Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Weergegeven resultaten: 226 t/m 245 van 245

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #226
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Jij gelooft toch zeker zelf niet dat Ajax weer terug komt. Ze komen hooguit terug in de eerste devisie
    de hoeren lusten er wel pap van

  2. #227
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    vrijdag 10 december 2010


    Ajax kroont zich naar alle waarschijnlijkheid tot best presterende Eredivisieploeg van 2010


    Ajax en Martin Jol hebben onlangs besloten de wegen te laten scheiden omdat de prestaties niet meer naar wens waren. Toch hebben de Amsterdammers het in 2010 niet slecht gedaan: de club is dit kalenderjaar namelijk de best presterende equipe in de Eredivisie. Dat heeft Voetbal International bekendgemaakt
    De Ajacieden hebben in 34 competitiewedstrijden 79 punten weten te verzamelen. FC Twente volgt op de tweede plaats. Ajax won dit kalenderjaar 24 van de 34 competitieduels, speelde zeven keer gelijk en leed drie nederlagen. Twente boekte 23 zeges, deelde zeven keer de punten en verloor vier keer.

    Op de ranglijst van 2010 neemt pé-es-vé op ruime achterstand achter Ajax en FC Twente de derde plaats in, maar de Eindhovenaartjes kunnen zich niet meer kronen tot ploeg van het jaar. De afstand met koploper Ajax bedraagt namelijk maar liefst negen punten.

    Tot in mei 2011!

  3. #228
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ben blij dat je net zoveel verstand van voetbal hebt als van Roemeense
    Om eerlijk te zijn, klopt wel wat je zegt! Maandag kun je me bewonderen op de Roemeense Variant van VI. Op de Vrijdag ook trouwens, uitzending begint om 20u30m. Onze tijd he, want van tijd hebben ze daar geen verstand das wel duidelijk.

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #229
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard ik word moe van die slappe trainer

    Nou daar staan we dan; De Souza, ijsbeer11 en andere PSV mensen.

    Weer punten verlies door Rutte: Ajax Nac en nu Graafschap in drie weken tijd weer 7 punten.

    Het wordt tijd dat die klootzak van Rutte maar opdondert en eerst leert praten dan zeurt over moeilijke wedstrijd.

    Rutte is nog nooit een winnaar geweest bij Schalke hadden ze het ook snel door.

    Met deze softie kan je nooit iets winnen.

    Morgen komt de concurentie er weer langs en Ajax ook dichterbij.

    Een bank met: Lens,Bakkal,Amrabat,Coevermans,Berg,Wuitens,Nijlan d en Mazza zelfs met deze spelers in een basis moet je kunnen winnen van De Super Boeren.

    Amrabat krijgt zelfs geen enkele kans meer om in te vallen of op de bank te zitten,omdat hij een keer geklaagd heeft na de wedstrijd voor de camera.
    Wat een loser is Rutte om het dan zo te spelen.

    Rutte je bent een Softie

  5. #230
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik wens Vitesse veel succes morgen tegen Ajax

  6. #231
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Ausrufezeichen Klote

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Nou daar staan we dan; De Souza, ijsbeer11 en andere PSV mensen.
    Ja, ik ben er bang voor dat als het zo doorgaat dat we dit jaar weer geen kampioen worden

    Met dank aan Fred Kutte en zijn protégé Orlando Slungelaar wat is die vent een drama zeg. Volledig terecht uitgefloten tegen Heracles vorige week. En dan begint Fredje te zeuren dat hij het zonder de steun van het publiek niet red. Fredje we tolereren je nu al anderhalf jaar maar nu is het genoeg geweest .Ik denk dat we eenzelfde wissel nodig hebben als bij 020. Dus laat Philip maar komen zou ik zeggen
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  7. #232
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Ja godver, dat je die Superboeren niet ff verslaat pfffffffff

    Groeten, een andere PSV mens
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. #233
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Update:


    AJAX best presterende Eredivisionist van 2010

    AJAX mag zich het best presterende Eredivisieteam in 2010 noemen. Voetbal International berekende namelijk dat AJAX tussen januari en december de meeste punten van alle Nederlandse clubs pakte. De Amsterdammers staan met nog één duel te gaan op 82 punten; FC Twente heeft er 6 minder. pé-es-vé volgt op zeer grote afstand, de Eindhovenaartjes hebben maar liefst 11 punten minder dan de wereldberoemde en in Nederland meest populaire club.

    Best presterende Eredivisieclubs in 2010:

    1. AJAX 35-82
    2. FC Twente 35-76
    3. pé-es-vé 35-71
    4. FC Groningen 35-68
    5. AZ 34-66

    Dit laat niets aan duidelijkheid te wensen over. Op naar de schaal van 2010/2011!

  9. #234
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    tja Ajax wordt gewoon kampioen dit jaar ... Frank de Redboel geeft ons vleugels hahahaha

  10. #235
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    En jansen gelijk heb je ... Rutte is gewoon een laffe coach... totaal geen intentie om aan te vallen...alles maar op slot gooien... spelen ze thuis ... staan ze 1 -0 voor komt er direct een verdediger erbij en dat tegen clubs die voor degradatie spelen maar ja fred vindt alles moeilijk en iedereen een moeilijk tegenstander...

    Moet je zien wat een bank met lens, amrabat nijland etc.. maar nee manolev moet er in die iedere voorzet de tribune inschiet....

    Ik heb het al weken geleden gezegd tegen de souza psv gaat t ook niet redden....toen dacht ik ook over ajax zo...maar sinds de boer coach is ...wordt er weer in ieder geval geprobeerd te voetballen en niet zoals bij jol terug op de keeper en dan maar naar voren rammen die bal in de hoop dat die 2 spitsen er wat leuks mee doen... totaal geen visie...

  11. #236
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Peter1966,

    Is het statistisch gezien (a.d.h.v percentage van je berichten in dit topic in vergelijking met jetotaal aantal berichten) een idee voor jou om je aan te melden op een voetbalforum?


    PSV is dit seizoen inderdaad niet constant genoeg, Orlando Engelaar kan volgend seizoen wat mij betreft naar de IJsselmeervogels, als dat tempo al niet te hoog is voor hem
    I´m an educated fool with money on my mind

  12. #237
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Hou het er maar op dat ik meer verstand van voetbal dan van vrouwen heb.

  13. #238
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    tja Ajax wordt gewoon kampioen dit jaar ... Frank de Redboel geeft ons vleugels hahahaha
    Helemaal mee eens

    Twente kan die contunuïteit niet volhouden, en PSV tja... Daar verder geen woorden aan vuil maken

  14. #239
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Het Frank de Boer effect zal snel uitgewerkt zijn net als een blikje Red Bull !

    Ajax verkeert in een structurele onbalans, heeft geen spelers die wat af kunnen dwingen, een trainer met de uitstraling van een Kia Picanto, een bestuur dat opportuun reageert, jeugdteams die al jaren niets meer presteren en zo kan ik nog wel even doorgaan !
    Wat ze wel hebben is een spits die in geen enkel Cafe elftal zou misstaan .

    Zelfs met een Softy als Rutte als coach is Ajax geen bedreiging voor PSV om over het hechte teamverband en zeer overtuigend spelend FC Twente maar te zwijgen das gewoon 2 klassen beter dan wat Ajax ooit kan laten zien.

    Verder wil ik nog opmerken dat ik heeeel veel verstand van Voetbal heb en dat ik zonder moeite een bal wel 2 maal hoog kan houden (een skippy bal welteverstaan of een strandbal) ben een fan van de Dijkse Boys waar het de laatste tijd trouwens wel erg rustig is.

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #240
    Geregistreerd
    11 april 2009
    Last Online
    12 oktober 2013 @ 13:52
    Locatie
    eindhoven
    Berichten
    204
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    hahah goed geschreven big ,word alleen beetje moe van als iemand zegt dat ie pas in mei weer reageert en dan toch hier al praatjes aan het verkopen is...maar ja het is maar voetbal trouwens peter jou bouwjaar is toch niet echt 1966? dan ben je wel een erge kleuter (peeseevee) hahahaha...Tweede helft van het seizoen gaat psv vlammen engelaar er uit tnt bezorger I. affelay naar barcelona mooi weer die zweed erneer knallen in het begin ging het veel beter zonder ibi.

  16. #241
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Een Amsterdamse zwaluw maakt nog geen zomer. Vitesse draait vierkant en AC Milan speelde op halve kracht. Zegt allemaal niet zoveel.

    Spannend wordt het natuurlijk wel. PSV laat geregeld wat liggen en Twente heeft een flink pak slaag gekregen van He(o)erenveen. Afellay vertrekt dan ook nog eens in de winterstop. Een gevoelig verlies voor PSV.
    PLECAT

  17. #242
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    @ El Conquistador

    Wie van ons tweetjes is de kleuter?
    Degene die uitlokt of degene die telkens hapt?
    Of gedragen we ons allebei zo kinderlijk?
    Ik reageer in elk geval nooit op die puberale 020's, maar schrijf jullie clubnaam inderdaad wel zoals het door menig accentrijke Brabo wordt uitgesproken.

    P.S. 1966 is niet mijn bouwjaar, het heeft een andere betekenis.

  18. #243
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Het Frank de Boer effect zal snel uitgewerkt zijn net als een blikje Red Bull !


    Verder wil ik nog opmerken dat ik heeeel veel verstand van Voetbal heb en ben een fan van de Dijkse Boys waar het de laatste tijd trouwens wel erg rustig is.

    Ja lekker Dijkse Boys terug gezet uit de competitie,
    en de spelers moeten nu Auto,s slopen ( wel op sloopterrein )

  19. #244
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln



    Wat een gekke uitslagen zeg !

    PSV in de beker uiteraard makkelijk door na een eenvoudige 1-3 op Roda JC net als Twente de nieuwe en oude landskampioen !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #245
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard Rampzalig huwelijksaanzoek Cercle - Standard

    Rampzalig huwelijksaanzoek Cercle - Standard

    Kijk hier voor het filmpje.

    Greetz
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

 

 
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.

Diamond 468*60