Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 78

Discussie: Club Amai Meer

  1. #1
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard Club Amai Meer

    Verleden week vrijdag voor de eerste keer langs geweest in Club Amai. om 21.30 uur waren er een zes tal koppels en een vijf tal alleengaande mannen.
    Eerst de club even verkend, mooi concept, vriendelijke bediening. min puntje de rokersruimte is wat te klein.
    Na verloop van tijd kwamen er toch meer koppels binnen en nog wat mannen, maar volgens een alleengaande man was het op andere vrijdagen veel drukker, reden ?? Tegen 10.30 kwam er een beetje actie, maar daar schort het schoentje. 50 % van de koppel bleven op hun eentje en dat is niet zoals op de site vermeld staat en dat vond ik wel jammer. Is het voor herhaling vatbaar, ik denk er nog eens goed over na.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Begrijp ik het goed, zie website dat behalve paren alleen mannen jonger dan 25 jaar of 25 jaar toegang hebben? Legitimatie verplicht lees ik.
    http://www.clubamai.be/prijzenopeningsdagen.htm
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Begrijp ik het goed, zie website dat behalve paren alleen mannen jonger dan 25 jaar of 25 jaar toegang hebben? Legitimatie verplicht lees ik.
    http://www.clubamai.be/prijzenopeningsdagen.htm
    Nee die krijgen 20 euro korting
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Lees nu dat afhankelijk vd thema avond de prijs voor Heren kan verschillen 60/80/100/120€. Ben je 25j of jonger klaarblijkelijk nog eens 20€ extra korting.
    http://www.clubamai.be/themas.htm

    Ervaringen daar opgedaan RB?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    24 oktober 2015
    Last Online
    24 oktober 2015 @ 17:47
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben wel eens op vrijdagavond daar geweest. Entree 80 euro. Mooie ruime locatie, kleine sauna, bubbelbad en verschillende hoeken en ruimtes waar later op de avond veel actie was. Heb het idee dat er een aantal vaste klanten zijn (koppels) die gratis naar binnen mogen. De kosten worden betaald door de alleengaande heren. Al met al een leuek avond gehad. Afgezogen in de sauna door een blonde Nederlandse milf. Daarna nog wat hand en spandiensten uitgewisseld met een slanke Belgische. Er hing een gemoedelijke sfeer, geen agressie of zo. Ik schat 50/50 Vlaams/Nederlands. Maar er is wel een deurbeleid als het gaat om het aantal buitenlandse mannen dat men binnenlaat.

  6. #6
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik ben er vanmiddag geweest: algemene indruk van de club is goed: netjes verzorgd en onderhouden. Goede douches enzo. Het was de friends-editie en er waren 4 dames die er allemaal goed uitzagen. Alles ging op een aantal matrassen en dat vond ik wel jammer want zo lag het allemaal wel erg op elkaar. De dames deden flink hun best. In de aankondiging stond dat er bij sommige anaal en dp mogelijk was maar dat heb ik niet gezien. Omdat de dames actief waren moesten ze ook met regelmaat pauzeren en dat duurde soms wel lang. En het kwam voor dat ze allemaal aan het roken waren en dat lijkt mij niet de bedoeling. Dat was een minpuntje maar ik ben verders prima aan mijn trekken gekomen. Het was af en toe wat dringen en da's niet zo mijn ding. Prijs van 110,- vond ik voor het gebodene aan de stevige kant en dan ga ik liever naar een saunaclub voor dat geld. Leuk om mee te maken maar voor mij eenmalig.

  7. Onderstaande leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 november 2015)

  8. #7
    Geregistreerd
    10 september 2014
    Last Online
    26 november 2017 @ 13:50
    Berichten
    54
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    Gisterenavond naar de BIGBANG geweest, zoals altijd blijkbaar zeer druk, dus bij aankomst, jawel, druk. Veel koppels, actieve en een paar leuke dames.
    Gezellig kletsen aan de bar of in de divan, muziek zacht op de achtergrond, je kon vrij snel al gekreun waarnemen. Het deurbeleid van max 4 buitenlanders is een aanrader, gedaan met wringen, onbeleefdheid en zodoende de amateur dames hun goesting doen verliezen, zoals ik al ervaren heb in bv Eroxx, Gercellinos, Mystique......
    een heerlijke tijd beleefd met een blonde dame(wat kon die spuiten, keer op keer) slank, D-cup, na een tijdje neuken haar prachtige tieten voorzien van het witte goud , voor herhaling vatbaar.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Alex1@ bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (30 december 2015),Jonas009 (13 december 2016),lustman (12 december 2015)

  10. #8
    Geregistreerd
    10 september 2014
    Last Online
    26 november 2017 @ 13:50
    Berichten
    54
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    Eergisteren deze Skinny gangbang bezocht, zijn echt wel superslanke dames, en erg heet. ook een zeer leuk koppel ontmoet uit Breda, was zalig met haar. Lang geleden dat ik me nog zo goed geamuseerd heb.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Alex1@ bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 juli 2018),Wijze grijze ( 4 november 2017)

  12. #9
    Geregistreerd
    17 mei 2018
    Last Online
    20 maart 2024 @ 23:55
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    26 in 10 posts

    Standaard

    afgelopen week de gangbang bezocht.
    Dat is goed bevallen.
    Na ontvangst aan de balie met uitleg rondje gemaakt door de club.
    Direct al een leuke dames gezien zoals een MILF met dikke tieten en een slanke dame Bella Donna.
    Eerst door nymfomaan laten pijpen om te beginnen.
    Na een pintje aan de toog, zag ik dat de milf met grote tieten een kerel aan het pijpen was en vervolgens doggy style neuken.
    Nadat ze mijn pik lekker ZC gepijpt had en hij goed hard was, heb ik haar ook lekker op zijn hondjes geneukt. Na een verfrissend bad zag ik een andere geile dame die een man aan het pijpen was in de cinemazaal. Na ff gekeken te hebben, vroeg de dame of ik zin had om mee te doen.
    Na eerst wat strelen en vingeren pijpte ze mijn pik lekker hard en mocht ik haar doggy style neuken terwijl ze de andere man pijpte. Na haar ook lang en lekker geneukt te hebben spoot ik mijn CD lekker vol. Tijd voor een eet-, drink- en rookpauze. In het rookhok was ook een knappe slanke dame met geweldige billen. Ze sprak geen Nederlands en beetje Engels, ze was Italiaanse.
    Na deze pauze ging ze geil paaldansen. Meerdere mannen gingen om haar heen staan en 1 voor 1 pijpte ze de mannen. Waar ze met haar zaadvragende ogen vroeg om over haar heen te spuiten.
    Ik had gehoopt om haar later die avond nog !x te neuken. Maar helaas was ze continu bezet.
    Na weer een pijpbeurt van de nymfomaan ff rondkijken wie er nog zin had. 1 koppeltje was met zijn 2en bezig. Eigenlijk zouden ze douchen en daarna naar huis maar ze hadden nog tijd voor een vlugge wip. Zogezegd zo gedaan.
    Aan d e toog nog ff gesproken met andere NLer en hij was vaste bezoeker.
    Volgens hem kom je bij AMAI altijd aan je trekken als je zelf actief en sociaal opstelt.
    Mijn ervaring was hetzelfde. Het viel sowieso op dat iedereen actief was en alle matrassen bezet waren en er weinig mensen aan de bar zitten.
    Voor herhaling vatbaar
    Het plan is om andere clubs te bezoeken.

  13. Onderstaande 2 leden hebben J-P bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 juli 2018),Wentelt Eefje (16 juli 2018)

  14. #10
    Geregistreerd
    12 maart 2017
    Last Online
    7 juli 2019 @ 21:02
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo, heeft iemand de aclub vandaag bezocht voor de "nieuwe" nymphosluts ? Kon niet komen, waarschijnlijk wel volgende maand.

  15. #11
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex1@ Bekijk bericht
    Gisterenavond naar de BIGBANG geweest, zoals altijd blijkbaar zeer druk, dus bij aankomst, jawel, druk. Veel koppels, actieve en een paar leuke dames.
    Gezellig kletsen aan de bar of in de divan, muziek zacht op de achtergrond, je kon vrij snel al gekreun waarnemen. Het deurbeleid van max 4 buitenlanders is een aanrader, gedaan met wringen, onbeleefdheid en zodoende de amateur dames hun goesting doen verliezen, zoals ik al ervaren heb in bv Eroxx, Gercellinos, Mystique......
    een heerlijke tijd beleefd met een blonde dame(wat kon die spuiten, keer op keer) slank, D-cup, na een tijdje neuken haar prachtige tieten voorzien van het witte goud , voor herhaling vatbaar.
    Hallo Alex ik ben wel al eens in erox geweest is dan deze beter of anders ?? En zo wat is het verschil

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  16. #12
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 02:28
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    Hallo Alex ik ben wel al eens in erox geweest is dan deze beter of anders ?? En zo wat is het verschil
    Denk dat het wel een tijdje kan duren alvorens Alex reageert.

    Hij is namelijk 26 november 2017 voor het laatst online geweest.

  17. Onderstaande 7 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 6 juli 2020),Kwibus2 ( 6 juni 2020),mentholbear ( 6 juni 2020),Patjax ( 8 juni 2020),Shakir ( 6 juni 2020),Wentelt Eefje ( 6 juni 2020),Wijze grijze ( 6 juni 2020)

  18. #13
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Ik ben zelf regelmatig in Eroxx en Amai geweest.
    Het grote verschil is de actie.
    Amai is een heel actieve club. Bijna elke dame die je daar tegenkomt is actief.
    Bij Eroxx is een fractie van de dames actief.
    Bij Eroxx zie je heel veel mooie jonge koppels (25 - 65 jaar) die 3 tot 4x op een avond wisselen van sexy pakje, maar verder niet actief zijn.
    Bij Amai vind je iets ouders koppels (40 - 65 jaar) en single dames die actief zijn. Voor mij als single man is Amai de topclub.
    En op een vrijdagavond durf ik al wel eens naar Eroxx gaan. Ik heb geen ervaring met de gangbangs op een weekdag.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 mei 2022),pret (12 mei 2022)

  20. #14
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Vanavond mega gang bang. Nog eens gaan kijken en meedoen. meestal een zeer geil feestje.

  21. #15
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren op de mega gang bang geweest en het was mega. Veel zeer gewillige vrouwen. Ook heel wat heren, dus ook de dames kwamen niets te kort en konden kiezen. Heel wat nieuwe vrouwen die ik nog nooit gezien had. Alle leeftijden en formaten. Dus een leuke avond gehad.

  22. Onderstaande leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 mei 2022)

  23. #16
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:28
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Ben er paar weken terug op hete huisvrouwen middag geweest, op een maandag . Mooi om mee te maken , baas heeft ook paar hoertjes ingehuurd, tevens lekker eten en drinken . Zijn ook echt lekkere milfjes die gedaan willen worden. Roberto Blanco werd daar veel gedraaid door de dj
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  24. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (13 mei 2022),mentholbear (13 mei 2022),Wentelt Eefje (13 mei 2022)

  25. #17
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren onverwacht nog eens binnengesprongen. Gewone date gehad en dat is niets geworden, dus gaan aansluiten in Amai. Het was redelijk druk. Vrouwen van alle mogelijke leeftijden en formaten. Allemaal nieuwe gezichten. Ik denk dat ik maar 1 vrouw eerder gezien had. Ook allemaal actief tot zeer actief. Dus de avond goed afgesloten. De jongste en knapste vrouwen hadden wel gigantische aantrek en werden bijna belaagd wat volgens mij niet voor alle vrouwen even leuk is.
    Ook wel wat haantjesgedrag. Iets wat ik normaal in Amai niet gewend ben.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 juni 2022),mentholbear (24 mei 2022)

  27. #18
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Donderdag nog een in Amai geweest.
    Ik kon eens op een een donderdagavond en mij laten verleiden door de lagere prijs op donderdagavond.
    En zoals zo dikwijls. Een lagere prijs betekend al zeker niet een leukere avond.
    Mij viel het wat tegen (het publiek dan toch). Maar dat is eerder een persoonlijke voorkeur.
    Eerder een BBW avond en daar val ik nu eenmaal niet op.
    In de bar een koppel aangesproken die ook wel eens in divine kwamen. Die vrouw ging ook tijdens ons gesprek even roken en toen ze terug kwam nam ze wat meer afstand van mij. Dus duidelijk geen klik. Verder heb ik hen ook niet meer gezien.

    In de dark room (gangetje achter de cinema ging het er wel geil aan toe. 2 vrouwen die zich rechtopstaand lekker langs achter lieten nemen met veel lawaai.
    Daar heb ik wat meegespeeld.

    Op de lange matras in de "zolder" naast de zitruimte achteraan werd de leukste dame verwend door 2 heren terwijl een 3de (waarschijnlijk haar man) aan het toekijken was. Toen er 1 plaats maakte zag ik mijn kans schoon om mee te helpen en haar eerst lekker te likken en daarna .... Na mijn beurt kwam ook de 2de man in actie. Dit was een leuk spel.

    Er liep ook een jong nederlands koppel rond met een zeer knappe slanke dame. Zij hebben zich 2 maar verschuild in het donkere pijpkotje waar ze bijna gans de tijd met elkaar bezig waren. Ik heb 2x het geluk gehad dat ze mijn pik ook wel zagen zitten. Die vrouw kon lekker aftrekken en wist blijkbaar ook perfect wanneer ze moest stoppen. tot 2x toe bijna mijn lading verschoten, maar ze stopte net op tijd. Toen ik na de 2de keer de dame ging bedanken kon haar wederhelft dat niet echt appreciëren. Ik raakte haar aan in de zij en zij bedankt, maar haar wederhelft vond dat ik de aanraking had moeten vragen. Waar hij misschien wel een punt heeft. De aanraking was in mijn ogen onschuldig op een neutrale plaats, maar iemand anders kan dat natuurlijk anders aanvoelen.

    Bij mij in elk geval geen topavond. En dat wil niet zeggen dat elke donderdagavond zo is. Dus waarschijnlijk ga ik nog wel eens op een donderdag kijken.

  28. Onderstaande 7 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 juni 2022),fg22 ( 7 juni 2022),GrandCru ( 5 juni 2022),Husky ( 5 juni 2022),mentholbear (11 juni 2022),Ricardo Banana ( 6 juni 2022),Wentelt Eefje ( 6 juni 2022)

  29. #19
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond.
    Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

    De parking was niet voor de helft gevuld, dus getwijfeld of ik als single man wel binnen wou gaan.
    toch maar naar binnen. En slechts 2 vrouwen die mij aanstonden.
    1 had ik via SDC al contact mee genomen omdat ze daar een bericht gezet hadden dat ze naar amai zouden gaan, maar zij zagen mij niet zitten. Dus die moest ik met rust laten. De andere was Milfje van AntwerpBull in het gastenboek van Amai.
    Een zeer actieve geile vrouw. Met haar heb ik mij die avond 2x geamusseerd.
    Later kwam er nog een oudere (60-65 jaar) zeer slanke geile vrouw binnen die ook mijn aandacht trok en ook met haar heb ik mij mogen amuseren.
    Ook nog een zeer jong koppel met een slanke knappe vrouw, maar die hadden begrijpelijk meer aandacht voor de jongere sportieve exemplaren, maar wel een leuk schouwpel gezien.
    En ook 2x mij mogen amuseren met een zwarte brasiliaanse vrouw die hier voor de 1ste keer was.

    Dus een zeer leuke avond geweest; maar niet zo heel druk.
    Vanavond ga ik weer en dit keer voor de eerste keer in gezelschap.
    Een leuke vrouw die ik vorige week in Eroxx heb leren kennen en amai wel eens wil verkennen.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 juni 2022),rmjhexe (17 juni 2022),Wentelt Eefje (19 juni 2022)

  31. #20
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens naar amai geweest, voor de 2de dag op rij.

    Deze keer met een gelegenheidsvriendin.
    Ian vroeg of we al eerder waren geweest terwijl hij mij duidelijk herkende van de dag ervoor.
    Mijn date melde: ja al 1x en ik melde: ik ben hier ook al meer geweest en dat weet je wel.
    Zijn antwoord: toch de schijn ophouden. Wel goed dat hij er zo discreet mee omgaat.
    Aan de inkom zat ook de mannelijke helft van RoDo, dus ging zeker een leuke avond worden.

    Eerst wat gegeven met mijn gelegenheidsvriendin en dan de ruimtes achteraan opgezocht.
    Enkele mannen laten genieten van haar in de spiegelkamer en daarna zelf afgewerkt.
    Na een douche wat gaan drinken en daarna wou ze in de stoel in het achterst kamertje waar er een andere man haar mocht neuken.

    Daarna weer wat drinken en heb ik een andere leuke vrouw opgezocht. Ik hou wel van afwisseling.

    Nog wat met mijn gelegenheidsvriendin gespeeld en op het einde van de avond Do van RoDo lekker zien genieten.
    Oh ja, die had ook nog een leuk showke gegeven aan de paal op de dansvloer.

    Een avond met een gelegenheidsvriendin is toch iets helemaal anders dan dat je alleen gaat.
    Goedkoper dat wel, maar minder afwisseling.
    Voor koppels die elkaar al jaren kennen en zich heel goed bij elkaar voelen zal dit waarschijnlijk geweldig zijn.
    Voor mij met mijn gelegenheidsvriendin die ik waarschijnlijk niet meer ga meevragen was dat minder.

    Dus volgende keer misschien iets meer betalen en meer genieten.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 juni 2022),Wentelt Eefje (19 juni 2022)

  33. #21
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht
    Voor mij met mijn gelegenheidsvriendin die ik waarschijnlijk niet meer ga meevragen was dat minder.

    Dus volgende keer misschien iets meer betalen en meer genieten.
    Tja, aan alles zitten voor en nadelen. Ik denk met de juiste partner kan het heel goed werken. Een avondje lekker genieten met zijn tweeën.
    Wat meer betalen en heel veel meer genieten is altijd een goed plan.

  34. #22
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Ik had voor deze vrouw eigenlijk geen gevoelens. Met de juiste partner waar er wel gevoelens voor zijn kan dit volgens mij ook heel goed werken mits de juiste afspraken.

  35. #23
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht
    Ik had voor deze vrouw eigenlijk geen gevoelens. Met de juiste partner waar er wel gevoelens voor zijn kan dit volgens mij ook heel goed werken mits de juiste afspraken.
    Ok, dan is het duidelijk Kwillem1, bedankt voor je nuttige verslag van Amai want ben daar nog niet geweest.

  36. #24
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond. En het verslag kan bijna een kopie zijn van het verstal van vorige week.
    Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

    De parking was deze keer goed gevuld, dus niet getwijfeld.
    Deze keer wel enkele vrouwen die mij aanstonden, het merendeel wel 55+ en 60+, maar ook enkele jongere dames (40+)
    Maar om 12h was de actie wel voornamelijk gedaan.

    Mij wel wat kunnen amuseren. en nog eens contactgegevens van een koppel gescoord.
    Hopelijk spreken we nog eens af.

  37. Onderstaande 5 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (24 juni 2022),mentholbear (27 juni 2022),Patjax (24 juni 2022),Ricardo Banana (24 juni 2022),Wentelt Eefje (24 juni 2022)

  38. #25
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    7 april 2024 @ 22:55
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht
    Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond. En het verslag kan bijna een kopie zijn van het verstal van vorige week.
    Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

    De parking was deze keer goed gevuld, dus niet getwijfeld.
    Deze keer wel enkele vrouwen die mij aanstonden, het merendeel wel 55+ en 60+, maar ook enkele jongere dames (40+)
    Maar om 12h was de actie wel voornamelijk gedaan.

    Mij wel wat kunnen amuseren. en nog eens contactgegevens van een koppel gescoord.
    Hopelijk spreken we nog eens af.
    Nog een aanvulling:
    Binnen om 20h15 en er was al lichte actie. In het kleine donkere kamertje zat al een slank koppel en er zaten al enkele pikken door de glory hole's.
    Gelukkig nog 1 gaatje vrij. Lekker door afgetrokken en gepijpt. Alleen merkte ik plots een wijziging in gevoel en mijn pik zat niet meer onbeschermd in haar mond, maar in haar kutje. Dus teruggetrokken condoom aangedaan en nadien bleef mijn pik onaangeroerd.
    Welk koppeltje het was ben ik echte gedurende de avond niet achter gekomen.

  39. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 februari 2023),Husky (24 februari 2023),mentholbear (27 juni 2022),Wentelt Eefje (25 juni 2022)

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Freude 468*60