Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard Heerenveen, Munniksteeg,club 88, Sandra (Colombiaanse)



    Sandra (Colombiaanse)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 45 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : prettige vriendelijke dame, wordt drijfnat als je dr beft en 1 of 2 vingertjes erbij doen de rest..pijpt errug lekker, nat en afwisselend en geeft veel aandacht aan je ballen, waarbij ze je geil aankijkt.





  2. Onderstaande 3 leden hebben RoboCock bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover ( 8 augustus 2015),Moontanner ( 3 juli 2015),The Loner ( 3 juli 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    Vanmiddag in Leeuwarden kon ik het niet vinden, dus op de terugweg even via Heerenveen gereden en daar trof ik Sandra. weet niet eens of ik het huis goed heb in de recensie, maar was eerste huis links v.a de straat. 1 trap op en meteen rechts 1e kamer. 8 weken is ze in Nederland nu. een prettige verschijning, de date was erg lekker en gevarieerd. afgesproken € 50,-- voor "alles", "alleen voor mij" vroeg ik nog, "Rico" antwoordde ze.... na het uitgebreide wasritueel en mondwater op bed belandt. uitgebreid tongzoenen en een fijne pijpbeurt volgde, zeer gevarieerd en afwisselend, lekker nat waarbij ze ook veel aandacht had voor mn ballen, al pijpend kijkt ze je geil aan daarna missio neuken waarbij ze lekker meedoet... daarna heeft ze me nog gewassen en na een praatje en dikke zoen afscheid genomen

  4. Onderstaande 2 leden hebben RoboCock bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 3 juli 2015),The Loner ( 3 juli 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    afgelopen zondag weer bezocht en het was weer spetterend. Sandra kwam tijdens het beffen geweldig klaar en had een paar minuten nodig om bij te komen mocht helemaal nergens meer aankomen daarna lekker in missio afgemaakt,

    @ the Loner, ze zit in kamer 12, kan haar niet missen, ze heeft een klein spleetje tussen de voortanden.

  6. Onderstaande 2 leden hebben RoboCock bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (28 juli 2015),The Loner (28 juli 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Na de, wederom, positieve bijdrage van Robocop gisteren naar Heerenveen gereden om nu wel de juiste dame te bezoeken. En warempel, op nummer 12, een leuke dame met een spleetje tussen haar voortanden, dit moest haar wel zijn. Mij voorgesteld aan haar waarop zij hetzelfde deed en met de naam Martha op de proppen kwam. Tja, what's in a name. Nadat we elkaar strelend en kussend wat opgewarmd hadden, ons van onze kleren ontdaan en nadat zij zich uitgebreid gewassen was ik aan de beurt. Nu douche ik me voor een bezoek altijd, maar chapeau voor de hygiëne. Hetzelfde gebeurde trouwens na afloop ook.
    Vervolgens op bed plaats genomen en na uitgebreid (tong)zoenen begon ze me te pijpen. Zoals Robocop al schreef, zeer gevarieerd en ook de ballen en balzak werden uitgebreid in de mond genomen, heerlijk. Als heer dien je de dame vervolgens ook oraal te bedienen en dat heb ik geweten. Ze werd steeds natter en op een gegeven moment was het alsof mijn hoofd in een bankschroef zat . De ontlading en ontspanning die volgde was niet gespeeld. Nadat Martha bijgekomen was in de missionaris uiteindelijk klaargekomen. Nog even knuffelen, wassen en de kleren weer aan.
    Al met al een heerlijke 40 minuten met een hele aardige lieve vrouw.
    Met dank aan Robocop om zijn ontdekking met ons te delen
    Laatst gewijzigd door The Loner; 5 augustus 2015 om 00:13 Reden: tekstueel

  8. Onderstaande 3 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 5 augustus 2015),Moontanner ( 5 augustus 2015),RoboCock ( 6 augustus 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    haha wat gek dat ze zich nu "Martha" noemt ik heb er de vorige keer nog speciaal naar gevraagd en toen was het toch echt "Sandra"

    Leuk om te lezen dat je ook in de bankschroef hebt gezeten, lekker en nat en inderdaad niet gespeeld, ze heeft vervolgens echt even nodig om bij te komen

  10. #6
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:19
    Berichten
    43
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    85 in 35 posts

    Standaard

    N.a.v. bovenstaande berichten, vandaag ook maar even een "schot" gelost bij Sandra ( geen twijfel mogelijk mbt de naam en het spleetje ). Heerlijk z.c. laten pijpen, al slurpend bijna gekomen. Tijdens het pijpen vroeg ze of ik wellicht nog wat dineros had ( niet vervelend, maar met een lekkere reden ). Alles kon dam, ze bood mij haar caulo ( kontje ) aan en nou die was lekker strak. Geen moment spijt gehad, alleen te snel gekomen vond ze, volgende keer moest ik er langer over doen.������

    De moeite van een ritje waard, niet de mooiste, maar wel erg lekker en knuffelbaar.

    Later.......

  11. Onderstaande 3 leden hebben Valk bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (10 augustus 2015),RoboCock (11 augustus 2015),The Loner (10 augustus 2015)

  12. #7
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    Heerenveen is een beetje mijn escape geworden als ik het gevoel heb dat het in Leeuwarden toch niets gaat worden, of als het na een bezoek aan Leeuwarden niets geworden is... Vanmiddag was ik in de buurt en besloot Sandra weer met en bezoek te vereren. In Heerenveen is het yes or no voor mij, ga altijd 1 keer huis in/omhoog, in 1 blik beslissen ja of nee. omdat ik er bijna niet kom zijn de dames altijd uiterst geïnteresseerd , zo ben ik een tijdje geleden bij Sandra terecht gekomen. ze veerde van haar kruk toen ik door het kruip/sluip huis bij haar arriveerde. de begroeting was weer hartelijk en zonder te vragen of ik wilde blijven sloot ze de gordijnen al . ze wist exact het aantal dagen geleden dat ik voor het laatst bij haar was geweest, en dat waren er meer dan 10 Na het gezellige geklets over vakantie e.d. werd het tijd om te wassen, daarna op bed plaats genomen, lekker relaxt zoenen, waarbij ze langzaam naar beneden afgleed, mijn tepels niet vergetend. een heerlijke pijpbeurt volgde, waarbij ze ook uitgebreid de ballen verwende en ze je ontzettend geil aankijkt. na het pijpen de rollen omgedraaid en lekker al zoenend via haar borsten naar haar kutje afgedaald. Na een tijdje gevoelig likken heel subtiel een hand richting onderkant billen gemanoeuvreerd en vervolgens een vinger richting bilspleet, dat is altijd een mooi moment, dan voel je hoe nat ze is geworden . afijn, lang verhaal kort; even later zat ik weer in de bankschroef en had ze minuten nodig om bij te komen. ik ben me maar even gaan verfrissen bij de wasbak vervolgens naast haar gaan liggen en even liefelijk gestreeld. Het neuken is iedere keer lekker, door alle geile spanning meestal niet zo lang..

  13. Onderstaande leden hebben RoboCock bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner (11 augustus 2015)

  14. #8
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:19
    Berichten
    43
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    85 in 35 posts

    Standaard

    Vandaag Sandra ff bezocht, was vorige week goed bevallen. Dat is bij mij in iedergeval een grote + bij Latina's als je terug komt. Geen gezeur, voor hetzelfde geld is er zonder erover te praten vaak automatisch meer mogelijk. Gewoon achteraf betalen. Heerlijk. Daarom binnenkort weer ff naar Latina America, gewoon heerlijk om daar te zijn en te leven, in alles.

    Later.....,

  15. Onderstaande 3 leden hebben Valk bedankt voor deze bijdrage:

    RoboCock (17 augustus 2015),snapper (30 augustus 2015),The Loner (17 augustus 2015)

  16. #9
    Geregistreerd
    20 januari 2015
    Last Online
    20 september 2023 @ 21:54
    Berichten
    68
    Discussies
    2
    Thanks
    113
    Thanked
    55 in 32 posts

    Standaard

    Ben een poosje geleden ook bij haar geweest,ondanks dat ze mij eigenlijk te jong is, is het mij prima bevallen ! En kan ik haar beslist aan de andere wandelaars aanbevelen!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Babylon 468*60