Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 61 van 61
  1. #51
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Klara was gisteren, 3 augustus aanwezig in Babylon.

  2. #52
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verslag:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...981#post668981

    Na een verfrissende douche heb ik van een prima lunch genoten en vervolgens Klara opgezocht.
    Na wat inleidend geschermutsel werd kamer 14 opgezocht.
    Door de vakantie was Klara iets aangekomen. Dit was echter niet te zien en zeker niet te voelen.
    Haar poesje lag er weer prima bij. Sabbelen was dan ook het onderdeel dat volgde. Klara ondergaat dit met merkbaar plezier. Na twintig minuten werden de rollen omgedraaid en was het haar beurt om mij plezier te geven middels het creëren van onderdruk in haar mond. Dit ging zo goed dat ik haar tot stoppen moest dwingen. Mijn pielemans werd voorzien van een rubbertje waarna Klara in cowride op mij kwam zitten. Het blijft altijd weer een genoegen om de mooie, zachte borsten boven mijn ogen te zien bengelen. De conditie van Klara is blijkbaar niet zo goed want al vrij snel vroeg ze of ik het werk wilde overnemen. Ze ging op haar ellebogen en knieën zitten en stelde doggy voor. Al kijkend in de spiegel was het toen (helaas) snel gebeurd.
    Na een schoonmaakbeurt volgde een knuffelpartij. Ik wist van Klara dat ze eerder veel trio’s had gedaan met haar nichtje Bianca. Deze is echter uit het vak gestapt en heeft een normale baan in England. Klara trekt nu veel op met haar streekgenoot Rebekka. Zij is veel minder knap dan Klara maar wel erg vriendelijk en vol humor. Ik had eerder al begrepen dat Klara ook al trio-ervaring had met Rebekka en besloot haar uit te nodigen voor een trio.
    Rebekka was op dat moment echter inkopen aan het doen in de lokale supermarkt waardoor het even duurde voordat ze in de kamer verscheen. De wachttijd werd door mij benut om met Klara de rolverdeling door te spreken.
    Met twee dames op één bed was even wennen voor mij omdat ik nog nooit een trio had gedaan. De vertrouwdheid van mij met Klara en van Klara met Rebekka zorgde er echter voor dat alles gesmeerd en volgens plan verliep. De dertig minuten waren veel te snel voorbij. Vanwege een andere afspraak kon ik het verblijf met beide dames helaas niet verlengen.
    Met een dubbele zoenpartij nam ik afscheid. Rebekka is sinds 12 augustus op vakantie en Klara vertrekt op 26 augustus. Voor die datum zal ik zorgen dat ik nog eens heb gespeeld met haar.

  3. Onderstaande 5 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 (20 augustus 2019),Jooploop (18 augustus 2019),Sjeufke (18 augustus 2019),Viscamessi (18 augustus 2019),WANDELAAR5 ( 8 december 2019)

  4. #53
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Klara is vanaf vandaag in Roemenie. Haar planning is om zeker een maand verlof te nemen.

  5. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Siberische tijger (26 augustus 2019)

  6. #54
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Na een 'Guten Morgen' kreeg ik een uurtje later toch de gelegenheid om Klara even aan te spreken. Klara is een mooie dame met een mooie, volle boezem. Ik ken haar sinds 2017, dus ik wist dat zij niet op een ijsbeer afstapt, maar dat je zelf initiatief moet nemen.
    Zo geschiedde en op mijn vraag of er een kamer met haar inzat, kreeg ik een big smile te zien.

    Op de kamer was Klara uitzonderlijk spraakzaam en relaxed, meestal is zij het type van stil en ik laat mijn prestaties wel voor zich spreken.
    Vandaag niet, uitzonderlijk veel gepraat over privédingetjes, over van alles en nog wat. Zij had tijd, ik had tijd en na een peuk van haar kant, was het tijd voor actie.
    Na de eerste pijpsessie, wilde ik even op adem komen. Maar Klara friemelde net zolang tot ze in mijn armen lag en ondertussen haar handje het werk lieten doen.
    Toen mijn penis weer 'model Eiffeltoren' had, werd de turbo ingeschakeld en in positie 69 werd ik vakkundig uitgemolken.
    De ballen werden niet vergeten en op mijn teken stopte ze en kon ik de uitbarsting zijn gang laten gaan.
    1-0 voor Klara.

    Nu weet ik wel dat de meeste dames niet klaarkomen en/of dit meestal goed kunnen acteren, maar als het niet te overdreven gebeurt in de eerste paar seconden, heb ik daar geen moeite mee.
    Het kutje van Klara lag er kaal en uitnodigend bij, dus ik nestelde mij tussen haar benen en toen op een gegeven moment mijn handen vastgepakt werden, wist ik dat ik toch niet al te knullig bezig was. Op het eind waande ik mij een tegenspeler van Famke Janssen, de turbo dijen van Klara knepen mijn gezicht bijna fijn.
    Fake of niet: eindstand 1-1.

    Nog rustig nageknuffeld en glimlachend van elkaar afscheid genomen na anderhalf uur.

    Mijn beste sessie met Klara tot nu toe.

  7. Onderstaande 3 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 november 2019),Sjeufke (18 november 2019),WANDELAAR5 (19 november 2019)

  8. #55
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:30
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Klara is ook heerlijk in de kamer. Ze kan super pijpen. Alleen het tongzoenen was terughoudender dan hoe ik het graag zie. Snel overgegaan naar beffen. Daar werd ze heerlijk nat van, maar geen neporgasme, dus ik denk dat Siberische Tijger betere befvaardigheden heeft dan ik en dat het daar een echt orgasme was. Ook standje 69 gedaan en geneukt in missionaris. Wow als je die borsten onder je voelt en dat prachtige gezicht voor je ziet. Dat is echt neuken 2.0 (of zijn we al aan 3.0 toe)? Toch weer sneller klaargekomen dan ik eigenlijk wilde na zo'n 25 minuten. Ze vertelde me dat ze 9 december terug gaat naar Roemenië en wil stoppen met het werk. Nu schijnt ze dat al vaker te hebben gezegd en dan na een paar maanden toch weer op te duiken. Maar Klara fans moeten snel zijn, dat is wel duidelijk!

  9. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2019),jansenroy ( 3 december 2019),Siberische tijger ( 3 december 2019),Sjeufke ( 2 december 2019)

  10. #56
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Klara had gisteren haar laatste dag in Babylon. Om 19.15 uur hield ze het voor gezien en heb ik haar een stevige knuffel gegeven en haar het allerbeste gewenst voor de toekomst.

  11. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 8 december 2019)

  12. #57
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 11:30
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    En ook ik heb met een knuffel afscheid van haar genomen gisteren. Laten we hopen dat het stoppen haar weer niet lukt en dat ze over een paar maanden terug is .

  13. #58
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Haar nichtje Bianca is ook tig keren teruggekomen na een definitief afscheid. Niettemin, uiteindelijk is nu toch ze alweer ruim een jaartje weg. Werkt elders nu!
    Laten we maar eens afwachten hoe het afloopt met Klara. Het gras is niet altijd groener bij andere clubs
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  14. #59
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Klara vertrekt vandaag naar huis. Eind januari besluit ze definitief over stoppen als DVP. Als ze terugkomt, dan is ze weer te vinden in Bab. Ik heb afgelopen vrijdag 3 uur met haar doorgebracht. Tussen de sex door zijn haar plannen voor de toekomst uitvoerig besproken. Ik hoop dat ze allemaal uitkomen. Haar nichtje Bianca is alweer geruime tijd gelukkig met een partner en werkt in een Engelssprekend land.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 9 december 2019),Siberische tijger ( 9 december 2019)

  16. #60
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Wieder da ! ha ha...

    Staat alweer op de aanwezigheidslijst !

    https://www.saunaclubs.org/gpl/
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 6 februari 2020)

  18. #61
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Klopt, was afgelopen zaterdag aanwezig. Wel een paar kilo meer Klara voor hetzelfde geld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  19. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 februari 2020),Sjeufke ( 6 februari 2020),WANDELAAR5 ( 6 februari 2020)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Diamond 468*60   Living Room 468*60