Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 194

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #151
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Blinzeln 2-0

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    .
    .

    Sportieve revanche STVV na onbestrafte moordtackle Goreux!


    Standard is echt helemaal het noorden kwijt. De landskampioen verloor voor de tweede keer op rij na een 2-0-nederlaag op STVV. Sidibe en Wilmet pakten na de rust schitterend sportieve revanche voor een

    nieuwe 'moordtackle' van de Rouches. Deze keer was heethoofd Réginal Goreux de boosdoener, Mennes het slachtoffer.

    Dat de Limburgse middenvelder zijn been niet brak bij deze Witseliaanse horrortackle (die van Witsel was wel nog erger) mag een wonder heten, maar hij moest wel van het veld. Mennes moest de stuntzege op krukken vieren.



    http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupile...e-Goreux.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  2. #152
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden .

    Wel "zeer klein van je, Raul", je weet wel waar ik op doel
    Het is niet omdat het sterrenteam van Real er niks van bakt, dat je me moet tackelen. Ik heb net geen gebroken been en moet op krukken de zege van Barca vieren, die zeer zoet smaakt
    Barca is gewoon het beste team ter wereld, en Real kan beter een ploeg kopen in plaats van spelers. Het wordt hoog tijd dat je je rugnummer aan de haak hangt

    .
    .
    .
    .

    erpee .

  3. #153
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Dus gij moogt wel schrijven over de Spaanse competitie (tackelen, zoals gij het noemt)terwijl gij geen Spanjaard zijt of in Spanje woont en wij mogen niet over de Belgische competitie schrijven !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  4. #154
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Dus gij moogt wel schrijven over de Spaanse competitie (tackelen, zoals gij het noemt)terwijl gij geen Spanjaard zijt of in Spanje woont en wij mogen niet over de Belgische competitie schrijven !
    Jawel, Raul, ik schrijf gewoon Barca - Real 1- 0.
    .

    Ik merk al langer dat je dan gaat schoppen naar Standard, dat het heel slecht doet.
    Jouw woorden: die doodschoppen gebeuren in iedere wedstrijd, niet te veel aandacht aan schenken.
    Als de troost van de nederlaag van de vedettenploeg "Real", die er niks van bakt (uitgeschakeld door een derdeklasser in de beker, en met welke cijfers, en nu ten onder, omdat wereldster Ronaldo vertikt van te scoren (waar zit Raul eigenlijk ) ) zo moet verwerkt worden, is dat triest.
    Word raadgever, en Messi is het sleutelpunt, een voetballer die plezier heeft in het spelletje, en niet rondloopt als een "mannequin" op 't voetbalveld. Die Ronaldo wil eerst nog eens kijken in de spiegel dat zijn haar wel goed ligt voor de foto, vooraleer ie op doel trapt. Op topniveau telt de ploeg, Raul, niet de vedettenstatus van de spelers inividueel . En laat dat net het hekel puntje zijn van de "vedetten" van Real.
    Kijk bv. naar Henri, bij Arsenal de meest arrogante zak die er op de velden rondliep, en nu totaal in dienst van Barca. Ze zijn er jaloers op, bij Real :wink:

    erpee

  5. #155
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Waarom jaloers? Elke ploeg heeft goede en slechte jaren, ook Barca ja!
    Raul zit al weken op de bank en als je de Spaanse competitie volgt zou je dat weten maar jij volgt de competitie alleen als Real verliest !
    Ik hoef geen troost en moet ook niks verwerken, ik heb immers niets verloren. Of Real nu wint of verliest moet ik de dag erop evenzeer gaan werken, ik verdien of verlies niks.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  6. #156
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Waarom jaloers, elke ploeg heeft goede en slechte jaren, ook Barca ja!
    Raul zit al weken op de bank en als je de Spaanse competitie volgt zou je dat weten maar jij volgt de competitie alleen als Real verliest !
    Ik hoef geen troost en moet ook niks verwerken, ik heb immers niets verloren. Of Real nu wint of verliest moet ik de dag erop evenzeer gaan werken, ik verdien of verlies niks.
    De domste zet ook, dat Raul al weken op de bank zit, van de trainer.
    Ik volg de Spaanse competitie niet, ik volg enkel Barca, tijdens de CL en kijk enkel naar de topper Real-Barca en omgekeerd. Maar het is wel fijn, de beste ploeg ter wereld die het haalt van de "meest kooplustige ploeg ter wereld". Wat ook logisch is, dom dom dm dat ze dat in Madrid maar niet willen inzien

    Barca heeft nu wel heel vette jaren, en de koopwoede van Real kan daar niks tegenover stellen, dat is waar. En in voetbal is het het heden dat belangrijk is, voor mij is enblijft Real de beste ploeg aller tijden, maar helaas is het bestuur momentel er eentje van klungelaars, misschien zijn het zelf een bende jeanetten, anders kan ik me niet inbeelden dat ze al die jeanetten aantrekken en een speler als Raul op de bank zetten.
    Die man verdient een standbeeld, is de topscoorder aller tijden in zowat iedere competitie waar hij aan deelnam. Respect voor die man, hij verdient een ploeg als Barca, niet als Real.....
    En die zetten ze dan op de bank voor een Ronaldo (ik heb hem die kans zien missen, dat overkomt Raul niet in een topmatch, en dat is nu net het verschil tussen een wereldspits, die zich voor een ploeg inzet, en een spits die enkel persoonlijke eer wil), hoe dom kan je niet zijn

    erpee

  7. #157
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Ierland wil als 33e land naar het WK en stapt naar Fifa

    Ierland is nog steeds van slag na de handsbal van Thierry Henry die Frankrijk naar het WK voetbal in Zuid-Afrika leidde. Nu hebben ze de Fifa gevraagd om als 33e land naar het WK te mogen. "Ierland heeft me officieel gevraagd om als 33e land deel te nemen. Woensdag gaan we in Kaapstad over hun verzoek praten", meldt Fifa-baas Sepp Blatter...http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voe...aar-Fifa.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  8. #158
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard "Bosnië-Turkije in groep België besteld door gokmaffia"

    Het gokschandaal begint ongeziene proporties aan te nemen. Nadat eerder al bekend raakte dat een pak Europese en nationale wedstrijden werden gemanipuleerd, zou nu ook de WK-kwalificatiepartij tussen Bosnië en Turkije, in dezelfde groep als België (Groep 5), besteld zijn door de gokmaffia. Dat meldt de Duitse krant Der Spiegel...http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voe...okmaffia.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  9. #159
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:18
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Dus gij moogt wel schrijven over de Spaanse competitie (tackelen, zoals gij het noemt)terwijl gij geen Spanjaard zijt of in Spanje woont en wij mogen niet over de Belgische competitie schrijven !
    Ik wil wel dat barca sympathisanten reageren anders hebben we geen fun

  10. #160
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch Messi heeft de Gouden Bal te pakken

    De Gouden Bal is voor Lionel Messi

    Belga
    di 01/12/2009 - 06:10
    Lionel Messi is in de jaarlijkse verkiezing van het Franse magazine France Football verkozen tot beste voetballer van de wereld: de 22-jarige Argentijn mag de Gouden Bal 2009 op zijn nachtkastje zetten. Messi kreeg van de 96 leden van de jury 473 punten, op een maximum van 480.

    Het Argentijnse dribbelwonder van Barcelona kreeg 240 punten meer dan de Portugees Cristiano Ronaldo, de winnaar van vorig jaar. Nooit eerder was het verschil tussen de nummers een en twee zo groot.


    Messi was de architect van Barcelona's successen van vorig seizoen, met winst in de Spaanse competitie, de Spaanse beker, de Spaanse Supercup en, vooral, de Champions League (en de Europese Supercup).

    Messi maakte liefst 23 goals in de Primera Division en was met 9 doelpunten in 12 matchen de topschutter van de Champions League. In de finale tegen Manchester United in Rome scoorde hij de 2-0, met het hoofd!

    Barcelona overheerste het referendum: met Xavi, Iniesta en Eto'o (sinds dit seizoen bij Inter) staan er nog drie Barça-spelers van vorig seizoen in de top vijf.

    Messi is de eerste Argentijn op de erelijst van de Gouden Bal. Tot 1995 was die trofee voor de beste Europese voetballer, van 1995 tot 2006 werd de beste voetballer op de Europese velden bekroond, sinds 2007 speelt nationaliteit of kampioenschap geen rol meer.

    France Football pakt op zijn website ook al uit met een reactie van Messi. "Dit weekt bij mij veel emoties los. Niet alleen is het voor mij een eer om verkozen te worden, maar ook om de eerste Argentijn te zijn."

    "Ik wist dat ik tot de kanshebbers behoorde, maar dat de kloof met de tweede zo groot zou zijn, had ik nooit durven te denken. Deze Gouden Bal is heel belangrijk voor mij. Alleen grote spelers hebben de trofee al gewonnen en sommige groten wonnen hem zelfs nooit. Ik hoop dat volgend jaar even succesvol wordt."

    De uitslag van 2009:

    Lionel Messi (Arg-Barcelona) - 473 punten
    Cristiano Ronaldo (Por-ManU/Real) - 233
    Xavi (Spa-Barcelona) - 170
    Andres Iniesta (Spa-Barcelona) - 149
    Samuel Eto'o (Kam-Barça/Inter) - 75
    Kaka (Bra-Milan/Real Madrid) - 58
    Zlatan Ibrahimovic (Zwe-Inter/Barça) - 50
    Wayne Rooney (Eng-Manchester United) - 35
    Didier Drogba (Ivo-Chelsea) - 33
    Steven Gerrard (Eng-Liverpool) - 32
    Fernando Torres (Spa-Liverpool) - 22
    Cesc Fabregas (Spa-Arsenal) - 13
    Edin Dzeko (Bos-Wolfsburg) - 12
    Ryan Giggs (Wal-Manchester United) - 11
    Thierry Henry (Fra-Barcelona) - 9
    De erelijst (sinds 1995):

    1995 - George Weah (Lib-Milan)
    1996 - Matthias Sammer (Dui-Dortmund)
    1997 - Ronaldo (Bra-Inter)
    1998 - Zinedine Zidane (Fra-Juventus)
    1999 - Rivaldo (Bra-Barcelona)
    2000 - Luis Figo (Por-Real Madrid)
    2001 - Michael Owen (Eng-Liverpool)
    2002 - Ronaldo (Bra-Real Madrid)
    2003 - Pavel Nedved (Tsj-Juventus)
    2004 - Andrej Tsjevtsjenko (Oek-Milan)
    2005 - Ronaldinho (Bra-Barcelona)
    2006 - Fabio Cannavaro (Ita-Real Madrid)
    2007 - Kaka (Bra-Milan)
    2008 - Cristiano Ronaldo (Por-Manchester United)
    2009 - Lionel Messi (Arg-Barcelona)

    Bron: sporza.be

  11. #161
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Last Online
    2 december 2009 @ 10:22
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Aha

  12. #162
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    De Gouden Bal is voor Lionel Messi
    Ik vind toch dat Xavi of Iniesta dit meer verdienden dan Messi!
    Zij hebben met Barca ook alles gewonnen en laten bij de nationale ploeg zien dat ze het ook zonder Messi kunnen, terwijl Messi er bij Argentinië niks van bakt.
    Messi haalt zijn rendement bij Barca dankzij Xavi en Iniesta die niet zo opvallen maar de ploeg wel laten draaien, dus hoop ik ook dat één van hun twee de Fifa World Player wordt!
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 2 december 2009 om 17:23
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  13. #163
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:18
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Ik vind toch dat Xavi of Iniesta dit meer verdienden dan Messi!
    Zij hebben met Barca ook alles gewonnen en laten bij de nationale ploeg zien dat ze het ook zonder Messi kunnen, terwijl Messi er bij Argentinië niks van bakt.
    Messi haalt zijn rendement bij Barca dankzij Xavi en Iniesta die niet zo opvallen maar de ploeg wel laten draaien, dus hoop ik ook dat één van hun twee de Fifa World Player wordt!
    Even los van het grote talent van Messi, Messi viel nauwelijks op bij de belangrijkste wedstrijden in de Champions League van dit Barcelona en daarnaast stelt het argentijnse elftal waar Messi in speelt zwaar teleur.

    Iniesta is de 'motor' van dit Barcelona en de speler die het huidige spaanse elftal net dat tikkeltje extra geeft waar prijzen mee te winnen valt. Barcelona heeft alle prijzen gewonnen en Spanje staat momenteel op nummer 1 op de Fifa ranglijst. Lijkt me niet meer dan logisch dat de beste speler van deze twee ploegen (Barcelona en het spaanse elftal) deze prijs had moeten winnen.


    De architect van Barcelona's successen zoals Messi in het bericht wordt genoemd is door de journalist volledig uit de lucht gegrepen. Je hoeft maar enkele wedstrijden van Barcelona te zien en en dan kun je met deze benaming nauwelijks om Iniesta heen.

    Volstrekt onbegrijpelijk is verder wat Ronaldo doet op nummer 2 op de ranglijst, maar mogelijk bestaat de 96 koppige jury uit dames waarbij deze held een hoofdrol vervult in hun seksuele fantasieën.

  14. #164
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln mooi dat jullie zo chauvinistisch zijn

    Het siert de twee Spanjaarden, dat ze zo chauvinistsch zijn
    Ik wil echter dit nog een keertje benadrukken, en ik citeer:
    "Messi kreeg van de 96 leden van de jury 473 punten, op een maximum van 480."
    Ik wil het aandeel van de andere spelers van Barca zeker niet minimaliseren, maar als er één speler met kop en schouders bovenuit stak, is dat "de beste voetballer ter wereld", anderhalf jaar geleden door Diego himself bestempeld als, jawel, de beste voetballer ooit.
    Daar kunnen we nog lekker over doorbomen, dat hij oververdiend de Gouden Bal heeft gewonnen, staat volgens alle voetbalkenners buiten kijf.

    erpee

  15. #165
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Die jury stelt niks voor! In 2001 won Owen de Gouden Bal voor Raul, die de CL en de Liga had gewonnen met Real Madrid en ook nog eens topscorer in de Champions league was!
    Messi stak er boven uit ??? Iniesta en Xavi moesten er zeker niet voor onderdoen, zij vallen individueel misschien niet zo op maar voor de ploeg van groter belang zijn, zie de wedstrijd van vorige week tegen Inter zonder Messi. Haal Xavi en Iniesta maar eens weg, eens kijken wat er van het wonderkind overschiet !
    En wat Maradona betreft, de woorden van een junkie moet je niet zo nauw nemen . Maradona is een Argentijn en Messi ook, dat zegt genoeg.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #166
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:18
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Het siert de twee Spanjaarden, dat ze zo chauvinistsch zijn
    Ik wil echter dit nog een keertje benadrukken, en ik citeer:
    "Messi kreeg van de 96 leden van de jury 473 punten, op een maximum van 480."
    Ik wil het aandeel van de andere spelers van Barca zeker niet minimaliseren, maar als er één speler met kop en schouders bovenuit stak, is dat "de beste voetballer ter wereld", anderhalf jaar geleden door Diego himself bestempeld als, jawel, de beste voetballer ooit.
    Daar kunnen we nog lekker over doorbomen, dat hij oververdiend de Gouden Bal heeft gewonnen, staat volgens alle voetbalkenners buiten kijf.

    erpee
    De Gouden Bal wordt toegekend door een panel van sportjournalisten uit de hele wereld. Ik kan me nog herinneren hoe een erg bekende trainer ooit eens te keer ging tegen zo'n betweterige journalist: "ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?"

    Het is overigens maar goed dat spanjaarden benadrukken dat Iniesta meer recht had op deze prijs dan Messi en de zwaarwegende argumenten hiervoor aanreiken. Anderen gaan dat immers niet voor ons doen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    'Ik wil het aandeel van de andere spelers van Barca zeker niet minimaliseren, maar als er één speler met kop en schouders bovenuit stak, is dat "de beste voetballer ter wereld", anderhalf jaar geleden door Diego himself bestempeld als, jawel, de beste voetballer ooit.
    Hoeveel wedstrijden van Barcelona heb jij dit jaar eigenlijk gezien? Ben erg benieuwd in welke wedstrijd je Messi met kop en schouders boven de rest zag uitsteken (je mag zelfs een oogje dicht doen voor zijn optredens bij het argentijnse elftal, waar Diego himself trainer is )
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 2 december 2009 om 20:40

  17. #167
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hoeveel wedstrijden van Barcelona heb jij dit jaar eigenlijk gezien? Ben erg benieuwd in welke wedstrijd je Messi met kop en schouders boven de rest zag uitsteken (je mag zelfs een oogje dicht doen voor zijn optredens bij het argentijnse elftal, waar Diego himself trainer is :wink
    Hij heeft er geen gezien , alleen een korte samenvatting (2 min.) van Barcelona - Real Madrid !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  18. #168
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Ik heb internet, bekijk alle wedstrijden van Barca in Europa, en alle belangrijke wedstrijden van Barca.
    Verder bekijk ik ook ALLE samenvattingen op youtube, en ja, ik kan maar één conclusie trekken, twee Spanjaarden hier zien duidelijk NIET wat de rest van de wereld wel ziet. En dat is dat Messi de beste voetballer ter wereld is.

    PS. Als ik julie tijdens de rust van Barca-Real zie schrijvenop chat dat Real de beste ploeg is, dan twijfel ik dat jullie niet de verkeerde wedstrijd hebben bekeken. Barca was duidelijk baas op het veld, ondtikken van de bal, rustige opbouw, alleen waren ze te zeker van hun sterkte, en Real kreeg de beste kansen. Op de counter. De beste ploeg echter, tja, straks ga ik hier nog beweren dat Standard OP Arsenal de beste ploeg was.

    Een beetje chauvinisme kan en mag, als jullie er nu nog een sausje realisme over kappen, krijgen jullie een mooi gerechtje opgediend

  19. #169
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik heb internet, bekijk alle wedstrijden van Barca in Europa, en alle belangrijke wedstrijden van Barca.
    Daarom vroeg gij afgelopen zondag nog op de chat op waar gij de wedstrijd kon zien.
    Gij wist nog niet eens dat Barca tegen Real speelde tot ik het zei, dus geen zever verkopen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    PS. Als ik julie tijdens de rust van Barca-Real zie schrijvenop chat dat Real de beste ploeg is, dan twijfel ik dat jullie niet de verkeerde wedstrijd hebben bekeken.
    Real was ook de beste ploeg in de eerste helft dat zeiden de commentator en de mensen in de studio ook ook. Gij hebt oogkleppen op en hebt gewoon een Messi-fetish !
    Zet Messi gewoon alleen op het plein en hij verslaat iedereen.
    Voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil, is zinloos, want gij denkt toch altijd gelijk te hebben.
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  20. #170
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden alleen geweld is zinloos, Raul

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Daarom vroeg gij afgelopen zondag nog op de chat op waar gij de wedstrijd kon zien.
    Gij wist nog niet eens dat Barca tegen Real speelde tot ik het zei, dus geen zever verkopen
    Ik vroeg het, omdat ik rechtstreeks wou kijken, en niet nadat Real verloren had. Nadien een wedstrijd bekijken, met voorkennis van de einduitslag, is niet zo interessant

    En inderdaad, ik wist het niet, maar ben toch blij dat ik heb gekeken, waarvoor ik Pica bedank voor de link

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Real was ook de beste ploeg in de eerste helft dat zeiden de commentator en de mensen in de studio ook ook. Gij hebt oogkleppen op en hebt gewoon een Messi-fetish !
    Zet Messi gewoon alleen op het plein en hij verslaat iedereen.
    Voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil, is zinloos, want gij denkt toch altijd gelijk te hebben.
    473 van de 480 journalisten die het maximum der punten geven aan Messi, dan kennen die en ik er niets van, maar drie commentatoren en enkele mensen in de studio, die hebben uiteraard gelijk.

    473 sportjournalisten kennen er niks van. Dan vraag ik me af wie er fanatiek en niet consequent is. Iemand die enkele commentatoren gelooft, maar 473 sportjournalisten niet, omdat het Messi is. Kijk, het verschil in punten is nog nooit zo groot geweest, je moet wel echt een fanatieke Spanjaard zijn, en een zeer slechte verliezer, om dat niet te willen inzien

    Het is dus inderdaad zinloos, dat klopt.

    messi (euh erpee)

  21. #171
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    473 van de 480 journalisten die het maximum der punten geven aan Messi, dan kennen die en ik er niets van, maar drie commentatoren en enkele mensen in de studio, die hebben uiteraard gelijk.

    473 sportjournalisten kennen er niks van. Dan vraag ik me af wie er fanatiek en niet consequent is.
    Wie stond er op de tweede plaats? Wat heeft hij meer laten zien dan Xavi of Iniesta? Zoveel kennen die 480 mensen ervan.
    Nogmaals, bij Argentinië is Messi nog niet de helft van wat hij bij Barca is, en Xavi en Iniesta spelen bij Spanje de pannen van het dak zonder Messi.
    Haal Messi weg bij Barca en ze spelen nog schitterend, haal Xavi en Iniesta weg, we zullen eens zien.
    Dat zegt een Real supporter, zo fanatiek ben ik, 2 jeugspelers van de aartsvijand bejubelen.
    Tja, dit zal wel niet waar zijn want ik ben een fanatieke Spanjaard !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  22. #172
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Wie stond er op de tweede plaats? Wat heeft hij meer laten zien dan Xavi of Iniesta? Zoveel kennen die 480 mensen ervan.
    Nogmaals, bij Argentinië is Messi nog niet de helft van wat hij bij Barca is, en Xavi en Iniesta spelen bij Spanje de pannen van het dak zonder Messi.
    Tja, dit zal wel niet waar zijn want ik ben een fanatieke Spanjaard !
    Ronaldo.
    Niks, veel minder.

    Maar lees eens alle commentaren, die over de Gouden Bal gaan, misschien kom je dan tot inzicht dat Messi gewoon de verdiende winnaar is.

    Topscoorder in de CL, 23 doelpunten in de Spaanse competitie, en als bekroning, een fabelhaft mooi doelpunt in de finale van de CL

    Over zijn voetbalinzicht en zijn assists zullen we kort zijn: wereldklasse, van een nooit gezien niveau, die man kan wat Johan destijds ook kon, met de bal aan de voet..
    Hij is een combinatie van Péle, Maradonna en Cruyf.

    Ik vrees dat er maar één manier is, om Messi in je armen te sluiten, naturaliseer hem tot Spanjaard, want met de Argentijse nationale ploeg gaat ie Spanje nog pijn doen

    erpee

  23. #173
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Topscoorder in de CL, 23 doelpunten in de Spaanse competitie, en als bekroning, een fabelhaft mooi doelpunt in de finale van de CL

    Ik vrees dat er maar één manier is, om Messi in je armen te sluiten, naturaliseer hem tot Spanjaard, want met de Argentijse nationale ploeg gaat ie Spanje nog pijn doen

    erpee
    Wie scoorde een fabelhaft mooi doelpunt in de halve finale tegen Chelsea?
    Zonder dat doelpunt had Messi nooit gescoord in de finale en dat doelpunt was veel belangrijker dan dat van Messi. Op het moment dat Messi scoorde stond het al 1-0 voor Barca, doelpunt gescoord door Eto'o, als ik me niet vergis.
    Van Argentinië heb heb ik geen schrik, Spanje speelt mooier voetbal en zijn als ploeg beter. Argentinië moet het hebben van de momenten van Messi die een pak minder presteert zonder Xavi en Iniesta , ik denk niet dat het Argentijnen zijn !
    Maar Argentinië heeft Higuain en Gago nog, 2 spelers van Real Madrid. Als dat maar goed gaat !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. #174
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Hela, Raul! Los albicelestos niet geringschatten, hè
    Ben 'ns benieuwd voor de WK-loting voor morgen.
    Als voorgerecht graag een groepje met Denemarken, Ghana en Honduras.
    In de afvallingsrondes kan er dan geconsumeerd worden, liefst in de volgorde Uruguay, Duitsland, Engeland en Brazilië
    #Ursi polari, aardig beest#

  25. #175
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Wie scoorde een fabelhaft mooi doelpunt in de halve finale tegen Chelsea?
    Zonder dat doelpunt had Messi nooit gescoord in de finale
    Einde discussie, je hebt gewonnen
    Indien Messi's vader een condom had gebruikt, ook niet Raul

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.

Living Room 468*60   Freude 468*60