Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Cadiz (GT)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Cadiz (GT)

    In een van mijn vorige bezoekjes aan GT had ik in een recensie iets gezegd over een top ervaring met een Cubaanse, helaas was ik haar naam vergeten, maar gelukkig was gisteren HornyOne er ook en die vertelde me dat ze Cadiz heette, hij had ook die ervaring opgedaan.
    Deze Cubaanse is zeker niet meer zo jong, ze vertelde toen dacht ik dat ze 33 jaar oud was en een kind thuis had, wel dit was aan deze jonge vrouw zeker niet te zien.
    Geweldige kop en dito lichaam en een service daar kunnen ze in het Amstelhotel nog wat van leren, kan me niet herinneren dat ik zo heftig klaar ben gekomen bij iemand achter in het keeltje voor mij is dit een toppertje, heb alleen begrepen dat ze er binnenkort mee stopt en terug keert naar Cuba, moet ik misschien daar op vakantie?

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    @Koos56,

    Ik denk dat een van ons beider geheugen ons in de steek heeft gelaten. Wel begrijpelijk hoor met al die vrouwen die het aan de voorkant bij ons eruit willen zuigen.

    Ik denk dat met Cadiz hier een dame genoemd wordt die eerder in de PHG heeft gewerkt onder de naam Honey. Zelf geen ervaring met haar gehad maar Caveman wel.

    Ik heb de dame recentelijk (september/oktober 2005) wel gezien in GT.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik Honey / Cadiz zaterdag heb zien lopen in GT. Ik werd echter door Minime de whirlpool ingetrokken zodat verder onderzoek achterwege is gebleven. Ze is daarna namelijk niet meer gesignaleerd. Ze liep nog wel met een andere cubaanse dus enige verwarring van namen en dames.

    W2


    Dus of ze daadwerkelijk gelijk is aan Carry weet ik niet met zekerheid......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.

  Diamond 468*60