Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Daumen hoch Hemiksem, gangbangfantasies, Abiqua privaat sauna

    Vanmiddag door omstandigheden gekozen voor deze gangbang. Het begon om 14 uur maar dat kon ik niet meer redden maar 16 uur wel. Dan heb je nog 3 uur om mee te doen en dat is eigenlijk genoeg. Bovendien is dan de entree €20 lager.
    Aanwezige dames waren Olga, Roxanne, Leandra en een onbekende dame die Trixi verving. Olga sla ik over want die pijpt met condoom. Onbekende dame was niet mijn smaak dus bleven Leandra en Roxanne over.
    Roxanne sprak mij het meest aan dus met haar heb ik de meeste tijd doorgebracht. Tot 2 keer toe heb ik haar mondje volgespoten. Tijdens het beffen kwam ze spuitend klaar en ik heb het meeste vocht in mijn mond laten verdwijnen. Wat een geile ervaring en wat een leuke geile dame!
    Leandra is ook erg aardig en erg mooi. Ik heb me door haar diverse keren laten pijpen, haar gevingerd en haar missio geneukt. Ze geniet er zelf ook van.
    Ik heb me 3 uur lang prima vermaakt. Voor Roxanne ga ik zeker nog eens terug. De organisator is een zeer aardige man. Helaas geen lockers aanwezig maar waardevolle spullen werden apart bewaard

  2. Onderstaande 7 leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (27 juli 2015),foefel (27 juli 2015),MiniME (26 juli 2015),noglangnietuitgewandeld (27 juli 2015),peterp095 (26 juli 2015),Tony M ( 4 augustus 2015),Wijze grijze (26 juli 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

  Living Room 468*60