Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Mia (Roemeense) Sharks



    Mia (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Vingeren, droogneuken, pussysliden
    Extra info : Lijf is bijzonder mooi geboetseerd.
    Inmiddels al een keer of 4 mee op de kamer geweest.
    Samen Moira de service bommen in de club.
    Net als Moira een verleden in Zwitserland





  2. #2
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht

    ZOU....., want ik kwam me daar een dametje tegen....., als ik niet beter wist zou ik denken dat het de door god zelf geschapen nymfomane was.
    bij hoge uitzondering, eigenlijk doe ik niet meer aan aparte dames recensies omdat me dit op de vulkaan te veel gezeik opleverde. Diverse malen heb ik uit moeten leggen dat de uitgeprinte versie van mijn recensie over de betreffende dame niet correct vertaald was.

    Mia dus

    In eerst instantie was ik haar naam al weer vergeten. Het is totaal niet belangrijk voor mij, die artiesten namen. In Happy Garden mag ik graag één specifieke dame bezoeken, maar vraag me niet naar haar artiesten naam, ik zou het bij god niet weten.

    Hoe komt dat zo dan.... Wel, mijn vast vulkaandame van de afgelopen 2 jaar heeft zich zo vaak van een andere naam voorzien dat ik het maar opgegeven heb. Zelfs haar collega's wisten op den duur niet meer hoe ze aan haar moesten refereren als ik weer eens vreemd ging of met één van haar zeer goede vriendinnen stond te keuvelen. Op den duur werd het Iubi of Prințesă, een koosnaampje wat ik zo zachtjes aan voor elke Roemeens schatje gebruik.

    Mia... Het begint in het (op dat moment) niet zo prettig ruikende wellness gedeelte van de vissenkom. Onder de douche staand om verkoeling te zoeken na een lekker saunaatje, onderwijl pratend met een vaste Sharks bezoeker. Ik geef mijn visie over de NRW clubs die ik ken, hij praat me bij over het door ons zo gewaardeerde vertier rond om Frankfurt am Main. En zo komen als vanzelfsprekend als snel de persoonlijke voorkeuren boven drijven.

    Slechts een paar collega ijsberen weten dat ik wars ben van uiterlijk vertoon. Althans, als dat gebruikt word door de dames om er een kamertje uit te slepen. Vulkaanridder heeft meer nodig dan een lekker lijf om echt opgewonden te raken. Er zaten al vele beauty's met de hand in de badjas en immer reageert vulkaanridder junior. Doch, dat is geen leidraad voor een kamergang. Alles behalve, neen, het lieftst ga ik met dames die het helemaal niet ter sprake brengen, dat ik zelf aan moet geven wel interesse te hebben in een wat intiemere kennismaking.

    Mia voelde dat dus perfect aan. Op het eerste gezicht is ze mijn type helemaal niet, want eigenlijk veel te dun (ze is max 48 Kg) maar wist me te intrigeren door een duidelijk eigen mening te hebben. Ik was op weg naar een van de vele bankje om wat meegebrachte lectuur te verslinden. Een tijdschrift waarin onderwerpen als genocide, orgaantransplantatie en buitenaards leven ter sprake kwamen. Samen er even door heen gebladerd maar het ging als snel aan de kant. Omdat ze zo dicht tegen me aan kroop viel het me op dat ze niet zo zeer dun is maar meer een fijn gebouwd atletisch dametje is. Later gaf ze ook aan topsport bedreven te hebben.

    Maar goed, om jullie niet verder te vermoeien verder naar de kamergang. Omdat ik het nogal plat vind om het over het services pakket te hebben, de gepraktiseerde standjes, etc etc verwijs ik de lezer graag naar het paspoortje wat Vrije Jongen reeds aanmaakte (hierboven) en wat hij over haar schreef in de algemene info van Sharks. Daarnaast wil ik haar niet in verlegenheid brengen, bang als ik nog immer ben dat er weer een na neuker opduikt die de hele zaak uit zijn verband trekt.

    Mia is op de kamer het perfekte tijdelijke vriendinnetje. Lief, teder, zacht. Een voorspel wat ik eigenlijk alleen nog maar meemaakte bij dames die ik veel vaker bezocht. Onderwijl blijft ze uitdagend zonder dwingend te worden. Sommige meiden hebben de neiging een bepaalde richting in te sturen zodat het maar snel klaar is. Mia niet. Ze voelt perfekt aan hoe ik op het randje balanceer en weet me daar bijna 2 uur ( ja 2... ik sta ook nog steeds van mezelf te kijken) te houden Lief teder en zacht gaat langzaam over in passie en lust. Elke aanraking leidt tot nog meer opwinding en laat me smachten naar meer. Ondertussen waakt ze er voor dat ik niet voortijdig af ga..... Heel erotisch vraagt ze "you know how to please a woman?? " .... man man man, op het moment zelf zou ik zweren dat ze het meende, nu, bijna vijf dagen later twijfel ik nog steeds... was het echt of niet....
    De flutschi bleef in de tas realiseerde ik me achter af maar op het moment zelf viel het me niet op en deed dat er ook niet toe, leven en beleven in het hier en nu. Na bijna een uur pre-salen waarin er volop gepraat werd zijn woorden nu overbodig, ik voel haar en zij voelt mij perfekt aan. We kijken elkaar aan, kussen, ze laat de regie gaan... haar lichaamstaal schreeuwt om mijn uithoudingsvermogen, het beangstigd me een beetje maar weet het lang genoeg vol te houden om dat atletisch lichaam van haar even later passioneel om me heen te laten krullen. Haar benen sommeren mijn middel dieper te gaan dan ik voor mogelijk hield en klemmen me stevig vast als zij echt de controle over haar lichaam kwijt lijkt te raken....

    Normaal weet ik feiten en fictie goed te scheiden maar bij Mia.... Het zal nog een tijdje duren als ik er überhaupt nog ooit ga zien...

    Was dit het beste tot nu toe vraag ik me af... Ja en nee. In LR had ik me afgelopen zaterdag toch een date.... het lijkt wel in de lucht te zitten op het moment, bovendien is LR véééél dichterbij.

    Mia is nog cá twee weken werkzaam voordat ze er een tijdje tussen uitgaat (weet niet hoe lang) Als SHARKS op één uur afstand rijden had gelegen was ik al lang weer terug gereden.
    Laatst gewijzigd door WA; 28 september 2015 om 22:53 Reden: achtergrond muziekje

  3. Onderstaande 6 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 september 2015),Badslippers (29 september 2015),biged ( 1 oktober 2015),Bluebear (30 september 2015),vrije jongen (28 september 2015),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    19 juni 2008
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:17
    Berichten
    124
    Discussies
    11
    Thanks
    151
    Thanked
    93 in 38 posts

    Standaard

    Met deze dame gistere in het erste kamer boven links. Een kamer with a lot of mirrors. The show was perfekt. Een Uur sex met musiek van the Weekend. Fenomenaal.

  5. #4
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    immer nog actief in Sharks, onderhand een tattooabonnementje genomen en die knipkaart wordt nog aangesproken...eentje voor de SM-room...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  6. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    al effe richting "Oude Doos"
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.