Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 28 van 28
  1. #26
    Geregistreerd
    22 augustus 2018
    Last Online
    22 augustus 2018 @ 23:33
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Beatrix werkt daar nog. Ik ben de afgelopen maandag en dinsdag daar geweest en ik moet je zeggen dat ze is echt in alle opzichten fantastisch is.

  2. Onderstaande leden hebben Firestarterash bedankt voor deze bijdrage:

    bebert (26 augustus 2018)

  3. #27
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:12
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    139 in 50 posts

    Standaard

    Dank u

    @ mods : deze draad zou naar de forum van Club Mondial moeten verplaatst worden

  4. #28
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    BEATRIX (Mondial) - Op herhaling met de gekke dame
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Mooie Roemse dame met een stel, zachte mooie C-Cup borsten en prachtig lenig lichaam. Haar blonde haren waren in een knotje gebonden. Alleen al de optick fick waard, maar ze is meer waard dan dat.


    Karakterschets

    Deze dame is nog een even grote deugniet als vorige keer. Zeer galant en was steeds beleefd en vriendelijk tegenover me tussen haar vele giechelen en lachen in. Een erg vrolijke meid waar ook mee te praten valt.


    Presales

    Korte presalen, waarbij ik lekker aan haar lijf kwam terwijl ze rookte en nog een tevergeefse poging waagde haar collega erbij te krijgen voor een trio. Nee, geen sprake van. Een mens kan hier nauwelijks presalen in die bar waar het dringen was en met die luide muziek. Dancing-toestanden. Gelukkig kan je hier met je chick op kamer gaan, in een dancing kan je alleen gapen naar die grieten.


    Kamer

    Kamer nr. vergeten, het is in de hoogste verdieping ergens. Dacht kamer 112. Hoeveel kamers heeft Mondial wel!? De kamer was ruim, fris en spaarzaam belicht met bed langs de kant.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Met Beatrix verwacht ik minstens een even goede sessie, wellicht iets minder omdat de verrassing eruit was. min. Optick fick. Het werd een GFE-ervaring met een lekker zotte meid.

    2) Duur:
    Een dik uur

    3) Voorspel:
    Ze bracht nog drinken na en die 5min telden niet mee. Ze zette alles secuur neer ergens op een stoel en we begonnen eraan. Voorspel was met dominantie van de dame, een goed spel en het verkennen van haar lekkere geile lijf en haar mooie borsten en leest. Dit voorspel werd meermalen herhaald.

    4) Seks en naspel:
    Zeer goede seks gehad met deze dame, beter dan vorige maal. 3 maal gekomen, 2x met seks (zij op me, doggy,...) en 1 masturberend. Tussendoor werd er bijgepraat en rookte ze een sigaret.

    5) Communicatie en klik:
    Deze was nog beter als vorige keer, ik ben normaal, verlegen maar hier lukte het beter. De klik was zeer goed met Beatrix.

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Ambiance was zeer hoog en de dame was helemaal betrokken in het spel en de seks.

    7) Extra vermeldingen:
    Ze wou me leren roken. Dat is aan mij een verloren zaak.


    Afhandeling en betaling

    De dames blijven boven en laten je achter je geld gaan. Ik gaf haar 100€ en ze vroeg te wachten om te wisselen. Ik zei haar dat het niet nodig was. Ze omhelsde me spontaan en beloofde meer zulke goede sessies. Daar hou ik haar aan. Topmeid ook bij afhandeling correct.

    Aftersales

    Geen, te druk.


    Fazit en Score beleving

    Een dame die voor mij een zekerheid is in deze kleine club al zal het wel weer met een vrijkaart moeten zijn om me zover te krijgen er terug te keren deze leuke dame ten spijt.

    Belevingsscore: ****
    De zwarte wolf

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60