Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Bonny (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard Bonny (Bulgaarse)



    Bonny (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, Massage
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.923 in 381 posts

    Standaard

    Ik herkende Bonny (22 jaar, Bulgaarse) van het vroegere Alina in Dorsten. Ze toonde zich niet echt in vorm. Ze had niet veel zin en vroeg me meteen of ik haar wilde masseren. Even omschakelen, maar zo'n skinny meid met een lekker rond kontje masseren is toch wel aan mij besteed. Mijn pik bleef gedurende de gehele massage op volle sterkte. Ik had er zin in. Ze draaide zich om, spreidde haar benen en opende haar kutje. Ik stootte meteen toe. Heerlijk. Langzaam, heel langzaam neukte ik haar, op mijn gemak. Ze is nauw, zo nauw dat ik wist dat ik snel voor de bijl zou gaan. Ik had er geen bezwaar tegen, integendeel, ik voerde het tempo iets op en kwam explosief in haar klaar. Oefff. Wat een genot. De passiviteit van Bonny had geen invloed op de kwaliteit van mjn orgasme.

  3. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (14 september 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Ik moest onbewust aan deze dame denken:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...aarse%29-ex-GT
    Zal toch wel een andere zijn omdat de dame in dit topic blond is. 1.60 is ook te lang. Hoewel zeer slank van toepassing is, is de originele toch meer een gratenpakket.

  5. #4
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dat zijn toch echt twee hele verschillende dames. Zo is de Bonny in Freude toch wat mooier (gezicht) en ietsje minder dun. Denk wel dat je met de GT/LR versie een betere kamer hebt. Van nature zijn beide overigens niet blond.

  6. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 september 2015)

  7. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Bonny heeft schitterend gezicht en klein lijfje, maar helaas voor mij 1 van de minder dames in Freude. Weinig/geen overgave, matige performance en ook nog eens zeer beperkt service pakket voor Freude begrippen (1 van de weinige dames die geen FT doet bijvoorbeeld).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #6
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 16:58
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    37
    Discussies
    3
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 11 posts

    Standaard

    De performance is me ook tegengevallen. Beperkte service, passief en veel praten over de omstandigheden en de temperatuur binnen. Goede looks, maar voortan hou ik het bij alleen naar haar kijken.

  9. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Had ik dit topic gelezen dan had ik het kunnen weten.
    Echter, zelfs als ik dit topic van tevoren had gelezen dan was ik voor de bijl gegaan omdat ik toch uiteindelijk zelf mijn mening wil kunnen opmaken op basis van eigen ervaring.
    Leuk poppetje, lachebekje, perfect figuurtje en verder is alles al gezegd en geschreven.
    En Garde

  10. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel ( 4 juni 2016)

  11. #8
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Rotes Gesicht

    Bonny is mijn favorietje in Freude 39 en er is geen andere dame die ik zoveel kamer als Bulgaarse Bonny. In 3 maanden tijd heb ik ruim 15 kamers met Bonny gemaakt en ik ga altijd voor een half uurtje of uurtje de kamer in en soms meerdere keren per dag.

    Kan ze goed zoenen? Nee niet echt en dit doet ze ook niet echt met plezier, vertelde ze mij. Geeft ze de beste service? Nee ook niet echt, pijpen en neuken gaat met andere dames wel intiemer of heftiger.

    Wat is het dan?
    Tja, het is moeilijk te beschrijven. Het zijn sowieso haar looks; haar slanke figuurtje, licht gebruinde huidskleur, natuurlijke ronde borstjes, heerlijk appelronde kontje, golvende donkerblonde haren en haar grote ogen die mij altijd en overal volgen in de zaal. Zodra ik de zaal in kom heeft ze mij al gespot en met haar vingertje maakt ze een beweging dat ik naar haar toe moet komen. Ik moet naast haar komen zitten, ze haalt wat te drinken voor me en heeft al besloten dat we een uur naar de kamer gaan. Ik vind het heerlijk om mij te laten leiden door deze prachtige kleine dame. We praten, we lachen, we hebben lol, we knuffelen en geven elkaar overal kusjes. Het mag dan wel niet de beste sex zijn, maar de beste GFE geeft ze mij absoluut!

    Helaas heeft Bonny haar dienstverlening beperkt in de afgelopen weken met als gevolg dat ik haar drastisch minder ben gaan kameren en vaker met andere dames de kamer op ga. Dit tot grote ergernis van Bonny wat leidde tot een fikse ruzie cq woede-uitbarsting op de bank, waarbij ik allerlei verwijten te horen kreeg en we vervolgens als een verliefd stelletje op de bank ruzie zaten te maken tot groot vermaak van de andere dames en gasten die zich zaten te vervelen. Hoewel ik dit op het moment zelf aanzienlijk minder amusant vond, vind ik dit claimgedrag van Bonny ook wel lief en weet ik zeker dat ik haar in toekomst wel weer zal kameren. Tegen die schoonheid kan ik gewoon geen nee zeggen.

  12. #9
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Bonny 01.JPG

    Is het misschien deze dame?

  13. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    irlando (26 oktober 2018)

  14. #10
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Standaard

    Die dame ziet er ook goed uit. Mooie ronde ogen! Maar ze is niet de Bonny van Freude 39.

  15. #11
    Geregistreerd
    21 december 2008
    Last Online
    26 juni 2023 @ 10:45
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    Deze Bonny werkte in de PS clubs, maar heeft ook even gewerkt in Freude 39 onder de naam "Esmeralda", maar de laatste tijd haar daar niet meer gezien. Geen idee waar ze nu is...

  16. #12
    Geregistreerd
    6 november 2016
    Last Online
    11 april 2024 @ 20:13
    Berichten
    66
    Discussies
    0
    Thanks
    31
    Thanked
    251 in 45 posts

    Standaard

    Bonny gaat volgende week definitief naar Bulgarije, naar huis, en komt niet meer terug.
    Ze pakt haar vorige werkzaamheden weer op, en zegt de wereld van de prostitutie vaarwel.
    Eigenlijk wel jammer want ze had wel iets.

  17. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Bij mijn verslag Vrijdag 11 februari 2022, FKK-Salome, Herne

    Slechts eentje lonkt gewoon verleidelijk en strooit met een paar complimenten en wat smalltalk, alleen lijkt ze me veel te jong.

    Over the ocean

    Op het eerste gezicht dan, maar als de dames naar binnen gaan loopt ze iets dichter langs me heen en geeft me een knipoog. En lijkt ze in haar gezicht toch ondanks die jeugdige frisse uitstraling een midtwintiger te kunnen zijn. Een heel leuk lachebekje met een heel mooi gezichtje en een perfect figuurtje als je van een slanke dame met toch echt kontje en mooie toch ronde A-cup houdt. Donker haar in twee knotjes op beide kanten van haar hoofd en mooie grote kijkers. Een feest om alleen naar te kijken. Omdat ik de kans niet wil laten lopen haar te kameren als ze me toch oud genoeg is, ga ik binnen even later naast haar zitten. Ze blijkt al 28, dat gaat niemand haar op het eerste gezicht geven, echt niet. Ze zegt opnieuw nieuw in het vak te zijn, want pas 5 dagen aan het werk te zijn nadat ze er 5 jaar tussenuit is geweest[
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  18. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    format_z (19 februari 2022),mentholbear (14 februari 2022),Wijze grijze (12 februari 2022)

  19. #14
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Helemaal niet doorgehad dat er bij het knip- en plakwerk een heel stuk weggevallen was… alsnog toegevoegd in vervolg op bovenstaande bericht:

    Maar “Scheiss-Corona” heeft volgens haar alles kapotgemaakt. Na nog een gezamenlijk sigaretje buiten zoeken we een kamer boven op.
    Ik kom weliswaar twee keer echt heerlijk klaar tijdens het uurtje dat we samen doorbrengen en ben geneigd haar niet van toneelspel te verdenken en toch is het gewoon geen goede kamer. Het tongzoenen is in mijn ogen zoenen, alle andere handelingen lijken ook vooral met de handrem erop plaats te vinden. Wat dat betreft blijkt er dus in de vijf jaar abstinentie niets veranderd te zijn, want de commentaren destijds waren gelijkluidend. Bulgaarse Bonny is een ontzettend lekker ding, maar vooral een optik-fick. Als we de kamer afgaan heeft ze nog een verrassing in petto “Du weisst doch das Lecken ein Extra ist das Dir 50 Euro kostet?” Waarop ik haar vertel dat nog nooit gehoord te hebben. Als ik haar de 100 euro na het uur bij de lockers overhandig wijst ze erop dat ik de 50 euro voor het beffen vergeten ben te pakken. Ik geef aan met plezier 50 euro te betalen voor het beffen als me voor de tijd gezegd wordt dat het een extra is en ik het toch doe, maar dat ik dan zeer waarschijnlijk niet bef en de kamer tot een half uur beperk en dat ook de Empfangdame wel even uit wil leggen als ze meeloopt. Blijkt niet nodig…
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  20. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (19 februari 2022),mentholbear (21 februari 2022)

  21. #15
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:08
    Berichten
    134
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard

    De ex Frerude dames in Salome doen nog hetzelfde als ooit in Freude,
    maar rekenen Salome tarief, en ook Salome opslagen.
    Als de prijzen van Freude plezierig vond, kan je nu beter naar een RTC.

  22. Onderstaande 3 leden hebben jan enschede bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 februari 2022),schoolmeester (22 februari 2022),wooley (30 mei 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

  Living Room 468*60