Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    21 juli 2015
    Last Online
    22 juli 2015 @ 21:22
    Berichten
    2
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Rotes Gesicht Veeningen, Venuz, Lisa

    Vorige week dinsdag naar Venuz in Veeningen geweest. Was er nog nooit geweest. Maar wel gehoord dat het een prima tent is met alléén Nederlandse dames. Op het terras werd ik al blij ontvangen door enkele dames. Alle 5 aanwezige vrouwen waren vrij. Wat een bofkont ben ik toch weer, dacht ik!! Prachtige, mooi gevormde vrouwen!! Ik heb uiteindelijk mijn keuze laten vallen op Lisa. Een knappe blondine, die er erg sexy uit ziet. Mooi strak lichaam en mooie borsten, om zo in te bijten. We zijn samen naar de kamer gegaan en eerst gedoucht en alles lekker schoon gemaakt. Vervolgens heeft Lisa mij een heerlijke en stevige ”wederzijdse” massage gegeven voor € 100,-. Met haar handen, borsten, billen, kortom haar hele lichaam kronkelde ze over me heen. Wat een heerlijk gevoel was dat zeg. Mijn jongeheer kon al dat heerlijke geweld niet aan en begon stevig mee te praten!! En wat is het een waanzinnig lieve en leuke vrouw. Leuk gekletst onder de massage over diverse onderwerpen. Zij is maatschappelijk heel breed geïnteresseerd en goed op de hoogte en kan dus een stevig stukje meepraten. Ik mocht haar ook aanraken en dat voelde heerlijk. Prachtig strak lichaam met heerlijke billen. Zij bleef me maar heerlijk masseren en uiteindelijk gaf ze me een fantastisch hoogtepunt. Wat een heerlijke massage met een waanzinnig hoogtepunt. Wat een ervaring. Wat een meid!! Lisa je ziet me snel weer terug. (De rokkenjager uut Twente)

  2. Onderstaande leden hebben Knuffel53 bedankt voor deze bijdrage:

    Rampetamper (10 november 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

  Babylon 468*60