Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 399

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #51
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 april 2024 @ 18:50
    Berichten
    6.939
    Discussies
    1882
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Alleen Twente waagt zich aan lingerie in clubkleuren...............http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivis...bkleuren.dhtml

  2. #52
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zo Twente al onderuit en Ajax ook bijna het kan verder nog een mooi weekend worden.

  3. #53
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard

    Hehe, beetje tussen hoop en vrees gisteren dat mijn twee favo ploegen weer op gelijkspel bleven steken. Maar Roda deed het uitstekend gisteren Vormer en Donald zijn een goed duo, jammer dat Donald weer geblesseerd eraf moest. En Kieszek had een goed debuut, is in ieder geval wat zekerder onder de lat dan Pru(t)s. Voorganger Tyton (je schijnt het volgens mijn poolse collega als Tytony uit te spreken) mag zich vandaag bewijzen.

    AZ begint ook steeds beter te draaien. Verbeek schijnt in de rust zelfs niets gezegd te hebben, want hij "wist het even niet meer."
    Tja, zouden ze daarom alle goals in de 1e helft hebben gemaakt? (die pass van Maher en goal van Beerens was het doelpunt van de dag)
    RKC heeft nu echt de rol van stuntploeg overgenomen van ADO. Hopelijk kunnen ze het volhouden.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #54
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard

    Voorganger Tyton (je schijnt het volgens mijn poolse collega als Tytony uit te spreken) mag zich vandaag bewijzen.
    Grinnik, ik en mijn grote mond. Nog een kwartier te spelen in Venlo en VVV staat met 3-2 voor
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #55
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard

    Eindstand VVV - PSV: 3-3. Lucky PSV dit keer?
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  6. #56
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Eindstand VVV - PSV: 3-3. Lucky PSV dit keer?
    Wat is Lucky ? Colin McRae was ook geen winner en met een trainer als Rutten kan je geen kampioen worden.

    Rutten heeft het beste middenveld en de voorhoede maar zijn achterhoede is gewoon slecht al 2 jaar en Isakson de keeper was zo slecht nog niet blijkt nu.

    Rond 20 dec. is Rutten weg dat roep ik al 2 maanden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. #57
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    En Barcelona morst twee punten door 2-2 te spelen tegen Real Sociedad terwijl Real Madrid wint met 4-2 tegen Getafe.
    Ik denk dat dit jaar in principe Barcelona nog altijd sterker is dan Real Madrid maar desondanks veel meer punten zal morsen waardoor La Liga voor Real Madrid zal zijn deze keer

    Sorry, dat ik verder weinig woorden besteed aan die tweederangs competitie hier in het Noorden

  8. #58
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht

    Sorry, dat ik verder weinig woorden besteed aan die tweederangs competitie hier in het Noorden
    Ik ben het niet vaak met deze Spanjool eens maar over voetbal en dames soms wel.

    Het voetbal hier in het Noorden is gewoon KUT en de sauna clubs ook al niet veel meer dus zal ik ook vaker naar het thuis land gaan van deze Spanjool.

    Het Spaans meisje Hanna in Krefeld Laufhaus zal ik zeker vaker gaan bezoeken en de clubs overslaan.

    Woensdag LR Kaarst verjaardag van Jack42 zou ik wel eens net niet kunnen bereiken door vast te lopen in Krefeld op de middag.

  9. #59
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Het voetbal hier in het Noorden is gewoon KUT en de sauna clubs ook al niet veel meer dus zal ik ook vaker naar het thuis land gaan van deze Spanjool.
    Ik ga komende week al, ik wil echte KUT

  10. #60
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard

    En op dat punt heb je wel gelijk ja. Nog even wachten tot zaterdag.

    Rond 20 dec. is Rutten weg dat roep ik al 2 maanden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Alleen Rutten krijgt het voor elkaar Derijck na twee goede wedstrijden voor prutskoning Marcelo in te wisselen en hem pas 10 tellen voor de wedstrijd afgelopen is te wisselen. Dat had tien tellen na die omhaal van Yoshida moeten gebeuren Banzaiiii!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  11. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Krijgen we vandaag weer een speciale opstelling van Rutten tegen Ajax ?

  12. #62
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zo de wedstrijd is weer gespeeld en Rutten heeft weer 2 punten afgegeven.

    Het ergste vandaag was dat Rutten niet een maal is gaan kijken op het veld waar 15 minuten lang zijn keeper buiten bewustzijn heeft gelegen.
    Verplegers dokters met apparatuur en diverse spelers van PSV en Ajax bleven gespannen kijken maar Rutten bleef op zijn plaats.

    Dus Rutten rot op je verdient niet trainer te zijn van PSV Eindhovuh

    19 december ben je toch weg.

  13. #63
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:19
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Die Jansen snapt ook helemaal niets van het spelletje en de spelregels. Dus blijf voortaan bij je leest!
    Als trainer-coach mag je tijdens de wedstrijd immers niet binnen de witte lijnen komen, dus dat begreep Rutten heel erg goed.
    Verder is Rutten gewoon een topcoach en ik gun hem slimmere aanhangers.
    Wel jammer overigens dat AJAX na de 1-1 verzuimde de wedstrijd te beslissen.

  14. #64
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Die Jansen snapt ook helemaal niets van het spelletje en de spelregels. Dus blijf voortaan bij je leest!
    Als trainer-coach mag je tijdens de wedstrijd immers niet binnen de witte lijnen komen, dus dat begreep Rutten heel erg goed.
    Verder is Rutten gewoon een topcoach en ik gun hem slimmere aanhangers.
    Wel jammer overigens dat AJAX na de 1-1 verzuimde de wedstrijd te beslissen.
    Het heeft helemaal niets meer met spelregels te maken Lullo !!
    De wedstrijd was gestaakt anders mogen er ook geen broeders en dokters tussen de lijnen komen.
    ( bij een stil gelegde wedstrijd mag een trainer wel het veld op ook tijdens de rust pauzes bij een verlenging)
    En als we hatelijk gaan worden dan meld je maar een keer in een club dan zal ik die slimheid van jou er eens uit halen.
    Over de uitslag wil ik het niet hebben dat laat ik aan kenners over wie de beste was vandaag.

  15. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Peter020 (19 september 2011)

  16. #65
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Heren, heren! We zijn hier niet op het voetbalveld en schoppen elkaar kapot of zitten als hooligans op de tribune.

    Dit is IJBF en we lullen hier wat over voetballen that is all.

    FC Twente is nu koploper en PSV heeft de punten laten liggen.

    PSV overheerste de hele wedstrijd en bij vlagen werd AJAX volledig zoekgespeeld en volledig overklast door een aanvallend ingesteld PSV waar de linies goed op elkaar aansloten en het positie spel zeer goed was verzorgd. AJAX had weinig in te brengen tegen het superieure team van succes trainer Fred Rutten. Wel kan geconcludeerd worden dat de bijnaam lucky AJAX zeer terecht is.
    De crisis binnen het bestuur en de RvC binnen AJAX lijkt nu ook zijn weerslag te hebben op het spel en de prestaties van het eens zo vermaarde eerste elftal wat smacht naar weer eens een klein suc6je.


    Oja ik heb niets van de wedstrijd gezien maar kijk wel altijd naar VI op RTL7 dus ben wel een groot voetbal analytiKus !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #66
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:19
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Vat zo'n pesterijtje zeker niet te ernstig op, Big1833.
    In de omgeving van Eindhovuh laat men zich over het algemeen makkelijk plagen. En ik word zeker niet boos als men mij (een keer) lullo of wat dan ook noemt. Dat had ik na mijn uitlokkende opmerking namelijk verdiend. Wel komisch trouwens dat broeders en dokters met Fred Rutten vergeleken worden... We zullen voortaan Fred ook zo'n lange witte jas aan laten trekken, dat staat misschien wel beter dan die saaie zwarte kostuums en overhemden.

    Maar iedereen die de wedstrijd 90 minuten lang live heeft gezien, weet dat PSV het eerste gedeelte van zowel de eerste als de tweede helft een overwicht had en dat AJAX het tweede deel van de eerste en tweede helft de bovenliggende partij was. PSV had gewoon het geluk dat Mertens dwars door Van der Wiel heen wilde lopen en de leidsman na die botsing de Einhovenaren zomaar een strafschop kado gaf. Dus termen als zoekspelen en overklast zijn absoluut misplaatst, grapjas. Wie was er nu lucky met het geschenk van de scheids? En ons succesje hebben we in mei jl. nog gehad, toen we landskampioen werden. En we staan nu alweer 3 punten voor.

    Wim Kieft zei het donderdagavond voorafgaande aan PSV - Legia Warschau bij RTL7 nog treffend. "Uit ervaring als speler en stagiar-trainer van PSV weet ik dat men in Eindhoven een groot minderwaardigheidscomplex ten opzichte van AJAX en Amsterdam heeft. Ze voelen zich in Brabant echt calimero tegenover de zelfverzekerheid (positieve arrogantie!) van de Amsterdammers en dat krijgen ze er maar niet uit." Daarmee heeft Kieft toch wel een punt, denk ik.

    Eind april/begin mei 2012 spreken we elkaar hier wel weer. Alle liefhebbers veel voetbalplezier toegewenst in de komende maanden!


    P.S. Janßen, ik ben regelmatig in de verschillende saunaclubs te vinden. Het lijkt mij heerlijk om jou eens onder vier ogen proberen uit te leggen dat je je voortaan niet te snel over een voetbalberichtje op een hoerenlopersforum moet laten opjutten. Daar heb ik helemaal geen probleem mee. Heb ik weer wat om me op te verheugen.
    Laatst gewijzigd door Peter020; 19 september 2011 om 15:52

  18. #67
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    En als we hatelijk gaan worden dan meld je maar een keer in een club dan zal ik die slimheid van jou er eens uit halen.
    Ik bespeur een verharding van de (ijsberen)maatschappij!

  19. #68
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    ...ik ben regelmatig in de verschillende saunaclubs te vinden.
    We lezen er helaas weinig over...

  20. #69
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:19
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    We lezen er helaas weinig over...

    Ach ja, er is al zoveel gezegd en geschreven over de verschillende clubs.
    De beste damesservice wordt voor mij gegeven in Bernds Schieferhof, Parksauna Residenz en Freude39 en qua (levendige) sfeer vermaak ik me altijd het beste in Golden Time en iets mindere mate Planet Happy Garden en jouw Living Room. Verder heb ik ook goede dagen gehad in Golden Dreams, Yin Yang en Acapulco. In het Frankfurtse ben ik trouwens nog nooit geweest.

    Ik hoop wel dat jij mij wil helpen als nephooligan Jansen met mij gaat vechten, haha. Ik zag hem zaterdagavond ook al voor het Maasgebouw in de Kuip staan en toen schrok ik toch wel een beetje.

  21. #70
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Vat zo'n pesterijtje zeker niet te ernstig op, Big1833.

    Wim Kieft zei het donderdagavond voorafgaande aan PSV - Legia Warschau bij RDaarmee heeft Kieft toch wel een punt, denk ik.

    Eind april/begin mei 2012 spreken we elkaar hier wel weer. Alle liefhebbers veel voetbalplezier toegewenst in de komende maanden!
    Wie is Wimpie Kieft? Ach wacht nu weet ik het weer, dat was die speler van Ajax die voor een stereo toren (2*10W) en een slof Marlboro sigaretten naar PSV vertrok om daar nog wat van zijn bij AJAX mislukte loopbaan te maken. Ik weet het weer .

    Aardige vent hoor, licht motorisch gestoord en verstandelijk wat achter gebleven wat wel blijkt uit zijn uitspraken. Typische Amsterdammer dus.

    Heeft zelfs voor NL op de EK 1988 tegen Ierland nog een belangrijke goal gemaakt. Voorzet Koeman, Kieft stond wel buitenspel en het commentaar van de verslagger was "Het is een lucky maar wat geeft het". Ja die Kieft dus !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Ik bespeur een verharding van de (ijsberen)maatschappij!
    Valt wel mee hoor! Voor voetbal hooligans allemaal reuze beschaafd .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #72
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:19
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wie is Wimpie Kieft?
    Wim Kieft is die spits die in het seizoen 1981/1982 namens AJAX met 32 doelpunten Europees topscorer werd.
    Verder bezorgde hij als rasechte Amsterdammer PSV met zijn vele doelpunten drie landskampioenschappen, drie KNVB-bekers en de Europa Cup voor Landskampioenen. Dus helemaal niet mislukt, hij is een grote meneer in voetballand wiens mening uiterst serieus wordt genomen.

    Mislukte spelers zijn de Manolevjes, Marcellootjes en Isakssontjes van dit moment. Je vergist je dus wederom.

  24. #73
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:19
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Valt wel mee hoor! Voor voetbal hooligans allemaal reuze beschaafd .
    Gelukkig beseffen Big en MJ wél dat mijn (voetbal)berichten zeker niet hatelijk zijn bedoeld.
    Sterker nog, Big heeft mij hier ingehuurd om af en toe wat reacties bij de voetballiefhebbers onder de grote rivieren uit te lokken.
    En dan kan het gebeuren dat af en toe de Jansens, Djek42's en Picassootjes van dit forum niet altijd het juiste interpretatiegevoel hebben.
    Maar door schade en schande wordt men wijs. Hopelijk geldt dat ook voor mijzelf.

  25. #74
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Verder bezorgde hij als rasechte Amsterdammer PSV met zijn vele doelpunten drie landskampioenschappen, drie KNVB-bekers en de Europa Cup voor Landskampioenen.
    Nooit geweten zeg, maar toch knap dat deze speler met zeer beperkte capaciteiten zich in de sterren formatie van PSV in de jaren 80 wist te handhaven! Af en toe liep ie met zijn hoofd wel eens tegen een bal aan en heel vreemd die bal belandde dan wel eens in het doel.
    Zo ging dat vaak bij deze spits.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #75
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Spanje herovert eerste plaats op Fifa-ranking, België 34e!

    Spanje mag zich opnieuw het beste voetballand van de wereld noemen. Op de vandaag bekendgemaakte nieuwe Fifa-landenranking springt de wereld- en Europees kampioen over Nederland, dat vorige maand voor het eerst in zijn geschiedenis de koppositie had veroverd...

    http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...lgie-34e.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

 

 
Pagina 3 van 16 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.