Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: 2-Love Herentals

  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch 2-Love Herentals

    Bij aankomst om middernacht was het (verbazend) rustig, zonder in een lege tent terecht te komen. Er waren veel meer mannen aanwezig dan dames. Ongeveer 1 DVP voor 3 mannen. Ik weet niet hoe laat de Rio sluit maar tussen 01:00 en 01:30 geraakte de bar goed vol. Gezellige drukte, veel ambiance en toch nog ruimte om te bewegen. Omstreeks 01:45 waren er ongeveer 35 vrouwen en ongeveer 45 mannen aanwezig.

    Wij hadden het geluk dat het dus nog niet zo druk was toen wij arriveerden. Zo konden wij ons met ons drietjes op zowat de beste en comfortabelste plek van de club nestelen



    en even de boel afzien.

    Het eerste uur viel de line up eerder tegen. Weinig jonge en slanke deernes, daarom geen mooie vrouwen (voor hun leeftijd, dertigers vooral). Daarna was de line up zeker heel o.k. te noemen. Ik vraag me wel af hoe het komt dat de mooiste dames pas een heel stuk na middernacht binnenkomen. Hoewel dat twee weken geleden op een donderdag niet zo was, toch niet zo opvallend. Toeval? Komen de dames uit de Rio? Het viel mij ook wel op dat de meeste van die dames precies niet stonden te popelen om op kamer te kunnen gaan. Beetje dansen tezamen op de muziek en wanneer een man drank trakteert ging dat ook voor op alles. Zo trakteerde 1 man een groepje van 5 dames enkele piccolo's.

    Tussendoor toch nog maar even aanstippen dat ik vind dat de wc's erg proper zijn. Worden ze tussendoor gekuist of komt er enkel fatsoenlijk volk?

    De muziek stond op een aanvaardbaar volume. De DJ (van dienst?) zou toch nog wel enkele lessen in mixen kunnen volgen (hoewel dat tegenwoordig toch een makkie is met al die moderne technieken).

    Dat er niet gerookt mag worden, vind ik ook een grote plus. Er is wel een grote rookkamer.

    Ook vandaag werd er door de dames niet gejaagd (of praktisch niet). Mede hierdoor heb ik niet gekamerd. Ook voelde ik mij niet zo goed in mijn buik, mijn darmen. Ik besloot dus om niet actief zelf te jagen. Layla was eigenlijk de enige waarmee ik een praatje gemaakt heb. Zij kwam in eerste instantie bij mijn vriend zitten maar toen die haar niet wou, vroeg ze of ik bij haar wou komen zitten. Ze wou het, ze wou het.... Ik deed het dan ook maar. Ik legde mijn arm over haar schouders en meteen ontstond een vrolijke babbel over koetjes en kalfjes. Op kamer zou ik vast en zeker niet gaan met haar omdat ze helemaal mijn type niet is. Ze heeft een weelderige mooie blonde haarbos met krulletjes tot halverwege haar rug. Ze is half Nederlandse (spreekt Nederlands - Hollands -) en half Marokkaanse. Een flinke kont en dito borsten (om U tegen te zeggen). Ze is ongeveer 1,60 m en ongeveer 25 jaar. Even begon ik toch nog een heel klein beetje te twijfelen. Ik weet immers dat de weinige keren dat ik met een Marokkaanse kamerde ik nooit bedrogen van kamer kwam, integendeel. Vooraleer ze weg ging, wist ze me nog te zeggen dat het niet meer dan fair zou zijn om haar een drankje aan te bieden maar dat deed ik dus mooi niet. Dat hou ik, eventueel, voor een dame die ik wel erg zie zitten.

    Verder was die al wat oudere kleine slanke Thaise dame er ook weer. Zij is er altijd maar eigenlijk altijd bezet. Vandaag was ze ook bezet maar dan met de gokautomaat.

    Een slanke deerne die wel wat weg heeft van Oy (Sweet Thai Massage) was ook weer present. Vorige keer kon ik er absoluut geen contact mee krijgen. Ook vandaag gaf ze geen blijk van interesse in mannen. Ze is ongeveer 1,65, slank, zwart haar in carré geknipt, ongeveer 21, ziet er erg Roemeens uit, cup A - B'tje, bruine ogen, wisselt in de loop van de avond haar "kostuum" al eens. Bij binnenkomst komt ze bij haar vriendinnen staan en babbelen. Ineens roept een man aan de bar haar en stapt ze er op af. Het gesprek start op een zeer vreemde manier. Mevrouw begint met haar telefoon te praten. Na een vijftal minuten zegt de man dat hij wel iemand anders zal zoeken. Ze staat zowat de rest van de avond ter hoogte van de uitgang. Ineens komt ze terug bij haar vriendin staan. Weer dus op ongeveer 1,5 meter van mij. Ze draait zich om en wuift naar mij, met een glimlachje (ja, ja!) zonder woorden. Ik was ondanks haar schoonheid gedesinteresseerd geworden in haar maar wuifde op dezelfde manier uitbundig terug (op 1,5 meter afstand ). Daar bleef het bij. Ze begon terug te tetteren met haar vriendin.

    Ik had ook nog een stoot van een wijf op het oog, een blonde maar die kwam na lange, zeer lange, afwezigheid weer terug in de bar toen wij bijna vertrekkensklaar stonden. Niet dat het niet nog wat later mocht worden maar ineens liep ze weg. Naar waar? We gingen dus maar naar de uitgang. Daar stond ze met de bardame (bazin?) de discussiëren, de bardame haar preek te aanhoren. Het ging over geld. Hieruit concludeer ik dat de dames wel hun eigen prijs mogen vaststellen maar dat die toch moeten grenzen aan het normale en dat je anders best even mag gaan reclameren als man. Misschien zit ik er compleet naast?

    Ach, niets gedaan op kamer maar wel het plezier gehad om sexy wiebelende kontjes te kunnen aanschouwen op de lekkere dansbeats die uit de boxen kwamen. Leuke, losse en vrolijke ambiance, wat ouwehoeren en wat cola's gedronken (alcohol had ik voorheen al genoeg binnengekapt). Een after party kan slechter zijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 3 september 2015),Jan Verplancke (30 december 2015),verch ( 3 september 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Het eerste uur viel de line up eerder tegen. Weinig jonge en slanke deernes, daarom geen mooie vrouwen (voor hun leeftijd, dertigers vooral). Daarna was de line up zeker heel o.k. te noemen. Ik vraag me wel af hoe het komt dat de mooiste dames pas een heel stuk na middernacht binnenkomen. Hoewel dat twee weken geleden op een donderdag niet zo was, toch niet zo opvallend. Toeval? Komen de dames uit de Rio? Het viel mij ook wel op dat de meeste van die dames precies niet stonden te popelen om op kamer te kunnen gaan. Beetje dansen tezamen op de muziek en wanneer een man drank trakteert ging dat ook voor op alles. Zo trakteerde 1 man een groepje van 5 dames enkele piccolo's.
    Een stuk na middernacht uit de Rio komen, dan is het wel heel laat geworden. Vaak komen ze uit 't Rozenhof. Soms ook op vraag van klanten, wat inhoudt dat ze "geboekt" zijn. Er zijn wel wat bezoekers die niet komen voor een snelle wip maar (blijkbaar genoeg) betalen om de hele avond 'n dame (of meerdere dames) aan hun zij te hebben.

    Verder je kans grijpen als die zich voordoet. Kan namelijk zomaar zijn dat de dame in kwestie daarna weer heel ergens anders werkzaam is.

  4. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 januari 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

  Freude 468*60