Pagina 127 van 128 EersteEerste ... 2777117123124125126127128 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.151 t/m 3.175 van 3178

Discussie: Vluchtelingen

Last Online
    Vandaag @ 05:07
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

Last Online
    Vandaag @ 03:48
    Discussies
    12
    Thanks
    1.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Rasechte Nederlanders die het leukste land ter wereld verlaten vanwege indringers ...

3. Onderstaande leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester (18 oktober 2018)

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

de nadelen van het binnenhalen van grote groepen gelukszoekers:

Hoge woord is eruit: asieltuigh rooft Kampen leeg

Wrijf maar eens goed in de ogen. Het staat er echt. In de krant. Een publiek geheim is geen publiek geheim meer: Kampen wordt leeggeroofd door asielzoekers.

"Het is een publiek geheim: winkeldiefstallen in Kampen worden massaal gepleegd door een klein groepje asielzoekers, een groepje dat sowieso geen kans heeft op een verblijfsvergunning. Nu zeggen een raadslid, de burgemeester, de politie en winkeliers het ook. Het einde van een taboe?"

Het gaat om asielzoekers die in het azc van Dronten zitten. Als je vastzit in Dronten is het misschien niet zo gek dat je van bittere ellende gaat roven en stelen in het nabijgelegen Kampen, maar het mag niet, het kost geld, tijd en moeite en het is bovendien gruwelijk irritant. Het sneeuwbaleffect voltrok zich als volgt. Raadslid Suat Azer van Gemeentebelang Kampen durfde het aan: hij vroeg of de burgemeester bekend is met de overlast van de asielzoekers. Burgemeester Bort Koelewijn erkende het probleem direct. Een dag later durfden de winkeliers ineens hun mond open te trekken. "We zijn in Nederland zó correct geworden, dat het niet benoemd mag worden", aldus Fré Helleman van de ondernemersvereniging. Eigenlijk precies wat politiechef John Ekkel doet: "Het is een lastig thema, want wij willen niet stigmatiseren. Als chef voel ik niet de vrijheid te benoemen wat er aan de hand is. Als het probleem wordt geassocieerd met azc’s valt iedereen over elkaar heen. Door het publiek word je snel in de hoek van de fascisten en populisten gezet."

En dat is in een notendop exact wat er mis is in Nederland land vol politiek correcte schijtluizen. Zeg gewoon eens waar het op staat, man. Iedereen is zó bang om in de rechtsextremistische hoek gedrukt te worden. Iedereen is zó bang uitgemaakt te worden voor racist. Iedereen is zó bang uitgemaakt te worden voor fascist. Terwijl het helemaal geen reet met elkaar te maken heeft. Iemand die benoemt dat asielzoekers in Kampen voor problemen zorgen acht het ene ras niet superieur aan het andere ras. Iemand die benoemt dat asielzoekers in Kampen voor problemen zorgen vindt namelijk dat asielzoekers in Kampen voor problemen zorgen, niet dat een bleek Kaukasisch snoetje zogenaamd het edele opperras zou zijn. En iemand die benoemt dat asielzoekers in Kampen voor problemen zorgen weet ook wel dat slechts een déél van de asielzoekers in Kampen voor problemen zorgt en dat niet álle asielzoekers in Kampen voor problemen zorgen MAAR ER ZIJN NOU EENMAAL ASIELZOEKERS DIE VOOR PROBLEMEN ZORGEN IS DAT NOU ZO MOEILIJK

Nee dus. In Kampen (overigens een uitermate fraai stadje aan de IJssel, ze noemen zichzelf 'bruisend' en dat is niet waar, desondanks zeer het bezoeken waard) hebben ze de poep inmiddels uit de broek geveegd. Nu nog dat groepje steeltuig uit het azc in Dronten plukken en op het eerste de beste vliegtuig terug naar Verweggistan gooien. Handig man, Lelystad Airport.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

een beetje off topic, maar het geeft aan hoe wereldvreemde linksgekkies denken tegenwoordig. Echt, menen ze dit nu serieus?!

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2711...ken-is-racisme
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Vandaag @ 00:56
    Discussies
    4168
    Thanks
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    een beetje off topic, maar het geeft aan hoe wereldvreemde linksgekkies denken tegenwoordig. Echt, menen ze dit nu serieus?!

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2711...ken-is-racisme
    Ik kan niet anders denken dan dat zoiets nepnieuws is.
    Maar goed melk drinken mag ook niet meer ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

7. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob (22 oktober 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:56
    Discussies
    201
    Thanks
    6.297

Standaard

Lactose-intolerant krijgt hierbij een nieuwe betekenis.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

Bij de VVD hebben ze rechts lullen en links beleid uitvoeren tot een kunst verheven:

Harbers (vvd): "Weigerasielzoekers niet belonen"

khalid.jpg

"Asielzoekers die ondanks afwijzingen in Nederland blijven, moeten niet voor hun volhardende houding worden beloond. Dat vindt staatssecretaris Mark Harbers (Asiel)."

Is dat nou even een opvallende uitspraak van staatssecretaris Mark Harbers (Asiel). Wij dachten dat als je in dit land maar lang genoeg dramt en genoeg huizen kraakt, je vanzelf een keer een verblijfsvergunning alsmede een woning krijgt toegewezen. Bijvoorbeeld zoals de uitgewezen We Are Here-crimineel Khalid Jone, die na zestien jaar drammen, weigeren, traineren, kraken en stelen van andermans bezit alsnog een verblijfsvergunning in de wacht wist te slepen. Blijkt nu dus dat zo'n volhardende houding tóch niet beloond moet worden. Maar ja, volgens een dude van de vvd dus daar komt natuurlijk he-le-maal niks van terecht.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

de bestorming van fort europa door gelukszoekers...

https://www.geenstijl.nl/5144508/bos...-van-hispanje/
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Vandaag @ 00:56
    Discussies
    4168
    Thanks
    44

Standaard

Duizenden mensen trekken van Honduras naar de VS, zijn ze te stoppen?

Duizenden mensen zijn vanuit Honduras via Guatemala onderweg naar Mexico, met als einddoel de Verenigde Staten. In de VS hopen ze een beter leven te krijgen, maar president Donald Trump doet er alles aan om dat te voorkomen. De afgelopen week ventileert hij op Twitter regelmatig zijn ongenoegen over de karavaan, werkt dat?

Marc Bessems, correspondent Latijns-Amerika, denkt van niet. "Deze karavaan wordt al jaren georganiseerd om aandacht te genereren voor de omstandigheden in Honduras. Normaal gezien keken er niet veel media naar om, tot Trump er van alles over ging zeggen. Nu duikt de internationale pers op de tocht." ................ https://nos.nl/artikel/2255739-duize...e-stoppen.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

spijker - kop : geenstijl:

Dan zal We Are Here nu wel het land uit moeten

Want de vvd heeft het beloofd.

Asielmevrouwtjes die aan de Leidsegracht een 'pandje' hebben gekraakt moeten eruit. Uitgeprocedeerde asielmevrouwtjes, om precies te zijn. Eigenlijk moeten ze dus het land uit, maar dat betekent in Nederland dat je zelf mag kiezen of je daadwerkelijk het land uit gaat. Ook betekent het dat het de vraag is welk huis je volgende slachtoffer is, waarop het doodvermoeiende riedeltje van illegaal kraken en andermans bezit stelen weer van voor af aan begint en dat dan jaren achtereen - overheid doet niets. "Verwacht wordt dat de krakers vrijwillig vertrekken. Waar zij naartoe gaan is onduidelijk." Nou, dat lijkt ons hartstikke duidelijk. Een colonne van 7.000 latino's 16 uitgeprocedeerde kraaksters op weg naar het beloofde land: Schiphol. Voor route van de mars asielzoekers zie plaatje boven. Mark Harbers heeft zelf gezegd: "Asielzoekers die ondanks afwijzingen in Nederland blijven, moeten niet voor hun volhardende houding worden beloond." En als de vvd iets belooft dan gaat het ook echt gebeuren, zo weet iedereen.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

gekker moet het niet worden...

de telegraaf:

Illegaal tentenkamp met kinderen ontdekt in Bladel
    1 uur geleden in BINNENLAND

BLADEL - De politie heeft een tentenkamp met zo’n dertig illegalen opgerold langs de A67 in Bladel. Tussen de illegalen zitten ook kinderen. Agenten hebben de plaats ontruimd.

Het gaat om een kamp met zo’n zes tenten. De mensen hebben vermoedelijk al langer in het bos verbleven, schrijven Omroep Brabant en Eindhovens Dagblad. Uit welk land de illegalen komen, is niet bekend. De leeftijd van de kinderen, zo’n tien in totaal, varieert volgens de politie.

Bij de operatie waren veel agenten betrokken, die kogelvrije vesten droegen. Dat was volgens een woordvoerder puur uit voorzorg. „Je weet niet wat je aan gaat treffen.” Uiteindelijk werden geen aanhoudingen verricht. De illegalen worden elders opgevangen en zijn medisch in orde.

Het incident staat niet op zichzelf: steeds vaker kamperen illegalen in de bossen om de oversteek naar andere landen te wagen. De burgemeester van Moerdijk vroeg onlangs nog Albanië om vluchtelingen af te raden via zijn gemeente naar Engeland te reizen.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

En je wist dat het ging gebeuren na het Howick en Lily verhaal.....

de slappe knieeen van de VVD.... met zo een "rechtse partij" heb je geen linkse meer nodig....

De Telegraaf

Non-stopkerkdienst tegen uitzetting Hayarpi
    Updated 44 min geleden
    46 min geleden in BINNENLAND

DEN HAAG - De Haagse Protestantse Kerk (PKN) wil met een doorlopende kerkdienst voorkomen dat de Armeense Hayarpi Tamrazyan en haar familie worden teruggestuurd naar Armenië. Het gezin, dat weken bivakkeerde in een Katwijkse kerk, heeft zijn toevlucht nu gezocht in buurt- en kerkhuis Bethel in Den Haag.

Ⓒ ANP
    De 21-jarige Hayarpi is uitgeprocedeerd en moet na negen jaar in Nederland met haar ouders, zusje en broertje terug naar Armenië. Om daar een stokje voor te steken, vallen ze nu terug op een stokoude regel. Die schrijft voor dat de overheid geen kerkdienst onderbreekt om mensen mee te nemen die daaraan deelnemen.

Bethel hoort bij de Haagse Protestantse Kerk in Nederland. De kerk hoopt met de non-stopdienst de Tamrazyans rust te bieden en tijd en ruimte te maken om alsnog tot een vergelijk te komen met de Immigratie- en Naturalisatiedienst.

BEKIJK OOK:

Armeense Hayarpi legt lot in handen politiek
    Het gezin kan in Bethel logeren tot er een ’humanitaire oplossing’ is, zegt Derk Stegeman van de Haagse kerk. De kerk „begrijpt niet dat dit gezin niet in aanmerking komt voor het kinderpardon.” Daarom „bieden we met dit kerkasiel een adempauze”, zodat alles nog eens goed kan worden doorgenomen en zich misschien nieuwe informatie of nieuwe oplossingen aandienen.

De kerk biedt het Armeense gezin niet alleen onderdak, maar spreekt ook de overheid aan. „We hebben deze stap ook bij de burgemeester gemeld. We opereren niet stiekem, maar willen juist in gesprek over de gewetensnood waarin we verkeren en waaruit we handelen.”

BEKIJK OOK:

Armeense Hayarpi (20) schuilt met gezin in kerk
    De non-stopdienst is vrijdagmiddag begonnen. De Haagse PKN hoopt en rekent op versterking van andere kerken. Stegeman wijst erop dat een non-stopdienst „best zwaar is om te dragen.” Hij denkt daarom dat het goed was dat de Katwijkse kerk waar de Tamrazyans tot dusver schuilden, de „last heeft doorgegeven.”

Hayarpi en haar familie zijn „blij dat ze hier terecht kunnen, maar ook bang en bezorgd”, aldus Stegeman.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Discussies
    18
    Thanks
    674

Standaard

https://www.1limburg.nl/drie-aso-asi...text=section-1

Drie van de 26 zogenoemde aso-asielzoekers die in het asielzoekerscentrum in Weert verbleven, zijn uitgezet naar hun land van herkomst.
    Dat werd duidelijk in Nieuwsuur. De groep zorgde voor veel onrust, pleegde winkeldiefstallen en ging zich te buiten aan drank en drugs.
    Oordeel niet over de uitvoering als je de reis er naar toe niet kent.

Last Online
    Discussies
    10
    Thanks
    501

Standaard

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2775...-na-seksgeweld

Het draagvlak voor de opvang van asielzoekers kalft snel af, nu overal in het land jonge asielzoekers uit veilige Noord-Afrikaanse landen voor overlast zorgen, zeggen burgemeesters in Rotterdam, Weert en Budel. Na een verkrachting in het Rotterdamse azc Beverwaard was voor burgemeester Aboutaleb de maat echt vol.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Discussies
    71
    Thanks
    5.423

Standaard

Meteen afvoeren dat soort tuig, dus geen links pappen en nathouden beleid maar hupsakee weg met dat schorem, we hebben al meer dan genoeg van die kutmarokkanen of ander soort noord Afrikaanse vlegels, WEG ERMEE

18. Onderstaande leden hebben @john bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 8 november 2018)

Last Online
    Gisteren @ 23:02
    Discussies
    28
    Thanks
    889

Standaard

Je klinkt als Geert Wilders...
    I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted...

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    5.423

Standaard

Nee Brad, ik heb niks met Wilders maar ik wil wel ook voor m’n toekomstige kleinkinderen nog een mooi Nederland en daar horen deze vlegels niet in thuis !
    En voor de goede orde: mensen die echt voor oorlogen vluchten moeten we wel helpen.
    Laatst gewijzigd door @john; 8 november 2018 om 16:45

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

De kern van de berichten is weer eens:

Asielzoekers uit veilige noord Afrikaanse landen die het systeem misbruiken om hier op kosten van de belastingbetaler crimineel.te zijn en gratis te verblijven bevolken de azc's.

Het heeft allemaal niets meer met vluchtelingen te doen zoals ik al vaker heb aangegeven.

Dit zijn orde verstorende elementen doe nooit de procedure in zouden moeten mogen gaan en direct uitgezet zouden moeten worden.

Slap links beleid is hier ook weer eens faal beleid zoals ik al tijden betoog.

Tijd voor verandering....

Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

22. Onderstaande 2 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

@john ( 8 november 2018),schoolmeester ( 8 november 2018)

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    18
    Thanks
    281

Standaard

Nederland laat zich piepelen door een zootje noord Afrikaans tuig.
    Het kan toch niet waar zijn dat we daar geen antwoord op hebben.
    Wanneer uitzetten faalt door gebrek aan medewerking van de landen van herkomst alle geldstromen naar die landen ophouden tot de landen
    meewerken aan terugkeer.

Zo moeilijk is het toch niet.

24. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

@john ( 8 november 2018)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    674

Standaard

https://www.1limburg.nl/burgemeester...text=section-1

De burgemeester van Weert pleit voor gesloten azc's.
    Dat zei Jos Heijmans donderdagavond in het programma Nieuwsuur.
    In Weert waren vorig jaar veel problemen met een groep asielzoekers die overlast veroorzaakte. De groep zorgde voor veel onrust, pleegde winkeldiefstallen en ging zich te buiten aan drank en drugs.
    Oordeel niet over de uitvoering als je de reis er naar toe niet kent.

Last Online
    Discussies
    71
    Thanks
    5.423

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    https://www.1limburg.nl/burgemeester...text=section-1

De burgemeester van Weert pleit voor gesloten azc's.
    Dat zei Jos Heijmans donderdagavond in het programma Nieuwsuur.
    In Weert waren vorig jaar veel problemen met een groep asielzoekers die overlast veroorzaakte. De groep zorgde voor veel onrust, pleegde winkeldiefstallen en ging zich te buiten aan drank en drugs.
    Dit zou tijdelijk een goede oplossing zijn maar uiteindelijk is de beste oplossing om dit soort tuig gewoon uit te zetten !

27. Onderstaande leden hebben @john bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester (10 november 2018)

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    18
    Thanks
    281

Standaard

De beste oplossing is niet binnen laten.

Last Online
    Vandaag @ 03:48
    Discussies
    12
    Thanks
    1.665

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    De beste oplossing is niet binnen laten.
    De beste oplossing is Nederland demografisch z'n naam eer te laten aandoen.

Ik meen het.

Last Online
    Vandaag @ 01:09
    Discussies
    119
    Thanks
    3.114

Standaard

Het is in de praktijk niet zo gemakkelijk om iedereen tegen te houden alsook terug te sturen. Zo simpel is het allemaal niet. Zeker niet wanneer de landen van herkomst de vluchtelingen weigeren terug op te nemen
    De problemen moeten preventief ginds aangepakt worden

Last Online
    Discussies
    196
    Thanks
    8.712

Standaard

Bananenrepubliek Nederland "schaft es nicht....

IND keert miljoen+ euro uit aan migranten wegens trage procedures. Bootmocro's bedankt!

En dan nu eerst, een minuut van bezinning. Kijk eens om u heen, er staat vast iemand naast u, een mens net als u. Loop even rustig naar hem of haar toe en pak langzaam beide handen. Kijk hem of haar recht in de ogen aan, adem even langzaam en volledig in vanuit uw buik, en zeg het hen: 'Ik ben dankbaar voor de mensenrechten die wij hier hebben, we hebben het maar getroffen.' En dan nu het nieuws. "De Immigratie- en Naturalisatiedienst IND heeft asielzoekers het afgelopen jaar meer dan een miljoen euro aan dwangsommen uitbetaald omdat ze niet tijdig kon beslissen over verblijfsaanvragen. Dit zegt de IND tegen de Volkskrant. Het bedrag zal waarschijnlijk verviervoudigen, want duizenden claims moeten nog worden bekeken." Het werkt als volgt. Als de beslistermijn van zes maanden wordt overschreden kunnen asieladvocaten namens hun clienten een 'ingebrekestelling' indienen. Als de IND ook daar weer niet binnen twee weken op reageert, treedt een dwangsom in werking van 20 euro per dag, met na 42 dagen een maximum van 1.260 euro. "Dit jaar werd tot 1 oktober, de laatste meetdatum, 1.036.438 euro uitgekeerd aan asielzoekers op basis van 1.080 afgehandelde ingebrekestellingen. Over 3.610 ingebrekestellingen moet nog een beslissing worden genomen. Het bedrag zal dus nog flink oplopen." Mooi hè, zelfs de onderstaande Marokkaanse en Algerijnse dagjesmensen die hier écht alleen maar komen om het populisme in de kaart te spelen krijgen een extraatje in de schoen, en dat terwijl hun vooraf kansloze aanvragen de wachttijd mede veroorzaken. "Onderbezetting is de voornaamste reden voor de achterstand. In het piekjaar 2015, met een grote instroom van asielzoekers vanuit Syrië, is nieuw personeel aangenomen. Na de stagnatie van die instroom is de organisatie weer afgeslankt. Daarbij is geen rekening gehouden met de vele gezinsherenigingsverzoeken die vervolgens zijn ingediend noch met de verhoogde instroom van ‘veiligelanders’ (asielzoekers die geen kans op asiel maken, maar wel recht hebben op een procedure)." Gelukkig wordt de westerse beschaving naar verluidt gerevitaliseerd.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!

Pagina 127 van 128 EersteEerste ... 2777117123124125126127128 LaatsteLaatste

Regels voor berichten