Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gemarkeerde dames ... Mijden of ...?

    Omdat de vorige discussie zo prettig verliep ... (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4124) :thefinger

    - Ik mijd dames die het bezit zijn van iemand ("property of ..."); mensen horen geen bezit te zijn van wie dan ook ...
    - Ik mijd dames die de liefde voor hun (voormalige) "vriendje" via een tatoeage met mij willen delen ...
    - Ik kan natuurlijk van mijn principes afwijken; we maken allemaal wel eens een fout(je) ...

    M.a.w. "getatoëerde vriendjes" zijn "bad for business".

    Spread the word ...

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Feitelijk is dit de Zuhalter-discussie, evenals de voorgaande Roemeense dames-discussie.

    Het is HM's overtuiging dat bijna alle FKK-dames 'n pooier hebben, uitgezonderd 'n enkele MILF. De discussie die wij voeren is slechts cosmetisch; ga je mee met dames waar je aan de buitenkant kan zien dat ze 'n pooier hebben, of niet. Want zoals anderen al opmerkten: in de prostitutie, ZEKER in saunaclubs, profiteert er altijd wel iemand mee van jouw geld. De overweging is dus niet, OF ze 'n pooier hebben, maar OF je het weet/vermoedt. Want 'n pooier hebben ze bijna allemaal, uitgezonderd 'n enkele MILF zoals gezegd.

    Als je niet wil dat jouw geld bij 'n ander terechtkomt, moet je niet meer naar saunaclubs gaan.
    In het beste geval kunnen of willen de meeste beertjes dat hooguit tijdelijk opbrengen, HM incluis .
    Founding Member

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hemel.....

    Dames met een kuntje....mijden of....?

    V.m. is een tatoe geen teken dat ze een pooier heeft. Ook niet bij een tatoe met een naam binnen. Het is mogelijk, maar niet zeker.
    Mijn sinds jaaren vaste Nr. 1 heeft een tatoe op haar stuit, heeft geen pooier en is ook geen milf.

    lg neukie

  4. #4
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard Er zijn meer zelfstandige dames

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Feitelijk is dit de Zuhalter-discussie, evenals de voorgaande Roemeense dames-discussie.

    Het is HM's overtuiging dat bijna alle FKK-dames 'n pooier hebben, uitgezonderd 'n enkele MILF. De discussie die wij voeren is slechts cosmetisch; ga je mee met dames waar je aan de buitenkant kan zien dat ze 'n pooier hebben, of niet. Want zoals anderen al opmerkten: in de prostitutie, ZEKER in saunaclubs, profiteert er altijd wel iemand mee van jouw geld. De overweging is dus niet, OF ze 'n pooier hebben, maar OF je het weet/vermoedt. Want 'n pooier hebben ze bijna allemaal, uitgezonderd 'n enkele MILF zoals gezegd.

    Als je niet wil dat jouw geld bij 'n ander terechtkomt, moet je niet meer naar saunaclubs gaan.
    In het beste geval kunnen of willen de meeste beertjes dat hooguit tijdelijk opbrengen, HM incluis .
    Mijn top 4 die nu vermeld staat in de verkiezing zijn allemaal zelfstandige dames, gemiddelde leeftijd rond de dertig.
    En ik realiseer mij nu ik er over nadenk tatoeage vrij.

    Maar ik selecteer niet op het hebben van wel of geen tatoeage, er zijn best mooie tatoeages bij, Maar daar horen de namen niet onder.

    Ik denk dat de verhouding van dames met managers ook anders ligt als dat HM schetst, ik vermoed meer 50/50, en afkomst speelt ook zeker een rol.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 december 2006 om 14:29

  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch vrije dames...

    Onlangs ook nog een dame Golden Time zien verlaten net tegen sluitingstijd.
    Is er eentje die zegt en waarvan ik ook de hoop heb dat ze zelfstandig werkt.
    Ze reed alleen in haar autotje weg.

    Was wel een gebeuren met mixed feelings voor me.
    Enerzijds de opluchting, de bevestiging dat ze inderdaad zoals ze had aangegeven voor eigen rekening werkt.
    Toch liep ze wat onwennig, een beetje schichtig en onzeker naar haar auto, zonder om zich heen te durven kijken. Liep eindje achter haar, en liep haar voorbij zonder haar te groeten of een Goede Kerst te wensen. Wilde haar niet in verlegenheid brengen. Ben weggereden in de hoop dat het meisje goed thuis mocht komen.

    Moraal van het verhaal.
    Dames die GT na sluitingstijd verlaten en lopen naar een dikke auto met de koplampen op groot licht en ronkende moter en met dito inhoud erin vind ik een afschuwelijke gewaarwording als afsluiting op een GT dag.
    Toch hebben die dames weinig van anderen te dulden en zijn relatief veilig.

    Dan denk ik toch maar aan het wegrijden van dat vrije meisje , alleen in haar autotje.... hopelijk mag ze iedere keer veilig thuiskomen....
    Gelukkig zijn er best nogal wat vrije meisjes in hun auto...

    Een Prettig Kerstfeest wil Gustomass als nog wensen aan deze dame....


    Gustomass.

  6. #6
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Voor de duidelijkheid ...

    Dit is natuurlijk geen oproep om bepaalde dames te mijden!

    Het is de vaststelling van het feit dat ik persoonlijk afknap op de naam van een "vriendje" of vriendje op een vrouwenlichaam, met daaraan direct gekoppeld de wens dat dames honderd keer nadenken voor ze een dergelijke tatoeage laten zetten en de hoop dat
    zij altijd baas zijn over hun eigen lichaam!



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Het is HM's overtuiging dat bijna alle FKK-dames 'n pooier hebben ...
    Een trieste vaststelling ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Als je niet wil dat jouw geld bij 'n ander terechtkomt, moet je niet meer naar saunaclubs gaan ...
    Een bijna duivels dilemma ... :o

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Ik denk dat de verhouding van dames met managers ook anders ligt als dat HM schetst, ik vermoed meer 50/50 ...
    Een iets positiever idee; ik help het je hopen ...

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Ik kan me wel goed vinden in de gedachtengang van JackD.

    Altijd een beetje een afknapper als je zo'n mooie dame ziet met verticaal en horizontaal op haar rug uitgedrukt wat ze vind.

    Bij sommige teksten vind ik wel dat men een vertaling erbij moet geven, ik wil wel begrijpen wat er staat en ik vat die vreemde tekentjes ook niet allemaal.

    Misschien zijn het wel onschuldige teksten als:

    "snoep verstandig eet een appel" voor de PHG dames, kan best he
    "jullie hebben je auto toch niet achter het hek bij de bouwmarkt neergezet?" voor de Gt dames :p
    "de verbouwingswerkzaamheden zijn begin 2007 afgerond en manoman wat wordt het hier dan mooi" voor de Oase dames :D
    "zitten jullie nu al weer naar mijn lekkere kontje te kijken"

    Zou kunnen he! Zal wel niet .... .

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Afgezien van het feit of een naam als tatoeage betekent dat ze wel of niet zelfstandig zijn vind ik het persoonlijk geen gezicht als een meid in de schaamstreek of rug bijv een naam hebben getatoëerd. Maar ook buiten de kringen van betaalde liefde vind je dit fenomeen terug. Dus we moeten dit niet stereotyperen.

    Daarnaast moeten we ons ervan bewust zijn dat veel meiden nog vrij jong zijn als ze zo'n tatoeage nemen en wellicht een beetje naïef. Ze realiseren zich niet wat dit voor een gevolgen heeft op lange termijn omdat ze in de waan van de dag leven. Bij ons ijsberen is 1 en 1 al snel twee: tatoeage met naam = pooier.

    Het is wederom een fenomeen waar we geen invloed op hebben maar waarbij we wel de keuze hebben wat we ermee doen. Maar deze discussie is al uitgebreid gevoerd in een andere thread. Persoonlijk denk ik dat welke optie je ook kiest dat je ze niet helpt. Mijden of juist niet mijden. Maar de kans dat ik ze mijd is wel iets groter dan niet mijden, als is het maar om het idee. Het is zeer ingewikkelde materie te meer omdat voor elke dame de situatie weer anders is en wij die nooit objectief kunnen inschatten.
    Laatst gewijzigd door Tiga; 25 december 2006 om 13:13
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  9. #9
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Het celibaat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Ik kan me wel goed vinden in de gedachtengang van JackD.
    Dit wordt zo langzamerhand een beetje eng ... :D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Misschien zijn het wel onschuldige teksten als:
    ... "zitten jullie nu al weer naar mijn lekkere kontje te kijken?"



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Afgezien van de vraag of een naam als tattoo betekent dat ze wel of niet zelfstandig zijn ...
    Deze vraag was ik inderdaad nog even vergeten ... :o

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Daarnaast moeten we ons ervan bewust zijn dat veel meiden nog vrij jong zijn als ze zo'n tattoo nemen en wellicht een beetje naïef. Ze realiseren zich niet wat dit voor een gevolgen heeft op lange termijn omdat ze in de waan van de dag leven.
    Goed gesproken 1.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Persoonlijk denk ik dat welke optie je ook kiest dat je ze niet helpt. Mijden of juist niet mijden.
    Goed gesproken 2.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Het is zeer ingewikkelde materie te meer omdat voor elke dame de situatie weer anders is en wij die nooit objectief kunnen inschatten.
    Goed gesproken 3.

    @Tiga: zelf geschreven?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Als je niet wil dat jouw geld bij 'n ander terechtkomt, moet je niet meer naar saunaclubs gaan.
    In het beste geval kunnen of willen de meeste beertjes dat hooguit tijdelijk opbrengen, HM incluis .
    Priester (of imam?) worden, het celibaat aannemen en bidden dat het allemaal goed komt? Zou het helpen?

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Wijze woorden.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Het is zeer ingewikkelde materie, te meer omdat voor elke dame de situatie weer anders is en wij die nooit objectief kunnen inschatten.
    .....en HM's posting was ook meer 'n generalisatie om iets duidelijk te maken.
    Desondanks: hoe jonger 'n dame, hoe groter de kans dat ze geen eigen baas is.
    En omdat er veel jonge meisjes in saunaclubs rondlopen, is die kans dus groot.
    Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen te noemen die deze regel bevestigen.
    Founding Member

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Tatoeage
    Tatoeëring
    Tatoeëren - getatoeëerd

    Het woord en het werkwoord zorgen al voor genoeg problemen.............dus liever niet

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    Hemel.....

    Dames met een kuntje....mijden of....?

    V.m. is een tatoe geen teken dat ze een pooier heeft. Ook niet bij een tatoe met een naam binnen. Het is mogelijk, maar niet zeker.
    Mijn sinds jaaren vaste Nr. 1 heeft een tatoe op haar stuit, heeft geen pooier en is ook geen milf.

    lg neukie
    Hangt er van af wat voor een tatoe. Uiteraard wil een hertegewei - of iets van die strekking - niets zeggen maar als er op de onderrug zo'n levensgrote tatoe met een naam (liefst in gotische letters) staat dan weet ik genoeg hoor.

    Heb in een club (zal hier niet specifieren) op een bepaalde dag eens 2 dames gezien die net dezelfde naam in net hetzelfde lettertype hadden getatoeeerd. Heb daar maar één woord voor : beangstigend. Ik kan echt niet geloven dat die 2 toevallig hetzelfde vriendje hadden hoor.

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Hangt er van af wat voor een tatoe. Uiteraard wil een hertegewei - of iets van die strekking - niets zeggen maar als er op de onderrug zo'n levensgrote tatoe met een naam (liefst in gotische letters) staat dan weet ik genoeg hoor.

    Heb in een club (zal hier niet specifieren) op een bepaalde dag eens 2 dames gezien die net dezelfde naam in net hetzelfde lettertype hadden getatoeeerd. Heb daar maar één woord voor : beangstigend. Ik kan echt niet geloven dat die 2 toevallig hetzelfde vriendje hadden hoor.
    Helaas Bredero.................dit was zeker in GT? Kan namelijk bevestigen dat ik daar zelfs drie dames ken die alledrie exact dezelfde tattoo hebben en door 2 van hen werd bevestigd dat dit de naam van hun vriendje is! Gelukkig heb ik deze drie nooit tegelijk in GT gezien, alleen na elkaar (in een periode van 3 maanden).

    De hier eerder genoemde verhouding van 50/50 vind ik zeer optimistisch....uit mijn eigen steekproeven de afgelopen 30 maanden denk ik eerder aan 20/80, maar misschien val ik gewoon niet op MILFjes :green_smi

    Goed, we hoeven de hele discussie niet te herhalen, maar denk maar eens goed na waarom de prijs/kwaliteit verhouding in de FKK/Sauna clubs zo enorm veel beter is dan in NL of België, waar je dames die "full service" zijn met een lampje moet zoeken (en als je die al vind betaal je geheid veel meer dan 100 euro en is het vast geen strak meisje van 22 met het figuur van een fotomodel!).

    En jawel: elke vraag creërt zijn aabod, dus wij als ijsberen moeten niet zeuren.....we zijn mede partij in deze hele pool van verderf! [Is die Marc van de Ersamus nu al eens klaar met zijn onderzoek hierover???]

    goed, ik ga nu maar dekking zoeken...............fijne kerst en tot in 2007!

  14. #14
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard rond de 30 jaar zijn de meesten wel zelfstandig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    De hier eerder genoemde verhouding van 50/50 vind ik zeer optimistisch....uit mijn eigen steekproeven de afgelopen 30 maanden denk ik eerder aan 20/80, maar misschien val ik gewoon niet op MILFjes :green_smi

    strak meisje van 22 met het figuur van een fotomodel!
    Ik denk dat je gelijk hebt als je kijkt naar de meiden van 18 tot ongeveer 23 jaar, dan klopt je verhouding van 20/80 denk ik vrij goed.
    En laat ik nou net niet op deze groep vallen.
    Uit mijn steekproeven de afgelopen 48 maanden is gebleken dat er in de groep van rond de 30 jaar wel veel zelfstandige dames rond lopen.
    En deze zijn dan ook niet gemarkeerd met zo'n lelijke tatoeage.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 december 2006 om 10:20

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Helaas Bredero.................dit was zeker in GT?
    Wrong bet.

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Ik denk dat je gelijk hebt als je kijkt naar de meiden van 18 tot ongeveer 23 jaar, dan klopt je verhouding van 20/80 denk ik vrij goed.
    En laat ik nou net niet op deze groep vallen.
    Uit mijn steekproeven de afgelopen 48 maanden is gebleken dat er in de groep van rond de 30 jaar wel veel zelfstandige dames rond lopen.
    En deze zijn dan ook niet gemarkeerd met zo'n lelijke tatoeage.
    Klopt, kijk maar naar mijn top 5, daar zitten ook (bijna) MILFjes in die gelukkig zelfstandig zijn! In mijn eigen top 5 is de verhouding (gelukkig) dus geen 20/80

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME

    En jawel: elke vraag creërt zijn aabod, dus wij als ijsberen moeten niet zeuren.....we zijn mede partij in deze hele pool van verderf! [Is die Marc van de Ersamus nu al eens klaar met zijn onderzoek hierover???]

    goed, ik ga nu maar dekking zoeken...............fijne kerst en tot in 2007!
    Ik zal hem eens een mailtje sturen, ben ook wel benieuwd naar de status van zijn rapport: conclusies, aanbevelingen etc.

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Uit mijn steekproeven de afgelopen 48 maanden is gebleken dat er in de groep van rond de 30 jaar wel veel zelfstandige dames rond lopen.
    En deze zijn dan ook niet gemarkeerd met zo'n lelijke tatoeage.
    Steekproeven??

    Jij vraagt de betrefende Dame of een gezamelijke "vriendin" en gelooft dat je altijd de waarheid hoort.
    Misschien is het zo dat ervaren Dames weten dat ijsberen "vrije Dames " willen, en passen ze de "waarheid "aan die wens aan!

    50/50 ,keep on dreaming.

  19. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Helemaal mee eens Paul22. Er worden nogal eens "sociaal wenselijke antwoorden" gegeven, dus mijn 20/80 is zo gek nog niet. Waarheid en fictie vechten continu om de hoofdrol (zie ook CUUPidaanse story) en dit is eerder regel dan uitzondering vrees ik. Heeft ook te maken met het overlevingsgedrag van de dames, zoals een aantal ijsberen van dichtbij hebben meegemaakt.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60