Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Miss België hoeft geen perfecte maten

    Bron : Het Volk.be


    Acteur Kürt Rogiers let als jurylid op meer dan het uiterlijk alleen

    Acteur Kürt Rogiers zoekt als jurylid van Miss België 2007 meer dan een mooi stel benen. Bij de twintig finalistes hoopt hij een tweede Goedele Liekens te vinden. ,,Ik ben geen deskundige. Ik ben meer een man van het volk.''

    Miss België 2006 Virginie Claes staat haar kroontje vanavond af aan een nieuwe schoonheid. De vakjury, voorgezeten door organisatrice Darline Devos, bestaat dit jaar ondermeer uit modefotograaf Daniël Dedaeve en Goedele Liekens. Kürt Rogiers mag ook zijn zegje doen, en dan nog naast zijn ideale miss Goedele. De acteur, zelf geprezen voor zijn looks, maakt graag tijd vrij voor de live verkiezingsshow ondanks zijn opnames voor de VTM-telenovelle Sara en de theatervoorstelling Sexual perversity , waarmee hij de Nederlandse podia aandoet.

    Heb je een geoefend oog wat vrouwelijk schoon betreft?

    ,,Je bent nooit geoefend genoeg. (lacht) Ik ben geen deskundige. Ik zie mezelf meer als een man van het volk.''

    Hoe ziet jouw ideale Miss België eruit?

    ,,Ik zoek een toffe miss, een nieuwe Goedele Liekens of Dina Tersago. Goedele vind ik de ideale miss. Ik vind haar een mooie vrouw, zelfs nu nog - of beter: vooral nu. Ze is bovendien een vrouw met een mening, al ga ik niet altijd akkoord met wat ze zegt. Ook Ellen Petri en Ilse Demeulemeester vond ik heel mooie missen. Blijkbaar val ik vooral op blond. Alhoewel, Sandra Joine is heel donker en toch vind ik haar heel mooi. De ideale miss heeft een beetje van iedereen: een beetje Ellen Petri, een beetje Sandra Joine, en het zotte van Tanja Dexters.''

    Je zal dus niet alleen op het uiterlijk letten?

    ,,De ideale miss hoeft geen perfecte borsten en billen te hebben. Het badpakkendefilé vind ik bijvoorbeeld een beetje gênant omdat ik besef dat de meisjes dat gedeelte niet leuk vinden. Maar ik ga niet hypocriet doen: het is mooi, sexy en bovendien aanstekelijk. Omdat ik al veel missverkiezingen heb gepresenteerd, weet ik uit ervaring dat je het publiek, mannen én vrouwen, helemaal meekrijgt tijdens het badpakkendefilé.''

    ,,Vroeger droegen de meisjes van die lelijke badpakken. Nu is het heel prettig om naar te kijken. Weet je, ik hou nu eenmaal van glitter en glamour. Hoe meer show in Vlaanderen, hoe beter.''

    Een van de kandidates, Halima Chehaïma, kwam in opspraak omdat ze bevriend was met Bilal Ould Haj, die veroordeeld werd wegens een gewelddadige diefstal op een bejaarde vrouw. Is dat een bezwaar voor jou?

    ,,Als jurylid wil ik daar uiteraard niet te veel over kwijt. Als ze al mijn jeugdzondes zouden optellen, zou ik ook nooit aan een missverkiezing mogen meedoen. Wat mij betreft begint Halima gelijk aan de start. Maar de affaire heb ik natuurlijk wel gevolgd. Ik denk dat ze heel volwassen met de pers omgaat. Ik hoop alvast dat ze tijdens de finale kalm blijft en zich net zoals de anderen amuseert.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Nieuwe Miss België scoort met kennisquiz en spontaniteit

    Bron : Het Volk.be


    Annelien Coorevits (20) volgt Virginie Claes op als de nieuwe Miss België. Ze pakte de jury in met een pannenkoekenact.

    Ze kan niet zingen, ze kan niet dansen, maar ze kan wel pannenkoeken bakken. En dus deed ze dat. Het bezorgde haar de overwinning.

    En ze wou haar broertje belonen, want die wou al zo lang met een van zijn zussen in de krant of in ,,de boekskes’’ staan. Welnu, het broertje krijgt zijn zin. Voor Annelien Coorevits, deel van een twee-eiige tweeling uit Wijtschate (Heuvelland), verandert vanaf vandaag de wereld.

    Hoewel: tijdens de voorbereidingscampagne schenen alle spots ongewild op Halima Chehaïma, een 18-jarige studente uit de multiculturele wijk Zwarte Vijvers in Sint-Jans-Molenbeek. Het meisje met de Marokkaanse roots dat al sedert haar veertiende modellenervaring heeft, werd door haar glamoureuze verschijning op de catwalk tijdens de presentatie van de twintig finalisten begin oktober meteen gebombardeerd tot topfavoriete, nog voor ze ook maar één woord kon zeggen. Daarna kwam ze op een heel andere, negatieve manier, in de belangstelling, toen bleek dat een ex-vriendje van haar een paar jaar geleden een alleenstaande bejaarde dame op gruwelijke manier had mishandeld en beroofd. Even zag het ernaar uit dat Halima al haar kansen op de titel kon vergeten, maar achteraf bleek dat ze op geen enkele manier bij het misdrijf was betrokken, waardoor ze zelfs niet als getuige op het proces werd opgeroepen.

    Het meisje hulde zich aanvankelijk in stilzwijgen maar deed tijdens de rechtstreekse uitzending gisterenavond een emotionele oproep om begrip, verdraagzaamheid en vergevingsgezindheid: ,,Als voor de bloemen alle kleuren kunnen, waarom dan niet voor de kleur van de huid?’’, klonk het. Halima werd eerste eredame.

    Zeekoe kussen

    ,,Een miss moet in alle omstandigheden haar cool blijven bewaren en vooral blijven lachen in alle omstandigheden’’, luidde het laatste advies van Virginie Claes, de uittredende Miss België die het, net als 99 procent van de missen, toch wel in de media wil proberen. Waarop de finalisten aan een eerste test werden onderworpen: een fotoshoot op een mechanische stier; een zeekoe met een grote snor kussen; sensueel dansen met een slang die af en toe eens onder de rok van de jongedames ging piepen; of een glij- tot vrijpartij in de armen van een surfinstructeur.

    Annelien Coorevits toonde zich de beste in de quiz over België, waarin de zenuwen of het niet begrijpen van de vraag in het Nederlands de meisjes parten speelden bij moeilijke vragen over het aantal bollen van het Atomium en de kleuren van de Belgische vlag. Annelien kreeg ook van de vakjury de meeste punten, voor Halima Chehaïma en Elise Van den Branden. Tijdens haar persoonlijke act bakte ze pannenkoeken. Toen de jury haar vroeg waarom ze dat deed, klonk het heel spontaan: ,,Omdat ik niet kan zingen en dansen, maar wel kan koken!’’

    Vandaag wordt de nieuwe miss de hele dag in beslag genomen door de pers. Deckers & Ornelis van Q-Music bellen haar uit haar hotelbed in het Crown Plaza in Zaventem, waar De Rode Loper haar filmt tijdens het ontwaken. Daarna wordt ze door de sponsorende cosmeticabedrijven L’Oreal Professionel en Helena Rubinstein grondig onder handen gepakt, zodat ze fris en wel voor de eerste fotoshoots kan verschijnen.

    Volgt dan nog een brunch met de negentien andere finalisten, waarna de twintig gepakt en gezakt met talloze prijzen met de vriendjes of ouders huiswaarts kunnen.


    (rtl)19/12/2006
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2005
    Last Online
    19 juni 2018 @ 00:11
    Locatie
    La douce France
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hier een foto van Halima:



    En van Annelien (in het midden):


  4. #4
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Last Online
    3 februari 2012 @ 07:39
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dus ze stond op het podium pannekoeken te bakken ?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Diamond 468*60