Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Sophie (Russische) ex PHG, ex GT

    3 december 2004

    Een dame die op lijstje stond was Sophie uit rusland. Deze dame had ik een 8 tal maanden in de PHG gespot maar nooit mee naar de kamer genomen. Daar had ze hele goede cijfers gekregen van de Hausmeister en ook Tiga had eens een uurtje met haar doorgebracht al wist hij zich dat niet meer te herinneren.. Later kon hij het niet meer ontkennen toen hij zijn recensie op het forum zag staan. Maar zoals het vaak gaat, dames zijn soms zo weer gevlogen en ook deze Sophie.

    Daarom was de terugkomst van haar een geschenk uit de hemel.. Eerst herkende ik ze niet maar later kon ik door een aantal deducties haar naar tot Sophie reduceren. Het feit dat ik haar nog uit de PHG herkende vond ze wel leuk... Ze was iets afgevallen en had naar haar zeggen ook iets aan haar haar veranderd maar dat valt een ijsbeer op rooftocht niet op.

    Op de kamer was het lekkere GF6. Zij kust, knabbelt en zuigt lekker en van een befpartij is ze niet vies... integendeel... Het is juist een soort aanmoediging voor haar.

    Man kan noch dazu sagen das sie mir gefragt hat ob der Hausmeister mich den Tipp gegeben hat bei ihr Fransözisch zu machen...
    Na dit befwerk overgegaan tot wippen wat enigzins bemoeilijkt werd door overtallige vochtproductie van beiden. Hierdoor tweemaal een pauze moeten inlassen. Om niet een derde keer de handdoek te moeten hanteren besloot ik tot een orale ontlading van mijn potentieel nageslacht, een heerlijke FT.

    Daarna nog even nagepraat over de verschillen tussen GT en de PHG, de gasten en wat algemene zaken.

    Bij een volgend bezoek aan GT staat Sophie beslist weer op de lijst bij mij.

    @Willi69, diese Dame ist noch immer ein TA, schau noch mal gut wenn du wieder ins GT bist, vielleicht ist sie dan wieder da.

    Dat was eind 2004, helaas deze dame daarna nooit meer gespot

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Rotes Gesicht Weer opgedoken maar helaas...

    Zojuist op een concurerent forum gelezen dat deze dame nu als Thekefrau werkt bij een saunaclub/fkk club in Velbert: Nanu34

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Diamond 468*60