

    Standaard

    thnx

  11. #7
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Door deze dame heb ik me ook laten foppen. Je verhaal is heel herkenbaar Oost.

    Voor de admin, voor deze dame is al een paspoort aub samenvoegen als dat kan https://www.ijsberenforum.com/forum/...397#post447397

  12. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Oost (22 januari 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Als gevolg van een lichamelijk ongemak lag het laatste clubbezoek al weer 5 weken terug. Op mijn verjaardag 22 jan 2015 mocht Selena de 'spits afbijten'. Niet letterlijk natuurlijk

    De recensies van Selena lopen nog al uit een. Ik las ergens dat Selena beter gemeden kon worden. Het feit wil dat ik anderhalve maand eerder met Selena al een kamer had gemaakt. Deze kamer was prima in orde. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat Selena in de categorie 'jaagsters' valt en graag op voorhand al wil bepalen dat het een kamer met whirlpool moet worden. Ik was zeker voornemens op mijn verjaardag een whirlpoolkamer te boeken. Echter, ik had daar een andere dame bij in gedachten. Selena is dan volhardend. Het duurt lang voor het kwartje valt, want ik bepaal nog altijd zelf. Ik kan mij goed voorstellen dat klanten door dit gedrag afhaken.

    Dat neemt niet weg dat het een vrolijk type is waar ik me wel prettig bij voel. Het is een hittepetitje. Er is sprake van een klik. We doken weg ergens in de sofa's voor een opwarmertje. Ze vertelde dat ze wat probleempjes had gehad afgelopen week aangaande haar service. Over haar service had ik de vorige keer absoluut geen klagen. Wel liet ze ontvallen dat ze aan half uurtjes een hekel heeft. Op zich niets mis mee, maar geef dat dan vooraf aan! Ze gaf ook aan dat de hygiëne van klanten nog al eens te wensen over laat, hetgeen zich weer vertaalt in een aangepaste service, waaronder blasen met condoom.
    Desondanks hoop ik dat ze wat tips in haar brains heeft opgenomen over jagen, aandringen ten aanzien van kamers met whirlpool, hygiëne van klanten én service.

    De kamer met Selena was weer dik oké. Geen topper, er zijn betere, maar het aandeel dames met mindere service is groter. Tongzoenen is passioneel en diep. Blasen mag met meer zuigkracht, was minder dan de vorige keer maar voldoende. De appels des levens verdwenen regelmatig in haar mond. Gek genoeg was deze keer beffen of 69 niet mogelijk. In Cowboy afgerond.
    Herhalingsgevaar zeker aanwezig, maar een keer overslaan kan geen kwaad.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (31 januari 2016),licky luke ( 2 juli 2016)

  15. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Gek genoeg was deze keer beffen of 69 niet mogelijk.
    Sponsje? #rodesnor

  16. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 1 februari 2016)

  17. #10
    Geregistreerd
    18 november 2015
    Last Online
    25 oktober 2019 @ 08:52
    Berichten
    29
    Discussies
    5
    Thanks
    1
    Thanked
    75 in 14 posts

    Standaard

    Gisteren sessie met Selena mogen ervaren.

    Zelfde gevoel als Oost. Zeer leuke presales waarbij ze je een hoop extra's probeert aan te smeren. In de kamer is het allemaal wat minder. Er was niet echt een klik. Toch vond ik het zeker geen negatieve ervaring. Selena heeft een ongelooflijk lekker lijf en dat is op zich al 50 euro waard. Ook after-sales bleef ze erg vriendelijk, is nog een paar keer (kort) een praatje komen maken.

  18. #11
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    23 januari 2020 @ 11:48
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    25 in 10 posts

    Standaard

    Wel, ik heb met dat meisje vorige week 2 maal gekamerd. Een eerste maal ½ uur, normaal niet speciaal uitzonderlijk, ook niet speciaal slecht. 4-5 uren later zat ik daar te bekomen va n mijn intens leven, toen ze weer naast mij kwam. Ze wilde natuurlijk onmiddellijk met mij terug naar de kamer. Ik heb haar verteld dat wanneer men met een oldtimer rijdt, men zijn wagen dikwijls verzorgt, poetst enz… om af en toe een klein toertje in de weekend te gaan doen. Zij heeft dat schijnbaar verstaan, wij zijn daar blijven babbelen tijdens zeker 1 uur. Zij klaagde dat zij weinig gekozen werd om te gaan kameren, dat anderen nooit de tijd hebben om even tot rust te komen bij de bar. Ik heb haar dus verteld dat het misschien aan haar eigen af hing of zij gekozen werd of niet : er zijn verschillende soorten mannen. Er zijn mannen die onmiddellijk een condoom willen en beginnen te neuken gelijk konijnen tijdens ½ uur, daar had ze weinig te doen, benen spreiden en zich laten gaan. Er is een andere soort man die liever een sterk GFE gevoel wensen, geknuffeld worden, kussen, pijpen …. Hier was de rol van het meisje veel groter, veel aktiever, een zekere inzet was nodig.
    Schijnbaar heeft zij dat allemaal begrepen, wij zijn naar een kamer gegaan voor ½ uur, die ik tot 1 uur verlengd heb. Het was een heerlijke sessie, waar we veel geknuffeld hebben, waar zij zelf ook erg van genoten heeft , althans als ik mij kan baseren op haar gekreun en vocht afscheiding.
    Ze willen vlug geld verdienen, wij geven graag geld om ons doel te halen, neemt de tijd om hen te vertellen hoe zij moeten handelen, de bar is vrij, de dranken zijn vrij, en in het algemeen hebben wij veel tijd!
    Een heerlijke uurtje, zeker te herhalen. Helaas denk ik dat komende week haar laatste is.

  19. #12
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Paspoort in SFL-stijl:
    Naam: Selena (niet zoals Celine, maar wel Sè-leen-na uitgesproken
    Nationaliteit/Taal : Roemske
    Leeftijd : 21, maar ziet er verdomme nog een tiener uit 
    Roken: Ja lekker geil 2 tot 3 pakjes per dag (was voor mij de doorslag)

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Zwarte haren in carrésnit (had vroeger naar verluidt rood haar)
    Lengte dame : 1m55
    Postuur/Kont/Cupmaat : Lolita kinderlichaampje / strak kontje / hele mooie B-cup tietjes
    Tatoeages/Piercings : Kleine tat op rechteronderarm (valt niet op)
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Tikkeltje littekens van acne op haar wang, maar voor de rest een heel mooi meisje


    De technische fiche:

    De saunaclub standaardservice:
    TZ: 1/5
    PZC: 2/5 (PMC)
    NMC: 3/5


    PSE- en/of GFE-gehalte:
    PSE: 1/5
    GFE: 2/5


    Extra dienstverlening bovenop de standaard: Massage… Niet zo zeer technisch, maar wel stevig en sterk. Ik zou haar op die discipline 3/5 geven.

    Prijs : 100 euro voor een klein uurtje (55min of zo)
    Score op uiterlijk 8.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.9/10


    De verslaggeving:

    Presales:
    Ik stond bij de bar met Sofaking, met wie ik net had kennis gemaakt, en we klaagden steen en been over de line-up die te wensen overliet. Net op dat moment zie ik iets heel jong voorbij dartelen uit mijn ooghoeken. Ze was ook heel klein en zette zich in mijn gezichtsveld op de bank. Sensueel stak ze een sigaret op en ik werd meteen week. Ik excuseerde me bij Sofaking en zweefde naar haar toe. Ik haalde een mooie openingszin boven en zei haar dat ze nooit groot zou worden als ze zo blijft roken. “daarmee dat ik zo klein ben”, zei ze. “Ik rook 2 à 3 pakjes per dag.” Al het bloed stroomde weg uit mijn kop en ik viel bijna flauw. Met een pik zo hard als gewapend beton zette ik me naast haar en we maakten kennis. Aangename en lieve meid in omgang. Voor een 21jarig Roemske, kon ze behoorlijk Engels en werd het geen kinderachtig gesprek. Dus na een tijdje besloot ik om met haar de kamer op te gaan.

    De betaalde tijd:
    Omdat mijn gezondheid zus en zo is, opteerde ik om het rustig aan te doen. We begonnen met een massage. Ze zette Roemeense jingel jangel op met haar mobieltje en begon me te masseren. Technisch niet echt sterk, maar omdat ze er kracht op zette en ik van stevige en sterke massages hou, kon ik het wel appreciëren. Na 20min was ze het beu en stopte ze met masseren. Geen probleem, want in eerste instantie diende er geneukt te worden natuurlijk. Dus we begonnen er aan. Bij dit jonge ding was ik er haast van overtuigd dat het een GFE zou worden, maar ik kwam van een kouwe kermis thuis op dat vlak. Ik probeerde haar te zoenen, maar ze werkte tegen. OK, jij wil niet muilen, dacht ik, dan ga ik jou ook niet beffen en verwennen. Ik liet me als de eerste de beste pascha achterover vallen en liet haar zelf maar begaan. Het werd nog erger toen ik in de gaten kreeg dat ze een condoom over mijn pik trok voor het pijpen. Nou moet ik wel toegeven dat ze wel tamelijk goed kon pijpen. Ik ben niet de man van lange blowjobs, maar ik liet haar toch geruime tijd begaan. Wat een talent gaat hier aan verloren, want zonder rubber zou dit een hoogvlieger zijn geweest. Ik streelde de zachte huid van haar dijbenen en gaandeweg begon ik ook met haar zijdezachte en mooie tietjes te spelen. Zeg van dit mokkeltje wat je wil, maar ze voelt heerlijk aan. Dan neuken; eerst zij op mij… Ze huppelde op en neer op mijn piemel als was het een kermisattractie op hoge snelheid. Na enkele minuten toomde ik haar in en greep haar kont vast en gaf zo het juiste en heerlijke tempo aan. Ze zoende me tussendoor ook met gesloten lippen en opnieuw trachtte ik mijn tong er tussen te wringen. Deze keer kreeg ik wel antwoord, als was het slechts het puntje van haar tong. Na weer enkele minuten zette ze zich rechter en huppelde opnieuw als een konijn op XTC. OK, genoeg daarmee: ik gooide haar van me af en ging nu zelf op haar liggen. Op die manier was ik de baas en het voelde zeer lekker aan… Haar jonge kutje was lekker nauw en strak en ik bedeelde haar van enkele krachtige, intense, maar trage stoten. Dit voelde goed, maar toch was er weer een nadeel aan verbonden. Telkens als ik haar wou kussen of in haar hals begon te likken draaide ze haar kop weg alsof ik een lepralijder was. Ook daar kreeg ik genoeg van en ik gooide haar vervolgens plat op haar buik en ging op haar liggen om haar op die manier strak in de poes te naaien. Zoenen en likken zat er toch niet in bij dat wijf en op die manier voelde haar strakke kut nog mee claustrofobisch aan kwijlde ik enkel maar op haar schouder. Deze keer was het van mijn kant ook gedaan om de gevoelige lamme goedzak uit te hangen en dus ramde ik haar vrij ruw, 10 minuten lang. Ze hijgde en kreunde… En ik ramde achterwaarts op haar kut in. Misschien vond ze het zelf ook wel leuker, want haar kut werd zodanig nat dat ze sopte als de zee die in de branding klotst. Toen ze aanvoelde dat ik ging klaarkomen kneep ze haar billen helemaal tegen elkaar zodat dit voor mij aanvoelde alsof mijn lul in een konijnenval zat. Ze heeft wel kracht ik haar kontskaken. We zaten weer beneden in zo’n klein kamertje zonder verluchting en na de intensieve inspanningen (mijn conditie is het laatste halfjaar helemaal naar de kloten gegaan)kon ik niet rap genoeg buiten zijn, na het neuken. Met haar was het toch een verloren zaak om de resterende tijd lepeltjes-gewijs te vullen.

    Aftersales:
    Telkens ik haar zag in de bar of buiten, hebben we elkaar gegroet… Maar meer dan dat moet je ook niet verwachten. Tenzij je op de dag zelf ook nog zinnes bent om te herhalen met haar, maar navenant ik hier kan lezen, zullen nog niet te veel ijsberen dat overwogen hebben.

    Verdere opmerkingen:
    Voor ik deze recensie begon te schrijven heb ik dit draadje over haar eens doorgenomen en blijkbaar oordelen de meesten nog slechter dan mij over haar. Uiteindelijk voelde ze wel goed aan met dat kleine en strakke lichaam van haar, pijpen kon ze ook wel (al was het met condoom) en ik kon wel van haar gezelschap genieten… Ze is een leuke persoonlijkheid, zeg maar. Was ik dan zo geil, ben ik te mild voor haar of had zij simpelweg een goed dag… Ik weet het niet, maar toch heb ik haar voor de hele ervaring een 5.9 gegeven. Dat is net onder saunaclubniveau, maar mocht ze ergens achter een vitrine zitten, dan zou ik haar wel ver boven dat niveau beoordelen. Als je het mij vraagt is dit een moeilijk mokkel om te beoordelen. Het hangt er ook van af wat je verwachtingen zijn. Ik verwacht altijd GFE of een onverwachte PSE met veel verwennerij en bleef dus wat dat betreft op mijn honger zitten bij haar… Maar ik kan mijn tijd met haar niet omschrijven als onaangenaam… Ligt dit dan aan mij of ben ik na al die jaren dan uiteindelijk toch een optick fucker aan het worden???

    Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 15%






    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 augustus 2016),Deantje ( 6 augustus 2016),Eddy_V ( 6 augustus 2016),Mistralwind ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 6 augustus 2016),Nedlovefkk ( 6 augustus 2016),rob45 ( 6 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 6 augustus 2016),Sjeufke ( 6 augustus 2016),sofaking ( 6 augustus 2016)

  21. #13
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Na ruim twee uur op het terras te hebben gehangen besloot ik een kijkje in de bar te nemen. Ik zat goed en wel of ik kreeg gezelschap van Selena. Op het eerste oog niet helemaal mijn type maar mijn ervaringen met dit soort dames vertoond dit jaar een zeer positieve balans. Na een tiental minuten verplaatsten we ons naar een bankje en het gesprek zorgde ervoor dat ik wel een bepaalde klik had met haar. Na een tijdje vroeg ze naar mijn plannen. Ik zei haar dat ik even wilde kijken of mijn maat al van de kamer terug was. Als dat zo was moest ze me maar over een uurtje komen halen en anders zou ik een douche nemen en terugkomen om met haar naar de kamer te gaan. Ze had duidelijk haar zinnen op mij gezet en zei dat ze wel meeliep zodat ze wist waar ze aan toe was. Mijn maat was in geen wegen of velden te bekennen. Zij ging voor de sleutel en ik ging me douchen.

    De kamergang zelf.

    Zoals altijd volg ik mijn eigen start ritueel. De dame een keuze laten maken uit een muziekstijl en de bijbehorende playlist erop los te laten. Ze vroeg nog of ik geen Roemeense muziek had. Nadat ik nee zei wilde ze nog haar telefoon pakken, maar dat was voor mij geen optie. . Haar een massage gegeven en na wat strelen en net niet tongzoentjes begon ze mij te masseren of beter gezegd stevig te kneden. Ze zakte verder naar onderen en besloot om kleine Patjax ook in de olie te zetten. Het kwam wat onbeholpen over en ze zag al snel in dat dit niet het gewenste resultaat opleverde. Ze pakte het condoom en ik wist al hoe laat het was. Op zich een redelijke PMC, maar zeker niet SC-waardig. Ze nam in cowgirl plaats op mij. Wel close, maar miste toch net dat gevoel van intimiteit. Na een tijdje de rollen omgedraaid en het in missio afgemaakt.

    Selena is voor mij een meid waar de klik buiten de kamer groter is als op de kamer. Zeker als je het afzet tegen de gemiddelde triple S standaard van de gekende service kanonnen in SS. Een herhaling ligt dan ook niet voor de hand, daarvoor was het allemaal net iets te pover. Toch geen spijt omdat ik ondanks de middelmatige service me wel ontzettend vermaakt heb met haar.

  22. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 juli 2017),Deantje (22 juni 2017),Giodude ( 7 maart 2020),Mr Bluenose (21 juni 2017),Sjeufke (22 juni 2017)

  23. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Rotes Gesicht

    Paspoort in SFL-stijl:

    flag-of-Romania.png

    Naam: Seléna
    Talen: Roems & Engels
    Leeftijd: 22
    Roken: ja, veel

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Brunette, lang met extensions
    Lengte dame: 1m60
    Postuur en Kont: Haar lichaam is volwassener geworden dan vorige keer....
    Cupmaat: Tietjes zijn ook gegroeid: nu een strakke B-cup tietjes (hele mooie)
    Tatoeages/Piercings: Iets kleins op onderarm
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Niet zo'n gave wangetjes vanwege littekens van jeugdpuistjes. Is nog steeds een tamelijk knap mokkel, maar is meer afgeleefd dan een jaar geleden. Maar zo'n beetje trashy voorkomen, daar hou ik wel van.


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    PMC, NMC, massage, aftrekken

    Standaardhandelingen:
    Tongzoenen: (weinig of geen tong)
    Pijpen:
    Neuken:

    Randassortiment:
    Afrukken met olie:
    Massage:

    Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne: :
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:


    Prijs : 100€ / uur
    Score op uiterlijk voorheen 8.5/10, nu 7/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.9/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 15%


    De verslaggeving:

    Voordelen:
    Vriendelijk en lieftallig meisje.... Haar handjes zijn haar specialiteit.... Ik heb me zelden zo lekker laten afrukken door een mokkel. Meestal ruk ik liever zelf en moeten wijven met hun poten van mijn flurk blijven.... Maar zij mocht rustig doorgaan (tot 2x toe). Ook de massage was lekker.... Technisch niet heel sterk, maar deze kleine heeft verdomme kracht in haar handen, polsen en armen.... Zodus was ik ook blij met de massage!

    Nadelen:
    Niet echt TZ.... Wel zoenen, maar de tong bleef binnen. Dat kan ze beter op voorhand zeggen... Idem voor het pijpen met condoom. Want in Holland is die verplichte wet er niet. Ze pijpt niet slecht, maar ik voelde er weinig van door het condoom. Op zich geen ramp omdat ik 8 op de 10 keer geen fuck geef om blowjobs. Dat is gewoon iets wat er bij hoort.... Slecht bij 2 op de 10 geniet ik er met volle teugen van en mag het ook langer dan 10 minuten duren.

    De betaalde tijd:
    Zoals de gewoonte wil, ging ze meteen haar kutje wassen toen we op de kamer toekwamen. Daarna sprong ze boven op mij in bed en stak meteen een klaagzang af over mijn ongeschoren bakkes. Heb nog geen 5x in mijn hoerenloperscariere daar klachten over gehad; bij haar moest dat als excuus dienen om niet te moeten tongen. Maar dat was niets nieuws bij haar. Maar terwijl ze wel met gesloten mond zoende (op mijn mond, borstkas en in mijn hals), begon ze me ook zachtjes af te rukken. Mijn pik leek dit wel leuk te vinden en zodus concentreerde ze zich vervolgens volledig op hem. Een halve bus olie eroverheen en ze ging rukken alsof ze iets in klei aan het boetseren was. Ook mijn ballen deelden in de pret. Ik kon niet anders dan oordelen dat ze magische handjes heeft. 10minuten later ging er een condoom overheen en begon ze me te pijpen. Ik zweer het jullie: in minder dan een minuut was mijn erectie verdwenen. Ik trok het rubber van mijn pik en gebood haar om opnieuw te rukken. Even snel was hij weer terug stijf. Een ander condoom eroverheen en ze sprong in het zadel. Zij bovenop mij en maar neuken als een racepaard. Ik had gevraagd om een rustige GFE sessie en ze ging verdomme tekeer met de snelheid van de beat van jaren 90 gabbermuziek. Toen ze zag dat ik niet echt meer mee deed, voelde ze eerst aan mijn halsslagader of ik niet was overleden.... Dat was niet het geval, want anders zat ik dit niet te schrijven. Vanaf dat ogenblik ging ze gehurkt zitten en ging op en neer op mijn paal alsof ze een ruiter in galop was met een paard dat ze enkele liters vloeibare XTC gegeven hadden. Als ze zo door zou blijven gaan, dan zou ik nog een lulbreuk oplopen.... Ik maande haar aan tot kalmte en stelde voor om weer met haar handen aan de slag te gaan. En ja hoor, wederom een halve tube olie over mijn pik en klokkenspel en heerlijk rukken en ballen masseren. Die magische handjes weer! Na nog eens 10minuten vuurde ik een klodder zaad af in haar vuistje en daarmee was ik weer bevredigd. Dit was veruit de beste rukbeurt van mijn leven (die niet door mezelf verricht werd)... Wat ze tekort kwam in het lichamelijk aanvoelen tijdens de seks, dat maakte ze dubbel en dik goed met haar feeling en kennis inzake rukken. Moest ik ooit miljardair worden, dan neem ik haar in dienst als mijn persoonlijke assistente, enkel en alleen om te rukken, zodoende ik het zelf niet meer moet doen op de momenten van de dag dat ik daar zin in heb. Ze zou een hele dag tot mijner beschikking moeten staan, maar 97% van de tijd zou ze niet hoeven te werken en mag ze voor de rest doen wat ze wil. Maar goed, SFL is geen miljardair... Niet eens miljonair... Dus we beperken ons terug tot SS. Na de wonderbaarlijke rukprestatie ging ze me ook nog masseren. Wederom beviel me dat ook prima, net zoals de vorige keer. Geen professionele massage, weinig afwisseling en technisch ook niets noemenswaardig... Maar ze doet het met liefde... Ze legt haar hart er verdomme in. En kracht... Veel kracht... In vergelijking met de meeste andere wijven die van die slappe massages geven, leek het wel of ze aan powertraining doet. De massage was dus vrij goed.... Het rukken was perfect.... En de rest gaan we zo snel mogelijk vergeten en vergeven.

    Verdere opmerkingen:
    Ik mag haar wel, om niet te zeggen dat ik goed met haar zou kunnen opschieten. Al zal dat meer in de zin zijn dat ze mijn rebels zusje kon wezen en niet omdat ik verliefd op haar zou kunnen worden. Dit mokkel zou voor mij ideaal zijn om eens een nacht mee op stap te gaan. Dansen, plezier maken, goed doorzakken, ons lam zuipen en daarna samen in slaap vallen met mijn pik nog in haar, omdat we samen te brak zijn om nog te kunnen neuken en ik niet al te veel zin heb om haar te willen neuken. Daar zou ze een ideale partner voor zijn... Dus voor de rest is de kans klein dat ik nog met haar herhaal.... Maar dat zei ik de vorige keer ook! En kijk.... Toch een herhaling, simpelweg omdat ik haar mag... En omdat ik een zwakkeling ben die zich te makkelijk laat inpakken door wijven die ik wel mag... Maar indien het toch nog tot een derde rendez-vous komt, dan ga ik vanaf begin het seksen overslaan.... Dan wil ik enkel een massage en daarna laat ik me afrukken door haar!






    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. Onderstaande 9 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (11 augustus 2017),Badslippers (11 augustus 2017),Clubganger75 (11 augustus 2017),Deantje (11 augustus 2017),Mr Bluenose (11 augustus 2017),Patjax (11 augustus 2017),Sjeufke (11 augustus 2017),VAZKOR (11 augustus 2017),Wijze grijze (11 augustus 2017)

  25. #15
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    27 september 2023 @ 22:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    132
    Discussies
    14
    Thanks
    89
    Thanked
    152 in 41 posts

    Standaard

    Is zei sinds vandaag in sixsens??

  26. #16
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Er was geen ontkomen aan. Vlak na mijn onderonsje met Claudia kwam ik deze Selena wederom tegen. Ze duldde geen tegenspraak liet ze duidelijk blijken... Maar waarom zou ik haar tegenspreken. Ik had pas een slopende GFE sessie met Claudia achter de kiezen en kon wel een massage verdragen. En Selena haar massages zijn best wel in orde. Dus waarom niet... Wij de kamer op onder het voorwendsel van een massage. En ja... Ze heeft een dik halfuur mijn achterkant zitten masseren... Aangezien we het halfuur voorbij waren, opteerde ik ook voor de voorkant. Dat deed ze en ze spoot een hele bus olie uit op mijn kruis en ging weer rukken met die geweldige handjes van haar. Na 5 minuten trakteerde ik haar handje op sperma. Het resterende kwartier heb ik nog wat haar drukke gebrabbel moeten aanhoren en moest ik onder lichte dwang mee kijken naar zeker 400 foto's op haar mobieltje. Ik denk dat ik al haar broers en zussen op zicht en op naam ken. Alsmede de rest van de familie woon*wagen (nooit gedacht, was ook voor mij een verrassing)

    Maar goed... Voor de rest leuke meid. Je dient haar wel een beetje te kennen. Ideaal voor massages met happy end... Voor seks moet je het niet doen. Maar dat beseft ze zelf ook wel!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  27. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (20 september 2017),Mr Bluenose (20 september 2017),Sjeufke (20 september 2017)

  28. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Al lang geleden dat we nog wat vernamen van selena,dacht eigenlijk dat ze niet meer werkzaam was in sixsens.
    Zoals door slf beschreven,is ze zeker niet de beste keuze om mee te sexen.
    Als ze aanwezig is,is ze echter niet te ontwijken....een echt jagertje.
    Haar actieve rondspoken in de club,meestal topless met haar prachtige tieten,maakt menig eisbeer nerveus...andere kicken er net op.Haar grootste troef is eigenlijk haar verleidings ritueel,dat vele malen sterker van performance is,dan de eigenlijke kamergang zelf.
    Misschien heeft sfl het wel bij het rechte einde,en beseft selena zelf wel dat haar kamergangen niet tot de beste behoren.
    Net daarom verzoekt ze volgens mij,veelal de beren warm te maken voor een trio.
    Gelukkig hoefde ik de rest van de familie niet te leren kennen,haar mobieltje deed dienst om irriterende Roemeense muziek te spelen.

  29. Onderstaande 2 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (20 september 2017),SFL (20 september 2017)

  30. #18
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Al lang geleden dat we nog wat vernamen van selena,dacht eigenlijk dat ze niet meer werkzaam was in sixsens.
    Zoals door slf beschreven,is ze zeker niet de beste keuze om mee te sexen.
    Als ze aanwezig is,is ze echter niet te ontwijken....een echt jagertje.
    Haar actieve rondspoken in de club,meestal topless met haar prachtige tieten,maakt menig eisbeer nerveus...andere kicken er net op.Haar grootste troef is eigenlijk haar verleidings ritueel,dat vele malen sterker van performance is,dan de eigenlijke kamergang zelf.
    Misschien heeft sfl het wel bij het rechte einde,en beseft selena zelf wel dat haar kamergangen niet tot de beste behoren.
    Net daarom verzoekt ze volgens mij,veelal de beren warm te maken voor een trio.
    Gelukkig hoefde ik de rest van de familie niet te leren kennen,haar mobieltje deed dienst om irriterende Roemeense muziek te spelen.
    Zij en nog een vriendin wisselen af. De ene dag gaat de ene en de andere dag gaat de andere... Telefonisch brengen ze elkander dan op de hoogte of er iets te verdienen valt. Dus sowieso 50% kans dat je haar mist op een willekeurige dag. Meestal naar het einde toe van de maand is ze meer aanwezig omdat er rekeningen moeten betaald worden. ook dat gaf ze zelf toe.

    En ja, ze beseft zelf dat de seks bij haar niet al te best is. Het zijn zelfs haar eigen woorden. Maar ze heeft prachtige tietjes en ik mag haar wel. Zoals ook eerder vermeld masseert ze lang niet slecht. Amateuristisch, maar met lekker veel kracht. En de handjob met overdreven veel olie en de bijhorende happy end, is iets wat wel in mijn geheugen blijft hangen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  31. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (20 september 2017),Mr Bluenose (20 september 2017)

  32. #19
    Geregistreerd
    26 februari 2017
    Last Online
    9 januari 2023 @ 07:00
    Berichten
    110
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    168 in 49 posts

    Standaard

    Is al bijna 1/2 jaar gestopt en werkt als theke in ss, kan dus naar de oude doos.

  33. #20
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.748
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCUK Bekijk bericht
    Is al bijna 1/2 jaar gestopt en werkt als theke in ss, kan dus naar de oude doos.
    Zie dezelfde opmerking onder Alexandra https://www.ijsberenforum.com/forum/...798#post625798

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.