Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard Heerenveen, Club 88 kamer 09, Diana (Dominicaanse)



    Diana (Dominicaanse)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 30,00 euro Tijdsduur : 45 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken
    Extra info : Leuke aantrekkelijke vrouw





  2. #2
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Aangetrokken door het bezoek van Robocop aan Sandra zondag maar weer eens naar Heerenveen gegaan. Beneden waren bijna alle kamers bezet maar aangezien Sandra op de 1e etage zat de trap omhoog genomen. Daar aangekomen zag ik op kamer 9 een mooie vrouw staan maar zij noemde zichzelf Diana. Op nummer 10 werd ik aangesproken door ene Maria die mij naar binnen probeerde te lokken dat "alles" mogelijk was voor 30 euri. Daarop besloten toch naar Diana te gaan. Een aantrekkelijke verschijning met 2 mooie stevige billen en fraaie natuurlijke borsten met mooie tepels. Ze kwam gelijk tegen me aan staan en begon met wat kusjes. Geen tongzoenen zei ze, helaas. Ze kwam uit de Dominicaanse Republiek en was 30 jaar en woonde ergens anders in Nederland. Na mij gewast te hebben begonnen we op bed te knuffelen en elkaar op te warmen. Na een tijdje vroeg ze : pijpen? Geen bezwaar, dus condoom er om en van haar inspanningen kwam de bloedtoevoer aldaar goed op gang. Vervolgens kwam ze op me zitten en kon ik genieten van haar mooie borsten en tepels. Om niet al te lui over te komen, van positie gewisseld naar de missionaris. Het was mij daarvoor wat te warm om op die manier klaar te komen, dus dat mocht zij op zich nemen. Nadat Diana zich gewassen had met een paar kusjes afscheid genomen. Een leuke vrouw, met een mooi figuur en voor mij belangrijk aardig en goedlachs. Herhalingsgevaar? Mmm, denk het wel maar dan het pakket van 50 euro eens proberen.
    En ja, waar was Robocop's Sandra. Het kan zijn dat zij ook op kamer 9, trap op 1e kamer rechts, gezeten zou kunnen hebben aangezien Diana ergens anders in Nederland woont en vermoedelijk niet altijd aanwezig is. Wie weet een volgende keer.

  3. Onderstaande 3 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover (23 juli 2015),Moontanner ( 7 juli 2015),RoboCock (23 juli 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Loner Bekijk bericht
    En ja, waar was Robocop's Sandra. Het kan zijn dat zij ook op kamer 9, trap op 1e kamer rechts, gezeten zou kunnen hebben aangezien Diana ergens anders in Nederland woont en vermoedelijk niet altijd aanwezig is. Wie weet een volgende keer.

    Ben terug van vakantie en ga dit weekend weer op stap, ik laat het je weten

  5. Onderstaande leden hebben RoboCock bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner (23 juli 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

  Diamond 468*60