Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Kaja (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:02
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard Kaja (Poolse)

    Mijn tweede sessie van de dag was met de 28 jarige Kaja uit Polen. Deze dame was gewoon in 1 woord geweldig. Ze heeft bruin haar en bruine ogen en een zonnebank bruin lichaam. Het is een best lange meid van rond de 1.75m schat ik. Ze is wel lekker volslank (absoluut niet mollig). Het voorspel met haar was echt geweldig. Lekker tongzoenen, likken aan de tepels en je scrotum. Ook af en toe zuigen aan je scrotum en heerlijk pijpen zonder een voorvocht onderbreking of wat dan ook. Ik kwam ook heel gauw ook heel gauw op oorlogsterkte. Intiem mc was ook heel lekker. Heel wat standjes gepraktiseerd. Het bezoekje is voor mij zeer zeker voor herhaling vatbaar.


    "MSV DUISBURG FOREVER"

  2. Onderstaande 4 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 augustus 2015),Mr Bluenose (25 maart 2016),pasja (31 augustus 2015),wandelaar68 (31 augustus 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Jessica werd een echte pijn in mijn kont, dus ik kwam in een gesprek met Kaya naar haar uit te stellen. Kaya is zoals beschreven hoewel ik denk dat 175-180 is dichterbij het merk, haar tieten 'look' mooi en ze heeft een mooie gebruinde look. Kaya was enthousiast om mee te praten en we spraken over wat er gaat gebeuren in de kamer op voorhand, maar het niet helemaal tot wasdom komen. Vrijwel geen kussen en zeker niet met tongen en Blowjob was met condoom (hoewel het niet slecht). Ze zou me niet laten aanraken haar tieten en hield klokken me met haar ellebogen, zowel in het voorspel en tijdens het vrijen !! Ik vroeg haar wat het probleem is - Waren ze er nieuw? Of waren ze gewoon pijn? Ze zei dat ze waren gewoon pijnlijk en ik zei ook dat u misschien hebben me verteld niet aanraken voordat we naar de kamer. Ze heeft een zoete smaak poesje in 69 en kregen nogal nat, seks was met haar op de top en dan me op de top met een hand afwerking die beurs was. Al met al een gemiddelde kamer met een mooi genoeg meisje en hoewel aanbevolen op looks en kut vers Ik zal elk moment niet snel herhalen.

    Jessica was being a real pain in my ass so I got into a conversation with Kaya to put her off. Kaya is as described although I think 175-180 is closer the mark, her tits ‘look’ nice and she has a nice tanned look. Kaya was keen to chat and we talked about what was going to happen in the room beforehand but it didn’t quite come to fruition. Virtually no kissing and certainly not with tongues and Blowjob was with condom (although it was not bad). She wouldn’t let me touch her boobs and kept clocking me with her elbows both in foreplay and during sex!! I asked her what the problem is – Were they new? Or were they just sore? She said they were just sore and I said well you might have told me no touching before we got to the room. She has a sweet tasting pussy in 69 and got quite wet, sex was with her on top and then me on top with a hand finish which was fair. All in all an average room with a nice enough girl and although recommended on looks and pussy fresh I won’t repeat any time soon.

  4. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    gwanfich (30 april 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.