Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
Weergegeven resultaten: 376 t/m 399 van 399

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #376
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Het wordt een complexe zaak !!
    Met dank aan Bas Nijhuis en de scheidsrechterscommissie van de KNVB die de scheidsrechters zo instrueert om zich strikt aan de regels te houden.
    Last Nijhuis een afkoelingsperiode in van 15 min en gewoon verder gaat met 11 tegen 11 is er verder weinig aan de hand.
    Oh ja misschien toch wel er bestaat dan een hele kleine kans dat de scheids beschuldigd wordt van verkeerd handelen en dat mag nooit voorkomen van de KNVB.

  2. #377
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Sorry, ik was dronken.

    Overigens een terechte donkerrode kaart voor de doelman van AZ vanwege buitensporig geweld ten opzichte van een dronkaard, snuiver en pillengebruiker, die al weerloos op de grond lag. [ . . . ]
    .

    Als ik het goed begrijp sta je op het standpunt "Never kick a man when he's down". Ik zou zeggen: "Juist dan moet je trappen!!!"

  3. #378
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    In het algemeen genomen ben ik tegen fysiek geweld.

  4. #379
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    @big.. elke beslissing kan herroepen worden in de wedstrijd zelfs gele en rode kaarten maar alleen ZOLANG de wedstrijd niet hervat is.. Ik ben serieus en ben zelf KNVB scheidsrechter en ken het spelregelboekje... Verbeek ging alleen het veld af ivm die rode kaart...ik denk als er geen rood getrokken was dan had het anders verlopen maar verbeek was gewoon over de zeik dat die kaart gegeven werd..en begrijpelijk.... over veiligheid ging dit niet...

    dit gooien ze nu als argument op omdat ze weten dat ze onregelmentair het veld verlaten hebben want ook in de spelregels staat dat spelers het veld niet zonder toestemming van de scheids mogen verlaten... de scheids had eerst de wedstrijd voorlopig moeten staken..

    en de rode kaart is nu ook inmiddels ingetrokken !! Maar zoek maar op internet op de knvb spelregels dan zal je het vinden dat een kaart wel ingetrokken kan worden...

    ook interessant

    http://jeugdscheidsrechter.nl/forum/

    gr.seqoya

  5. #380
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Verbeek ging alleen het veld af ivm die rode kaart...ik denk als er geen rood getrokken was dan had het anders verlopen maar verbeek was gewoon over de zeik dat die kaart gegeven werd..en begrijpelijk.... over veiligheid ging dit niet...
    De rode kaart was denk ik wel de druppel die de emmer deed overlopen, maar ik denk dat sowieso door Verbeek het vervolg van de wedstrijd minimaal een kwartier zou worden uitgesteld, misschien zelfs inderdaad toch gestopt. Het zou niet handig zijn geweest om meteen met een geëmotioneerde/opgefokte doelman door te spelen en spelers die niet meer 100% op de wedstrijd geconcentreerd zijn.

  6. #381
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Met dank aan Bas Nijhuis en de scheidsrechterscommissie van de KNVB die de scheidsrechters zo instrueert om zich strikt aan de regels te houden.
    Regels zijn niet meer dan een muurtje waar laffe mensen zich achter kunnen verstoppen.

  7. #382
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Real en Barça op ramkoers in Copa del Rey

    Programma achtste finales:
    Real Madrid - Malaga
    FC Barcelona - Osasuna

    Programma kwartfinales:
    Real Madrid/Malaga - FC Barcelona/Osasuna

    Als Real en Barça doorgaan komen ze in de kwartfinale tegenover elkaar te staan, alweer voetballes voor Madrid!

    De achtste finales worden gespeeld op 3,4 of 5 januari (heen) en 10, 11 of 12 januari (terug).
    De kwartfinales zijn op 17, 18 of 19 januari (heen) en 24, 25 of 26 januari (terug)
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 23 december 2011 om 13:24
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  8. #383
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Standaard

    Reglementair verlies Ajax geen optie

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...n_optie__.html

    Zoals je ziet loont het om de ALLER grootste voetbalclub van Nederland te zijn.

    Had wel eens willen zien als de de keeper van Ajax was aangevallen bij een provincie clubje of de KNVB dan ook zo stellig was geweest.

  9. #384
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hp001 Bekijk bericht
    Reglementair verlies Ajax geen optie
    Dat nieuws staat in het partijdige clubblaadje van AJAX .
    AJAX speelt trouwens in een groot dorp genaamd Amsterdam en dat ligt in de provincie Noord-Holland alwaar men vooral inkomsten genereert uit de verkoop van bloembollen, boter en kaas .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #385
    Geregistreerd
    30 mei 2011
    Last Online
    20 januari 2024 @ 10:42
    Locatie
    Te dicht bij GT ,maar oh zo ver weg de laatste tijd
    Berichten
    262
    Discussies
    7
    Thanks
    690
    Thanked
    91 in 57 posts

    Rotes Gesicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat nieuws staat in het partijdige clubblaadje van AJAX .
    AJAX speelt trouwens in een groot dorp genaamd Amsterdam en dat ligt in de provincie Noord-Holland alwaar men vooral inkomsten genereert uit de verkoop van bloembollen, boter en kaas .
    Je bedoeld uiteraard grootste dorp.

  11. #386
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    @big.. elke beslissing kan herroepen worden in de wedstrijd zelfs gele en rode kaarten maar alleen ZOLANG de wedstrijd niet hervat is..

    en de rode kaart is nu ook inmiddels ingetrokken !! Maar zoek maar op internet op de knvb spelregels dan zal je het vinden dat een kaart wel ingetrokken kan worden...
    Yep dat begrijp ik en gebeurt ook wel eens. Soms keurt een scheids een doelpunt toe maar ziet de grens het anders, rode kaart wordt wel eens verkeerd uitgedeeld en zoals je zegt zo lang het fluit signaal niet opnieuw klinkt kan de scheids dat herstellen.
    Formeel omdat de wedstrijd dan even stil ligt zou je zelfs kunnen redeneren dat de kaart pas geldig is als de wedstrijd weer loopt.

    Maar ging erom of de scheids de regels correct toepaste en dat deed ie, dus moet ie ook niets herroepen, regels zijn regels.

    Dat nu de kaart geseponeerd is met de opmerking dat ie wel terecht gegeven is blijft een zeer vreemd oordeel. Rood = Rood en moet worden bestraft als deze zo vindt de KNVB terecht is gegeven.

    Verbeek en AZ hadden goede redenen niet verder te willen spelen. Dat ze onreglementair het veld verlieten zal zo zijn. Maar de scheids kan dan niets anders doen dan de wedstrijd te staken. It takes 2 2 tango . Je zou ook kunnen stellen dat de scheids in de fout ging door de wedstrijd niet te gaan staken. Als spelers niet verder willen omdat de veiligheid in geding is moet je niet verder spelen.

    Dit incident is een direct gevolg van het feit dat AJAX eerst een supporter met een stadion verbod de Arena binnen liet en vervolgens de veiligheid in de Arena niet meer kon waarborgen.
    AZ treft in deze dus geen schuld, die ligt volledig bij Ajax en de KNVB kan dus eigenlijk niets anders doen dan AZ tot winnaar te verklaren en Ajax eventueel volgend jaar van de beker uit te sluiten en/of een aantal wedstrijden zonder publiek te laten spelen.

    AZ treft geen enkele blaam in deze. Ik verwacht echter dat AJAX er nog zeer genadig af zal komen door de zeer invloedrijke AJAX lobby binnen de KNVB.
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 december 2011 om 20:33
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #387
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    AZ treft in deze dus geen schuld, die ligt volledig bij Ajax en de KNVB kan dus eigenlijk niets anders doen dan AZ tot winnaar te verklaren en Ajax eventueel volgend jaar van de beker uit te sluiten en/of een aantal wedstrijden zonder publiek te laten spelen.

    AZ treft geen enkele blaam in deze. Ik verwacht echter dat AJAX er nog zeer genadig af zal komen door de zeer invloedrijke AJAX lobby binnen de KNVB.
    Jammer dat je er zo over denkt. Big30. Ik denk eerder dat er een politiek achtergrond achterzit dat stadionverboden niet afgedwongen kunnen worden. Zolang de politiek het handvat niet geeft om de mensen met een stadionverbod ook daadwerkelijk het onmogelijk te maken een wedstrijd te bezoeken geen enkel stadion veilig is voor dit soort lui. Supporters wil ik het niet noemen.
    Maar ja. Van iemand die een club uit Eindhoven de beste van Nederland vindt.........

    Groet en respect!
    Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  13. #388
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shy1962man Bekijk bericht
    Jammer dat je er zo over denkt. Big30. Ik denk eerder dat er een politiek achtergrond achterzit dat stadionverboden niet afgedwongen kunnen worden. Zolang de politiek het handvat niet geeft om de mensen met een stadionverbod ook daadwerkelijk het onmogelijk te maken een wedstrijd te bezoeken geen enkel stadion veilig is voor dit soort lui.
    Shyman
    Aan alles zit 2 kanten. Ik heb het zeg maar wat overdreven en aangedikt verwoord alsof ik de belangen van AZ zou moeten verdedigen .

    Maar de kern is denk ik kun je AJAX wat verwijten? Denk het niet, die vent had zo begreep ik een civiel stadionverbod en dat is bijna niet na te leven. Ben het met je opmerking dus eens. Dat is aan de politiek zo iets beter te regelen.

    Blijft over dat een gek (1 op de bijna 50.000) van zijn plaats opstaat en het veld oprent. De steward liep er vlak achter aan en nog meer mensen geloof ik. Ook daar kun je weinig aan doen, ja hekken terug of op elke 5 meter een steward of agent zetten ofzo.

    Gewoon de wedstrijd hervatten of eventueel overspelen. Hervatten mag de keep denk ik niet meedoen want terecht of niet de rode kaart is uitgedeeld al hoeft die dan er niet voor te boeten. Overspelen dus maar met 11-11 das het meest eerlijk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #389
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Blijft over dat een gek (1 op de bijna 50.000) van zijn plaats opstaat en het veld oprent. De steward liep er vlak achter aan en nog meer mensen geloof ik. Ook daar kun je weinig aan doen, ja hekken terug of op elke 5 meter een steward of agent zetten ofzo.
    Tegen één gek kun je inderdaad weinig doen, is ook niet nodig omdat dit soort acties erg zeldzaam zijn. Het enige wat wel een preventieve uitwerking kan hebben op eventuele andere potentiële gekken is een afschrikkende straf geven. In plaats van één of andere tijdelijke werkstraf, de kosten van de wedstrijd verhalen op de dader en die financieel volledig uitkleden inclusief een jarenlange na te betalen restschuld.

  15. #390
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Tegen één gek kun je inderdaad weinig doen, is ook niet nodig omdat dit soort acties erg zeldzaam zijn. Het enige wat wel een preventieve uitwerking kan hebben op eventuele andere potentiële gekken is een afschrikkende straf geven.
    Ik weet het niet. 19j oud, had wat drank op, wat ie deed kan natuurlijk en hij moet gestraft worden, sterker nog dat was ie al, maar levenslang stadionverbod? Ik zou zeggen 5 of 10 jaar. De vraag is zelfs of ie formeel wel een strafbaar feit heeft gepleegd. Nou ja verstoring van de openbare orde dat zou nog net kunnen !

    Hij probeerde volgens mij van Gaal te steunen en imiteren met zijn half mislukte karate trap . Van Gaal zijn traptechniek vond ik veel beter.


    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #391
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Hij probeerde volgens mij van Gaal te steunen en imiteren met zijn half mislukte karate trap . Van Gaal zijn traptechniek vond ik veel beter.
    Veel grappiger was de reactie van de Karate-do Nederland (KBN) Zij gaven aan het niet passend te vinden dat het een 'karate'trap genoemd werd en dat het de sport in het diskrediet bracht.
    In 1995 heeft de KBN wel Louis van Gaal de bruine band toegekend voor de karate'lucht'trap in de finale champions-leage.

    Maar inderdaad: je kunt de maatschappij helaas niet beschermen tegen uitwassen zonder een onleefbare situatie te creëren.
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  17. #392
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...en hij moet gestraft worden, sterker nog dat was ie al, maar levenslang stadionverbod? Ik zou zeggen 5 of 10 jaar. De vraag is zelfs of ie formeel wel een strafbaar feit heeft gepleegd. Nou ja verstoring van de openbare orde dat zou nog net kunnen !
    Hij heeft in ieder geval nu stadionverbod van 30 jaar te pakken. Maar wat zegt dat? Verder is de hechtenis met 14 dgn verlengd.

  18. #393
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shy1962man Bekijk bericht
    Maar inderdaad: je kunt de maatschappij helaas niet beschermen tegen uitwassen zonder een onleefbare situatie te creëren.
    Exact. Gelukkig leven we in Nl nog in een redelijk leefbare samenleving.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Hij heeft in ieder geval nu stadionverbod van 30 jaar te pakken. Maar wat zegt dat? Verder is de hechtenis met 14 dgn verlengd.
    Ik las het net. De 30 jaar (opgelegd door AJAX) vind ik zwaar overtrokken. Wat is de aanklacht?
    Hem wordt poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade en het overtreden van zijn stadionverbod ten laste gelegd.
    http://www.nu.nl/sport/2701594/wesle...-bij-ajax.html

    Als je goed kijkt, raakt ie net met zijn rechtervoet even het scheenbeen van de keeper ! Tuurlijk hij moet bestraft worden, maar niet om dat nu opeens half NL zich erop stort en hem gestraft wil zien.

    Als dit zware mishandeling is rij ik dinsdag naar de Polizeistelle in Viersen en doe daar aanklacht tegen 2 Roemeensen in PHG wegens zware mishandeling, gepleegd vorige week vrijdag in een localiteit aan de Butzenstrasse 41 te Tönisvorst
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #394
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Rutten na dit seizoen weg bij PSV

    Rutten na dit seizoen weg bij PSV

    EINDHOVEN - UPDATE 10.10 UUR Fred Rutten stopt aan het einde van dit seizoen als trainer bij PSV. "Rutten heeft in november aan de directie laten weten dat hij PSV na dit seizoen gaat verlaten. Er was afgesproken om dit in de winterstop naar buiten te brengen. Dat is nu dus gebeurd”, aldus een woordvoerder van PSV.

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...bij_PSV__.html


    Eindelijk goed nieuws uit Eindhoven

  20. #395
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Rutten moet blijven!!!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo (30 december 2011)

  22. #396
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Rutten moet blijven!!!
    Eindelijk schrijf je iets zinnigs op @ Big30
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  23. #397
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Eindelijk schrijf je iets zinnigs op @ Big30
    Ik wil het wel uitschreeuwen!!! Rutten is een goede trainer en coach die door de media is afgebrand en ik hoop dattie met een kampioenschaal vertrekt. Zou die Mcclaren komen?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #398
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik wil het wel uitschreeuwen!!! Rutten is een goede trainer en coach die door de media is afgebrand en ik hoop dattie met een kampioenschaal vertrekt. Zou die Mcclaren komen?
    McLaren komt denk ik niet, die gaat lekker terug naar Twente.
    Ik hoop dat Van Gaal naar Eindhoven gaat ;-).
    Ik hoor hem al schreeuwen, wij zijn de beste!!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  25. #399
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    14 maart 2024 @ 11:14
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik wil het wel uitschreeuwen!!! Rutten is een goede trainer en coach die door de media is afgebrand en ik hoop dattie met een kampioenschaal vertrekt. Zou die Mcclaren komen?
    @BIG30

    Uiteraard hoop ik niet dattie met de kampioensschaal van seizoen 2011/2012 vertrekt. Die gun ik slechts één club. (toevallig ook met iets met 30)
    Ik begrijp alleen niet dat BIG30 zo enthousiast is over een trainer die de afgelopen drie jaar geen ene ........ aan prijzen naar Eindhoven heeft gehaald.

    Groet en respect!

    Shyman
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

 

 
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.

Diamond 468*60