Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ilona (Italiaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard Ilona (Italiaanse)



    Ilona (Italiaanse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.75 m - 1.80 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Heeft nogal speciale lippen




    Laatst gewijzigd door ftchietgraag; 31 juli 2015 om 10:22

  2. #2
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Dit was mijn derde dame van de dag. Ze stond in de gang toen ik terug kwam van mijn sessie met Micha. Ik had zelfs nog niet de tijd om me even op te frissen, want dadelijk hing ze rond mijn nek. Ze intrigeerde me natuurlijk ook wel, want ze had een prachtig lichaam en prachtige ogen. Haar even een halt toegeroepen, me gaan douchen, dan tesamen een sigaretje gaan roken en dan toch een halfuurtje in de zetels tegen mekaar gelegen om een wat diepzinniger gesprek te voeren...Daar was ze goed in, ze heeft heel haar geschiedenis aan mij verteld, alleen was het af en toe onsamenhangend en tegendraads...dus wie weet wat ik ervan moet geloven...

    Bon, aangezien ze graag knuffelsessies houdt, me dan toch maar laten overhalen voor een derde kamer...Maar die was niet overweldigend. Van knuffelen heb ik weinig gezien, wel een massage gekregen die ok was, daarna zelf ook eentje gegeven...me dan nadien met haar poesje bezig gehouden, en ook deze dame tot een hoogtepunt gebracht. Me dan nog maar eens laten overhalen om het uit te breiden tot een uur, maar vanaf toen ging het minder... pijpen was niet haar sterkste troef...en dan dat gepraat ertussen in...moest het nu nog peptalk geweest zijn, dan zou ik het nog kunnen begrijpen...maar dat was het dus niet...

    Ik heb dan maar de knop omgedraaid, gezegd dat ze het moest afwerken met de hand, ik had nog meer dan twintig minuten...dus haar lekker lang laten werken, met één oog op de klok...de laatste tien minuten begon zij ook al aan te geven dat het tijd was om te komen...maar haar nog vijf minuutjes verder laten werken om het dan maar los te laten... Van enig opschoonwerk achteraf was geen sprake, dat moest ik zelf doen...

    Aftersales waren bijna onbestaande, ik heb ze ook achteraf niet meer gezien...maar ze wilde me nog overhalen om haar pagina op FACEBOOK in mn favorieten te zetten en zo wat privé berichtjes naar mekaar te sturen...daar heb ik vriendelijk voor bedankt...
    Op een gegeven moment stond ze wel plots langs me...Gelukkig had ik toen juist mn laatste dame aan de haak geslagen...

  3. Onderstaande 2 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (31 juli 2015),sofaking (31 juli 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.

Babylon 468*60   Diamond 468*60