Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard Isabella (Roemeense)



    Isabella (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (redelijk)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, PSE, Beffen, Vingeren
    Extra info : zeer slappe borsten, blijkbaar goed verborgen want ik had het niet opgemerkt in de bar...





  2. #2
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Deze laatste dame van de dag had ik al opgemerkt na mijn sessie met Andrea. Een heel mooi gezichtje en alles in verhouding(dacht ik...). Blijkbaar had ze mij ook opgemerkt want toen ik rustig van een colaatje aan het genieten was aan de toog met Kwakje, kwam ze naar me toe. Ze staat dan ook meestal tegen de muur aan de deur van het restaurant.
    Ik smolt bijna van haar mooi gezichtje, inclusief haar mooie glimlach en prachtige ogen. Maar bon, zo vlug na die afbeulende sessie met Andrea ging het mij toch niet lukken...dus haar vriendelijk afgewezen, maar wel aangegeven dat als we later mekaar nog eens tegen kwamen, we dan zeker zullen afspreken...En dat was goed voor haar...

    Helaas...we hebben mekaar dan nadien voortdurend gemist denk ik...ik zag haar twee keer naar een kamer vertrekken toen ik op het punt stond om naar haar toe te gaan. Op het einde van ons avontuur had Kwakje blijkbaar nog zin om zijn laatste kwakje ergens te gaan deponeren...en ik had dan natuurlijk geen zin om nog een halfuurtje te gaan tooghangen...dus maar op zoek naar iemand...en die iemand kwam toevallig langs me door.

    Haar tegengehouden, en direkt meegesleurd naar de kamer. Mn eerste ontgoocheling (de te slappe borsten) maar direkt weggespoeld met het betere befwerk...maar tot een hoogtepunt is het niet gekomen. Ik wilde ook nog wat plezier, dus me na vijf minuten maar terug naast haar gelegd, ze was wel te vinden voor het betere vingerwerk toen ze me pijpte, gaf ook later aan dat ze hiervan geniet...
    Na het condoom aangebracht te hebben, kwam de vraag om te verlengen want we hadden nog maar vijf minuten. Ik had mijn budgetregels al overschreden die dag, dus verlenging zat er niet in. In cowgirl is ze dan nog even blijven zagen, en hoewel ik graag had willen toegeven, toch maar niet gedaan...waarmee toen dan natuurlijk ook de sessie voor haar stopte...we hadden nog twee minuten...

    Herhalingsgevaar: waarschijnlijk wel, mede al doordat ze hevig opgewonden werd van al het bef en vingerwerk...

  3. Onderstaande 2 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (31 juli 2015),sofaking (31 juli 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Gisteren met Isabelle een uitstekend uurtje doorgebracht; alle verplichte figuren zeer succesvol doorlopen...En kleine tietjes inderdaad beetje saggy, maar laat ik daar nou toevallig enorm op kicken...
    luctor et ejaculator!

  5. Onderstaande 4 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag ( 9 september 2015),JonnyFontane (14 november 2015),Kwakje (11 september 2015),yylover ( 7 september 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard Isabella

    Mooie en sympathieke dame.
    + Service in orde (TZ, PZC, eierlecken)
    - ik hoor niet graag "oh yeah baby" als ik bezig met haar ben
    Herhaling mogelijk.

  7. #5
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Dinsdag voor het eerst met Isabella kennisgemaakt. Eigenlijk ergens wel een beetje vreemd, omdat ze al ruim een jaar in YY vertoeft. Of zal het door mijn "blonde roemeentjes fixatie" komen. We waren elkaar gedurende de dag al herhaaldelijk aan het uitdagen op afstand, maar tot echt contact was het niet gekomen totdat ik langs haar liep en ze me tegenhield met de woorden dat het wel eens tijd was voor "social time" om elkaar te leren kennen. Ik had me al eerder voorgenomen om als de kans zich voordeed haar eens nader te leren kennen. Ik kreeg al snel een goed gevoel bij haar en besloot dat we maar eens op "intiemere" manier verder moesten gaan.

    Op de kamer viel idd haar ietwat slappe borstjes op, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door haar mooi gezichtje en lijf. Zoals gebruikelijk begin ik altijd met de dame een massage te geven. Dit geeft altijd de kans om elkaar beter te leren kennen en zorgt er ook voor dat de dame daarna meer ontspannen is. Daarna langzaam elkaar gestreeld. Haar handje ging naar kleine Patjax en al snel reageerde hij hierop. Ze daalde al kussend af naar beneden en begon de eitjes te likken om vervolgens te pijpen. Zeer verdienstelijk en ook redelijk diep. Na een tijdje de rollen omgedraaid en haar met de tong verwend. Na een tijdje wilde ze verder in 69. Ze raakte behoorlijk opgewonden en stelde voor om te neuken. Ik wilde nog langer van haar genieten en stelde voor een kleine rookpauze te houden.

    Hierna bracht ze met haar hand weer leven in kleine Patjax om vervolgens nog eens te pijpen. Het moment om te neuken diende zich aan en zij plaatste het condoom om in cowgirl op mij te komen. We konden echter het ritme op de een of andere manier niet op elkaar afstellen, waardoor ik voorstelde om in missio verder te gaan. Nu klopte het wel. Ze bewoog lekker mee en liet haar nagels over mijn rug gaan totdat het moment suprême daar was. Na twee uur tevreden van de kamer. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

    Haar lengte is trouwens 1.60 volgens eigen zeggen en haar Engels is inmiddels redelijk. Geen moment gehad dat er sprake was van spraakverwarring.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 2 juni 2016 om 15:59

  8. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juni 2016),Bluebear ( 2 juni 2016),Elmo3108 ( 3 juni 2016),Giodude (23 november 2018),Pierke69 (26 augustus 2022),pret ( 2 juni 2016),sofaking ( 2 juni 2016),yylover ( 3 juni 2016)

  9. #6
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Isabella heeft wat hulp gehad om iets aan haar borsten te doen. Ruwe schatting mooie c-cup. Zelf duidelijk zeer in haar nopjes met haar nieuwe aanwinst(en). Zelf geen sili-man, maar toch wel benieuwd. Nadere inspectie zal zeker een keer plaats vinden met deze ontzettend leuke dame waarmee je goed kunt dollen.

  10. #7
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 08:55
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Standaard

    Gisteren een prima half uurtje met deze Roemeense doorgebracht op een kamertje in Yin Yang! Pijpen prima, lekker seksen in diverse standjes met heerlijk tongzoenen erbij en uiteindelijk heerlijk klaargekomen in standje 69!!
    En inderdaad ze heeft een boobjob gehad, maar mooi gedaan hoor! Cup b of c denk ik, prachtig rond, maar niet keihard. Geen tennisballen effect in ieder geval. Zou zo maar eens een gevalletje herhalingsgevaar kunnen worden.
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  11. Onderstaande 2 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (13 januari 2017),pret (13 januari 2017)

  12. #8
    Geregistreerd
    24 oktober 2018
    Last Online
    1 juli 2021 @ 20:18
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    45 in 5 posts

    Standaard Isabella (Roe)

    Iemand enig idee waar Isabella, meestal lange zwarte haren en bril, gebleven is? Niet meer gezien in YY sinds februari 2019! Ging toen terug naar Roemenië en was daar waarschijnlijk nog toen YY gesloten werd eind februari!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.